abonnement Unibet Coolblue
pi_199883602
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Ach, als je hier in Amsterdam WEL blijft staan wachen bij een rood licht weten we meteen dat je een boertje van buuten bent B-).
Same here in Rotterdam.

Staan wachten bij rood licht als er geen verkeer is _O-. Doe normaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-06-2021 17:07:13 ]
  maandag 14 juni 2021 @ 17:07:42 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199883609
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:06 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Same here in Rotterdam.

Staan wachten bij rood licht als er geen verkeer is _O-
Ja, zal idd wel een grote stad ding zijn. Je hebt wel wat beters te doen lijkt me :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 14 juni 2021 @ 17:07:46 #53
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199883610
Tis wel weer heel duidelijk waar de aso's in dit land wonen }:|
  maandag 14 juni 2021 @ 17:09:15 #54
338319 ZarB
Piña colada
pi_199883628
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:00 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Of accepteren dat we af en toe in een lockdown moeten met strengere regels. Wat mij betreft mogen die basisregels blijven dat scheelt sowieso een hoop besmettingen.
Jij denk dat de daling van de besmetting met de basisregels te maken heeft?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 14 juni 2021 @ 17:09:23 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199883630
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:07 schreef Tengano het volgende:
Tis wel weer heel duidelijk waar de aso's in dit land wonen }:|
Als de term ergens van toepassing is is het hier: ga jij lekker als een mak schaap staan wachten voor Jan Lul dan :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 14 juni 2021 @ 17:12:50 #56
338319 ZarB
Piña colada
pi_199883656
Voor periodieke strengere lockdowns gaat trouwens echt zero draagvlak zijn. Alsof ooit iemand maalt om die griepgolven. Zeker als het geen pandemie meer is gaat geen kip hier in het land zich aan een lockdown houden.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 14 juni 2021 @ 17:14:53 #57
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199883678
POLL
pi_199883692
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:21 schreef ZarB het volgende:
Er is discussie gaande over de mondkapjesplicht? *O*
Ik hoop het.

Kan er in een supermarkt met airconditioning nog enigzins mee leven. Snel even in uit. Maar was vandaag in een kas voor buitenplanten en heb daar een uur lang kaolo benauwd rondgelopen.
  maandag 14 juni 2021 @ 17:19:20 #59
338319 ZarB
Piña colada
pi_199883722
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:15 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik hoop het.

Kan er in een supermarkt met airconditioning nog enigzins mee leven. Snel even in uit. Maar was vandaag in een kas voor buitenplanten en heb daar een uur lang kaolo benauwd rondgelopen.
Ja smerig. In de trein dan. Rennen om op tijd te zijn en dan zit je daar in dat ding te hijgen :r
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199883723
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:36 schreef ZarB het volgende:
Wat een gezeur over wel/geen mondkapjes. De besmettingen en ziekenhuisopnames dalen. Daar gaan die mondkapjes echt niks aan veranderen.
Mondkapjes gaan sowieso nergens iets aan veranderen want ze werken niet en de plaats waar we ze moeten dragen is geen bron van besmetting.
  maandag 14 juni 2021 @ 17:22:30 #61
338319 ZarB
Piña colada
pi_199883752
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:19 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mondkapjes gaan sowieso nergens iets aan veranderen want ze werken niet en de plaats waar we ze moeten dragen is geen bron van besmetting.
Als je ergens in je eentje loopt en je draagt m niet dan kun je zomaar je oma vermoorden hoor. Besef je dat wel. En wat te denken van buiten op de fiets of alleen in de auto :N ben je familie van willem engel ofzo
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 14 juni 2021 @ 17:24:40 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199883772
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:22 schreef ZarB het volgende:

[..]

Als je ergens in je eentje loopt en je draagt m niet dan kun je zomaar je oma vermoorden hoor. Besef je dat wel. En wat te denken van buiten op de fiets of alleen in de auto :N ben je familie van willem engel ofzo
Daarom krijgt die beroepsdebiel Engel ook zo veel media aandacht. Zodra er iemand maar ook het lef heeft om wat vraagtekens bij de maatregelen te stellen noem je die persoon wappie of Engel-adapt en hoef je niet meer naar ze te luisteren.

Stalin was trots op deze taktiek geweest O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199883773
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:22 schreef ZarB het volgende:

[..]

Als je ergens in je eentje loopt en je draagt m niet dan kun je zomaar je oma vermoorden hoor. Besef je dat wel. En wat te denken van buiten op de fiets of alleen in de auto :N ben je familie van willen engel ofzo
Haha ja afgelopen weekend was er zo'n covid demonstratie in Apeldoorn, stond er in de pers "mensen droegen geen mondkapjes" terwijl ze buiten liepen :') Wist niet dat het buiten inmiddels ook verplicht was.

Maarja gewoon raar dat mensen zo panisch zijn geworden door het media-offensief dat ze eerst 8 maanden lang winkels in en uit lopen zonder mondkapjes. En dan van de ene op de andere dag compleet in paniek raken als ze iemand zonder zien.

Helft van de winkels doe ik hem niet eens op. Supermarkt, tuincentrum, mediamarkt dat soort zaken. Als ik naar een kleine, lokale winkel ga dan wel. Ken vaak de winkeliers en heb dan geen zin in discussie. Bij de supermarkt geeft niemand van het personeel er iets om.

quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom krijgt die beroepsdebiel Engel ook zo veel media aandacht. Zodra er iemand maar ook het lef heeft om wat vraagtekens bij de maatregelen te stellen noem je die persoon wappie of Engel-adapt en hoef je niet meer naar ze te luisteren.

Stalin was trots op deze taktiek geweest O+.
Klopt ja. Werd door veel mensen voor wappie uitgemaakt toen die avondklok in ging. Terwijl later uit onderzoeken bleek dat het nog niet eens 10% van de besmettingen zou voorkomen. En dan allemaal roepen "het is maar voor 2 weken, we zien vanzelf een daling". En mij dan een wappie noemen omdat ik zei dat het eerder 2 maanden zou worden. Zaten ze na 5 weken te klagen "oh ik kan niet eens even na werk bij m'n ouders op bezoek". Ja ik zei het toch...

Maarja sommige mensen leren het toch nooit.

Het is ook niet dat ik corona ontken ofzo. In mijn omgeving zijn er mensen aan overleden. Het is meer dat er teveel onzinmaatregelen worden genomen en je bij enige vorm van kritiek of zelfstandig nadenken direct in de wappiehoek word geduwd.
  maandag 14 juni 2021 @ 17:31:35 #64
338319 ZarB
Piña colada
pi_199883842
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Haha ja afgelopen weekend was er zo'n covid demonstratie in Apeldoorn, stond er in de pers "mensen droegen geen mondkapjes" terwijl ze buiten liepen :') Wist niet dat het buiten inmiddels ook verplicht was.

Maarja gewoon raar dat mensen zo panisch zijn geworden door het media-offensief dat ze eerst 8 maanden lang winkels in en uit lopen zonder mondkapjes. En dan van de ene op de andere dag compleet in paniek raken als ze iemand zonder zien.

Helft van de winkels doe ik hem niet eens op. Supermarkt, tuincentrum, mediamarkt dat soort zaken. Als ik naar een kleine, lokale winkel ga dan wel. Ken vaak de winkeliers en heb dan geen zin in discussie. Bij de supermarkt geeft niemand van het personeel er iets om.
[..]

Klopt ja. Werd door veel mensen voor wappie uitgemaakt toen die avondklok in ging. Terwijl later uit onderzoeken bleek dat het nog niet eens 10% van de besmettingen zou voorkomen. En dan allemaal roepen "het is maar voor 2 weken, we zien vanzelf een daling". En mij dan een wappie noemen omdat ik zei dat het eerder 2 maanden zou worden. Zaten ze na 5 weken te klagen "oh ik kan niet eens even na werk bij m'n ouders op bezoek". Ja ik zei het toch...

Maarja sommige mensen leren het toch nooit.

Het is ook niet dat ik corona ontken ofzo. In mijn omgeving zijn er mensen aan overleden. Het is meer dat er teveel onzinmaatregelen worden genomen en je bij enige vorm van kritiek of zelfstandig nadenken direct in de wappiehoek word geduwd.
Eens. En de drang naar gehoorzaamheid uitstralen is al helemaal om te kotsen. Regelmatig mensen die hun verhaal inleiden met "had een date/werkbijeenkomst/verjaardag/kraambezoek/whaever -met coronamaatregen in acht genomen- ...." :r
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199883905
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:21 schreef ZarB het volgende:
Er is discussie gaande over de mondkapjesplicht? *O*
Zag vandaag ook dit: https://www.hpdetijd.nl/2(...)eschaft-moet-worden/

Heb er zelf geen problemen mee, maar de proportionaliteit dient wel afgewogen te worden alleen de wet is stilzwijgend verlengd. En in de zomer is zo'n mondkapje voor kwetsbaren misschien juist wel gevaarlijker omdat het nog eerder een goor broeinest wordt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 14 juni 2021 @ 18:00:29 #66
338319 ZarB
Piña colada
pi_199884127
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:37 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Zag vandaag ook dit: https://www.hpdetijd.nl/2(...)eschaft-moet-worden/

Heb er zelf geen problemen mee, maar de proportionaliteit dient wel afgewogen te worden alleen de wet is stilzwijgend verlengd. En in de zomer is zo'n mondkapje voor kwetsbaren misschien juist wel gevaarlijker omdat het nog eerder een goor broeinest wordt.
Proportionaliteit is nou niet bepaald meegenomen als criteria in het bedenken van de maatregelen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2021 @ 18:06:03 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199884189
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:12 schreef ZarB het volgende:
Voor periodieke strengere lockdowns gaat trouwens echt zero draagvlak zijn. Alsof ooit iemand maalt om die griepgolven. Zeker als het geen pandemie meer is gaat geen kip hier in het land zich aan een lockdown houden.
Als een leuk percentage van de mensen (95% ofzo) gevaccineerd is, dan is het ook gewoon klaar. Het zou echt behoorlijk treurig zijn als ze dan nog steeds in een stuip schieten. Dat ze nu kijkend naar Engeland nog even terughoudend zijn qua reizen is dan weer meer dan logisch.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 14 juni 2021 @ 18:07:51 #68
338319 ZarB
Piña colada
pi_199884211
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als een leuk percentage van de mensen (95% ofzo) gevaccineerd is, dan is het ook gewoon klaar. Het zou echt behoorlijk treurig zijn als ze dan nog steeds in een stuip schieten. Dat ze nu kijkend naar Engeland nog even terughoudend zijn qua reizen is dan weer meer dan logisch.
Ja maar toch duikt hier en daar berichtgeving op over lockdowns of maatregelen tijdens de griepgolf. Die zal vast nog blijven bestaan maar hell, flikker op met je maatregelen. Straks moeten we allemaal in bubbeltjesplastic leven want stel je voor dat je nog moet niezen.

Dat ze terughoudend zijn met reizen, a la. Logisch. Maar sommige angsthazen gebruiken de UK als "zie je nou het kan gewoon weer heeeelemaal misgaan ondanks vaccinaties!!!"
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199884228
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:00 schreef ZarB het volgende:

[..]

Proportionaliteit is nou niet bepaald meegenomen als criteria in het bedenken van de maatregelen.
No shit sherlock

Maakt het niet minder verkeerd.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 14 juni 2021 @ 18:11:40 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199884257
Ik snap het "overheid" er was teveel onduidelijk, nog geen echte kennis van het virus en wat er evt wel en niet werkt.Vervelend, maar dat wil ik nog niemand kwalijk nemen, ze moesten toch wat.

Maar als ze nu nog door blijven drammen met maatregelen als maskers dan gaat het ze blijkbaar niet zo zeer om het virus maar om gehoorzaamheid.

Ik ga er maar van uit dat dat niet zo is en we er binnenkort allemaal vanaf zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 14 juni 2021 @ 18:24:55 #71
338319 ZarB
Piña colada
pi_199884430
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het "overheid" er was teveel onduidelijk, nog geen echte kennis van het virus en wat er evt wel en niet werkt.Vervelend, maar dat wil ik nog niemand kwalijk nemen, ze moesten toch wat.

Maar als ze nu nog door blijven drammen met maatregelen als maskers dan gaat het ze blijkbaar niet zo zeer om het virus maar om gehoorzaamheid.

Ik ga er maar van uit dat dat niet zo is en we er binnenkort allemaal vanaf zijn.
Hoe zit het eigenlijk met de alcoholklok?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 14 juni 2021 @ 18:29:50 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199884473
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:24 schreef ZarB het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met de alcoholklok?
Die is er volgens mij nog. En dat bedoel ik dus met nutteloze maatregelen die ze toch vasthouden. En ja, daar ben ik wel tegen. Dat is niet meer dingen voor de volksgezondheid doen maar alleen vasthouden omdat ze anders moeten toegeven dat het totaal nutteloos was.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 14 juni 2021 @ 18:31:18 #73
338319 ZarB
Piña colada
pi_199884487
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die is er volgens mij nog. En dat bedoel ik dus met nutteloze maatregelen die ze toch vasthouden. En ja, daar ben ik wel tegen. Dat is niet meer dingen voor de volksgezondheid doen maar alleen vasthouden omdat ze anders moeten toegeven dat het totaal nutteloos was.
Inderdaad.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 14 juni 2021 @ 18:32:51 #74
338319 ZarB
Piña colada
pi_199884508
Dat sommige landen buiten mondkapjes verplichten snap ik ook geen reet van.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 14 juni 2021 @ 18:35:27 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199884546
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:32 schreef ZarB het volgende:
Dat sommige landen buiten mondkapjes verplichten snap ik ook geen reet van.
Sja, dat valt bij mij ook onder "we weten het niet, dus we doen maar wat, we zien wel wat helpt en wat niet" en WAS dus niet verwijtbaar. Maar nu we weten dat besmettingen in de buitenlucht vrijwel te verwaarlozen zijn is zo'n verplichting wel "fout" als ze er aan vast houden. Dan is het voorkomen van gezichtsverlies.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199884578
Ik was 'm laatst vergeten ( }:| ) en moest heel kort wat boodschappen hebben. Gevraagd of ik naar binnen mocht. Ze zeiden dat ze zelf geen toegang weigeren, maar dat er wel soms gecontroleerd wordt (door Handhaving), dus dat het m'n eigen verantwoordelijkheid is. Oké, prima. (het was op dat moment rustig in de winkel)

Ik heb normaal best wel goede mondkapjes en probeer ze ook echt correct te dragen. Maar nu had ik er dus geen. Het viel me op hóeveel mensen net zo onbeschermd, maar mét mondkapje (voor de show) rondlopen. Half op de kin, schuin op de neus, er twintig keer aanplukken. Ook zonder trouwens. Ongelooflijk. Op deze manier mogen ze ze net zo hard afschaffen. Niemand wordt er blij van. Zelf hou ik hem denk ik nog wel even op (in ieder geval tot twee weken na mijn vaccinatie). Als je (een goede) goed draagt, denk ik toch wel dat het een beetje helpt. En alle beetjes zijn meegenomen. Heb geen behoefte aan corona.
Somebody that I used to know
pi_199884631
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:32 schreef ZarB het volgende:
Dat sommige landen buiten mondkapjes verplichten snap ik ook geen reet van.
Jij denkt dat er alleen in Nederland Sywert van Liendens rondlopen?
pi_199884687
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:37 schreef Postbus100 het volgende:
Ik was 'm laatst vergeten ( }:| ) en moest heel kort wat boodschappen hebben. Gevraagd of ik naar binnen mocht. Ze zeiden dat ze zelf geen toegang weigeren, maar dat er wel soms gecontroleerd wordt (door Handhaving), dus dat het m'n eigen verantwoordelijkheid is. Oké, prima. (het was op dat moment rustig in de winkel)

Ik heb normaal best wel goede mondkapjes en probeer ze ook echt correct te dragen. Maar nu had ik er dus geen. Het viel me op hóeveel mensen net zo onbeschermd, maar mét mondkapje (voor de show) rondlopen. Half op de kin, schuin op de neus, er twintig keer aanplukken. Ook zonder trouwens. Ongelooflijk. Op deze manier mogen ze ze net zo hard afschaffen. Niemand wordt er blij van. Zelf hou ik hem denk ik nog wel even op (in ieder geval tot twee weken na mijn vaccinatie). Als je (een goede) goed draagt, denk ik toch wel dat het een beetje helpt. En alle beetjes zijn meegenomen. Heb geen behoefte aan corona.
Als je even kijkt op het coronadashboard, dan kun je zien dat het virus (nagenoeg) is verdwenen. Als je nu met corona besmet zou wíllen worden, lukt je dat waarschijnlijk niet, of je moet naar een IC-afdeling gaan en daar alle patiënten mond-op-mond beademing geven.
  maandag 14 juni 2021 @ 19:16:47 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199885196
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:37 schreef Banaanvragen het volgende:
sorry, foutje in de TT: 26 Juno

https://nos.nl/artikel/23(...)6-juni-minder-regels
[..]

Knap staaltje bio-engineering van de Chinezen dat ze zo’n virus geleerd hebben om in de horeca pas boven 100 te besmetten en bij de mensen thuis al vanaf vier.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 14 juni 2021 @ 19:17:49 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199885219
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:32 schreef ZarB het volgende:
Dat sommige landen buiten mondkapjes verplichten snap ik ook geen reet van.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 14 juni 2021 @ 19:18:10 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199885225
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Knap staaltje bio-engineering van de Chinezen dat ze zo’n virus geleerd hebben om in de horeca pas boven 100 te besmetten en bij de mensen thuis al vanaf vier.
En het kan ook al klokkijken, wat zijn het toch een stelletje knappe koppen daar O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 14 juni 2021 @ 19:26:00 #82
408813 crew  trein2000
pi_199885354
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, dat valt bij mij ook onder "we weten het niet, dus we doen maar wat, we zien wel wat helpt en wat niet" en WAS dus niet verwijtbaar. Maar nu we weten dat besmettingen in de buitenlucht vrijwel te verwaarlozen zijn is zo'n verplichting wel "fout" als ze er aan vast houden. Dan is het voorkomen van gezichtsverlies.
Goed gezegd.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 14 juni 2021 @ 19:45:51 #83
338319 ZarB
Piña colada
pi_199885633
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Knap staaltje bio-engineering van de Chinezen dat ze zo’n virus geleerd hebben om in de horeca pas boven 100 te besmetten en bij de mensen thuis al vanaf vier.
En dat het bij een kampioensfeest van een voetbalclub waar honderden hooligans op afkomen níet besmet, maar in je eentje in de Jumbo wel. Dus doe daar aub je mondkapje op.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199885640
Hoop wel dat we dan niet meer met een winkelkarretje hoeven te winkelen bij de supermarkten, want dat is behoorlijk tijdrovend en dus gevaarlijk.
  maandag 14 juni 2021 @ 19:46:43 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199885648
En het virus is ook al lekker woke, als je bij BLM hoort ben je veilig blijkbaar _O_.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199885694
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:21 schreef ZarB het volgende:
Er is discussie gaande over de mondkapjesplicht? *O*
Donderdag 17 juni om 16:00 uitspraak en indien ongewenste uitspraak s' avonds het hoger beroep met gewenste uitspraak.

https://m.facebook.com/st(...)7291390493&__tn__=-R

quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:46 schreef torentje het volgende:
Hoop wel dat we dan niet meer met een winkelkarretje hoeven te winkelen bij de supermarkten, want dat is behoorlijk tijdrovend en dus gevaarlijk.
De AH en de Plus hebben de mandjes alweer in gebruik al is de winkelwagen nog wel verplicht. Snapt u het nog?

Als ik maar een of twee producten nodig heb pak ik sowieso geen mandje of kar.
  maandag 14 juni 2021 @ 19:54:43 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199885758
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Donderdag 17 juni om 16:00 uitspraak en indien ongewenste uitspraak s' avonds het hoger beroep met gewenste uitspraak.

:D!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199885797
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:21 schreef ZarB het volgende:
Er is discussie gaande over de mondkapjesplicht? *O*
Weg met die krengen die toch niet werken :{w
pi_199885819
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hier in het noorden zie ik het bij steeds meer supermarkten, zo'n 1 op de 50 mensen zonder mondkapje.
Bij het tankstation hier op het dorp doen ze ook niet moeilijk.
Maar over het algemeen wordt het nog wel gedragen hier.
Zodra ik ben ingeënt stop ik er wel spoedig mee.
Hier in Den Haag zuid dragen mensen ze enkel over hun mond.
pi_199885852
Die mondkapjesplicht had al begin maart afgeschaft moeten worden.
  maandag 14 juni 2021 @ 20:10:56 #91
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199885990
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:09 schreef ZarB het volgende:

[..]

Jij denk dat de daling van de besmetting met de basisregels te maken heeft?
Ja afhankelijk van aantal besmettingen gaan we afschalen totdat we het onder controle hebben, dan gaan we weer terug natuurlijk.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  maandag 14 juni 2021 @ 20:13:00 #92
338319 ZarB
Piña colada
pi_199886020
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:10 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Ja afhankelijk van aantal besmettingen gaan we afschalen totdat we het onder controle hebben, dan gaan we weer terug natuurlijk.
Aan je "ik support" te zien denk ik niet dat ik hier verder op in ga.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199886026
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:50 schreef Nober het volgende:
De AH en de Plus hebben de mandjes alweer in gebruik al is de winkelwagen nog wel verplicht. Snapt u het nog?
Als ik maar een of twee producten nodig heb pak ik sowieso geen mandje of kar.
Het is sowieso een onzinnige maatregel, aangezien men nooit aan de klanten vroeg, hoe vaak die hun handen deden wassen.
  maandag 14 juni 2021 @ 20:14:37 #94
338319 ZarB
Piña colada
pi_199886047
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Donderdag 17 juni om 16:00 uitspraak en indien ongewenste uitspraak s' avonds het hoger beroep met gewenste uitspraak.

https://m.facebook.com/st(...)7291390493&__tn__=-R
[..]

De AH en de Plus hebben de mandjes alweer in gebruik al is de winkelwagen nog wel verplicht. Snapt u het nog?

Als ik maar een of twee producten nodig heb pak ik sowieso geen mandje of kar.
Leuk, een filmpje van een zwemmende @Starhopper op die Facebookpagina _O-

Supermarkten hier hebben al maanden de mandjes weer in gebruik. Sinds een paar weken moet je ook weer een muntje in het karretje doen _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199886387
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:41 schreef ZarB het volgende:

[..]

Nee, maar ik loop en fiets wel door rood als het rustig is.

Spreek jij anderen erop aan als ze door rood rijden/lopen?

Ik draag de mondkapjes braaf hoor, waar verplicht, maar dat panische gedoe als iemand het niet doet en dan diegene ook nog aanspreken gaat me te ver. Nergens voor nodig.
"Wel een rare kleur groen is dit he?"

't zijn vaak tokkie-moeders die het slechte voorbeeld geven voor hun kids; hoe je onder een slagboom doorgaat bij de spoorwegovergang. hoe je door rood fietst. dan krijg je gegarandeerd een grote bek, als je er wat van zegt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 14 juni 2021 @ 20:34:32 #96
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_199886402
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Geniet er nog maar even van. Na de zomer gaat alles weer op slot als het herfstseizoen weer begint. Besmettingen zullen ongetwijfeld stijgen zoals in ieder griepseizoen, mensen zullen nog steeds in het ziekenhuis terecht komen en virologen en beddenbazen zoals Kuipers zullen weer met angst-en doemscenario's komen dat de IC's over x aantal weken weer vol komen te liggen. In de hele EU hebben we voor onszelf een soort narratief aangenomen dat de vaccins de uitweg uit deze crisis zijn, maar er zullen altijd weer varianten opduiken waardoor het dus weer verstandig is maatregelen te nemen, mede vanwege het onbekende. Ondanks massale vaccinatie zullen overheden bij de minste en geringste (blijk van) tegenslag bij een opwaartse trend straks alles weer dicht gooien.

De enige juiste weg uit deze crisis is in de vorm van acceptatie, en vaccinatiepaspoorten en lockdowns per wet verbieden zoals een aantal staten in de VS reeds gedaan hebben, of dit willen gaan doen.
Ik acht dit scenario verre van uitgesloten.

Wat me vooral stoort is dat scenario waarschijnlijk werkelijkheid wordt doordat 1/3e van de mensen zich niet wil laten vaccineren. Wat mij betreft worden, zodra iedereen de kans heeft gehad om zich te laten vaccineren, alle maatregelen opgegeheven. Jammer dan als het virus (bijvoorbeelde Indiase variant) zich daarna weer exponentieel verspreidt. Die 30% vaxwappies moeten dan maar op de blaren zitten ipv dat we weer in lock down moeten om die mongolen te redden.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 14 juni 2021 @ 20:39:43 #97
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199886499
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De enige juiste weg uit deze crisis is in de vorm van acceptatie, en vaccinatiepaspoorten en lockdowns per wet verbieden zoals een aantal staten in de VS reeds gedaan hebben, of dit willen gaan doen.
De VS als lichtend voorbeeld nemen vwb de gezondheidszorg lijkt me nou niet echt een heel briljant idee... :')
  maandag 14 juni 2021 @ 21:25:18 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199887576
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

De VS als lichtend voorbeeld nemen vwb de gezondheidszorg lijkt me nou niet echt een heel briljant idee... :')
True, maar je moet niet de collectieve zorg die wij hier hebben vergelijken met de daadwerkelijke kwaliteit van de zorg zelf.

Natuurlijk ben je hier veel beter af dan daar, zeker als je geen geld hebt. Maar heb je dat wel dan is de zorg echt daar een van de beste ter wereld hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 14 juni 2021 @ 22:04:35 #99
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199888735
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Donderdag 17 juni om 16:00 uitspraak en indien ongewenste uitspraak s' avonds het hoger beroep met gewenste uitspraak.

https://m.facebook.com/st(...)7291390493&__tn__=-R
[..]

De AH en de Plus hebben de mandjes alweer in gebruik al is de winkelwagen nog wel verplicht. Snapt u het nog?

Als ik maar een of twee producten nodig heb pak ik sowieso geen mandje of kar.
Meeste van die winkels was/ben je verplicht om idd een winkelkar te pakken. Maar niet zo zeer voor je veiligheid maar omdat je dan naar ze hopen meer in kunt slaan.
pi_199889375
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:00 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Of accepteren dat we af en toe in een lockdown moeten met strengere regels. Wat mij betreft mogen die basisregels blijven dat scheelt sowieso een hoop besmettingen.
Als je niet besmet wilt raken door griep, corona of whatever dan kun je daar zelf allerlei voorzorgsmaatregelen voor nemen en je zelf opsluiten in je eigen bunker. Je hoeft andere mensen je waanideëen niet op te gaan leggen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')