Ik denk dat het bedrag behoorlijk hoog ligt wat hij allemaal aan vreten en donaties krijgt. Ik denk niet dat dat de bedoeling is als je een uitkering hebt.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:54 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Niet zeuren, support je lokale horeca
Mijn secretaresse heeft vandaag ouderschapsverlof dus ik heb geen ideequote:Op maandag 14 juni 2021 16:26 schreef Boze_Eend het volgende:
wajoo jullie gaan allemaal lekker door ben ik de enige die boze fanpost krijgt in het fok postvak?
Met je handen rollenquote:Op maandag 14 juni 2021 16:39 schreef Boze_Eend het volgende:
en als ik gehakt over hou kan ik balletjes maken
Gewoon geen DM's openen, habiboquote:Op maandag 14 juni 2021 16:26 schreef Boze_Eend het volgende:
wajoo jullie gaan allemaal lekker door ben ik de enige die boze fanpost krijgt in het fok postvak?
hij zit helemaal gesloopt in die auto hahahquote:Op maandag 14 juni 2021 15:40 schreef spinazieruiker het volgende:
OMG HET SCHUURTJE![]()
De gaten in de muur kwamen vooral doordat de gipsplaten zo dun waren
hij is eigenlijk gewoon de zyzz van de fattiesquote:Op maandag 14 juni 2021 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij zit helemaal gesloopt in die auto hahah
Ze gaan/gingen beide onderuit door hartfalen in ieder gevalquote:Op maandag 14 juni 2021 16:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij is eigenlijk gewoon de zyzz van de fatties
Wat is je paypal?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit is mijn laatste post tot de 1000 subscribers
quote:Op maandag 14 juni 2021 16:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij is eigenlijk gewoon de zyzz van de fatties
u mirrin?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gaan/gingen beide onderuit door hartfalen in ieder geval
Ja nog even. Ziet er toch niet uitquote:
Zijn voorkomen kan je over discussiėren , maar nee, wel iets te gespierd allemaalquote:Op maandag 14 juni 2021 17:25 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Z'n abs of voorkomen/haar etc.?
Dit is geen Bradge SC we praten niet over Bradge.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:29 schreef Disruptr het volgende:
Is dit de Bradge SC tegenwoordig? Ik volg die man al jaren met morbide fascinatie.
Die man heeft een excuus voor werkelijk alles.
Vandaag niet de deur uit want er komen 2 pakketjes aan!
wel impressive toch dat ie dat binnen een korte tijd heeft bereikt?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn voorkomen kan je over discussiėren , maar nee, wel iets te gespierd allemaal
knap is dat hij met een budget van 10-15 euro per week voor boodschappen eruit kan zien als iemand die 50 euro per week aan boodschappen uitgeeftquote:Op maandag 14 juni 2021 17:32 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wel impressive toch dat ie dat binnen een korte tijd heeft bereikt?
Impressive? waar denk je dat die hartkwalen vandaan kwamenquote:Op maandag 14 juni 2021 17:32 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wel impressive toch dat ie dat binnen een korte tijd heeft bereikt?
Zelfs met anabolen is zo'n fysiek geen gegeven binnen zo'n tijd. Verstandig was 't verder niet inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Impressive? waar denk je dat die hartkwalen vandaan kwamen
Donaties zijn wel een vorm van inkomsten, behalve dat hij het via paypal doet, en niet via zijn bankrekening.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedrag behoorlijk hoog ligt wat hij allemaal aan vreten en donaties krijgt. Ik denk niet dat dat de bedoeling is als je een uitkering hebt.
huh? hebben 't over zizz hč?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
knap is dat hij met een budget van 10-15 euro per week voor boodschappen eruit kan zien als iemand die 50 euro per week aan boodschappen uitgeeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |