Waarvan meer dan helft gebanned isquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:10 schreef bamibij het volgende:
Je complete leven op straat gooien voor 36 livestream kijkers
Wat een leeg leven, zielig.
denk het ook want vroeg om geld terug te storten naar iemandquote:
@JochemSjakie Je geeft nog geen antwoord, druk aan het bestellen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is de salade al onderweg vriend?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:JochemSjakie Je geeft nog geen antwoord, druk aan het bestellen?
quote:
Dat is de Turkse pizza van gisterenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goorlap zit gewoon goor te schijten
Hmm, dan was hij in de eerdere video bij een BMI van 48,3 dus 148kg. Paar kilootjes er weer bij gekomen? Gaat hard.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
paar weken terug was hij naar eigen zeggen 152,3 kilo en 175cm
Ik hoop voor hem dat die bougies niet komen. Zal hem leren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
is toch wel een held he om mij meteen te bannen... grote rot muil over ik rem niet bla bla maar bannen bij een kritische vraag
als je bijna elke avond een thuisbezorgdmaaltijd voor 3 tot 4 man in je eentje oppeuzelt gaat dat best snel jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:19 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hmm, dan was hij in de eerdere video bij een BMI van 48,3 dus 148kg. Paar kilootjes er weer bij gekomen? Gaat hard.
gvd wat een baas. Ik krijg dat niet voor elkaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Je jobcoach inzetten als chauffeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |