abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker zondag 13 juni 2021 @ 18:29:53 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199867856
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:25 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Lees vooral ook de berichtgeving over de rechtzaak; dat stuk ongedierte heeft nl. continu geprobeerd de schuld in de schoenen van het slachtoffer te schuiven. Wat mij betreft mag 'ie omgelegd worden; werkelijk alles aan die hele van Wijngaarden is fout, crimineel, stuitend arrogant en weerzinwekkend.
NWS / Straatracer wil ’medeschuld’ doodgereden Fleur (19) bewijzen
  zondag 13 juni 2021 @ 18:31:02 #27
493139 Kwaliteitscontroleur
Uiteindelijk komt alles goed
pi_199867875
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:23 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Als je zoveel problemen hebt met Nederland dan kan je ook naar Noord Korea gaan verhuizen hoor.
Que? Ik spreek mijn verbazing uit over het feit dat iemand, die tot 3 jaar cel is veroordeeld, na 1,5 jaar al op verlof mag, en jij begint over Noord Korea? Voel je je wel goed? Prozac vergeten?
pi_199867877
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:27 schreef T-zooi het volgende:

[..]

De media moet dit gewoon doodzwijgen. En de nabestaanden moeten ook hun bek houden. Hoe durven ze hun gevoel te uitten. Het gaat louter en alleen om de dader.
Nee zo bedoel ik het niet. De Telegraaf hoopt (en stuurt aan) op volksgericht. Daar kunnen ze dan weer mooi over schrijven en meer van hun krant verkopen. Dat is het enige. De "gevoelens" van de nabestaanden boeit ze niks behalve dat het een prachtig onderwerp is wat oplage genereert. Altijd en onvermijdelijk sensatiebelust. Net als dit forum eigenlijk. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_199867910
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:31 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:

[..]

Que? Ik spreek mijn verbazing uit over het feit dat iemand, die tot 3 jaar cel is veroordeeld, na 1,5 jaar al op verlof mag, en jij begint over Noord Korea? Voel je je wel goed? Prozac vergeten?
Jij voelt je absoluut niet thuis bij de Nederlandse manier waarop we met veroordeelden omgaan. Eigenlijk voel je je volgens jezelf totaal niet thuis bij de Nederlandse aanpak. Dan mag je inderdaad naar een beter plaats gaan.
pi_199867969
Met een slok teveel op gaan rijden ben je willens en wetens verkeerd bezig. Dat mag sowieso zwaarder bestraft worden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_199868002
Waardeloos rechtssysteem hebben we hier. Iemand is dood en na 1,5jr loopt de dader weer rond. Misschien kopt ie wel een auto van iemand die ook per ongeluk te hard rijdt.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_199868020
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:31 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nee zo bedoel ik het niet. De Telegraaf hoopt (en stuurt aan) op volksgericht. Daar kunnen ze dan weer mooi over schrijven en meer van hun krant verkopen. Dat is het enige. De "gevoelens" van de nabestaanden boeit ze niks behalve dat het een prachtig onderwerp is wat oplage genereert. Altijd en onvermijdelijk sensatiebelust. Net als dit forum eigenlijk. :)
Ik zou er echt geen traan om kunnen laten wanneer beide van Wijngaardens "slachtoffer" zouden worden van een volksgericht. Het zijn weerzinwekkende levensvormen, die van mening zijn dat het gepeupel het zelf schuld is wanneer ze doodgereden worden wanneer de van Wijngaardens een straatrace willen houden nadat ze zich bezopen hebben.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 13 juni 2021 @ 18:41:21 #33
493139 Kwaliteitscontroleur
Uiteindelijk komt alles goed
pi_199868027
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:33 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Jij voelt je absoluut niet thuis bij de Nederlandse manier waarop we met veroordeelden omgaan. Eigenlijk voel je je volgens jezelf totaal niet thuis bij de Nederlandse aanpak. Dan mag je inderdaad naar een beter plaats gaan.
Je denkt mij te kennen maar je weet niks over mij. Ik voel me niet thuis mbt de manier waarop we met de slachtoffers omgaan. Dit is een klap in het gezicht van de nabestaanden, maar dat kan jou vast niets schelen.
  zondag 13 juni 2021 @ 18:44:13 #34
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199868060
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:41 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:

[..]

Je denkt mij te kennen maar je weet niks over mij. Ik voel me niet thuis mbt de manier waarop we met de slachtoffers omgaan. Dit is een klap in het gezicht van de nabestaanden, maar dat kan jou vast niets schelen.
Weet je wat dan weer het grappige is? Als je het niet eens bent met het rechtssysteem hier mag je optyfen als witte Nederlander zijnde, maar als je hier met een andere achtergrond binnen komt en je zegt hardop dat je de regels van je geloof/cultuur/whatever belangrijker vind dan de geldende wet hier, dan hoor je slappe zakken hooi zoals degene die jou aan het gaslighten is niet. Heel bijzonder.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199868189
quote:
Met die achterlijke advocaat die vond dat het slachtoffer misschien ook wel schuldig was :')
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_199868192
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:40 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik zou er echt geen traan om kunnen laten wanneer beide van Wijngaardens "slachtoffer" zouden worden van een volksgericht. Het zijn weerzinwekkende levensvormen, die van mening zijn dat het gepeupel het zelf schuld is wanneer ze doodgereden worden wanneer de van Wijngaardens een straatrace willen houden nadat ze zich bezopen hebben.
Nou ja, dat is ook mijn gevoel. Het is rifraf. Maar mijn reactie ging over de Telegraaf. Ook rifraf. :)

Als "De Krant van Wakker Nederland" vinden ze zoiets heerlijk natuurlijk. Lekker stoken en hopen op escalaties als gevolg van hun berichtgeving. Al is dat nooit te bewijzen. Hele vieze krant. Tevens in de 2e Wereldoorlog trouwens. Maar dat wordt bekend geacht. :) Die attitude hebben ze altijd gehandhaafd. Ook fout na de oorlog.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bart2002 op 13-06-2021 19:05:26 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_199868286
quote:
7s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Met die achterlijke advocaat die vond dat het slachtoffer misschien ook wel schuldig was :')
Nou ja dat is de taak van de advocaat. Dat hoor je zo'n persoon niet aan te rekenen
  zondag 13 juni 2021 @ 18:59:45 #38
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_199868300
quote:
14s.gif Op zondag 13 juni 2021 17:59 schreef cherrycoke het volgende:
Ik zal niet willen weten wat de familie in staat zijn te doen als ze hem op straat tegenkomen.
ZOU!!!!!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 13 juni 2021 @ 19:10:57 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199868415
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:18 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:

[..]

Oh het is volgens het liedje, altijd zit Kortjakje in de bak, midden in week maar zondag niet. Zoiets? Part-time bajesklant? Is dit typisch Nederlands dat zelfs de bajesklanten partime zijn?
Vind ik in principe niet slecht, maar het is gewoon niet 'vrijgelaten'. Dat die vent gewoon het liefst achter een trekhaak gebonden zou moeten worden met dat totale gebrek aan berouw is een ander verhaal maar we zijn geen maatschappij die regeert vanuit de onderbuik en dat is maar goed ook. Jammer wel dat deze vent er dan uiteindelijk makkelijk vanaf komt en een etterende pisbak is die alsnog vind dat de straf te veel is.

Maar over het algemeen vind ik het Nederlandse systeem best prima, beter dan een systeem zoals in de VS.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Spellchecker zondag 13 juni 2021 @ 19:22:44 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 13 juni 2021 @ 19:31:19 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199868705
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 19:22 schreef maily het volgende:
Ik ben gewoon weer kwaad. :@
En terecht wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_199868863
Wat een stuitende arrogantie bij die van Wijngaardens :{
Alius aliud dicit
pi_199868886
Wat een vent. Is zijn vrouw nog bij hem?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199869051
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:07 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:

[..]

Maar hoe kun je op verlof zonder vrijgelaten te worden hahaha. Misschien via virtual reality? Met zon bril op hahaha.
Je moet na bijvoorbeeld een dag terug naar de gevangenis.

Het verlof heeft als doel om de stap tussen gevangen zitten en vrijheid langzaam te verkleinen. Daardoor daalt de recidive. Dat is in ons aller belang
pi_199869081
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:58 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Nou ja dat is de taak van de advocaat. Dat hoor je zo'n persoon niet aan te rekenen
Klopt, maar het was wel apart.
Die kerel was al vijf keer eerder met drank op betrapt, rijdt dronken 170 kmh waar je 50 kmh mag het slachtoffer de vernieling in, geen enkele spijtbetuiging en het eerste wat zo'n advocaat dan suggereert is dat het slachtoffer niet gekeken had.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 13 juni 2021 @ 20:00:52 #46
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199869231
quote:
7s.gif Op zondag 13 juni 2021 19:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Klopt, maar het was wel apart.
Die kerel was al vijf keer eerder met drank op betrapt, rijdt dronken 170 kmh waar je 50 kmh mag het slachtoffer de vernieling in, geen enkele spijtbetuiging en het eerste wat zo'n advocaat dan suggereert is dat het slachtoffer niet gekeken had.
Ik moet de eerste advocaat met een zuiver geweten nog tegen komen. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet hè.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 13 juni 2021 @ 20:03:14 #47
493139 Kwaliteitscontroleur
Uiteindelijk komt alles goed
pi_199869270
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 19:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Je moet na bijvoorbeeld een dag terug naar de gevangenis.

Het verlof heeft als doel om de stap tussen gevangen zitten en vrijheid langzaam te verkleinen. Daardoor daalt de recidive. Dat is in ons aller belang
Ons belang is dat dit soort gasten lange tijd uit de samenleving worden verwijderd en niet na 1,5 jaar vrijkomen. Recidive daalt op het moment dat criminelen weten dat zij voor lange tijd worden opgesloten. Deze softe straffen zorgen juist voor hogere recidivecijfers. Had je al gelezen dat hij 5 keer eerder was veroordeeld voor onder invloed rijden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kwaliteitscontroleur op 13-06-2021 20:04:33 (fout) ]
  zondag 13 juni 2021 @ 20:09:05 #48
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199869354
quote:
Walgelijke idioten, zowel vader als zoon.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 13 juni 2021 @ 20:09:43 #49
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199869364
quote:
7s.gif Op zondag 13 juni 2021 19:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Klopt, maar het was wel apart.
Die kerel was al vijf keer eerder met drank op betrapt, rijdt dronken 170 kmh waar je 50 kmh mag het slachtoffer de vernieling in, geen enkele spijtbetuiging en het eerste wat zo'n advocaat dan suggereert is dat het slachtoffer niet gekeken had.
Misselijkmakende mensen idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199869461
quote:
7s.gif Op zondag 13 juni 2021 19:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Klopt, maar het was wel apart.
Die kerel was al vijf keer eerder met drank op betrapt, rijdt dronken 170 kmh waar je 50 kmh mag het slachtoffer de vernieling in, geen enkele spijtbetuiging en het eerste wat zo'n advocaat dan suggereert is dat het slachtoffer niet gekeken had.
Ja dat slaat ook nergens op in de praktijk. Hoop dat de rechters dat toen wel hebben weten te doorprikken. Ook als je zo'n auto op afstand ziet neem je aan dat ie 50 gaat en niet 170 en daarop baseer je ook of je gaat rijden of niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')