abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199932244
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 18:43 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Morgen heeft dus 50% van de bevolking minimaal een prik?
Nog niet zo over nagedacht, maar lijkt me van wel ja.
pi_199933324
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:59 schreef Federer-fan het volgende:
Iets wat ik minder positief vind: kennelijk laat nog maar de helft van de mensen met klachten zich testen. Dat kan wel een vertekend beeld geven..., dus dat de werkelijkheid minder rooskleurig is dan de cijfers. Daarentegen is het wel zo dat maar 4,2% van de tests positief is, dus misschien valt het erg mee. Hoe zien jullie dat?
Dat is schijnbaar ook een probleem in de UK met de Delta variant. Op zich wordt er veel getest (~1.1k per dag) en is positivity rate laag (1.2%), maar bij de Delta variant lijken de symptomen wat anders. Verlies geur en smaak komt nauwelijks voor en hoesten ook niet veel, maar het is juist hoofdpijn (op 1), keelpijn en loopneus. En bij veel mensen gaat het alarmbelletje niet af als ze alleen hoofdpijn hebben, of meerdere symptomen maar wel nog hun smaak hebben.
  donderdag 17 juni 2021 @ 21:04:51 #153
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199934394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Dat is schijnbaar ook een probleem in de UK met de Delta variant. Op zich wordt er veel getest (~1.1k per dag) en is positivity rate laag (1.2%), maar bij de Delta variant lijken de symptomen wat anders. Verlies geur en smaak komt nauwelijks voor en hoesten ook niet veel, maar het is juist hoofdpijn (op 1), keelpijn en loopneus. En bij veel mensen gaat het alarmbelletje niet af als ze alleen hoofdpijn hebben, of meerdere symptomen maar wel nog hun smaak hebben.
Dank je wel. En hij is wel besmettelijker dan de Britse variant? Hoofdpijn lijkt me geen manier waarop je iemand kunt besmetten, maar een loopneus natuurlijk wel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199938337
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:04 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dank je wel. En hij is wel besmettelijker dan de Britse variant? Hoofdpijn lijkt me geen manier waarop je iemand kunt besmetten, maar een loopneus natuurlijk wel.
Hij is inderdaad flink besmettelijker, met schat 40% (door een hogere viral load) en leidt (door die hogere viral load) ook nog eens tot ongeveer 2x zoveel ziekenhuisopnames bij besmetting van ongevaccineerde mensen. Na 2 prikken beschermen de vaccins wel net zo goed tegen ziekenhuisopname als bij de Engelse, en 'oorspronkelijke' (wat in feite het ook al niet echt was), varianten. Ik zie het in Nederland geen probleem worden, het zal nog minstens 2 maanden duren voor de Delta variant in NL dominant is, en zelfs dan zullen de absolute aantallen erg klein zijn. Tegen die tijd zijn vrijwel alle mensen boven de 40 en alle kwestbaren wel een poosje 2x geprikt.
Het probleem in de UK is dat na 1 prik de bescherming niet geweldig is (30-50%), en 80% heeft weliswaar 1 prik gehad, maar 58% pas 2x, dus bijna 22% van de volwassen (meeste 30-50 jaar) zijn pas 1x geprikt.
Ik denk nog steeds niet dat het tot grote druk op de zorg zal leiden, maar men houdt er wel rekening mee in de maatregelen, door het einde van de maatregelen met 4 weken uit te stellen. Ik hoop dat dat voldoende zal zijn.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het de komende 2 maanden in de VS zal gaan, daar is de Delta variant al veel meer aanwezig dan in NL, en er zijn echt staten waar weinig maatregelen zijn, en het vaccineren stokt bij ongeveer 50% van de volwassenen.
pi_199940141
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 23:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Hij is inderdaad flink besmettelijker, met schat 40% (door een hogere viral load) en leidt (door die hogere viral load) ook nog eens tot ongeveer 2x zoveel ziekenhuisopnames bij besmetting van ongevaccineerde mensen. Na 2 prikken beschermen de vaccins wel net zo goed tegen ziekenhuisopname als bij de Engelse, en 'oorspronkelijke' (wat in feite het ook al niet echt was), varianten. Ik zie het in Nederland geen probleem worden, het zal nog minstens 2 maanden duren voor de Delta variant in NL dominant is, en zelfs dan zullen de absolute aantallen erg klein zijn. Tegen die tijd zijn vrijwel alle mensen boven de 40 en alle kwestbaren wel een poosje 2x geprikt.
Het probleem in de UK is dat na 1 prik de bescherming niet geweldig is (30-50%), en 80% heeft weliswaar 1 prik gehad, maar 58% pas 2x, dus bijna 22% van de volwassen (meeste 30-50 jaar) zijn pas 1x geprikt.
Ik denk nog steeds niet dat het tot grote druk op de zorg zal leiden, maar men houdt er wel rekening mee in de maatregelen, door het einde van de maatregelen met 4 weken uit te stellen. Ik hoop dat dat voldoende zal zijn.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het de komende 2 maanden in de VS zal gaan, daar is de Delta variant al veel meer aanwezig dan in NL, en er zijn echt staten waar weinig maatregelen zijn, en het vaccineren stokt bij ongeveer 50% van de volwassenen.
De eenpriksstrategie pakt helaas niet zo goed uit voor de UK, het idee was aardig maar dit is een kleine domper. Aan de andere kant, ook 1 prik brengt al bescherming.

Heb de cijfers de afgelopen dagen gevolgd van de UK en hoewel er een stijging is, is het geen exponentiële stijging zoals we die vele malen eerder hebben gezien in alle landen. Dat is erg goed nieuws, het groeit wel maar niet in ongecontroleerde mate. Elke dag komen er meer volledig gevaccineerde mensen bij en neemt het aantal gastheren af. Nog los van de natuurlijke immuniteit en toch wel aardige immuniteit na de eerste prik.

Maar ik denk dat wij in NL wat gelukjes hebben. De Delta variant is pas later gekomen, we prikken sneller de 2e prik en gebruiken ook hoofdzakelijk vaccins die wat beter werken tegen de varianten. Daarentegen hebben wij de afgelopen maanden het aanzienlijk slechter gehad dan de UK waar de 1e prik de besmettingen en ziekenhuizen veel eerder en sneller heeft doen leegstromen.

Zo zie je maar, er is geen heilige graal. Ieder land kiest zijn eigen route en krijgt daarmee wat plussen en minnen op zijn bord. Belangrijk is dat we ons niet van de wijs laten brengen en zo snel mogelijk naar de 85% tweede prik moeten in Europa en dan als de wiedeweerga zorgen dat we ons inspannen om landen buiten Europa te helpen dit te bereiken.
  Moderator vrijdag 18 juni 2021 @ 08:32:51 #156
5428 crew  miss_sly
pi_199940250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 23:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Hij is inderdaad flink besmettelijker, met schat 40% (door een hogere viral load) en leidt (door die hogere viral load) ook nog eens tot ongeveer 2x zoveel ziekenhuisopnames bij besmetting van ongevaccineerde mensen. Na 2 prikken beschermen de vaccins wel net zo goed tegen ziekenhuisopname als bij de Engelse, en 'oorspronkelijke' (wat in feite het ook al niet echt was), varianten. Ik zie het in Nederland geen probleem worden, het zal nog minstens 2 maanden duren voor de Delta variant in NL dominant is, en zelfs dan zullen de absolute aantallen erg klein zijn. Tegen die tijd zijn vrijwel alle mensen boven de 40 en alle kwestbaren wel een poosje 2x geprikt.
Het probleem in de UK is dat na 1 prik de bescherming niet geweldig is (30-50%), en 80% heeft weliswaar 1 prik gehad, maar 58% pas 2x, dus bijna 22% van de volwassen (meeste 30-50 jaar) zijn pas 1x geprikt.
Ik denk nog steeds niet dat het tot grote druk op de zorg zal leiden, maar men houdt er wel rekening mee in de maatregelen, door het einde van de maatregelen met 4 weken uit te stellen. Ik hoop dat dat voldoende zal zijn.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het de komende 2 maanden in de VS zal gaan, daar is de Delta variant al veel meer aanwezig dan in NL, en er zijn echt staten waar weinig maatregelen zijn, en het vaccineren stokt bij ongeveer 50% van de volwassenen.
Is er iets bekend over de werking van Janssen tegen de deltavariant?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199940689
2001 en 2002 gaan vandaag open.
Noem mij maar raar, maar ik snap niet dat ze dan 2003 er ook niet even bij pakken. Of zouden ze dat met een soort feestelijke bekendmaking doen vanmiddag of morgen?

Wel een belangrijke mijlpaal, ik verwacht dat we uiterlijk morgen iedereen van 18+ op een priklokatie kunnen ontvangen.
pi_199940813
Bij het AD zojuist:
quote:
De Britse gezondheidsdienst NHS stelt de mogelijkheid tot vaccineren vanaf vandaag open voor iedereen boven de 18 die nog geen coronaprik heeft gehad. De regering dringt daarop aan en stelt zich ten doel iedere volwassene die dat wil de komende maanden minstens een eerste vaccinatie te geven.
Opvallend dat wij ondertussen op ongeveer hetzelfde punt zijn. Waar begin dit jaar de UK geroemd werd om hun voortvarende aanpak en snelheid (wat natuurlijk terecht was!) zie je dat nu verschillende landen op dit punt aangekomen zijn. Nu is het wel zo dat de UK ook daadwerkelijk meer geprikt heeft, bij ons zitten veel mensen in de fase tussen de afspraak maken en de daadwerkelijke afspraak.

Maar al met al maakt het allemaal dus niet eens zoveel uit. Ondanks de snelle start in de UK staan we allemaal op ongeveer hetzelfde punt, verschilt misschien een week of 3-4.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 09:50:26 #159
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_199941060
vaccinaties := vaccinaties + 1;
*O*
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_199941114
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 09:50 schreef L3viathan het volgende:
vaccinaties := vaccinaties + 1;
*O*
Ben je ook iets in gewicht aangekomen vanmorgen? Ongeveer 3 of 5 gram? :P

$Vaccinaties++; kan ook haha
  vrijdag 18 juni 2021 @ 10:06:25 #161
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_199941248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 09:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ben je ook iets in gewicht aangekomen vanmorgen? Ongeveer 3 of 5 gram? :P

$Vaccinaties++; kan ook haha
:D
ik moet nog op de weegschaal gaan staan :)
maar ik kan in ieder geval mijn sleutels nu handiger meenemen :P

is het raar als ik het een leuk uitje vond? :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_199941344
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:06 schreef L3viathan het volgende:

[..]

:D
ik moet nog op de weegschaal gaan staan :)
maar ik kan in ieder geval mijn sleutels nu handiger meenemen :P
Ik kreeg het klapstoeltje niet los haha

quote:
is het raar als ik het een leuk uitje vond? :P
Absoluut niet, ik vond het ook een leuk uitje. Heb oprecht genoten van de opkomst, rust en soepelheid waarmee alles verliep. En zoveel uitjes hebben we niet gehad in 2021 ;)
pi_199941507
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 08:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is er iets bekend over de werking van Janssen tegen de deltavariant?
Volgens mij niet. In de UK wordt Janssen niet gebruikt, dus daar is niet naar gekeken nog.
pi_199941585
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 08:20 schreef GereDathan het volgende:

[..]

De eenpriksstrategie pakt helaas niet zo goed uit voor de UK, het idee was aardig maar dit is een kleine domper. Aan de andere kant, ook 1 prik brengt al bescherming.

Heb de cijfers de afgelopen dagen gevolgd van de UK en hoewel er een stijging is, is het geen exponentiële stijging zoals we die vele malen eerder hebben gezien in alle landen. Dat is erg goed nieuws, het groeit wel maar niet in ongecontroleerde mate. Elke dag komen er meer volledig gevaccineerde mensen bij en neemt het aantal gastheren af. Nog los van de natuurlijke immuniteit en toch wel aardige immuniteit na de eerste prik.

Maar ik denk dat wij in NL wat gelukjes hebben. De Delta variant is pas later gekomen, we prikken sneller de 2e prik en gebruiken ook hoofdzakelijk vaccins die wat beter werken tegen de varianten. Daarentegen hebben wij de afgelopen maanden het aanzienlijk slechter gehad dan de UK waar de 1e prik de besmettingen en ziekenhuizen veel eerder en sneller heeft doen leegstromen.

Zo zie je maar, er is geen heilige graal. Ieder land kiest zijn eigen route en krijgt daarmee wat plussen en minnen op zijn bord. Belangrijk is dat we ons niet van de wijs laten brengen en zo snel mogelijk naar de 85% tweede prik moeten in Europa en dan als de wiedeweerga zorgen dat we ons inspannen om landen buiten Europa te helpen dit te bereiken.
De groei lijkt inderdaad al af te nemen in de UK, vorige week nog >50%, deze week 30-35% tot dusver. En NL is inderdaad in een veel betere positie. De Delta variant neemt ook in NL toe, afgelopen weken ongeveer een verdubbeling per week, maar vanwege de kleine aantallen zit daar nog wel een flinke onzekerheidsmarge in, en op dit moment is het ook maar 1% van de gevallen. En een procentuele verdubbeling, hoeft geen absolute verdubbeling te zijn, aangezien het aantal besmettingen overall met 30% afneemt per week. Dus zelfs als de delta variant stabiel blijft, maar overall neemt het 30% af, dan zou het kunnen zijn dat de procentuele toename op 40% komt (1/100 = 1%, vs 1/70 = ~1.4%). Over een week of 6-8 zou de Delta variant dominant kunnen zijn, maar dan heb je hopelijk nog maar een paar honderd gevallen per dag, misschien zelfs minder dan 100. Dus dan heb je het absoluut over erg weinig aantallen.

Daar komt bij dat het dus wel toeneemt in de UK, maar nog steeds weinig is, en de druk op de zorg ook nog laag is. In Manchester bijv liggen er ongeveer 60 man in het ziekenhuis, vorige week 40. Dat is een flinke toename, maar in januari lager er daar bijna 400. En Nederland staat er beter voor op het moment dat de Delta variant er dominant wordt, dus ik denk echt niet dat het zorgelijk zal worden in Nederland :).
pi_199941913
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

De groei lijkt inderdaad al af te nemen in de UK, vorige week nog >50%, deze week 30-35% tot dusver. En NL is inderdaad in een veel betere positie. De Delta variant neemt ook in NL toe, afgelopen weken ongeveer een verdubbeling per week, maar vanwege de kleine aantallen zit daar nog wel een flinke onzekerheidsmarge in, en op dit moment is het ook maar 1% van de gevallen. En een procentuele verdubbeling, hoeft geen absolute verdubbeling te zijn, aangezien het aantal besmettingen overall met 30% afneemt per week. Dus zelfs als de delta variant stabiel blijft, maar overall neemt het 30% af, dan zou het kunnen zijn dat de procentuele toename op 40% komt (1/100 = 1%, vs 1/70 = ~1.4%). Over een week of 6-8 zou de Delta variant dominant kunnen zijn, maar dan heb je hopelijk nog maar een paar honderd gevallen per dag, misschien zelfs minder dan 100. Dus dan heb je het absoluut over erg weinig aantallen.

Daar komt bij dat het dus wel toeneemt in de UK, maar nog steeds weinig is, en de druk op de zorg ook nog laag is. In Manchester bijv liggen er ongeveer 60 man in het ziekenhuis, vorige week 40. Dat is een flinke toename, maar in januari lager er daar bijna 400. En Nederland staat er beter voor op het moment dat de Delta variant er dominant wordt, dus ik denk echt niet dat het zorgelijk zal worden in Nederland :).
Ik hoop ook dat het in de UK nu gaat afnemen weer. In India hebben ze de boel ook aardig omlaag weten te krijgen ondertussen, en daar hebben ze heel niet zoveel vaccins gezet nog (procentueel, in absolute aantallen wel).

Al met al denk ik dat het goed mee gaat vallen allemaal, zeker nu de zomer definitief doorgebroken is. Het is zaak om iedereen voor september aan de 2e prik te hebben, dan zullen de gevolgen in de herfst/winter ook niet groot zijn. Goede nieuws is dat iedereen die voor de 1e prik gaat nu over enkele weken ook voor de 2e gaat (tenzij corona gehad of Janssen natuurlijk). Dus de komende weken zal dat ook wel goed komen.

Bij mij thuis gaat mijn partner maandag, die hoeft er maar 1 natuurlijk (Corona gehad) en ook in de vrienden/kennissen kring gaan de aankomende week een hoop mensen de eerste prik krijgen. Van onze omgeving ben ik, op de ouderen na, 1 van de eersten geweest vorige week. Fijn om te zien dat de rest nu ook gaat.

Al met al best wel ok zo denk ik. Hoop dat de UK ook positief veranderd de komende dagen, al is het maar een afvlakking om te beginnen.
pi_199943591
De ziekenhuiscijfers lijken wel structureel eerder te komen de laatste tijd. Ziet er weer netjes uit, @Oliver23 en @Federer-fan hebben duidelijk de hitte onder controle en werken weer hard voor ons :)
  vrijdag 18 juni 2021 @ 13:20:50 #167
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199943652
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:16 schreef GereDathan het volgende:
De ziekenhuiscijfers lijken wel structureel eerder te komen de laatste tijd. Ziet er weer netjes uit, @:Oliver23 en @:Federer-Fan hebben duidelijk de hitte onder controle en werken weer hard voor ons :)
Blijft wel jammer dat @Federer-fan blijft vasthouden aan 14:00uur. _O-

Ik wil de cijfertjes van Ollie de Cijfertjesman hier niet publiceren, uit groot respect voor mijn compagnon. ;)

Overigens, Ollie de Cijfertjesman gaat waarschijnlijk op Twitter bekend maken op welke datum hij ermee gaat stoppen _O_
pi_199944047
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:20 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Blijft wel jammer dat @:Federer-Fan blijft vasthouden aan 14:00uur. _O-
Ambtenarij!

quote:
Overigens, Ollie de Cijfertjesman gaat waarschijnlijk op Twitter bekend maken op welke datum hij ermee gaat stoppen _O_
Ollie is pas net begonnen? Dan moeten we weer terug naar die afschuwelijke Yorick :'(
  vrijdag 18 juni 2021 @ 14:09:31 #169
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199944259
Goedemiddag, Hierbij mijn dagelijkse post over de aantallen patiënten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is opnieuw een daling op de IC’s en op de verpleegafdelingen. In totaal is het een absolute daling van 40 (relatieve daling: 7,0%). Het zijn 533 bezette bedden in totaal, dus weer een stuk verder onder de 600. Hopelijk dalen we een dezer dagen ver onder de 500.

1) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- vrijdag 18 juni: 218 (absolute daling 8; relatieve daling 3,5%);
- donderdag 17 juni: 226 (absolute daling 13; relatieve daling 5,4%);
- woensdag 16 juni: 239 (absolute daling 11; relatieve daling 4,4%);
- dinsdag 15 juni: 250 (absolute daling 13; relatieve daling 4,9%);
- maandag 14 juni: 263 (absolute daling 2; relatieve daling 0,8%);
- zondag 13 juni: 265 (absolute daling 4; relatieve daling 1,5%);
- zaterdag 12 juni: 269 (absolute daling 12; relatieve daling 4,3%);
- vrijdag 11 juni: 281 (absolute daling 16; relatieve daling 5,4%).

2) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- vrijdag 18 juni: 315 (absolute daling 32; relatieve daling 9,2%);
- donderdag 17 juni: 347 (absolute daling 19; relatieve daling 5,2%);
- woensdag 16 juni: 366 (absolute daling 29; relatieve daling 7,3%);
- dinsdag 15 juni: 395 (absolute daling 23; relatieve daling 5,5%);
- maandag 14 juni: 418 (absolute stijging 7; relatieve stijging 1,7%);
- zondag 13 juni: 411 (absolute stijging 8; relatieve stijging 2,0%);
- zaterdag 12 juni: 403 (absolute daling 45; relatieve daling 10,0%);
- vrijdag 11 juni: 448 (absolute daling 38; relatieve daling 7,8%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 18-06-2021 18:29:39 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 18 juni 2021 @ 14:10:45 #170
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199944270
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:20 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Blijft wel jammer dat @:Federer-Fan blijft vasthouden aan 14:00uur. _O-
Ik heb het druk ja. o|O Ben al blij dat ik dit red. o|O
quote:
Ik wil de cijfertjes van Ollie de Cijfertjesman hier niet publiceren, uit groot respect voor mijn compagnon. ;)
_O_
quote:
Overigens, Ollie de Cijfertjesman gaat waarschijnlijk op Twitter bekend maken op welke datum hij ermee gaat stoppen _O_
Stap je dan ook uit het OMT? En bespreek je dat nog met bijvoorbeeld Rutte ofzo?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 18 juni 2021 @ 14:11:28 #171
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199944282
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ambtenarij!
[..]

Ik moet een brief van vijftig kantjes A4 lezen. o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199944344
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 14:11 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik moet een brief van vijftig kantjes A4 lezen. o|O
Gemiddelde ambtenaar doet daar 4 weken over, ik snap niet dat je je zo haast om het in 3 weken te doen.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 14:34:28 #173
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199944533
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 14:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Gemiddelde ambtenaar doet daar 4 weken over, ik snap niet dat je je zo haast om het in 3 weken te doen.
Ik heb er één dag voor en ik moet er ook - gelukkig wel met een paar andere mensen - inhoudelijk op reageren en maandagmiddag om 12.00 u. moet het af zijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 18 juni 2021 @ 14:42:02 #174
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199944623
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]

Ollie is pas net begonnen? Dan moeten we weer terug naar die afschuwelijke Yorick :'(
Ollie stopt pas ergens midden augustus 2021. Als de laatste corona maatregel van tafel is, de angst om de Delta variant enorm lijkt mee te vallen en de ziekenhuisopnames op 1 per dag ligt dan stop ik ermee.

Yorick zal hier eeuwenlang mee doorgaan. Bij iedere kleine stijging of nieuwe variant zal hij de mensheid waarschuwen namens het Red Team _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 14:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Stap je dan ook uit het OMT? En bespreek je dat nog met bijvoorbeeld Rutte ofzo?
Het OMT staat eigenlijk voor ''Ollie's Management Team'', dat weet eigenlijk niemand. Ik moet als ik ermee stop inderdaad eerst het met Rutte bespreken. Bij akkoord dien ik naar het paleis van de Koning te gaan. Pas als die ook akkoord gaat, kan Ollie de Cijfertjesman met pensioen.

Alhoewel, cijfertjes..... Hij schijnt ook al benaderd te zijn om de nieuwe Koning Toto te worden. 1tjes, 2tjes en 3tjes zijn ook cijfertjes _O-
  vrijdag 18 juni 2021 @ 14:48:11 #175
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199944684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:24 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Morgen. En dan blijven we er voorlopig ook onder zitten.
quote:
17s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

*bewaarpost* :)
Over 30 minuten eens zien hoe dichtbij ik zat _O-
pi_199944955
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 14:48 schreef Oliver23 het volgende:

[..]


[..]

Over 30 minuten eens zien hoe dichtbij ik zat _O-
Bijna bijna bijna.....
  vrijdag 18 juni 2021 @ 15:17:05 #177
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199945001
Besmettingcijfers 24 november 2020 tot en met 10 mei 2021
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 11 t/m maandag 17 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: - 25,4% (percentage positieve tests: 12,2)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 18 t/m maandag 24 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: -20,5% (percentage positieve tests: 10,4)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 25 t/m maandag 31 mei:
Daling Wijziging t.o.v. week ervóór: - 26,5%(percentage positieve tests: 9,0)

dinsdag: 2.462
woensdag: 2.754
donderdag: 3.328
vrijdag: 3.852
zaterdag: 3.381
zondag: 2.719
maandag: 2.042


totaal: 20.538

Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 juni:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: -27,1%

dinsdag: 2.320
woensdag: 2.502
donderdag: 2.735
vrijdag: 2.382
zaterdag: 2.121
zondag: 1.530
maandag: 1.377


totaal: 14.967

Besmettingcijfers dinsdag 8 t/m maandag 14 juni:
Daling t.o.v. week ervóór: - 38,2%

dinsdag: 1.419
woensdag: 1.791
donderdag: 1.561
vrijdag: 1.377
zaterdag: 1.205
zondag: 1.041
maandag: 852


totaal: 9.246

Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 juni:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: - 34,9 %

dinsdag: 1.032
woensdag: 1.016
donderdag: 1.064
vrijdag: 888
zaterdag:
zondag:
maandag:


totaal: 7.000 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)



pi_199945008
Fraai.
Tap tap tap
  vrijdag 18 juni 2021 @ 15:18:00 #179
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199945013
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:24 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Morgen. En dan blijven we er voorlopig ook onder zitten.
quote:
17s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

*bewaarpost* :)
Zoals ik dus voorspelde _O_
pi_199945026
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:17 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers 24 november 2020 tot en met 10 mei 2021
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 11 t/m maandag 17 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: - 25,4% (percentage positieve tests: 12,2)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 18 t/m maandag 24 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: -20,5% (percentage positieve tests: 10,4)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 25 t/m maandag 31 mei:
Daling Wijziging t.o.v. week ervóór: - 26,5%(percentage positieve tests: 9,0)

dinsdag: 2.462
woensdag: 2.754
donderdag: 3.328
vrijdag: 3.852
zaterdag: 3.381
zondag: 2.719
maandag: 2.042


totaal: 20.538

Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 juni:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: -27,1%

dinsdag: 2.320
woensdag: 2.502
donderdag: 2.735
vrijdag: 2.382
zaterdag: 2.121
zondag: 1.530
maandag: 1.377


totaal: 14.967

Besmettingcijfers dinsdag 8 t/m maandag 14 juni:
Daling t.o.v. week ervóór: - 38,2%

dinsdag: 1.419
woensdag: 1.791
donderdag: 1.561
vrijdag: 1.377
zaterdag: 1.205
zondag: 1.041
maandag: 852


totaal: 9.246

Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 juni:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: - 34,9 %

dinsdag: 1.032
woensdag: 1.016
donderdag: 1.064
vrijdag: 888
zaterdag:
zondag:
maandag:


totaal: 7.000 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)



[ afbeelding ]
Whoopwhoop!! *O* *O* *O*
  vrijdag 18 juni 2021 @ 15:23:14 #181
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199945127
888 is wel een heel mooi getal om het weekend mee in te duiken zeg! :D _O_
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_199945149
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 14:42 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
Alhoewel, cijfertjes..... Hij schijnt ook al benaderd te zijn om de nieuwe Koning Toto te worden. 1tjes, 2tjes en 3tjes zijn ook cijfertjes _O-
_O-
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  vrijdag 18 juni 2021 @ 15:24:52 #184
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199945159
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 14:42 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Het OMT staat eigenlijk voor ''Ollie's Management Team'', dat weet eigenlijk niemand. Ik moet als ik ermee stop inderdaad eerst het met Rutte bespreken. Bij akkoord dien ik naar het paleis van de Koning te gaan. Pas als die ook akkoord gaat, kan Ollie de Cijfertjesman met pensioen.

[...]
Ow, ik dacht dat je in het echte OMT zat. :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199945175
888 *O*
pi_199945199
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Whoopwhoop!! *O* *O* *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:25 schreef GereDathan het volgende:
888 *O*
*O* w/ *O*
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_199945358
Mooie mooie mooie cijfers. En nu nooit meer boven de 1000 uitkomen.

Sneltest achter de rug net voor de vakantie. Deze was wel wat pittiger dan die ik de laatste keer heb gedaan voor een evenement. Nu ook keel en neus poeren duurde veel langer en dieper. Maar goed, na 5 min ben je het weer vergeten.

Niet staat een heerlijk verblijf van 3 weken Kroatië meer in de weg.

Uiteraard blijven we gewoon lekker mee lezen en posten hier. Gewoonweg het beste topic op dit subforum. Gegroet!
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_199945439
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Mooie mooie mooie cijfers. En nu nooit meer boven de 1000 uitkomen.

Sneltest achter de rug net voor de vakantie. Deze was wel wat pittiger dan die ik de laatste keer heb gedaan voor een evenement. Nu ook keel en neus poeren duurde veel langer en dieper. Maar goed, na 5 min ben je het weer vergeten.

Niet staat een heerlijk verblijf van 3 weken Kroatië meer in de weg.

Uiteraard blijven we gewoon lekker mee lezen en posten hier. Gewoonweg het beste topic op dit subforum. Gegroet!
Fijne vakantie Bor!!
pi_199945455
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Mooie mooie mooie cijfers. En nu nooit meer boven de 1000 uitkomen.

Sneltest achter de rug net voor de vakantie. Deze was wel wat pittiger dan die ik de laatste keer heb gedaan voor een evenement. Nu ook keel en neus poeren duurde veel langer en dieper. Maar goed, na 5 min ben je het weer vergeten.

Niet staat een heerlijk verblijf van 3 weken Kroatië meer in de weg.

Uiteraard blijven we gewoon lekker mee lezen en posten hier. Gewoonweg het beste topic op dit subforum. Gegroet!
Oeh bofkont, fijne vakantie!
  vrijdag 18 juni 2021 @ 16:38:49 #190
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_199946311
Is dit nu wat je noemt positief negatief nieuws?
quote:
Ziekenhuisbezetting wordt alleen nog doordeweeks gedeeld
Het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS) gaat alleen nog doordeweeks berichten over de ziekenhuisbezetting. Reden is het lage aantal coronapatiënten in de Nederlandse ziekenhuizen.

De weekendcijfers worden maandagmiddag op de site van het coördinatiecentrum gedeeld, samen met de dagcijfers van maandag.

De wijziging gaat direct in. Dat betekent dat aankomende maandag voor het eerst weer cijfers over de bezetting op de intensive cares en de verpleegafdelingen worden gepubliceerd. Als de ziekenhuisbezetting weer toeneemt, wordt het delen van de cijfers in de weekenden weer hervat.
Bron: https://www.nu.nl/coronav(...)deweeks-gedeeld.html

We krijgen dus pas maandag weer ziekenhuis-cijfers van LCPS ( ;( ), maar dat komt doordat ze de cijfers al zo laag vinden dat het niet nodig is om in het weekend door te werken ( :D ).
pi_199947077
Heb ik nou goed begrepen van Hugo dat vanaf woensdag ook de vanaf 18 een Jansenafspraak mag maken??
pi_199947117
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:41 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Fijne vakantie Bor!!
Dank je kerel. Hoop dat jullie ook allemaal wat gepland hebben staan.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  vrijdag 18 juni 2021 @ 17:46:33 #193
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_199947132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 16:38 schreef Sirolf het volgende:
Is dit nu wat je noemt positief negatief nieuws?
[..]

Bron: https://www.nu.nl/coronav(...)deweeks-gedeeld.html

We krijgen dus pas maandag weer ziekenhuis-cijfers van LCPS ( ;( ), maar dat komt doordat ze de cijfers al zo laag vinden dat het niet nodig is om in het weekend door te werken ( :D ).
:'( wat moet ik nu in mijn weekend doen ;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 18 juni 2021 @ 18:27:16 #194
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199947556
Pfff, eingelijk klaar met mijn berekeningen, maar het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. O-) Het percentage positieve tests is gelijk gebleven op 4,4.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199949536
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:44 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Dank je kerel. Hoop dat jullie ook allemaal wat gepland hebben staan.
Ik zet net mijn stoel buiten op de camping *O*

Jammer dat het gelijk gaat regenen…
pi_199949558
Ik ben lelijk door m'n rug gegaan dus ga voorlopig nergens naartoe :')
Tap tap tap
pi_199949663
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben lelijk door m'n rug gegaan dus ga voorlopig nergens naartoe :')
Je bent te oud voor de Kamasutra geworden? Niet meer met 1 been om de lamp en de ander om een poot van het bed.

_O-

Nee serieus, balen. Sterkte! Hoop dat je snel opknapt.
pi_199949807
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 20:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je bent te oud voor de Kamasutra geworden? Niet meer met 1 been om de lamp en de ander om een poot van het bed.

_O-

Nee serieus, balen. Sterkte! Hoop dat je snel opknapt.
Jeez :o :D

Maar sterkte @CherryLips !


Zoon en dochterlief hebben hun afspraak gemaakt en ook zoonliefs vader wat de familie zeg maar compleet maakt :)
pi_199949920
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 20:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je bent te oud voor de Kamasutra geworden? Niet meer met 1 been om de lamp en de ander om een poot van het bed.

_O-

Nee serieus, balen. Sterkte! Hoop dat je snel opknapt.
Die standjes heb ik nu hard nodig om ' s ochtends uit bed te komen.
Tap tap tap
pi_199950042
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die standjes heb ik nu hard nodig om ' s ochtends uit bed te komen.
Beste is om eruit te gaan met een koprol denk ik, sta je gelijk in de goede richting.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')