waarom jij doet geen vlieg kwaadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:36 schreef The_Emotion het volgende:
Jongens, ik heb een dreig DM gekregen.![]()
Moet ik nu slachtofferhulp inschakelen?
Dat is soms net zo schadelijk als wel actie ondernemen.quote:
te heet voor actie habiboquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is soms net zo schadelijk als wel actie ondernemen.
Dan kan je ook ophouden te doen alsof je uit warmere oorden komt. Met je 'habibo'.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan kan je ook ophouden te doen alsof je uit warmere oorden komt. Met je 'habibo'.
22.50 is een goeie thuisbezorgd bestelling hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gelijk uit laten betalen natuurlijk
3 kapsalon mix klein bij De Admiraalquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
22.50 is een goeie thuisbezorgd bestelling hoor
Dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken hier.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
snap ik habibo maakt ook niet uit geen haat
precies habibo nee geen haat voor jou alleen lobbi je weetquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken hier.
Kun je geen pasta bolo en garnalen voor bestellen hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
22.50 is een goeie thuisbezorgd bestelling hoor
Vreemd dat ik deze taal nog steeds begrijp.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
precies habibo nee geen haat voor jou alleen lobbi je weet
kom je 22.50 te kort pasta bestel je vanaf 45 euroquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je geen pasta bolo en garnalen voor bestellen hoor
quote:Op [url=https://forum.[quote]
[b]Op dinsdag 15 juni 2021 20:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kom je 22.50 te kort pasta bestel je vanaf 45 euro
Kutzooiquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel flinke patat waterfiets met nog een paar snacks en colaatje. Is toch veel lekkerder dan overpriced garnalenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
balen habibo maar je wil niet alleen pasta je wil toch echt de friet en zo erbij en een colaatjequote:
wat is beter pronto of de admiraal?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel flinke patat waterfiets met nog een paar snacks en colaatje. Is toch veel lekkerder dan overpriced garnalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |