quote:nou, wat je zegt!
Op dinsdag 28 januari 2003 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Mijn ideeZe moeten niet zeiken!! Ik heb al eens gezegd dat je als Moslim in een NIET moslimland wil wonen, je ook rekening moet houden met het feit dat mensen kritisch kunnen zijn op je godsdienst, net als op christendom bv. Dat heet een vrij land....
IN_TE_GRA_TIE!!
quote:Jezus ging naar de hoeren, en ging met dieven om. Dat is idd de westerse moraal.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:32 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Inderdaad, kijk Jezus deed dat tenminste niet. Je kan dus zelfs zeggen dat Jezus moraal gezien qua onze normen hoger op de ladder stond dan Mohammed. Jezus trok wel erg veel met andere mannen op maar dat is nu volgens onze normen gewoon.
quote:Tsssss je bent echt slecht geinformeerd. Als een radicale imam iets lelijks roept over homo's bijvoorbeeld zijn er ook een hoop mensen die zich gekwetst en beledigd voelen. Sterker nog: ook dan wordt er op grote schaal aangifte gedaan. Als een moslim iets lelijks over niet-moslims zegt gebeurt kortom hetzelfde als nu H-A iets lelijks over de islam zegt.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:16 schreef realist_ik het volgende:[..]
Uit naam van hun godsdienst mag alles gezegd worden en niemand mag iets over hun godsdienst zeggen.
verder zou ik zeggen: denk aan je hart realist_ik
quote:Rekenen is niet je sterkste punt he ? Maar jij mag wel uitleggen hoe 800.000 moslims binnen 20 jaar een meerderheid kunnen worden. En dan ga ik er ook nog vanuit dat iedere moslim de sharia wil invoeren. Wel graag in een ander topic, hier is het een beetje offtopic.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:33 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Ik hoor je nog wel als hier over 20 jaar de sha`ria is ingevoerd en de sjoefa's op straat de dienst uitmaken !
quote:Komt Jahjah zelf naar Nederland dan??
Op dinsdag 28 januari 2003 13:34 schreef X-Ray het volgende:[..]
Landelijk zal die meerderheid nog wel even duren, maar dat van binnenuit uithollen is gewoon waar.
Jahjah is het perfecte voorbeeld ervan. En toedels! Volgende maand ook in NL
. Fijn zeg!
quote:Nee, ik heb niks gehoord over homo's die luidruchtige demonstraties organiseren en dreigen met fysiek geweld.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:37 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Als een moslim iets lelijks over niet-moslims zegt gebeurt kortom hetzelfde als nu H-A iets lelijks over de islam zegt.
Offtopic, zou het misschien leuk zijn om eens op Maroc.nl te gaan rellen ??
quote:Was het aantal aangiften niet op 1 hand te tellen?
Op dinsdag 28 januari 2003 13:37 schreef Leonardo1504 het volgende:
Tsssss je bent echt slecht geinformeerd. Als een radicale imam iets lelijks roept over homo's bijvoorbeeld zijn er ook een hoop mensen die zich gekwetst en beledigd voelen. Sterker nog: ook dan wordt er op grote schaal aangifte gedaan.
[Dit bericht is gewijzigd door nikk op 28-01-2003 13:41]
quote:Hij is niet slecht geinformeerd, hij heeft een gigantische plaat voor zijn kop.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:37 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Tsssss je bent echt slecht geinformeerd. Als een radicale imam iets lelijks roept over homo's bijvoorbeeld zijn er ook een hoop mensen die zich gekwetst en beledigd voelen. Sterker nog: ook dan wordt er op grote schaal aangifte gedaan. Als een moslim iets lelijks over niet-moslims zegt gebeurt kortom hetzelfde als nu H-A iets lelijks over de islam zegt.
quote:Oh, ik wel hoor. Staken op maandag, weet je nog ? En naar het binnenhof om te demonstreren.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:40 schreef realist_ik het volgende:[..]
Nee, ik heb niks gehoord over homo's die luidruchtige demonstraties organiseren en dreigen met fysiek geweld.
Bovendien heb ik behalve op wat fora geen enkele moslim op TV of in de media zien oproepen tot steniging van Ali hoor.
quote:Jezus hielp de hoeren en de dieven. Jezus heeft geen hoer geneuckt en al helemaal geen meisje van 9 !!
Op dinsdag 28 januari 2003 13:36 schreef gelly het volgende:[..]
Jezus ging naar de hoeren, en ging met dieven om. Dat is idd de westerse moraal.
Etc, etc, ad infinitum...
V.
quote:Je betoog is wel erg flexibel. Kijk bedreigen keur ik niet goed, maar om nou te doen alsof het altijd maar 1 kant is die de fout ingaat klopt ook niet.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:40 schreef realist_ik het volgende:[..]
Nee, ik heb niks gehoord over homo's die luidruchtige demonstraties organiseren en dreigen met fysiek geweld.
quote:Sja, het is maar net hoe je het bekijkt. Het staat allemaal nogal dubbelzinnig in de Bijbel. Er staat overigens ook niet letterlijk in de Koran dat Mohammed een kind zou hebben geneukt.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:42 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Jezus hielp de hoeren en de dieven. Jezus heeft geen hoer geneuckt en al helemaal geen meisje van 9 !!
quote:Wereld Oorlog III :war with a vengeance....
Op dinsdag 28 januari 2003 13:42 schreef Verbal het volgende:
'De Marokkanen zijn intolerant,'
'De Hollanders beledigen ons.'
'Die geitenneukers denken dat ze alles mogen'
'Homo's zijn varkens,'
'Nou gaan we jullie aanklagen! En o ja: Allah was een kinderneuker'
'Nou gaan we jullie een proces aandoen! Jezus was een masochistische hoerenloper'
'Zullie maggen meer als ons!'
'Discriminatie!'
'Nietes'
'Welles'
'Nietes'
'Welles'
'Hou je bek'
'Nietes'
'Welles'
'Rot op naar je eigen land'Etc, etc, ad infinitum...
V.
quote:En in de bijbel wordt incest goedgekeurd naar Westerse maatstaven.Zo kun je wel door blijven gaan.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:36 schreef gelly het volgende:[..]
Jezus ging naar de hoeren, en ging met dieven om. Dat is idd de westerse moraal.
quote:Zijn organisatie breid zich uit naar NL.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:38 schreef schatje het volgende:[..]
Komt Jahjah zelf naar Nederland dan??
quote:
De AEL is alleen toegankelijk voor niet-blanke moslims.
quote:Waar haal je die quote vandaan?
Op dinsdag 28 januari 2003 13:47 schreef X-Ray het volgende:[..]
Zijn organisatie breid zich uit naar NL.
Inclusief statuten met racistische aard.
[..]
quote:Het gaat hier niet over Jahjah, maar over de reacties van marokkanen en andere moslims n.a.v. de uitspraken van Ali.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:47 schreef X-Ray het volgende:[..]
Zijn organisatie breid zich uit naar NL.
Inclusief statuten met racistische aard.
[..]
Ontopic gaarne.
quote:Toch ben ik wel heel benieuwd waar X-Ray die quote vandaan haalt.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:49 schreef gelly het volgende:[..]
Het gaat hier niet over Jahjah, maar over de reacties van marokkanen en andere moslims n.a.v. de uitspraken van Ali.
Ontopic gaarne.
quote:Statuten AEL
Op dinsdag 28 januari 2003 13:47 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Waar haal je die quote vandaan?
Fortuyn maakte het grote publiek geinteresseerd in politiek, de AEL zal het grote publiek inzicht geven in de Moslim samenleving.
We gaan spannende tijden tegemoet.
Maar hoe zit dat met "de AEL is alleen toegankelijk voor niet-blanke moslims" ? Waar staat dat, en in hoeverre is DAT strafbaar?
quote:Het gaat hier niet over de AEL, ontopic dus.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Ja die AEL gaan we nog veel plezier aan beleven. Het zal een soort fortuyn effect hebben mbt bewustzijn van het gevaar.Fortuyn maakte het grote publiek geinteresseerd in politiek, de AEL zal het grote publiek inzicht geven in de Moslim samenleving.
We gaan spannende tijden tegemoet.
Maar hoe zit dat met "de AEL is alleen toegankelijk voor niet-blanke moslims" ? Waar staat dat, en in hoeverre is DAT strafbaar?
quote:Die aangiften worden hoogstwaarschijnlijk ook ongegrond verklaard. Al kan ik best snappen dat de gemiddelde moslim zich in zijn kruis gegraaid voelt door een dergelijke uitspraak van Ali.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:53 schreef Scipio het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waartegen een klacht wordt ingediend. Althans, ik zie geen enkele grond voor een vervolging.
H.A. zegt dat Mohammed van alles en nog wat is in vergelijking met onze huidige westerse normen en waarden (wat een beetje een onzinnige opmerking is, die beschuldiging gaat op voor vrijwel alle tijdgenoten van Mohammed). Ze stelt niet dat de Islam, de volgelingen van de Islam of wat ook meer zij pervers is, maar dat Mohammed dat is. Dat mensen dat als een belediging ervaren, soit, maar wat is nu het discriminerende of rascistische aan die uitspraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |