abonnement Unibet Coolblue
pi_199885387
quote:
3s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Gekwoot voor de herfst alvast als het weer oplaait.

Dan ligt het ongetwijfeld aan variant zoveel die besmettelijker is. De hele winter door iedereen boostershots en voorjaar volgend jaar kan je bij de daling roepen dat het door de boosters.
Ik vind de walhalla-stemming over die vaccinaties wel een beetje beangstigend worden ja. Niet zozeer omdat ze niet zouden werken, wel omdat het vrij waarschijnlijk is dat ze niet de gouden pil gaan zijn. Een stuk acceptatie over wat je daarin moet voorzien lijkt me op voorhand toch wel aan te bevelen, in plaats van deze binaire aanpak en dat er straks weer een zogenaamd onverwacht slecht-nieuwsgesprek moet volgen in de beleving van de heren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 14 juni 2021 @ 19:27:17 #252
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199885393
Het hele voorzichtig doen is als sneeuw voor de zon verdwenen. Nu komt ik af en toe nog mensen tegen die zo'n omloop 1.5 meter bochtje maken en dat herinnert me aan dat corona nog niet voorbij is, maar verder is het al vrij normaal.

Tegen de herfst moeten we zo veel mogelijk weerstand bieden als er beperkende preventieve maatregelen worden voorgesteld door allerlei angstbepleiters. Zo lang niet onomstotelijk aangetoond wordt dat de zorg op instorten staat (en geen fantasie prognoses of NPO uitlegjes van wat exponentieel nu eigenlijk is) moeten we gewoon de volledige vrijheid behouden.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_199885890
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hele artikel: https://www.nu.nl/coronav(...)ren-beperkingen.html

Gaat zo goed en toch..
Dan had ik nu al een stijging verwacht, eigenlijk.
Maatregelen zijn geen doel op zich. Als weinig zich er nog goed aan houden, en er gebeurt niets raars, dan lijkt mij à la rechtsaf-voor-fietsers-vrij maar één conclusie mogelijk.
I'll give you something to do
  maandag 14 juni 2021 @ 20:09:24 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199885974
Florida is al maanden open, niets meer aan de hand en ook niet echt heel erg rampzaliger geweest dan de rest van de wereld. Zelfde gaat op voor Texas, al zijn die wat minder lang open.

Dus ik snap echt niet dat men er nog aan vast wil houden, dan krijg ik echt het idee dat de maatregelen juist wel een doel opzich zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199886004
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Veel Nederlanders realiseren zich te weinig dat ze ook na een vaccinatie het virus kunnen blijven krijgen.
Oh moeder Maria, sluit jezelf op vent.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199886094
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:27 schreef GemMagic het volgende:
Het hele voorzichtig doen is als sneeuw voor de zon verdwenen. Nu komt ik af en toe nog mensen tegen die zo'n omloop 1.5 meter bochtje maken en dat herinnert me aan dat corona nog niet voorbij is, maar verder is het al vrij normaal.
Ik leef echt al maanden weer alsof corona er niet is. Enige moment waarop ik echt veranderde was op het begin, in maart en april, maar na de zomer van vorig jaar denk ik er weinig meer om.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 14 juni 2021 @ 20:17:32 #257
408813 crew  trein2000
pi_199886097
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hele artikel: https://www.nu.nl/coronav(...)ren-beperkingen.html

Gaat zo goed en toch..
Dit soort mensen…
Je hebt doemdenkers en dan heb je dit. Hoe zwartgallig wil je het hebben.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 14 juni 2021 @ 20:18:19 #258
408813 crew  trein2000
pi_199886112
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Burdorf, was dat niet die kerel van: Je moet foto’s van de IC laten zien. Zeggen dat je opa een pijnlijke dood sterft als je naar je vrienden gaat en dat soort ongein?
Ah dat verklaart een hoop. Zo’n zero-COVID wappie zeker?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 14 juni 2021 @ 20:20:01 #259
408813 crew  trein2000
pi_199886138
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:26 schreef Celestien het volgende:
Wat gaan jullie als eerste doen als de basismaatregelen verdwijnen?
Leven. Ik vind dat gebrek aan spontaniteit rete-frustrerend.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199886181
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hele artikel: https://www.nu.nl/coronav(...)ren-beperkingen.html

Gaat zo goed en toch..
Ik word altijd blij van dit soort artikels. Veel 40 minners die ik spreek nemen vooral het vaccin omdat ze hun leven terug willen. Dan moet je vooral verkondigen dat ze niet werken want waarom zou je ze dan nog nemen? Je ziet trouwens in het VK die discussie al ontstaan dat veel jongeren mensen het vaccin niet willen omdat ze constant horen in de media dat ze toch amper werken. Is weer lekker bij de hand.
pi_199886219
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dit soort mensen…
Je hebt doemdenkers en dan heb je dit. Hoe zwartgallig wil je het hebben.
Zijn ook van die controlfreaks, ze willen een rubberentegelmaatschappij. Ga een baan zoeken ofzo als veiligheidsmannetje in pretparken hoe je voorkomt dat kinderen zich niet bezeren als ze van een glijbaan afgaan. Of hoe oudjes niet stikken in dingen die daar op de menukaart staan. Whatever. Die mensen bestaan trouwens echt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199886253
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Florida is al maanden open, niets meer aan de hand en ook niet echt heel erg rampzaliger geweest dan de rest van de wereld. Zelfde gaat op voor Texas, al zijn die wat minder lang open.

Dus ik snap echt niet dat men er nog aan vast wil houden, dan krijg ik echt het idee dat de maatregelen juist wel een doel opzich zijn.
als ik ff snel zoek is alles vanaf 3 mei open. Zo lang is dat dus nog niet. Verder is ruim 40% al volledig gevaccineerd en 50% heeft iig al 1 prik gehad. Er vanuitgaande dat de meeste risicogroepen een prik hebben is dat besluit goed uit te leggen.

Bevolkingsdichtheid in Florida is trouwens 4x zo laag dan die van NL dus ook meer de ruimte daar. Beetje appels met peren wat mij betreft.
pi_199886361
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:22 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik word altijd blij van dit soort artikels. Veel 40 minners die ik spreek nemen vooral het vaccin omdat ze hun leven terug willen. Dan moet je vooral verkondigen dat ze niet werken want waarom zou je ze dan nog nemen? Je ziet trouwens in het VK die discussie al ontstaan dat veel jongeren mensen het vaccin niet willen omdat ze constant horen in de media dat ze toch amper werken. Is weer lekker bij de hand.
Is vooral een kwestie van niet willen begrijpen hoe het zit en daar vervolgens de media de schuld van geven...

Enfin, in Engeland ervaren ze nu wat er gebeurt als je je niet laat vaccineren.
Misschien gaat er dan toch een lichtje branden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199886372
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:25 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

als ik ff snel zoek is alles vanaf 3 mei open. Zo lang is dat dus nog niet. Verder is ruim 40% al volledig gevaccineerd en 50% heeft iig al 1 prik gehad. Er vanuitgaande dat de meeste risicogroepen een prik hebben is dat besluit goed uit te leggen.

Bevolkingsdichtheid in Florida is trouwens 4x zo laag dan die van NL dus ook meer de ruimte daar. Beetje appels met peren wat mij betreft.
Urbanisatiegraad lijkt mij relevanter dan bevolkingsdichtheid. Dat er tussen de steden wat meer moeras of woestijn ligt moet niet uitmaken. Bevolkingsdichtheid is alleen relevant als dat daadwerkelijk impliceert dat mensen veel meer verstrooid in kleine groepjes wonen, wat ik sterk waag te betwijfelen voor de VS.
I'll give you something to do
  maandag 14 juni 2021 @ 20:34:43 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199886405
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:25 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

als ik ff snel zoek is alles vanaf 3 mei open. Zo lang is dat dus nog niet. Verder is ruim 40% al volledig gevaccineerd en 50% heeft iig al 1 prik gehad. Er vanuitgaande dat de meeste risicogroepen een prik hebben is dat besluit goed uit te leggen.

Bevolkingsdichtheid in Florida is trouwens 4x zo laag dan die van NL dus ook meer de ruimte daar. Beetje appels met peren wat mij betreft.
Dat is toch niet anders dan wat ik zeg? Ze zijn al tijden open, ook door vaccinatie. En de bevolkingsdichtheid is vast correct, maar ook eventementen met 50.000 mensen vonden gewoon plaats etc.

Ik zei alleen dat nu wij ook die kant op gaan het evt blijven vasthouden aan maatregelen echt belachelijk zou zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199886409
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:27 schreef GemMagic het volgende:
Het hele voorzichtig doen is als sneeuw voor de zon verdwenen. Nu komt ik af en toe nog mensen tegen die zo'n omloop 1.5 meter bochtje maken en dat herinnert me aan dat corona nog niet voorbij is, maar verder is het al vrij normaal.

Tegen de herfst moeten we zo veel mogelijk weerstand bieden als er beperkende preventieve maatregelen worden voorgesteld door allerlei angstbepleiters. Zo lang niet onomstotelijk aangetoond wordt dat de zorg op instorten staat (en geen fantasie prognoses of NPO uitlegjes van wat exponentieel nu eigenlijk is) moeten we gewoon de volledige vrijheid behouden.
Dus gewoon wachten tot de zorg is ingestort en dan maatregelen invoeren ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199886427
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dit soort mensen…
Je hebt doemdenkers en dan heb je dit. Hoe zwartgallig wil je het hebben.
Ik las dat artikel, maar wat is er mis mee?

Hij is hoogleraar op dit gebied, hij heeft gelijk dat de basismaatregelen nog gelden, dat Niemand inclusief ik zich er nog aan houd, en dat *dus* de overheidscommunicatie faalt.

Het is handig dat te onderzoeken voor als er ooit nog een crisis is.

Hij zegt niet dat we er nooit komen, Hij zegt dat we er nog niet zijn.

Dat zegt de jonge ook, nog niet, september misschien wel, niemand doet daar iets mee, conclusie de communicatie faalt.

Hij heeft toch gelijk?
#WeesGeenWhales
pi_199886442
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Leven. Ik vind dat gebrek aan spontaniteit rete-frustrerend.
Ik ook! Exact dit 100%!
#WeesGeenWhales
pi_199886465
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:33 schreef galantis het volgende:

[..]

Urbanisatiegraad lijkt mij relevanter dan bevolkingsdichtheid. Dat er tussen de steden wat meer moeras of woestijn ligt moet niet uitmaken. Bevolkingsdichtheid is alleen relevant als dat daadwerkelijk impliceert dat mensen veel meer verstrooid in kleine groepjes wonen, wat ik sterk waag te betwijfelen voor de VS.
ook dat valt in Florida dus wel mee. Best verspreid.
pi_199886483
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus gewoon wachten tot de zorg is ingestort en dan maatregelen invoeren ^O^
goed plan :')
  maandag 14 juni 2021 @ 20:39:38 #271
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199886495
quote:
9s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:11 schreef nostra het volgende:

[..]

Oh moeder Maria, sluit jezelf op vent.
Neem aan dat @AlwaysHappy slechts doorgeefluik is in deze.
pi_199886543
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Neem aan dat @:AlwaysHappy slechts doorgeefluik is in deze.
Ik had het niet tegen hem uiteraard, maar degene die hij citeerde.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199886551
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:35 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik las dat artikel, maar wat is er mis mee?

Hij is hoogleraar op dit gebied, hij heeft gelijk dat de basismaatregelen nog gelden, dat Niemand inclusief ik zich er nog aan houd, en dat *dus* de overheidscommunicatie faalt.

Het is handig dat te onderzoeken voor als er ooit nog een crisis is.

Hij zegt niet dat we er nooit komen, Hij zegt dat we er nog niet zijn.

Dat zegt de jonge ook, nog niet, september misschien wel, niemand doet daar iets mee, conclusie de communicatie faalt.

Hij heeft toch gelijk?
Denk niet dat de communicatie faalt, mensen zijn er gewoon klaar mee. De kwetsbaren zijn gevaccineerd, goed deel van de rest ook, besmettingscijfers nemen af, mensen merken steeds minder van het virus.
Handhaving neemt ook af, politie en boa acteren vrijwel niet op overtredingen.
Dus neemt de animo om de basismaatregelen op te volgen ook af.
Merk het bij mezelf ook, de directe omgeving is op wat twintigers na inmiddels minstens 1x gevaccineerd.
Dus waarom nog spastisch doen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199886570
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is toch niet anders dan wat ik zeg? Ze zijn al tijden open, ook door vaccinatie. En de bevolkingsdichtheid is vast correct, maar ook eventementen met 50.000 mensen vonden gewoon plaats etc.

Ik zei alleen dat nu wij ook die kant op gaan het evt blijven vasthouden aan maatregelen echt belachelijk zou zijn.
al maanden open, dat valt best mee. Veel meer gevaccineerden, iets meer besmettingen per dag (zo'n 600-800 per dag).

We gaan de goede kant op, begin juli of zoals het kabinet het ziet zelfs 26 juni lijkt mij verantwoord de meeste maatregelen incl mondkapje los te laten. Ff nog een maand of 2 testen voor toegang en die vaccinatiegraad echt nog hoog tenoeg te krijgen en je bent er.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 14 juni 2021 @ 20:50:06 #275
408813 crew  trein2000
pi_199886640
https://www.tubantia.nl/b(...)n-de-kroeg~a151d55e/

De vertegenwoordiger van KHN heeft gelijk.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 14 juni 2021 @ 20:53:57 #276
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199886724
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:50 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)n-de-kroeg~a151d55e/

De vertegenwoordiger van KHN heeft gelijk.
Plezier ist VERBOTEN
  maandag 14 juni 2021 @ 20:56:08 #277
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199886769
Voetbal kijken op grote schermen mag weer vanaf 12 juli.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_199886791
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:50 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)n-de-kroeg~a151d55e/

De vertegenwoordiger van KHN heeft gelijk.
Ik las het verhaal er onder. Dat mensen die kort na gevaccineerd te zijn overlijden, niet worden onderzocht. Dat vind ik schokkend.
pi_199886794
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:26 schreef Celestien het volgende:
Wat gaan jullie als eerste doen als de basismaatregelen verdwijnen?
Zodra de mondkapjesplicht op straat in spanje is verdwenen, en ik mijn reiscertificaat heb vanwege vaccinaties, vertrek ik waarschijnlijk toch een weekje die kant op, tot november gaat mij toch te lang duren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 14 juni 2021 @ 20:58:43 #280
408813 crew  trein2000
pi_199886857
quote:
6s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Voetbal kijken op grote schermen mag weer vanaf 12 juli.
Was getekend Ferd ‘fuck de burger’ Grapperhaus.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 14 juni 2021 @ 20:59:15 #281
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199886872
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Was getekend Ferd ‘fuck de burger’ Grapperhaus.
En vetklep Bruls.
pi_199886891
quote:
De burgemeesters hebben ook gepleit voor het ontzien van medewerkers van onder meer politie, GGD, veiligheidsregio’s en gemeenten, die tijdens de coronacrisis heel hard hebben moeten werken. Het toestaan van evenementen kan niet betekenen dat zij nu weer extra ingezet moeten worden.
Moeten ze toch eens uitleggen wat de politie, GGD en veiligheidsregio's precies extra doen tijdens evenementen.
Politie is er nauwelijks (want prive bewaking), GGD (sinds wanneer is de GGD op een evenement?), veiligheidsregio (sja, die ene geluidsklant is toch niet hard werken), gemeente (beetje extra schoonmaken hebben ze maanden niet gedaan)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199886907
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Was getekend Ferd ‘fuck de burger’ Grapperhaus.
Het blijft diep bij je zitten hè.
pi_199886919
Experts waarschuwen: Nieuwe opleving dreigt bij negeren beperkingen

Ah ze beginnen nu echt door te hebben dat ze de relevantie aan het verliezen zijn.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 14 juni 2021 @ 21:02:41 #285
408813 crew  trein2000
pi_199886973
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:00 schreef Questular het volgende:

[..]

Het blijft diep bij je zitten hè.
Misschien kan hij naar z’n vakantiehuisje in de Ardennen, permanent. Dan gaan we in NL weer gewoon normaal doen. Met z’n onzin.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 14 juni 2021 @ 21:03:26 #286
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199886991
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:26 schreef Celestien het volgende:
Wat gaan jullie als eerste doen als de basismaatregelen verdwijnen?
De basisregels storen mijn eigen leven niet echt zo, maar als de crisis echt achter ons ligt kijk ik er vooral naar uit om weer fatsoenlijk dingen te kunnen plannen. Maanden van tevoren een reis boeken bijvoorbeeld; zonder in de stress te schieten of het wel door kan gaan. Het spontane uit eten gaan/naar de film gaan kan nu gelukkig al wel weer een beetje.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 14 juni 2021 @ 21:05:54 #287
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199887068
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Moeten ze toch eens uitleggen wat de politie, GGD en veiligheidsregio's precies extra doen tijdens evenementen.
Politie is er nauwelijks (want prive bewaking), GGD (sinds wanneer is de GGD op een evenement?), veiligheidsregio (sja, die ene geluidsklant is toch niet hard werken), gemeente (beetje extra schoonmaken hebben ze maanden niet gedaan)
Niet. Maar het gilde der burgemeesters heeft het afgelopen jaar geproefd aan de macht en ze zijn er nog niet klaar mee om die weer af te staan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_199887110
Ik neem aan dat we wel iets anders vinden om collectief over te zeuren online zodra de basisregels verdwijnen :) daarnaast hoop ik nog op vakantie te gaan en wat concerten mee te pakken.
pi_199887164
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Moeten ze toch eens uitleggen wat de politie, GGD en veiligheidsregio's precies extra doen tijdens evenementen.
Politie is er nauwelijks (want prive bewaking), GGD (sinds wanneer is de GGD op een evenement?), veiligheidsregio (sja, die ene geluidsklant is toch niet hard werken), gemeente (beetje extra schoonmaken hebben ze maanden niet gedaan)
Met wat er tot nu toe is afgelast heb ik aardig pech maar hoop voor de rest dat het echt daarbij blijft. Het lijkt allemaal extreem vergezocht. De associatie van evenementen met complete wanorde is geheel onterecht.
I'll give you something to do
  Moderator maandag 14 juni 2021 @ 21:12:58 #290
5428 crew  miss_sly
pi_199887255
Zoals sommigen hier posts van types als Erno vermoeiend vinden, vind ik de posts telkens over de macht die men maar niet op wil geven en mensen die zogenaamd relevant willen blijven minstens zo vermoeiend.

Over stokpaardjes gesproken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199887437
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Moeten ze toch eens uitleggen wat de politie, GGD en veiligheidsregio's precies extra doen tijdens evenementen.
Politie is er nauwelijks (want prive bewaking), GGD (sinds wanneer is de GGD op een evenement?), veiligheidsregio (sja, die ene geluidsklant is toch niet hard werken), gemeente (beetje extra schoonmaken hebben ze maanden niet gedaan)
Politie heeft genoeg te doen tijdens een festival als b.v. Pinkpop. Grote massa's mensen trekt genoeg volk aan die niet alleen voor de bands komen. En toen ik nog als een gabbertje naar Mysteryland of Thunderdome ging waren de GGD posten ontzettend populair onder de verboden middelen misbruikers.
  Moderator maandag 14 juni 2021 @ 21:21:30 #292
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_199887480
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:19 schreef Questular het volgende:

[..]

Politie heeft genoeg te doen tijdens een festival als b.v. Pinkpop. Grote massa's mensen trekt genoeg volk aan die niet alleen voor de bands komen. En toen ik nog als een gabbertje naar Mysteryland of Thunderdome ging waren de GGD posten ontzettend populair onder de verboden middelen misbruikers.
Ik dacht altijd dat dat EHBO posten waren, niet van de GGD? Wat is de rol van de GGD op een festival oid?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_199887492
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik las het verhaal er onder. Dat mensen die kort na gevaccineerd te zijn overlijden, niet worden onderzocht. Dat vind ik schokkend.
Wat zou je daarmee bereiken? Het is een sneu verhaal hoor, maar ik lees vooral familieleden die graag een verklaring willen. Ze gaan er zelf min of meer vanuit dat het door het vaccin komt en gooien zelfs een balletje op over diarree + vaccin als oorzaak als volleerd pathologen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 14 juni 2021 @ 21:22:35 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199887507
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:21 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat dat EHBO posten waren, niet van de GGD? Wat is de rol van de GGD op een festival oid?
Voorliching en preventie denk ik.

Wel zonde, hadden ze het niet gedaan had het een heleboel gabberdwazen gescheeld in NL.

Ja ja, grapje :*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199887508
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hele artikel: https://www.nu.nl/coronav(...)ren-beperkingen.html

Gaat zo goed en toch..
Ik vermoed dat juist de basisregels ook snel vergeten zijn juist omdat het zo on natuurlijk is.
  Moderator maandag 14 juni 2021 @ 21:24:05 #296
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_199887543
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voorliching en preventie denk ik.

Wel zonde, hadden ze het niet gedaan had het een heleboel gabberdwazen gescheeld in NL.

Ja ja, grapje :*.
Evangeliseren? 'Vroegah' toen ik regelmatig ging stappen stond er altijd een bus van de kerk na 't stappen in de stad. Kon je een kop koffie krijgen en vertelden ze je waarom je aan 't zondigen was :+
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_199887545
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat zou je daarmee bereiken? Het is een sneu verhaal hoor, maar ik lees vooral familieleden die graag een verklaring willen. Ze gaan er zelf min of meer vanuit dat het door het vaccin komt en gooien zelfs een balletje op over diarree + vaccin als oorzaak als volleerd pathologen.
Voor een vaccin in de testfase lijkt mij het belangrijk wat er fysiek aan de hand was. Hoe meer informatie hoe beter. Het valt mij gewoon tegen. Zeker als de familie wil meewerken aan onderzoek.
pi_199887553
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:12 schreef miss_sly het volgende:
Zoals sommigen hier posts van types als Erno vermoeiend vinden, vind ik de posts telkens over de macht die men maar niet op wil geven en mensen die zogenaamd relevant willen blijven minstens zo vermoeiend.

Over stokpaardjes gesproken.
Ja, daarbij vind ik dat best meevallen. Langzaam maar zeker kan er steeds. Dat je over mening kan verschillen over het ideale tempo, soit. Maar er is wat mij betreft geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat we niet terug naar het oude normaal gaan op termijn.
pi_199887574
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:24 schreef chratnox het volgende:

[..]

Evangeliseren? 'Vroegah' toen ik regelmatig ging stappen stond er altijd een bus van de kerk na 't stappen in de stad. Kon je een kop koffie krijgen en vertelden ze je waarom je aan 't zondigen was :+
De jezus leeft bus. Gratis lolly's.
pi_199887582
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:01 schreef _serial_ het volgende:
Experts waarschuwen: Nieuwe opleving dreigt bij negeren beperkingen

Ah ze beginnen nu echt door te hebben dat ze de relevantie aan het verliezen zijn.
Je zou toch denken dat na dat hele vaccinatie gebeuren het nu wel klaar is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')