SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs dat is te heet.quote:
Ik zit nu naast een airco, dus het valt nog wel mee hoor. Alleen dus serieuze tegenzin in donderdag.quote:Op maandag 14 juni 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zit nog niet in de zon dus hierbinnen is het nog goed te doen
nee joh. we hebben gewoon 25 graden afgesprokenquote:Op maandag 14 juni 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu naast een airco, dus het valt nog wel mee hoor. Alleen dus serieuze tegenzin in donderdag.
Neequote:Op maandag 14 juni 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volg je bitterbal niet op Instagram?
Ik hoop dat ze naar ons luisteren.quote:Op maandag 14 juni 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. we hebben gewoon 25 graden afgesproken
quote:Op maandag 14 juni 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik log gewoon in als bitterbal.quote:Op maandag 14 juni 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet ik mij daarom elke keer verifieren?
vorig jaar een opblaaszwembad gekocht, na 1 weekend alweer weggegooidquote:Op maandag 14 juni 2021 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een zwembad kopen op Amazon, als ik zo die weersvoorspelling lees.
ja maar puur alleen naar de cavia'squote:Op maandag 14 juni 2021 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij kijkt de cavia-foto's van CL toch ook neem ik aan?
Jezus, jullie stalken elkaar allemaalquote:Op maandag 14 juni 2021 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij kijkt de cavia-foto's van CL toch ook neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |