abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  maandag 14 juni 2021 @ 09:08:05 #26
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_199877110
Enige wat je moet, is je afvragen wat je met/van haar wil. Uiteindelijk maakt de daadwerkelijke redenatie daarachter weinig uit.

Maar doe trouwens niet alsof jij haar van alles gunt en haar allerlei kansen moet geven; als je haar gewoon niet zo leuk vindt kap het dan ook gewoon af. En mocht ze wel echt into you zijn, doe dat dan eventueel ook voordat je piemel erin gaat, dat scheelt wat negatieve gevoelens waarschijnlijk
WFPB!
pi_199879545
Als je nu al weet dat het je gaat storen/tegenstaan dan kun je er beter mee stoppen. Anders gewoon aankijken en een beetje opletten of jouw aannames zich in ander gedrag van haar manifesteren.
  maandag 14 juni 2021 @ 13:10:39 #28
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199879902
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:36 schreef Avianflu het volgende:
Lekker alles kapotanalyseren
Dit ja. Beoordeel die meid lekker op hoe ze is buiten dat onzinnige IG gedoe en wie weet valt het in de realiteit reuze mee. Sociale media laat alleen zien wat die mensen jou willen laten zien.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199881825
Zo vaak tegen mezelf gezegd dat ik niet zo kritisch moet zijn over dergelijk gedrag van mensen (want ze zijn vast jong/onzeker/bla).

Achteraf elke keer geconstateerd dat ik naar mijn gevoel moet luisteren. Het heeft geen zin om dingen door de vingers te zien die je eigenlijk een afknapper vindt, als het om persoonlijke relaties gaat. Dan begin je al met scheve verhoudingen en kan het eigenlijk al nooit meer iets worden.

Maar als iemand me dat gezegd had zou ik waarschijnlijk toch niet geluisterd hebben, iedereen heeft z'n eigen leerproces daar in. Ik zou het in dit geval wel een afknapper vinden, vooral als ze 25+ is.
What's the name of the game?
pi_199882875
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:19 schreef -marz- het volgende:
Zo vaak tegen mezelf gezegd dat ik niet zo kritisch moet zijn over dergelijk gedrag van mensen (want ze zijn vast jong/onzeker/bla).

Achteraf elke keer geconstateerd dat ik naar mijn gevoel moet luisteren. Het heeft geen zin om dingen door de vingers te zien die je eigenlijk een afknapper vindt, als het om persoonlijke relaties gaat. Dan begin je al met scheve verhoudingen en kan het eigenlijk al nooit meer iets worden.

Maar als iemand me dat gezegd had zou ik waarschijnlijk toch niet geluisterd hebben, iedereen heeft z'n eigen leerproces daar in. Ik zou het in dit geval wel een afknapper vinden, vooral als ze 25+ is.
Dat lijkt me zeer zeker waar. Al merk ik dat ik het toch wel vrij handig vind om niet al te veel zaken een afknapper te vinden.

Maarja, als OP dit wel écht een afknapper vindt, is het waarschijnlijk inderdaad verstandig om daar naar te luisteren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199884574
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:13 schreef probeer het volgende:
Al merk ik dat ik het toch wel vrij handig vind om niet al te veel zaken een afknapper te vinden.
Ja. Dus dan is de vraag, ga je voor handig of ga je voor liefde?
What's the name of the game?
  maandag 14 juni 2021 @ 20:25:21 #32
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_199886240
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:13 schreef Denden90 het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in, maar ik vraag mij af of het terecht is dat ik afknap. Ik vind dit best narcistisch overkomen, maar ik weet niet of ik daarin dus te streng voor haar ben. Daarom benieuwd naar meningen van anderen. Hoe komt dit op jullie over?
Op mij komt het eerder 'modern' over. Volgens mij is, sinds de explosie van sociale media, deze mate van narcisme de norm voor aantrekkelijke vrouwen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 16 juni 2021 @ 14:01:43 #33
240618 Micson
The lonely stoner
pi_199910642
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 13:10 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Dit ja. Beoordeel die meid lekker op hoe ze is buiten dat onzinnige IG gedoe en wie weet valt het in de realiteit reuze mee. Sociale media laat alleen zien wat die mensen jou willen laten zien.
Als iemand dit soort dingen post, zegt dat natuurlijk iets over wat voor meisje het is. Dit lijkt me bijvoorbeeld geen meisje dat 's avonds naar Nieuwsuur kijkt of eens een boek van Simone de Beauvoir openslaat.
  woensdag 16 juni 2021 @ 14:10:24 #34
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199910764
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:01 schreef Micson het volgende:

[..]

Als iemand dit soort dingen post, zegt dat natuurlijk iets over wat voor meisje het is. Dit lijkt me bijvoorbeeld geen meisje dat 's avonds naar Nieuwsuur kijkt of eens een boek van Simone de Beauvoir openslaat.
Zeker zo'n spiegelprinses die elke dag d'r instagram-horde denkt te moeten overladen met d'r onzinnige dagbestedingen :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  woensdag 16 juni 2021 @ 14:32:16 #35
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199911026
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:01 schreef Micson het volgende:

[..]

Misschien ben ik een beetje naïef daarin, toch vind ikdat wel erg gemakkelijk aangenomen. Je kunt ook de verrijking zijn die haar ermee introduceert.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199911212
Ik knap wel eens op mezelf af als ik herinneringen van Facebook van x jaar terug voorgeschoteld krijg.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199911241
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 13:10 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Hij heeft al twee dates gehad hè.

Naar mijn idee knappen veel mensen ergens op af terwijl de werkelijke reden is dat ze gewoon niet genoeg voor diegene voelen en in dit geval misschien wel gewoon niet echt klikt.
Op dinsdag 23 maart 2021 14:05 schreef JochemSjakie het volgende:
The old switcheroo. @:Stepperoller is nu al een legende _O_
pi_199911679
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:19 schreef -marz- het volgende:

Precies dit.
pi_199911747
Overigens zou ik op zoiets ook afknappen. Social media is best groot tegenwoordig en veel mensen zijn er actief op dus ik vind het niet meer dan normaal dat je kunt afknappen op iemand zijn/haar social media content.
pi_199911797
Mijn partner zet ook elke scheet met een selfie op Instagram en Facebook.
Mij boeit dat verder niet, het gaat er om hoe ik me bij hem voel in het echte leven en of we dan op elkaar aansluiten.
Als hij tijdens uitjes en zo vooral met de camera bezig was en niet met mij, dan was het wat anders.
Maar dat is niet zo. Vaak heb ik het pas door dat er weer iets is gepost als ik een melding op mijn telefoon krijg dat ik ben getagd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199911811
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:47 schreef Avianflu het volgende:
Ik knap wel eens op mezelf af als ik herinneringen van Facebook van x jaar terug voorgeschoteld krijg.
Ik open die niet ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199911868
Ik ben trouwens niet connected op social media met mijn date van 2-3 maanden. Wat betekent dit dan, hem nooit uitgenodigd en hij mij ook niet.

Moet ik mij niet zorgen maken. We zijn wel beide 30+.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:36:25 #43
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_199912005
Het is ook nooit goed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:49:15 #44
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_199912197
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:27 schreef Avianflu het volgende:
Ik ben trouwens niet connected op social media met mijn date van 2-3 maanden. Wat betekent dit dan, hem nooit uitgenodigd en hij mij ook niet.

Moet ik mij niet zorgen maken. We zijn wel beide 30+.
Geef hem je fok-account :P
pi_199912358
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Geef hem je fok-account :P
Hell No _O-
  woensdag 16 juni 2021 @ 16:02:38 #46
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_199912396
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 16:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hell No _O-
Dat is hèt probleem met het daten van een fokster/fokker. Je weet vantevoren al dat zij/hij knettergek is _O-
  woensdag 16 juni 2021 @ 18:06:09 #47
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_199913687
Ik zou dit zelf niet posten en heb mijn vriendinnen het ook nooit zien posten.

Maar ieder z'n eigen ding. Als dit gedrag je nu al stoort, hoe zou het dan in de toekomst zijn?
Wollah meh je hebt tank
pi_199918623
Ik denk dat wat iemand op iets als instagram zet alleen op oppervlakkig niveau wat over iemand zegt, verder niet zoveel. Mijn instagram staat vol met kattenfoto's, maar eigenlijk ben ik gewoon een mens.
pi_199920469
Een persoon die veel selfies maakt is een erg egoïstisch persoon. Is wetenschappelijk aangetoond.
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_199920492
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit, bij een meid (meisje) is het misschien nog een beetje normaal/ schattig. Bij een dame gewoon triest :P
Een dame is niet 24 uur per dag bezig met selfies maken. ;)
Ik ben HSG-Bomber niet.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')