Film was erg mooi, ja. Toch maar gekeken hoewel de wekker om 05.30 gaat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Vind dit ook een mooie film. En het wende stien duet was prachtig.
Heb hem een paar jaar geleden in de bios gezien, dus niet afgekeken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 01:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Film was erg mooi, ja. Toch maar gekeken hoewel de wekker om 05.30 gaat.
Dat is het al een paar jaar. Het concept is veranderd. Ik wil de ideale tv-avond zien van de gast. Niet zijn gebrek aan moederliefde. Junkie XL was de doodsteek. Linda de Mol niet te vergeten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik uitkijk naar de volgende aflevering. Dit jaar vraag ik me voor het eerst af of de koek op is.
Er werd blijkbaar een oud introfilmpje ingestart, maar ze kwamen er direct achter.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:28 schreef Kanaroe het volgende:
Ik zag geen misser, alleen een ouderwets beeld met 'even geduld a.u.b.'
Jep, ik hoor het Janine zeggen. Heb jij het gezien?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er werd blijkbaar een oud introfilmpje ingestart, maar ze kwamen er direct achter.
Je zag een seconde het VPRO-logo en muziekje in beeld, de technicus van dienst zag blijkbaar direct (aan de bestandsnaam bijv) dat het de verkeerde was en drukte gelijk op de “even geduld” knop. Dus voor ons was niet te zien dat het de verkeerde was.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jep, ik hoor het Janine zeggen. Heb jij het gezien?
En Janine zich maar verexcuseren. Ik was al bang dat ik iets gemist hadquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je zag een seconde het VPRO-logo en muziekje in beeld, de technicus van dienst zag blijkbaar direct (aan de bestandsnaam bijv) dat het de verkeerde was en drukte gelijk op de “even geduld” knop. Dus voor ons was niet te zien dat het de verkeerde was.
Aparte combinatie vond ik het. Met nog meer potentie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:39 schreef golfer het volgende:
Wel heel veel van het werk van Dali terug in te zien. Met een flink laagje Amerikaanse Disney.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |