quote:Daarom hebben we rechters en advocaten en dat soort volk.
Op dinsdag 28 januari 2003 12:34 schreef sweek het volgende:
Die grens is ook maar erg subjectief...
quote:Dat gaan de pro's dus doen aan de hand van al die aanklachten.
Ik vind niet dat mensen die anderen aanklagen vanwege iets wat die gezegd heeft, daarmee te ver gaan... laat degene die daarvoor bevoegd is maar uitmaken of H-A te ver is gegaan of niet.
Typisch weer een storm in een glas water.
quote:Dat ging er ergens iets mis bij het copy/pasten, sorry daarvoor.
Op dinsdag 28 januari 2003 12:35 schreef realist_ik het volgende:[..]
- waarom staat er een
achter mijn quote? daar stond 3x . -
Die houdt voor hun blijkbaar op vanaf het moment dat het negatief is tov de Islam of Mo.
Als een imam heel het westen beschimpt en homo's gelijksteld aan varkens en honden, dan zijn de grenzen onbeperkt... dat hoort bij het geloof ...
Die discussie is al gevoerd, maar als je dat frontpagebericht leest, moet je toch wel aannemen dat het éénrichtingsverkeer is ...
Hun mogen het wel, andersom niet ...
Ik ging ook helemaal niet akkoord met uitspraken van Imam's en dergelijke, maar ik vind niet dat daarom mensen nu niet aangifte daartegen zouden mogen doen... Laat degene die daarvoor bevoegd is dan maar oordelen of het terecht is of niet, ik vind van niet in ieder geval.
quote:Inderdaad.
Op dinsdag 28 januari 2003 12:38 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Daarom hebben we rechters en advocaten en dat soort volk.
quote:Vind ik ook, er zijn op het moment belangrijkere dingen, maar ik vind niet dat je het recht om iemand aan te klagen, indien jij vind dat die persoon te ver ging, mag verliezen daardoor. Ik hoop wel dat ze afgewezen worden.
[..]Dat gaan de pro's dus doen aan de hand van al die aanklachten.
Typisch weer een storm in een glas water.
Als ik Ali was zou ik eerder bang zijn voor fysieke aanslagen.....
En ja, ik heb op haar gestemd.
quote:Yep. Dat bedoel ik dus. Ik zou als ik haar was bang zijn deze uitspraken met veel bloed te moeten betalen.
Op dinsdag 28 januari 2003 12:42 schreef X-Ray het volgende:
Die aangiften, daar maak ik me niet druk om.
Ze kunnen daar niets mee en ze zal daar zeker niet om vervolgd worden, want daar is helemaal geen juridische grond toe.Als ik Ali was zou ik eerder bang zijn voor fysieke aanslagen.....
En ja, ik heb op haar gestemd.
En ik zou ook in den haag bang zijn als ze binnenkort voor de deuren staan te rellen.
Ik bedoel ik mag toch ook zeggen over het Christendom dat
A. God een verkrachter was.
of
B. Maria een hoer.
Onbevlekte bevangenis ja rightze was getrouwd had ze er toestemming voor gegeven of niet.
Ik heb het het stuk gelezen en ik vind het mee vallen ze geeft haar eigen visie.
quote:Dat zijn ze tenslotte al van plan...
Op dinsdag 28 januari 2003 12:43 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Yep. Dat bedoel ik dus. Ik zou als ik haar was bang zijn deze uitspraken met veel bloed te moeten betalen.
En ik zou ook in den haag bang zijn als ze binnenkort voor de deuren staan te rellen.
Bedreigingen:
quote:Daarna zeiken op de vrije pers ipv op het bericht zelf.
Genc stelt dat Hirsi Ali geen recht heeft om moslims in een kwaad daglicht te stellen: ''Een normale burger doet dat niet. Zij kwetst mij''. Zijn forum meent dat de uitspraken van Hirsi Ali 'tegen de mensenrechten indruisen'. Sterker: ,,Het lijkt wel of de inquisitie herleeft!'' Het forum vraagt zich af of de VVD 'fysieke reacties wil uitlokken'. Genc: ,,Zij zal als parlementariër zo doorgaan, dat staat wel vast. Er zullen steeds meer protesten komen en een aantal mensen zal haar misschien weer bedreigen, zoals ze zeggen dat het al eerder is gebeurd.'' Genc denkt dat het uit de hand kan lopen: ''Het kan escaleren. Zij beledigt mensen en dat kan niet.''
quote:Daarna een demonstratie (lees potje knokken) gaan voorbereiden.
Het Turks Forum hekelt ook de rol van Trouw, dat het interview met Hirsi Ali bracht: ,,Dit is niet meer uit te leggen als vrije nieuwsgaring (...) Dit is je reinste aanzetting tot haat.''
quote:
Verscheidene islamitische groeperingen zijn inmiddels bezig met het voorbereiden van een demonstratie aanstaande donderdagmiddag in Den Haag op het Binnenhof. Daar worden om 13:00 de nieuwe Kamerleden beëdigd. De laatste keer dat er luidruchtig bij de inauguratie van een nieuw Kamerlid werd gedemonstreerd dateert van zo'n 20 jaar geleden; toen kwam Hans Janmaat met zijn Centrum Partij voor het eerst de Kamer binnen.
quote:Laten we hopen dat het daarbij blijft....
Op dinsdag 28 januari 2003 12:54 schreef speknek het volgende:
Laat ze hun gang maar gaan. In een rechtstaat moet iedereen het recht hebben overal aan rechtzaak over te beginnen.
quote:Zo ben ik er ook van overtuigd dat binnen nu en 10 jaar er een serieuze oorlog uitbreekt tussen moslims en niet moslims.
Op dinsdag 28 januari 2003 12:52 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat zijn ze tenslotte al van plan...
Bedreigingen:
[..]Daarna zeiken op de vrije pers ipv op het bericht zelf.
[..]Daarna een demonstratie (lees potje knokken) gaan voorbereiden.
[..]
quote:Nee, dat hoop je.
Op dinsdag 28 januari 2003 12:56 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Zo ben ik er ook van overtuigd dat binnen nu en 10 jaar er een serieuze oorlog uitbreekt tussen moslims en niet moslims.
quote:We zijn het met elkaar eens!
Op dinsdag 28 januari 2003 12:55 schreef X-Ray het volgende:[..]
Laten we hopen dat het daarbij blijft....
quote:Lekkere titel..
Op dinsdag 28 januari 2003 12:31 schreef sweek het volgende:
*Titel wat verduidelijkt...*
quote:Hiermee weet je toch waar het over gaat? Over de reacties van (vooral) Marokkanen op Hirsi Ali, bij alleen jankende kutmarokkanen weet je dat niet lijkt me...
Op dinsdag 28 januari 2003 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Lekkere titel..
.
Waar slaat dat op als ik vragen mag?
Sommige mensen in dit land (lees: topic) zullen het nooit leren.
quote:Ik denk dat "jankende kutmarokkanen" wordt bedoeld. Het is nogal uhm.. agressief.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:00 schreef sweek het volgende:[..]
Hiermee weet je toch waar het over gaat? Over de reacties van (vooral) Marokkanen op Hirsi Ali, bij alleen jankende kutmarokkanen weet je dat niet lijkt me...
[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 28-01-2003 13:01]
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 12:58 schreef gelly het volgende:[..]
Nee, dat hoop je.
Uiteraard hoop ik op oorlog. Ik heb ook niets voor te leven ofzo. Ik heb ook geen werk en ben geen bestaan op aan het bouwen.
quote:Dat stond er al... het is natuurlijk wat stemmingmakend... tjah... ik zal het even veranderen.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:01 schreef gelly het volgende:[..]
Ik denk dat "jankende kutmarokkanen" wordt bedoelt. Het is nogal uhm.. agressief.
quote:Ik vind vooral het woorde kut een beetje ver gaan..
Op dinsdag 28 januari 2003 13:00 schreef sweek het volgende:[..]
Hiermee weet je toch waar het over gaat? Over de reacties van (vooral) Marokkanen op Hirsi Ali, bij alleen jankende kutmarokkanen weet je dat niet lijkt me...
quote:Precies!
Op dinsdag 28 januari 2003 13:01 schreef SunChaser het volgende:
Typisch. Een Moslim mag geen kritiek hebben op onze Westerse Maatschappij want 'anders rot ie maar terug naar zijn eigen land', maar een Westerse mag wel alles zeggen over Moslims omdat dat vrijheid van meningsuiting is?Sommige mensen in dit land (lees: topic) zullen het nooit leren.
quote:Zie nieuwe titel, ik begreep je even verkeerd.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik vind vooral het woorde kut een beetje ver gaan..
Ik weet dat het een modewoordje is maar dat is inmiddels al over..
quote:Je was me voor.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:02 schreef sweek het volgende:[..]
Dat stond er al... het is natuurlijk wat stemmingmakend... tjah... ik zal het even veranderen.
quote:Andersom net zo:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:01 schreef SunChaser het volgende:
Typisch. Een Moslim mag geen kritiek hebben op onze Westerse Maatschappij want 'anders rot ie maar terug naar zijn eigen land', maar een Westerse mag wel alles zeggen over Moslims omdat dat vrijheid van meningsuiting is?Sommige mensen in dit land (lees: topic) zullen het nooit leren.
El Moumni mag Westerlingen uit maken voor honden en varkens, en dat mag en krijgt hij steunbetuigingen van moslimjongeren. Maar Ali moet dood als ze dit zegt en is een geestelijk gestoorde, mag niet meer in de kamer, er wordt een demonstratie georganiseerd tegen de inkamerstelling etc.
Niet de zaken omdraaien he? Dat is te makkelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |