Wie is julius?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waard van Braddie niet zo. Ondanks dat ze beide morbide obesitas zijn is Julius best grappig en kan ie ook goed koken... Braddie aan de andere kant, kan helemaal niets
1equote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:48 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
eerst een gangbang met 9 man en daarna nog haar normale werk.
Ik begrijp dat wel, de hoeveelste in rij was jij?
99,19928828%quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:07 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ah ja. Hoe groot is de kans dat braddie in een week tijd meer dan 5 keer vette hap eet?
Zodra hij weer gaat streamen: 100% binnen 3 dagenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:07 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ah ja. Hoe groot is de kans dat braddie in een week tijd meer dan 5 keer vette hap eet?
Waar kan ik zo'n gele magnetron kopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:13 schreef skidzor het volgende:
WTF NEE, DIE MAGNETRON HAMBURGERS ZIJN ECHT KKR VIES
Heb je niet gewoon trek neem anders een hamburger of bestel een pizzaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kan ook habibo even chillen in de avond. Ben moe wil nog jonko klappen maar ga slapen denk ik
goed idee ik loop nog even naar de gele magnetronquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon trek neem anders een hamburger of bestel een pizza
Zal ik je een adres DM'en waar je deze gratis kan afhalen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n gele magnetron kopen?
Dat kan alleen maar goed aflopenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:23 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zal ik je een adres DM'en waar je deze gratis kan afhalen?
Uiteraard. Je moet het wel op een precies tijdstip afhalen en doe je zondagse kleding aan. Dit worden jouw 15seconds of famequote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:28 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar goed aflopen
Word ik bij de deur afgewimpeld of kan ik mijn sixpack showen voor de stream?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Uiteraard. Je moet het wel op een precies tijdstip afhalen en doe je zondagse kleding aan. Dit worden jouw 15seconds of fame
Oma verteltquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
"Vroegah" gingen de meeste SC's nog een stuk sneller dan dit
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zou je gebruikte bougies binnen 30 dagen mogen terugsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |