abonnement Unibet Coolblue
pi_199893508
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:00 schreef Aiciu het volgende:
Ziet iemand het verband van Ajax en hartfalen? Nouri, Blind, nu Eriksen...
Bij willekeur verwacht je dat er geen patronen te ontdekken zijn maar zo werkt willekeur niet. Net als dat je op je werk al de verjaardagen van alle medewerkers op een rijtje zet dat dan bepaalde maanden oververtegenwoordigd zijn en een aantal zelfs op dezelfde dag jarig zijn. Terwijl je misschien zou denken dat het allemaal netjes verspreid en verdeeld zou zijn.

En daarbij is Ajax hofleverancier qua spelers afleveren in Europa wat de kans ook weer een stukje groter maakt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 10:27:20 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199893526
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Jij kunt ook echt helemaal niks he.

[ instagram ]
Je moeder op een driewieler
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199893606
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:24 schreef Oriente het volgende:

[..]

Niet zichtbaar op mijn werk, wat staat er?



Hello everyone
Big thanks for your sweet and amazing greetings and messages from all around the world. It means a lot to me and my family. ♥️🙏
I'm fine - under the circumstances. I still have to go through some examinations at the hospital, but I feel okay.

Now, I will cheer on the boys on the Denmark team in the next matches. Play for all of Denmark 🇩🇰
Best
Christian
pi_199893727
Laat hem maar niet te hard juichen voor Denemarken :)
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 11:17:00 #55
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199894101
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 07:27 schreef baniekje het volgende:
Ik heb het zien gebeuren op tv en was behoorlijk onder de indruk.
Was behoorlijk opgelucht toen hij weer bij was gekomen.
29 en dan zo in elkaar klappen het zou niet toegestaan moeten zijn...
Is het ook niet, hij krijgt nog geel :P In het Judo heet dat "zonder techniek naar de grond".

Nee flauw, ik vond het ook behoorlijk schokkend om te zien. Was blij toen er uiteindelijk weer goede berichten kwamen uit dat ziekenhuis ^O^ Hopelijk komt hij ooit weer aan voetballen toe, maar dat duurt zo lang als het duurt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199923823
quote:
Niet geheel verrassend natuurlijk. Goede zaak. Dan kan hij hopelijk sowieso een normaal leven hebben en oud worden met die ICD. Voetballen gaan we zien.
pi_199925562
Waarschijnlijk zullen we het niet weten maar ik vraag me af wat nu de aanleiding is voor die inwendige defibrillator. Is er een defect gevonden waardoor het vermoeden is dat een hartstilstand vaker kan voorkomen? Of is puur het feit dat het één keer is gebeurd de aanleiding? Is het dan geen idee om zoiets preventief te plaatsen bij alle topsporters, of alle mensen? (Beetje extreem, maar ben gewoon benieuwd.)
pi_199925585
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:17 schreef Tegan het volgende:
Waarschijnlijk zullen we het niet weten maar ik vraag me af wat nu de aanleiding is voor die inwendige defibrillator. Is er een defect gevonden waardoor het vermoeden is dat een hartstilstand vaker kan voorkomen? Of is puur het feit dat het één keer is gebeurd de aanleiding? Is het dan geen idee om zoiets preventief te plaatsen bij alle topsporters, of alle mensen? (Beetje extreem, maar ben gewoon benieuwd.)
Dan zitten we straks met 20 miljard mensen op deze wereld.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199925676
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Dan zitten we straks met 20 miljard mensen op deze wereld.
Beetje zuur dat je het geluk moet hebben om de eerste keer te overleven (mensen in de buurt etc.) om zo'n apparaat te krijgen i.p.v. preventief :P .
pi_199925679
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:17 schreef Tegan het volgende:
Waarschijnlijk zullen we het niet weten maar ik vraag me af wat nu de aanleiding is voor die inwendige defibrillator. Is er een defect gevonden waardoor het vermoeden is dat een hartstilstand vaker kan voorkomen? Of is puur het feit dat het één keer is gebeurd de aanleiding? Is het dan geen idee om zoiets preventief te plaatsen bij alle topsporters, of alle mensen?
Dat is lastig te zeggen. Ga er voor nu maar vanuit dat deze hartstilstand het gevolg geweest is van een hartritmestoornis zoals ventrikelfibrilleren (mogelijk ten gevolge van ventriculaire tachycardie, dat is een hartritmestoornis waarbij het hart veel te snel en niet bepaald regelmatig/effectief klopt). Als er structureel iets mis was met zijn hart (bijv. een sterk vergrote hartspier, een afwijking aan een van de hartkleppen of zelfs een 'gaatje') dan zou dat waarschijnlijk wel vermeld worden.

Zo'n ICD plaatsen ze in dit geval omdat ze willen voorkomen dat er nogmaals zo'n incident plaatsvindt. Kan goed dat zijn ICD nooit af zal gaan, maar kan ook zeker dat dit wel gebeurt als hij nog eens een ritmestoornis heeft en in dat geval zal de ICD bijna zeker voorkomen dat hij weer een hartstilstand krijgt.

Voor je laatste vraag geldt dat een ICD preventief plaatsen bij topsporters, laat staan bij zeven miljard mensen, geen optie is. De kans dat een jong en gezond iemand ineens een hartstilstand krijgt blijft gelukkig heel klein.

[ Bericht 1% gewijzigd door Oriente op 17-06-2021 13:57:46 ]
pi_199930608
Daley blind heeft toch ook zo'n ding?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199931400
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 17:57 schreef Aiciu het volgende:
Daley blind heeft toch ook zo'n ding?
Jup
  Moderator vrijdag 18 juni 2021 @ 15:16:08 #64
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')