Utrecht inderdaad. Mag ik nu je OnlyFans? Dan zie ik daarna wel of ik persoonlijk cola kom bezorgen of niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Utrecht toch? Dm voor nummers wel vanaf 2.5
www.onlyfans.com/Azula dit kon je zelf ook wel opzoekenquote:Op maandag 14 juni 2021 20:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Utrecht inderdaad. Mag ik nu je OnlyFans? Dan zie ik daarna wel of ik persoonlijk cola kom bezorgen of niet.
Er is weinig te melden eigenlijk. Wat wil je weten?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:11 schreef Modus het volgende:
@:Azula vertel eens wat leuks. Gaat het tenminste niet over dinges.
Ja die had ik al gevonden, maar is de moeite niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:14 schreef Azula het volgende:
[..]
www.onlyfans.com/Azula dit kon je zelf ook wel opzoeken
Ja dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:17 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja die had ik al gevonden, maar is de moeite niet.
Kinderfeestje voor één persoonquote:Op maandag 14 juni 2021 19:49 schreef Modus het volgende:
Ziet er uit als weer eens een berg patat met cola
Jaweenie. Hou je van kleine bootjes?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Er is weinig te melden eigenlijk. Wat wil je weten?
Zijn er nog sollicitaties uitgegaan?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:10 schreef Modus het volgende:
Ook gewoon elke stream 752x dezelfde nutteloze kutvragen.
Kweenie precies.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zijn er nog sollicitaties uitgegaan?
Te veel zout zeker?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Heeft die bolle gier weer fastfood gehad. Ik weet nog dat hij dat kerstpakket kreeg en alles liep af te kraken want ongezonde producten.
Elke dag kinderfeestje zei ik toch al?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Gisteren dus WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER vette zooi. Alles ook met de vingers opscheppen en eten, smoelwerk afvegen met zijn klauwen ipv servet, wat een vet varken is het toch ook. Hij doet het er gewoon om, negatieve aandacht is ook aandacht.
Braddy ziet het gewoon niet meer zitten en vreet zichzelf de dood in met het geld van de erfenis.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Gisteren dus WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER vette zooi. Alles ook met de vingers opscheppen en eten, smoelwerk afvegen met zijn klauwen ipv servet, wat een vet varken is het toch ook. Hij doet het er gewoon om, negatieve aandacht is ook aandacht.
welke erfenis?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Braddy ziet het gewoon niet meer zitten en vreet zichzelf de dood in met het geld van de erfenis.
gewoon een apart nummer voor dat soort shit ik heb zijn nummer ook want die stond in de livestream maar durf niet te bellenquote:Op maandag 14 juni 2021 19:51 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Tuurlijk. M'n nummer wijzig ik wel weer en de rest vind ik niet zo belangrijk.
is oud nummer, heeft al een nieuwequote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
gewoon een apart nummer voor dat soort shit ik heb zijn nummer ook want die stond in de livestream maar durf niet te bellen
verdomme gaat snelquote:Op maandag 14 juni 2021 21:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
is oud nummer, heeft al een nieuwe
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
hoezo noemt hij dingen eigenlijk food review hij neemt een hap en zegt
ik vind het lekker goede bite
nee niet lekker ik hou hier niet van
en soms dingen als is te droog of te zoet. ja wtf dat is toch geen food review dat is gewoon dikzak neemt een hap en geeft zijn mening
[poll=2590]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |