abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199879578
Saluti a tutti,

Ik twijfelde tussen COR en TRV, maar gezien COR zeer actief is dan maar hier.

Kans is aannemelijk dat ik op zeer korte termijn spontaan een ticket ga boeken om er even op uit te gaan. Waar ik normaliter een last-minute bestemming kies en bij wijze van spreken morgenochtend op Schiphol sta zonder gezeik, zijn de "spontane" tripjes van nu wat minder spontaan. Gezien je binnen x uur voor je vlucht een PCR-test/Antigeentest moet afnemen voor het vliegen.

Maar goed, dat zijn dus commerciële testen, die van de GGD via coronatest.nl tellen helaas niet mee (why?!). Ik heb hier geen ervaringen mee gezien ik sinds maart 2020 geen vliegtuigen meer van binnen heb gezien ( ;( ) terwijl ik pre-corona minimaal 10x per jaar vloog, dus mijn vragen zijn meer:

• Kent iemand een goedkoop adresje voor een commerciële covid-test in de Randstad die ik kan gebruiken voor het vliegen? Ik begreep al dat dit grapje 100 piek extra ging kosten, dus elke euro die ik hierop kan besparen is mooi meegenomen :)

• Ik neem aan dat ik in mijn vakantiebestemming dit ook weer moet doen? Dan ga ik namelijk alvast op zoek naar een organisatie in het land van bestemming die dit kan afnemen.

• Is dit digitaal op te slaan of is het een fysiek papiertje wat ik altijd bij mij moet dragen?

Tips and tricks zijn natuurlijk van harte welkom :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 14-06-2021 12:41:51 ]
pi_199879816
Vlieg je met KLM? Via KLM kan je een test doen voor 90 eur op Schiphol of Den Haag. Weet dat je bij sommige vliegmaatschappijen via hen een test kan doen voor een goedkopere prijs.
pi_199879833
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:59 schreef Pipaja het volgende:
Vlieg je met KLM? Via KLM kan je een test doen voor 90 eur op Schiphol of Den Haag. Weet dat je bij sommige vliegmaatschappijen via hen een test kan doen voor een goedkopere prijs.