abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 juni 2021 @ 08:45:46 #1
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_199876720
Hoi klusgoeroes!

Ik heb een mooi zit/sta bureau op mijn thuiskantoortje en nu ben ik al enige tijd aan het zoeken naar een mooie manier om de elektra weg te werken... En ik kan niets vinden. Nu ligt er eea aan snoer los op de grond en de robotstofzuiger vind dat heel aanlokkelijk, maar ik niet.

Ik heb dit bureau: https://www.ikea.com/nl/n(...)grijs-wit-s99326170/

Deze heeft uiteraard stroom nodig voor de motor. Nu heb ik onder het bureau een verlengblok geplakt waar al mijn stekkers ingaan (monitoren, bureau zelf, docking station). En de kabel van dit verlengblok loopt nu van onder bureau direct naar een stopcontact. Maar dat is dus lelijk en niet mooi afgewerkt en dus voer voor onze robot stofzuiger.

Nu zoek ik eigenlijk een elestische kabelgoot, 1 die meerekt bij het omhoogplaatsen van het bureau en inkrimpt bij het lager zetten. Maar bestaat dat wel? Hoe is dat bij anderen afgewerkt?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_199877191
Dan moet je een lus maken. Bij de bouwmarkt kan je kabelwegwerk systenen kopen. Ik heb er 1 die vouw je om alle kabels en is net zo flexibel als de kabels zelf.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 14 juni 2021 @ 10:14:36 #3
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_199877906
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dan moet je een lus maken. Bij de bouwmarkt kan je kabelwegwerk systenen kopen. Ik heb er 1 die vouw je om alle kabels en is net zo flexibel als de kabels zelf.
Kun je eens een foto maken van jouw lus dan? Gewoon even ter inspiratie...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_199877965
Je kunt een standaard kabelgoot of kabelslang langs een poot en onder het blad bevestigen, alleen daar tussenin moet je een lus laten groot genoeg om het bureau te kunnen verstellen. Het bureau is 52cm verstelbaar, dat betekent dat je in de laagste stand een lus van zo'n 26cm onder het blad naar beneden hebt hangen. Dat hangt in ieder geval ruimschoots boven de vloer...

Een oplossing als dit wordt je denk ik niet enthousiast van? :+
pi_199878603
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Kun je eens een foto maken van jouw lus dan? Gewoon even ter inspiratie...
Ik heb het achter mijn tv, niet op een bureau.
Ik zal vanavond een foto laten zien wat ik bedoel
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')