Ik had gedacht dat hij stadsgetrouw een kapsalon als ontbijt, lunch en avondeten at.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die bestelt de Rotterdamse denker altijd
Frietje stoof ja, populair rond Tilburg. Friet Zuurvlees weer net een paar kilometer verderop.quote:
Altijd zo kut dat YouTube aftelt naar de ingestelde tijd en dat er dan nog een countdown van 2 minuten komt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]wilde buiten gaan chillen maar ik moet nog even binnen blijvne
Salon Sofra, Rotiland en de Falafel vind ik de beste take aways in R'dam. Snackbar Rodi was ook goed vroeger.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat hij stadsgetrouw een kapsalon als ontbijt, lunch en avondeten at.
Als je uit Rotterdam komp, ben je voor kap.
in dit geval is het de moeite waar habibo maar echte echte professionele vloggers houden hier rekening mee en stellen tijd in op 20:28quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Altijd zo kut dat YouTube aftelt naar de ingestelde tijd en dat er dan nog een countdown van 2 minuten komt.
Leuk ook dat Rotterdam dat gewoon doet, Amsterdam moet er meteen een heel ding van maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Salon Sofra, Rotiland en de Falafel vind ik de beste take aways in R'dam.
Zo onderscheid je de parttime vloggers van de fulltime vloggersquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
in dit geval is het de moeite waar habibo maar echte echte professionele vloggers houden hier rekening mee en stellen tijd in op 20:28
Dan moet je wel serieuze skillz hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
in dit geval is het de moeite waar habibo maar echte echte professionele vloggers houden hier rekening mee en stellen tijd in op 20:28
Klacht: mensen die moeilijk doen om 1 cent.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Klacht: mensen welke 99 cent een euro noemen
Schmidt Zeevis is ook goed, kom je daar wel 'ns?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk ook dat Rotterdam dat gewoon doet, Amsterdam moet er meteen een heel ding van maken.
Nee, ik woon in de rimboe. Maar ik heb die wagens van ze wel zien rijden. Ze hebben schijnbaar heerlijke verse vis.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Schmidt Zeevis is ook goed, kom je daar wel 'ns?
Komt door die mondkapjesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:33 schreef Boze_Eend het volgende:
5 stappen uit de auto en al buiten adem
Je weet gewoon dat hij 's nachts in bed wakker ligt omdat er nog 2 cheeseburgers in de ijskast liggenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:34 schreef Boze_Eend het volgende:
2 voor nu en 2 voor mocht ik snachts nog honger krijgen wat een vreetzakecht waar kansloos
Ze zijn zo lekker goedkoopquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:37 schreef Modus het volgende:
"Ik vind ze niet te vreten maar douw wel 4 van die lompe dingen in mijn bolle bek, zonde om weg te gooien"
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat hij 's nachts in bed wakker ligt omdat er nog 2 cheeseburgers in de ijskast liggen
ja of blok tofu en een paprika mixquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
"Voer voor mensen die weinig geld hebben"![]()
![]()
Mensen die echt weinig geld hebben kopen van dat geld 5 kilo aardappelen.
Zijn best bekend hier om hun kwaliteit, maar vrij duur. Boterham Express op Zuidplein ook goed te doen en heel schappelijke prijzen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de rimboe. Maar ik heb die wagens van ze wel zien rijden. Ze hebben schijnbaar heerlijke verse vis.
Mensen die echt weinig geld hebben én kunnen kokenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik at op slechte momenten rijst, bonen en diepgevroren vis met wat hete saus. Prima maaltijd hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
stiekem is hij teleurgesteld dat hij geen geld had voor 8 van die dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en deze vond hij ook al niet lekker
Ranzig varken hoe kom je zo dik als je alles zo vies vindt
Wat heeft ie gestuurd dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, zo tussen het bedreigingen maken door, ik vind het wel knap
Macaroni met smac en ketchupquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik at op slechte momenten rijst, bonen en diepgevroren vis met wat hete saus. Prima maaltijd hoor.
Ja dat was een recept uit de jeugd van mijn vriendin. Kampermaximum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |