abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 juni 2021 @ 14:52:13 #51
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_199881232
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Abe Lenstra, kon een blanco cheque tekenen bij Differdange.
Geen wonder dat jonge jongens verzot waren op de avonturen van superheld Kick Wilstra .
RED ONS HENNIEGOD
pi_199881257
quote:
9s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:39 schreef Poepz0r het volgende:
TR gezet doodsverwensing.
Afgehandeld en topic opgeschoond.
pi_199881265
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Afgehandeld en topic opgeschoond.
Lennygod. Ze zouden je mod moeten maken.
  maandag 14 juni 2021 @ 14:54:13 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199881268
quote:
9s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Geen wonder dat jonge jongens verzot waren op de avonturen van superheld Kick Wilstra .
En de wondersloffen van Sjakie.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_199882457
....


....


....

Ik weet niks zinnigs uit te brengen zonder te gaan lachen dus ik moest even een paar pogingen doen. Dankuwel topic starter dat u me op deze klotedag kan laten lachen, ik waardeer dat ten zeerste. Ik heb namelijk bericht gekregen dat op dezelfde dag dat Christian Eriksen ons bijna ontviel een collega van me is overleden aan een hartstilstand. Hoe verdomde toevallig hè? Het zet het een en ander nogal in perspectief vind ik.

Wat het onderwerp betreft sluit ik me aan bij eerdere posters: het kan het inderdaad veel en veel erger. Verlies tegen België waardoor we Mexico niet haalden en men stond wel al in de startblokken met een WK hit (dat afgrijselijk slechte mexiiiiiiiiico) en redelijk veel prullaria die niet meer verkocht werd (hebben we thuis gratis glaswerk aan overgehouden waarop de poulefase was afgedrukt, we hebben die krengen nog tot in de jaren 90 gebruikt, toen viel het laatste glas kapot. En natuurlijk Camiel Dimmer die voor Luxemburg een overwinning tegen ons binnen harkte. Dit Nederlands elftal wordt wAt twijfelachtig geleid door een coach die denkt dat hij als Louis van Gaal kan zijn maar dat totaal niet kan overbrengen. Het mooie is dat de spelers die de topic starter zo afbrandt het voorlopig prima doen en a la Arminia Bielefeld zich er doorheen worstelen tegen alle chagrijn in. Ik ben wat lang aan het praten maar mijn antwoord is een luid en duidelijk Nee!!
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Official ESF Kreviewer maandag 14 juni 2021 @ 15:58:13 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199882552
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]

Afgehandeld en topic opgeschoond.
Fijn, gewoon complete reacties verwijderen, die overduidelijk grappig bedoeld zijn omdat een klapjosti 'doodsverwensing' roept.

Droeftoeter.
pi_199882574
quote:
5s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Fijn, gewoon complete reacties verwijderen, die overduidelijk grappig bedoeld zijn omdat een klapjosti 'doodsverwensing' roept.

Droeftoeter.
Laten we dan maar gewoon stoppen met dit topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')