abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199864873
Hoi iedereen,

Ik heb nu 2 dates gehad met een dame en die waren leuk. Wat ik wel merkte is dat ze wat veel over zichzelf praat en soms ineens ook midden tijdens whatsappgesprekken stopt met reageren en bv op het laatste moment niet laat weten of een afspraak door gaat of niet. Maar, dat is opzich allemaal niet zo storend dat ik het geen kans wilde geven. Gisteren voegde ze me toe op instagram en ik ging even kijken wat ze daar zoal plaatst.
Eigenlijk ontzettend veel foto’s van zichzelf (bijna alleen maar), met haar eigen camera gemaakt. Dus niet leuke fotos met vrienden ofzo. Veel foto’s dat ze aan het sporten is waarbij ze een selfie maakt terwijl ze op een apparaat zit.
Nog niet heel raar, maar nu zag ik 1 foto van zichzelf waarbij ze schreef "ik zie er nog steeds goed uit na zo’n zware workout!LOL”. Dit was dan een foto waarbij ze niet echt lachte of in actie was op een apparaat, maar gewoon een selfie thuis na haar workout, haren weer netjes gekamd en normale kleren aan. Heel apart vond ik dit. Waarschijnlijk bedoelde ze het als grap, maar ik vind het wel dermate ijdel dat ik me afvraag wat ik ermee moet. Aan de andere kant komt het ook een beetje over alsof ze vist naar complimenten en dat vind ik niet erg aantrekkelijk.

Ik wil niet te snel de handdoek in de ring gooien, maar ik vind het wel een beetje een afknapper? Vinden jullie het normaal dat een vrouw zoiets post of ook nogal ijdel? (ook een vraag aan de dames hier; zouden jullie dit doen of doen jullie vriendinnen dit?)
pi_199864949
Je denkt te veel na of je zoekt te veel achter dingen die niet hoeven.

Als je iets wat zij doet een afknapper vindt en dat gebeurt dan ook (vaak), dan staat het je vrij om het af te kappen.

Wat de rest ervan vindt doet er dan niet toe.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 13-06-2021 15:10:23 ]
pi_199864999
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:10 schreef Erasmus het volgende:
Je denkt te veel na of je zoekt te veel achter dingen die niet hoeven.

Als je iets wat zij doet een afknapper vindt en dat gebeurt dan ook (vaak), dan staat het je vrij om het af te kappen.

Wat de rest ervan vindt doet er dan niet toe.
ja daar heb je gelijk in, maar ik vraag mij af of het terecht is dat ik afknap. Ik vind dit best narcistisch overkomen, maar ik weet niet of ik daarin dus te streng voor haar ben. Daarom benieuwd naar meningen van anderen. Hoe komt dit op jullie over?
  zondag 13 juni 2021 @ 15:14:15 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199865005
Ze is niet zozeer ijdel als wel een enorm aandachtsorgel. Ik zou haar links laten liggen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator zondag 13 juni 2021 @ 15:14:35 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199865013
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:10 schreef Erasmus het volgende:
Je denkt te veel na of je zoekt te veel achter dingen die niet hoeven.

Als je iets wat zij doet een afknapper vindt en dat gebeurt dan ook (vaak), dan staat het je vrij om het af te kappen.

Wat de rest ervan vindt doet er dan niet toe.
Would'chu look at them words of wisdom right here.
Breitling - Instruments for Professionals
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 juni 2021 @ 15:20:02 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199865117
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:13 schreef Denden90 het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in, maar ik vraag mij af of het terecht is dat ik afknap. Ik vind dit best narcistisch overkomen, maar ik weet niet of ik daarin dus te streng voor haar ben. Daarom benieuwd naar meningen van anderen. Hoe komt dit op jullie over?
Het zou mijn manier van zichzelf profileren niet zijn en echt warm zou ik er ook niet van worden ("Kijk mij mooi zijn, mensen, kijk eens, kijk naar mij, hey mensen, kijk eens naar mijhij, kijk nou!"), maar mijn of onze mening over dit 'gedrag' is volkomen irrelevant :+

Sowieso, de mening van iemand anders dan jij is hier niet relevant. Stoort het je te veel? Afkappen. Stoort het je eigenlijk niet? Niet afkappen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Spellchecker zondag 13 juni 2021 @ 15:21:34 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199865143
Er is nogal een verschil tussen een meid en een dame.
  Moderator zondag 13 juni 2021 @ 15:34:58 #8
441859 crew  Lenny77
pi_199865379
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:21 schreef maily het volgende:
Er is nogal een verschil tussen een meid en een dame.
Dit, bij een meid (meisje) is het misschien nog een beetje normaal/ schattig. Bij een dame gewoon triest :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 13 juni 2021 @ 15:54:56 #9
5428 crew  miss_sly
pi_199865691
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:13 schreef Denden90 het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in, maar ik vraag mij af of het terecht is dat ik afknap. Ik vind dit best narcistisch overkomen, maar ik weet niet of ik daarin dus te streng voor haar ben. Daarom benieuwd naar meningen van anderen. Hoe komt dit op jullie over?
Als jij erop afknapt, knap hè erop af. Zou je minder dat gevoel hebben als anderen zeggen dat je er eigenlijk niet op zou moeten afknappen? Nee toch, want dat is een gevoel dat jij hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199866407
De datingwereld gaat tegenwoordig zo snel, als je maar enigszins twijfelt ga je door naar de volgende....misschien doet zij dat ook wel??
pi_199866567
Ik zou ze er niet te hard op afrekenen. Die selfies op insta zijn gewoon een teken van onzekerheid waar heel veel mensen mee kampen. Mannen compenseren hun onzekerheden meestal op een andere manier, wij vrouwen compenseren dit vlugger door om validatie te smeken via ons uiterlijk. Instagram draait nu eenmaal rond foto's die geliket moeten worden dus het ideale tool voor deze situatie. Ik heb mezelf er ook al vaak op betrapt dat ik zulke pics post, achteraf blijf kijken welke mannen het liken en besef dit pas op de momenten dat ik me minder onzeker voel dat het egocentrisch over komt.
pi_199867243
quote:
17s.gif Op zondag 13 juni 2021 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
De datingwereld gaat tegenwoordig zo snel, als je maar enigszins twijfelt ga je door naar de volgende....misschien doet zij dat ook wel??
Helaas wel ja, terwijl je juist iemand beter leert kennen door wat vaker af te spreken. Kun je daarna altijd nog weggaan als het niet goed gaat. Als het echt heel kut is, natuurlijk komt er dan geen vervolg, maar als het aardig klikt ben ik wel in voor een tweede of derde date. Mja, sommige mensen gaan echt direct al door naar de volgend.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199867428
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 17:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Helaas wel ja, terwijl je juist iemand beter leert kennen door wat vaker af te spreken. Kun je daarna altijd nog weggaan als het niet goed gaat. Als het echt heel kut is, natuurlijk komt er dan geen vervolg, maar als het aardig klikt ben ik wel in voor een tweede of derde date. Mja, sommige mensen gaan echt direct al door naar de volgend.
Ja precies, maar weinig tegen te doen ben ik bang...
  zondag 13 juni 2021 @ 18:41:22 #14
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199868028
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 17:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Helaas wel ja, terwijl je juist iemand beter leert kennen door wat vaker af te spreken. Kun je daarna altijd nog weggaan als het niet goed gaat. Als het echt heel kut is, natuurlijk komt er dan geen vervolg, maar als het aardig klikt ben ik wel in voor een tweede of derde date. Mja, sommige mensen gaan echt direct al door naar de volgend.
Tjah, da's met de oppervlakkige vleeskeurwereld die het geworden is.
Ik kan me er totaal niet in vinden iig. Helaas is het zowat het enige om nog aan een partner te komen schijnt het dus ben ik helaas passé vrees ik.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199868456
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:41 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Tjah, da's met de oppervlakkige vleeskeurwereld die het geworden is.
Ik kan me er totaal niet in vinden iig. Helaas is het zowat het enige om nog aan een partner te komen schijnt het dus ben ik helaas passé vrees ik.
Ja, of iets meer een long game spelen. Zo ben ik ook aan m'n beeldschone ex-vriendin gekomen. :P Eerst een jaar lang vrienden en dan beetje bij beetje iets verder gaan.

Met gewoon daten was dat me nooit en te nimmer gelukt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199868589
Ik vind het heel mooi dat zoiets een afknapper kan zijn. Ik wou dat iedere man zo is, dat hij door het uiterlijk heen kijkt. Tenzij je natuurlijk zo’n type bent van “de vrouw moet heel mooi zijn en heeft alsnog niet het recht om ijdel te zijn”, want als je niet begrijpt dat ijdelheid vaak een logisch gevolg is van de reactie van de wereld op een mooi uiterlijk vind ik dat ook wel een gebrek. Je moet toch snappen dat de omgeving hier een rol in speelt, en dat als een vrouw lelijker is je eerder kans hebt op een minder oppervlakkig karakter omdat hun ontwikkeling gewoon door omstandigheden zo verloopt. Maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen. Ik zou het letterlijk aan deze meid aangeven wat het probleem is (op een tactvolle manier), misschien kan ze er iets van leren.
Wat ook zou kunnen is dat het juist onzekerheid is. Misschien is ze vroeger juist vaak lelijk genoemd en is dit een manier om aan te geven dat het haar niets boeit wat anderen denken. Je kunt ook vragen wat de reden is dat ze weinig foto’s met vriendinnen heeft. Misschien is ze wel heel eenzaam.

[ Bericht 10% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-06-2021 19:51:13 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 13 juni 2021 @ 19:27:33 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199868653
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:14 schreef LXIV het volgende:
Ze is niet zozeer ijdel als wel een enorm aandachtsorgel. Ik zou haar links laten liggen
:{w
Rijke pappie :?
Grote tieten :?
———————
Oh een keer goed over nadenken :+
  zondag 13 juni 2021 @ 19:38:55 #18
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199868837
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 16:52 schreef anoniemV het volgende:
Ik zou ze er niet te hard op afrekenen. Die selfies op insta zijn gewoon een teken van onzekerheid waar heel veel mensen mee kampen. Mannen compenseren hun onzekerheden meestal op een andere manier, wij vrouwen compenseren dit vlugger door om validatie te smeken via ons uiterlijk. Instagram draait nu eenmaal rond foto's die geliket moeten worden dus het ideale tool voor deze situatie. Ik heb mezelf er ook al vaak op betrapt dat ik zulke pics post, achteraf blijf kijken welke mannen het liken en besef dit pas op de momenten dat ik me minder onzeker voel dat het egocentrisch over komt.
Ik dacht inderdaad ook dat het een vorm van onzekerheid kan zijn, en daar kan het vissen naar complimentjes ook vandaan komen. Of misschien wil ze als influencer aan de slag, die tonen toch ook vooral foto's van zichzelf?
Of ze is gewoon ijdel, dan kan natuurlijk ook. Het is aan jou wat je ermee wil doen, als je haar verder leuk vindt kun je het nog even aanzien of bespreekbaar maken, misschien geeft ze wel een goede reden. Zo niet dan leert ze er misschien wat van, als het voor jou een afknapper is zou ik er dan iig niet mee doorgaan.
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_199868907
Je meid is geen auto, stop eens met keuren
pi_199869016
Yo TS, ze zoekt gewoon aandacht van mannen met al die foto's.

Wss kan ze ook niet wachten om weer t sletje uit te hangen in da club ;(
pi_199869881
Lekker alles kapotanalyseren
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199869984
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:10 schreef Erasmus het volgende:
Je denkt te veel na of je zoekt te veel achter dingen die niet hoeven.

Als je iets wat zij doet een afknapper vindt en dat gebeurt dan ook (vaak), dan staat het je vrij om het af te kappen.

Wat de rest ervan vindt doet er dan niet toe.
Dit. En als je in zo'n prille fase er al zo op afknapt zie ik dat ook niet zomaar verbeteren.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199874945
Hoewel ik zelf nog nooit een selfie gemaakt heb en dat ook nooit zal doen omdat ík er een enorme hekel aan heb en het nogal ijdel vind, zou het me werkelijk waar geen ene zier kunnen schelen als mijn vriendin / date social media er mee vol gooit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199876299
Ik vind het normaal en vind er niks mis mee, maar alleen jij kan bepalen of jij het een afknapper vindt of niet.
pi_199876804
doet ze dan ook nog eens met z'n filter allemaal dierenoortjes of sterretjes op haar selfies? dan zou ik er echt direct mee stoppen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 14 juni 2021 @ 09:08:05 #26
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_199877110
Enige wat je moet, is je afvragen wat je met/van haar wil. Uiteindelijk maakt de daadwerkelijke redenatie daarachter weinig uit.

Maar doe trouwens niet alsof jij haar van alles gunt en haar allerlei kansen moet geven; als je haar gewoon niet zo leuk vindt kap het dan ook gewoon af. En mocht ze wel echt into you zijn, doe dat dan eventueel ook voordat je piemel erin gaat, dat scheelt wat negatieve gevoelens waarschijnlijk
WFPB!
pi_199879545
Als je nu al weet dat het je gaat storen/tegenstaan dan kun je er beter mee stoppen. Anders gewoon aankijken en een beetje opletten of jouw aannames zich in ander gedrag van haar manifesteren.
  maandag 14 juni 2021 @ 13:10:39 #28
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199879902
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:36 schreef Avianflu het volgende:
Lekker alles kapotanalyseren
Dit ja. Beoordeel die meid lekker op hoe ze is buiten dat onzinnige IG gedoe en wie weet valt het in de realiteit reuze mee. Sociale media laat alleen zien wat die mensen jou willen laten zien.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199881825
Zo vaak tegen mezelf gezegd dat ik niet zo kritisch moet zijn over dergelijk gedrag van mensen (want ze zijn vast jong/onzeker/bla).

Achteraf elke keer geconstateerd dat ik naar mijn gevoel moet luisteren. Het heeft geen zin om dingen door de vingers te zien die je eigenlijk een afknapper vindt, als het om persoonlijke relaties gaat. Dan begin je al met scheve verhoudingen en kan het eigenlijk al nooit meer iets worden.

Maar als iemand me dat gezegd had zou ik waarschijnlijk toch niet geluisterd hebben, iedereen heeft z'n eigen leerproces daar in. Ik zou het in dit geval wel een afknapper vinden, vooral als ze 25+ is.
What's the name of the game?
pi_199882875
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:19 schreef -marz- het volgende:
Zo vaak tegen mezelf gezegd dat ik niet zo kritisch moet zijn over dergelijk gedrag van mensen (want ze zijn vast jong/onzeker/bla).

Achteraf elke keer geconstateerd dat ik naar mijn gevoel moet luisteren. Het heeft geen zin om dingen door de vingers te zien die je eigenlijk een afknapper vindt, als het om persoonlijke relaties gaat. Dan begin je al met scheve verhoudingen en kan het eigenlijk al nooit meer iets worden.

Maar als iemand me dat gezegd had zou ik waarschijnlijk toch niet geluisterd hebben, iedereen heeft z'n eigen leerproces daar in. Ik zou het in dit geval wel een afknapper vinden, vooral als ze 25+ is.
Dat lijkt me zeer zeker waar. Al merk ik dat ik het toch wel vrij handig vind om niet al te veel zaken een afknapper te vinden.

Maarja, als OP dit wel écht een afknapper vindt, is het waarschijnlijk inderdaad verstandig om daar naar te luisteren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199884574
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:13 schreef probeer het volgende:
Al merk ik dat ik het toch wel vrij handig vind om niet al te veel zaken een afknapper te vinden.
Ja. Dus dan is de vraag, ga je voor handig of ga je voor liefde?
What's the name of the game?
  maandag 14 juni 2021 @ 20:25:21 #32
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_199886240
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:13 schreef Denden90 het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in, maar ik vraag mij af of het terecht is dat ik afknap. Ik vind dit best narcistisch overkomen, maar ik weet niet of ik daarin dus te streng voor haar ben. Daarom benieuwd naar meningen van anderen. Hoe komt dit op jullie over?
Op mij komt het eerder 'modern' over. Volgens mij is, sinds de explosie van sociale media, deze mate van narcisme de norm voor aantrekkelijke vrouwen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 16 juni 2021 @ 14:01:43 #33
240618 Micson
The lonely stoner
pi_199910642
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 13:10 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Dit ja. Beoordeel die meid lekker op hoe ze is buiten dat onzinnige IG gedoe en wie weet valt het in de realiteit reuze mee. Sociale media laat alleen zien wat die mensen jou willen laten zien.
Als iemand dit soort dingen post, zegt dat natuurlijk iets over wat voor meisje het is. Dit lijkt me bijvoorbeeld geen meisje dat 's avonds naar Nieuwsuur kijkt of eens een boek van Simone de Beauvoir openslaat.
  woensdag 16 juni 2021 @ 14:10:24 #34
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199910764
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:01 schreef Micson het volgende:

[..]

Als iemand dit soort dingen post, zegt dat natuurlijk iets over wat voor meisje het is. Dit lijkt me bijvoorbeeld geen meisje dat 's avonds naar Nieuwsuur kijkt of eens een boek van Simone de Beauvoir openslaat.
Zeker zo'n spiegelprinses die elke dag d'r instagram-horde denkt te moeten overladen met d'r onzinnige dagbestedingen :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  woensdag 16 juni 2021 @ 14:32:16 #35
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199911026
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:01 schreef Micson het volgende:

[..]

Als iemand dit soort dingen post, zegt dat natuurlijk iets over wat voor meisje het is. Dit lijkt me bijvoorbeeld geen meisje dat 's avonds naar Nieuwsuur kijkt of eens een boek van Simone de Beauvoir openslaat.
Misschien ben ik een beetje naïef daarin, toch vind ikdat wel erg gemakkelijk aangenomen. Je kunt ook de verrijking zijn die haar ermee introduceert.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199911212
Ik knap wel eens op mezelf af als ik herinneringen van Facebook van x jaar terug voorgeschoteld krijg.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199911241
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 13:10 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Dit ja. Beoordeel die meid lekker op hoe ze is buiten dat onzinnige IG gedoe en wie weet valt het in de realiteit reuze mee. Sociale media laat alleen zien wat die mensen jou willen laten zien.
Hij heeft al twee dates gehad hè.

Naar mijn idee knappen veel mensen ergens op af terwijl de werkelijke reden is dat ze gewoon niet genoeg voor diegene voelen en in dit geval misschien wel gewoon niet echt klikt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199911679
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:19 schreef -marz- het volgende:
Zo vaak tegen mezelf gezegd dat ik niet zo kritisch moet zijn over dergelijk gedrag van mensen (want ze zijn vast jong/onzeker/bla).

Achteraf elke keer geconstateerd dat ik naar mijn gevoel moet luisteren. Het heeft geen zin om dingen door de vingers te zien die je eigenlijk een afknapper vindt, als het om persoonlijke relaties gaat. Dan begin je al met scheve verhoudingen en kan het eigenlijk al nooit meer iets worden.

Maar als iemand me dat gezegd had zou ik waarschijnlijk toch niet geluisterd hebben, iedereen heeft z'n eigen leerproces daar in. Ik zou het in dit geval wel een afknapper vinden, vooral als ze 25+ is.
Precies dit.
pi_199911747
Overigens zou ik op zoiets ook afknappen. Social media is best groot tegenwoordig en veel mensen zijn er actief op dus ik vind het niet meer dan normaal dat je kunt afknappen op iemand zijn/haar social media content.
pi_199911797
Mijn partner zet ook elke scheet met een selfie op Instagram en Facebook.
Mij boeit dat verder niet, het gaat er om hoe ik me bij hem voel in het echte leven en of we dan op elkaar aansluiten.
Als hij tijdens uitjes en zo vooral met de camera bezig was en niet met mij, dan was het wat anders.
Maar dat is niet zo. Vaak heb ik het pas door dat er weer iets is gepost als ik een melding op mijn telefoon krijg dat ik ben getagd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199911811
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:47 schreef Avianflu het volgende:
Ik knap wel eens op mezelf af als ik herinneringen van Facebook van x jaar terug voorgeschoteld krijg.
Ik open die niet ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199911868
Ik ben trouwens niet connected op social media met mijn date van 2-3 maanden. Wat betekent dit dan, hem nooit uitgenodigd en hij mij ook niet.

Moet ik mij niet zorgen maken. We zijn wel beide 30+.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 15:36:25 #43
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199912005
Het is ook nooit goed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:49:15 #44
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_199912197
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:27 schreef Avianflu het volgende:
Ik ben trouwens niet connected op social media met mijn date van 2-3 maanden. Wat betekent dit dan, hem nooit uitgenodigd en hij mij ook niet.

Moet ik mij niet zorgen maken. We zijn wel beide 30+.
Geef hem je fok-account :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_199912358
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Geef hem je fok-account :P
Hell No _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 16 juni 2021 @ 16:02:38 #46
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_199912396
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 16:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hell No _O-
Dat is hèt probleem met het daten van een fokster/fokker. Je weet vantevoren al dat zij/hij knettergek is _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_199913687
Ik zou dit zelf niet posten en heb mijn vriendinnen het ook nooit zien posten.

Maar ieder z'n eigen ding. Als dit gedrag je nu al stoort, hoe zou het dan in de toekomst zijn?
pi_199918623
Ik denk dat wat iemand op iets als instagram zet alleen op oppervlakkig niveau wat over iemand zegt, verder niet zoveel. Mijn instagram staat vol met kattenfoto's, maar eigenlijk ben ik gewoon een mens.
pi_199920469
Een persoon die veel selfies maakt is een erg egoïstisch persoon. Is wetenschappelijk aangetoond.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_199920492
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit, bij een meid (meisje) is het misschien nog een beetje normaal/ schattig. Bij een dame gewoon triest :P
Een dame is niet 24 uur per dag bezig met selfies maken. ;)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_199920724
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:06 schreef Denden90 het volgende:
Hoi iedereen,

Ik heb nu 2 dates gehad met een dame en die waren leuk. Wat ik wel merkte is dat ze wat veel over zichzelf praat en soms ineens ook midden tijdens whatsappgesprekken stopt met reageren en bv op het laatste moment niet laat weten of een afspraak door gaat of niet. Maar, dat is opzich allemaal niet zo storend dat ik het geen kans wilde geven. Gisteren voegde ze me toe op instagram en ik ging even kijken wat ze daar zoal plaatst.
Eigenlijk ontzettend veel foto’s van zichzelf (bijna alleen maar), met haar eigen camera gemaakt. Dus niet leuke fotos met vrienden ofzo. Veel foto’s dat ze aan het sporten is waarbij ze een selfie maakt terwijl ze op een apparaat zit.
Nog niet heel raar, maar nu zag ik 1 foto van zichzelf waarbij ze schreef "ik zie er nog steeds goed uit na zo’n zware workout!LOL”. Dit was dan een foto waarbij ze niet echt lachte of in actie was op een apparaat, maar gewoon een selfie thuis na haar workout, haren weer netjes gekamd en normale kleren aan. Heel apart vond ik dit. Waarschijnlijk bedoelde ze het als grap, maar ik vind het wel dermate ijdel dat ik me afvraag wat ik ermee moet. Aan de andere kant komt het ook een beetje over alsof ze vist naar complimenten en dat vind ik niet erg aantrekkelijk.

Ik wil niet te snel de handdoek in de ring gooien, maar ik vind het wel een beetje een afknapper? Vinden jullie het normaal dat een vrouw zoiets post of ook nogal ijdel? (ook een vraag aan de dames hier; zouden jullie dit doen of doen jullie vriendinnen dit?)
Waarom kijk je naar anderen of zij het een afknapper vinden? Moeten die anderen er mee leven dan, stel jullie krijgen een relatie?

JIJ vindt het een afknapper, dan heb je daar je antwoord al. Luister eens wat meer naar je eigen gevoel man.
pi_199921974
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:06 schreef Denden90 het volgende:
Wat ik wel merkte is dat ze wat veel over zichzelf praat en soms ineens ook midden tijdens whatsappgesprekken stopt met reageren en bv op het laatste moment niet laat weten of een afspraak door gaat of niet.
Dit gezeik altijd. Bel dan gewoon. Stel normaal een vraag.

Verder, als je der niet leuk genoeg vindt zou ik ophouden met daten.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 17:22:15 #53
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199946904
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 19:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, of iets meer een long game spelen. Zo ben ik ook aan m'n beeldschone ex-vriendin gekomen. :P Eerst een jaar lang vrienden en dan beetje bij beetje iets verder gaan.

Met gewoon daten was dat me nooit en te nimmer gelukt.
Maar waren jullie dan tenminste friends with benefits, m.a.w. hadden jullie wel al seks? Of heb je (ruim) een jaar geen seks gehad? Of seks met anderen?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199946926
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Maar waren jullie dan tenminste friends with benefits, m.a.w. hadden jullie wel al seks? Of heb je (ruim) een jaar geen seks gehad? Of seks met anderen?
Anderen. En toen ontstond er vanzelf een relatie na één a twee jaar vriendschap. Zij had op een datingapp nooit geswiped bij mij iig. Geinig hoe anders het kan lopen. Ben nog steeds ontzettend goede vrienden met haar, dat vind ik wel erg fijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199947040
Cupmaat?
  vrijdag 18 juni 2021 @ 17:37:04 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199947050
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 16:52 schreef anoniemV het volgende:
Ik zou ze er niet te hard op afrekenen. Die selfies op insta zijn gewoon een teken van onzekerheid waar heel veel mensen mee kampen. Mannen compenseren hun onzekerheden meestal op een andere manier, wij vrouwen compenseren dit vlugger door om validatie te smeken via ons uiterlijk. Instagram draait nu eenmaal rond foto's die geliket moeten worden dus het ideale tool voor deze situatie. Ik heb mezelf er ook al vaak op betrapt dat ik zulke pics post, achteraf blijf kijken welke mannen het liken en besef dit pas op de momenten dat ik me minder onzeker voel dat het egocentrisch over komt.
Ik "zit" niet op facebook istagram enz. Maar mijn vrouw zit wel o smoelenboek, met al haa kennissen en vriendinnen. Naar aanleiding van wat ik daarvan mee krijg denk ik soms dat het gemiddelde IQ van de mensheid minimaal 30 punten gezakt moet zijn.
En dan zijn er soms vrouwen die net als degene waar men het hier over heeft, die heel veel posten, al sportend, dansend, huis en kleren showend, (karaoke) zingend. Op een manier dat ik het zielig vind. Niemand die haar liket.

:'( :'( :'(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199951602
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als jij erop afknapt, knap hè erop af. Zou je minder dat gevoel hebben als anderen zeggen dat je er eigenlijk niet op zou moeten afknappen? Nee toch, want dat is een gevoel dat jij hebt.
Precies. Zo knap ik af op mannen die zinnen niet met een hoofdletter beginnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 00:18:29 #58
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_199954442
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:06 schreef Denden90 het volgende:
Hoi iedereen,

Ik heb nu 2 dates gehad met een dame en die waren leuk. Wat ik wel merkte is dat ze wat veel over zichzelf praat en soms ineens ook midden tijdens whatsappgesprekken stopt met reageren en bv op het laatste moment niet laat weten of een afspraak door gaat of niet. Maar, dat is opzich allemaal niet zo storend dat ik het geen kans wilde geven. Gisteren voegde ze me toe op instagram en ik ging even kijken wat ze daar zoal plaatst.
Eigenlijk ontzettend veel foto’s van zichzelf (bijna alleen maar), met haar eigen camera gemaakt. Dus niet leuke fotos met vrienden ofzo. Veel foto’s dat ze aan het sporten is waarbij ze een selfie maakt terwijl ze op een apparaat zit.
Nog niet heel raar, maar nu zag ik 1 foto van zichzelf waarbij ze schreef "ik zie er nog steeds goed uit na zo’n zware workout!LOL”. Dit was dan een foto waarbij ze niet echt lachte of in actie was op een apparaat, maar gewoon een selfie thuis na haar workout, haren weer netjes gekamd en normale kleren aan. Heel apart vond ik dit. Waarschijnlijk bedoelde ze het als grap, maar ik vind het wel dermate ijdel dat ik me afvraag wat ik ermee moet. Aan de andere kant komt het ook een beetje over alsof ze vist naar complimenten en dat vind ik niet erg aantrekkelijk.

Ik wil niet te snel de handdoek in de ring gooien, maar ik vind het wel een beetje een afknapper? Vinden jullie het normaal dat een vrouw zoiets post of ook nogal ijdel? (ook een vraag aan de dames hier; zouden jullie dit doen of doen jullie vriendinnen dit?)
Je vraagt het aan de dames hier, maar dat zijn niet de dames waarmee jij date!
Het zou zoveel beter zijn als je dit aan jouw date partner zou voorleggen.

Ja ik begrijp hoe moeilijk het is om dat te doen, zeker als je nog jong bent (tiener of twintiger).
Ik was ook een onzekere tiener, ook als 20' er soms nog wel.

Maar waar ben je bang voor? Dat ze jou nu niet meer wil kennen, of over 3 jaar niet meer wil kennen?
Wil je 3 jaar in een waan gehouden worden? Ja dat is ook prima, zolang je zelf ook verder gaat met daten.
pi_199954820
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:36 schreef Avianflu het volgende:
Lekker alles kapotanalyseren
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:36 schreef puzziepie het volgende:
Het is ook nooit goed.
Wat een gezeik _O-
In mijn ogen doe je echt moelijk om niks TS :{
pi_199958048
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:06 schreef Denden90 het volgende:
Hoi iedereen,

Ik heb nu 2 dates gehad met een dame en die waren leuk. Wat ik wel merkte is dat ze wat veel over zichzelf praat en soms ineens ook midden tijdens whatsappgesprekken stopt met reageren en bv op het laatste moment niet laat weten of een afspraak door gaat of niet. Maar, dat is opzich allemaal niet zo storend dat ik het geen kans wilde geven.
Waarom niet? Ik zou me meer zorgen maken over dit onbeschofte gedrag naar jou persoonlijk dan het hippe foto gedoe.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 12:45:59 #61
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199958224
Weet niet hoe oud ze is maar als ze onder 25 is dan begrijp ik het wel, daarboven dodgen. Tegenwoordig zijn zoveel meiden/vrouwen onzeker dat ze online goedkeuring moeten vragen, elke dag.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199973811
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:33 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zou me meer zorgen maken over dit onbeschofte gedrag naar jou persoonlijk dan het hippe foto gedoe.
Het verbaast me dat haast iedereen zich op het social mediagebruik van de date van TS lijkt te focussen en niet waar het nu werkelijk om draait. Zomaar met een whatsappgesprek stoppen of last-minute afzeggen zijn dingen die niet erg veel blijk geven van enorme interesse.
pi_200034869
Ik vind in principe niets mis met haar gedrag. Maar het zou ook niet bij mij passen. En als je denkt dat jullie niet bij elkaar passen is dat een goede reden om het af te kappen.
  maandag 28 juni 2021 @ 18:35:32 #64
496589 Vivadreamglasses
Only dead fish go with the flo
pi_200112062
Volgens mij doet elke meid tot 30 jaar dit op Instagram en Snapchat.overal foto's met duckfaces, schuin koppie dr bij, halve glimlach met lipgloss,etc
Zie zelfs vrouwen van 50+ dit doen met allerlei filters erbij, haha

Persoonlijk vind ik het tamelijk overdreven, maar ik ben geboren in de jaren 70 en dus oud 🤣

Maar goed, Zie het iig overal opduiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivadreamglasses op 28-06-2021 18:49:39 ]
pi_200138131
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:06 schreef Denden90 het volgende:
tijdens whatsappgesprekken stopt met reageren
Dat doe ik ook altijd, maar dat is dus raar?
Het is geen telefoongesprek die eindigt met "doei".
pi_200150472
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:06 schreef Denden90 het volgende:
Hoi iedereen,

Ik heb nu 2 dates gehad met een dame en die waren leuk. Wat ik wel merkte is dat ze wat veel over zichzelf praat en soms ineens ook midden tijdens whatsappgesprekken stopt met reageren en bv op het laatste moment niet laat weten of een afspraak door gaat of niet. Maar, dat is opzich allemaal niet zo storend dat ik het geen kans wilde geven. Gisteren voegde ze me toe op instagram en ik ging even kijken wat ze daar zoal plaatst.
Eigenlijk ontzettend veel foto’s van zichzelf (bijna alleen maar), met haar eigen camera gemaakt. Dus niet leuke fotos met vrienden ofzo. Veel foto’s dat ze aan het sporten is waarbij ze een selfie maakt terwijl ze op een apparaat zit.
Nog niet heel raar, maar nu zag ik 1 foto van zichzelf waarbij ze schreef "ik zie er nog steeds goed uit na zo’n zware workout!LOL”. Dit was dan een foto waarbij ze niet echt lachte of in actie was op een apparaat, maar gewoon een selfie thuis na haar workout, haren weer netjes gekamd en normale kleren aan. Heel apart vond ik dit. Waarschijnlijk bedoelde ze het als grap, maar ik vind het wel dermate ijdel dat ik me afvraag wat ik ermee moet. Aan de andere kant komt het ook een beetje over alsof ze vist naar complimenten en dat vind ik niet erg aantrekkelijk.

Ik wil niet te snel de handdoek in de ring gooien, maar ik vind het wel een beetje een afknapper? Vinden jullie het normaal dat een vrouw zoiets post of ook nogal ijdel? (ook een vraag aan de dames hier; zouden jullie dit doen of doen jullie vriendinnen dit?)
Met zo'n rare houding en manier van denken heb jij eigenlijk helemaal niets te willen. Je moet nog blij zijn dat ze contact met je blijven houden.

Wannen mierenneuker.
  donderdag 1 juli 2021 @ 01:04:36 #67
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200150654
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:03 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Waarom kijk je naar anderen of zij het een afknapper vinden? Moeten die anderen er mee leven dan, stel jullie krijgen een relatie?

JIJ vindt het een afknapper, dan heb je daar je antwoord al. Luister eens wat meer naar je eigen gevoel man.
QFT.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')