abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 juni 2021 @ 10:30:45 #51
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199861514
quote:
Laudrup…een Deen, lekker objectief ook.

quote:
Als zulke dingen gebeuren, ben je als speler in de greep van je emoties.
Ja joh, want iedereen is hetzelfde en reageert er hetzelfde op.

quote:
Ze kregen een keuze die geen keuze is. Speel vanavond door of speel morgenmiddag door. Dat is toch geen keuze?
Dat is wel een keuze, misschien niet de keuze die je hoopte te krijgen, maar het is een EK en je dient met heel veel factoren rekening te houden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 13 juni 2021 @ 10:31:48 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199861538
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Regie van beelden ligt niet bij NOS geloof ik.
Ooh dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat de NOS de beelden los binnen krijgt en zelf mag schakelen tussen de verschillende camera's. Naja, dan hadden ze ook terug kunnen gaan naar de studio.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199861555
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Laudrup…een Deen, lekker objectief ook.
Boeiend.

quote:
Ja joh, want iedereen is hetzelfde en reageert er hetzelfde op.
Dat staat nergens.

quote:
Dat is wel een keuze, misschien niet de keuze die je hoopte te krijgen, maar het is een EK en je dient met heel veel factoren rekening te houden.
Nee, situatie als gisteravond dien je maar rekening te houden met 1 ding en dat was het gevoel van de Deense spelers.
  zondag 13 juni 2021 @ 10:34:09 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199861569
quote:
16s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ja. Oneerbiedig dit.
Overal terechte verontwaardiging als mensen iemand in medische nood filmen maar ondertussen hebben we op de nationale TV live naar een reanimatie kunnen kijken. Ze hadden het gewoon bij een overzichtsshot van het veld moeten houden. En geschokte supporters en genoeg andere geschikte shots.
Gewoon terug naar de studio. Heb het kijken naar dit soort dingen nooit zo begrepen; als jij (of een dierbare) daar ligt dan wil je toch ook niet dat je een halve kermisattractie bent?


Twee weken geleden fietste ik langs iemand die midden op straat gereanimeerd werd, er stonden zeker 50 mensen omheen :X .
Huilen dan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 13 juni 2021 @ 10:35:00 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199861583
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Boeiend.
[..]

Dat staat nergens.
[..]

Nee, situatie als gisteravond dien je maar rekening te houden met 1 ding en dat was het gevoel van de Deense spelers.
Als ik de bondscoach was, dan zou ik met mijn team het EK verlaten. Laat de UEFA lekker de schijt krijgen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199861584
quote:
16s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ooh dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat de NOS de beelden los binnen krijgt en zelf mag schakelen tussen de verschillende camera's. Naja, dan hadden ze ook terug kunnen gaan naar de studio.
Ja, deden ze gister ook na een tijdje waar een gebroken Affelay niet uit zijn woorden kon komen en een Perez die ontdaan er het beste van probeerde te maken.

Ik begreep wel dat ze wat langer in het stadion bleven (los van het filmen van reanimatie) om zo het laatste nieuws (waar zo'n beetje iedereen op zat te wachten) direct te horen.
  zondag 13 juni 2021 @ 10:35:26 #57
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199861590
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alles is in zo'n situatie op te lossen, allemaal flauwekul argumenten.
Flauwekul argumenten?
De andere poulewedstrijd uit die poule is gisteren ook gespeeld, dus wil je het zo sportief/eerlijk mogelijk houden, kun je niet zondag gaan kijken wanneer die wedstrijd afgewerkt kan worden.
Een EK wedstrijd verplaatsen brengt gewoon net wat meer met zich mee, dan een wedstrijd van de zaterdag amateurs. Natuurlijk is alles op te lossen, maar moet een Finland/Rusland/België (en hun supporters/media circus) daar de dupe van worden?
pi_199861619
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Flauwekul argumenten?
De andere poulewedstrijd uit die poule is gisteren ook gespeeld, dus wil je het zo sportief/eerlijk mogelijk houden, kun je niet zondag gaan kijken wanneer die wedstrijd afgewerkt kan worden.
Een EK wedstrijd verplaatsen brengt gewoon net wat meer met zich mee, dan een wedstrijd van de zaterdag amateurs. Natuurlijk is alles op te lossen, maar moet een Finland/Rusland/België (en hun supporters/media circus) daar de dupe van worden?
Ja, flauwekul argumenten.

Je argumenten zijn enkel argumenten wanneer zo'n wedstrijd gestaakt zou worden bij hevige regenval, onweer of zoiets. Bij een situatie als gister mag alles wel wijken, wat mij betreft. Je hoeft er ook niet mee eens te zijn he.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 13 juni 2021 @ 10:37:32 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199861626
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Flauwekul argumenten?
De andere poulewedstrijd uit die poule is gisteren ook gespeeld, dus wil je het zo sportief/eerlijk mogelijk houden, kun je niet zondag gaan kijken wanneer die wedstrijd afgewerkt kan worden.
Een EK wedstrijd verplaatsen brengt gewoon net wat meer met zich mee, dan een wedstrijd van de zaterdag amateurs. Natuurlijk is alles op te lossen, maar moet een Finland/Rusland/België (en hun supporters/media circus) daar de dupe van worden?
Het gaat om iemand die vocht voor zijn leven en gereanimeerd is. Wat is belangrijker, een mensenleven en wat menselijkheid of een dom spelletje met een bal?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 13 juni 2021 @ 10:38:29 #60
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199861641
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Boeiend.
[..]

Dat staat nergens.
[..]

Nee, situatie als gisteravond dien je maar rekening te houden met 1 ding en dat was het gevoel van de Deense spelers.
Als de spelers er zelf voor kiezen om meteen door te spelen, hoe zou dat gevoel dan zijn denk je?
Schijnbaar vonden ze dat fijner dan er een nachtje over te slapen en vandaag door te voetballen.
  zondag 13 juni 2021 @ 10:40:48 #61
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199861677
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, flauwekul argumenten.

Je argumenten zijn enkel argumenten wanneer zo'n wedstrijd gestaakt zou worden bij hevige regenval, onweer of zoiets. Bij een situatie als gister mag alles wel wijken, wat mij betreft. Je hoeft er ook niet mee eens te zijn he.
Wat jou betreft ja.
Maar wat zijn jouw belangen in deze poule?
Ben jij speler/supporter van Finland/Rusland/België.
Had jij een hotelletje geboekt om bij die wedstrijd aanwezig te mogen zijn?
pi_199861690
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Als de spelers er zelf voor kiezen om meteen door te spelen, hoe zou dat gevoel dan zijn denk je?
Schijnbaar vonden ze dat fijner dan er een nachtje over te slapen en vandaag door te voetballen.
Maar ze wilden niet gisteravond spelen blijkt uit berichten. En ze wilden, op dat moment, ook niet vandaag pas spelen. Dus zeggen ze; oke, dan maar nu direct, zijn we er vanaf.

Het feit dat die Kjaer gewisseld werd omdat hij niet meer kon opbrengen zegt toch al genoeg.
pi_199861701
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat jou betreft ja.
Maar wat zijn jouw belangen in deze poule?
Ben jij speler/supporter van Finland/Rusland/België.
Had jij een hotelletje geboekt om bij die wedstrijd aanwezig te mogen zijn?
Joh laat maar. Je blijft maar van die dingen aandragen waarvan ik al 20 keer zeg dat die er niet toe doen. Dat bij jou dat besef ontbreekt is niet mijn probleem verder.
  zondag 13 juni 2021 @ 10:43:07 #64
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199861710
quote:
16s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Het gaat om iemand die vocht voor zijn leven en gereanimeerd is. Wat is belangrijker, een mensenleven en wat menselijkheid of een dom spelletje met een bal?
En die weer volledig bij kennis was, en alweer had gesproken met de spelersgroep.
Dat mensenleven was dus op dat moment allang niet meer aan de orde.
Dom spelletje met een bal :')
Waarom kijk je het dan? Of ben je hier alleen om af te geven op deze situatie?
  zondag 13 juni 2021 @ 10:44:34 #65
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199861728
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Joh laat maar. Je blijft maar van die dingen aandragen waarvan ik al 20 keer zeg dat die er niet toe doen. Dat bij jou dat besef ontbreekt is niet mijn probleem verder.
Voor JOU doen die dingen er niet toe.
Voor een ander wellicht? Of draait deze wereld alleen om jou? :')
  zondag 13 juni 2021 @ 10:44:57 #66
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199861734
Goede discussie dit.
  zondag 13 juni 2021 @ 10:53:35 #67
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199861838
twitter
  zondag 13 juni 2021 @ 10:53:54 #68
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199861841
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alles is in zo'n situatie op te lossen, allemaal flauwekul argumenten.
Mjah ik weet het niet, ergens is het ook wel weer fijn dat ze er vanaf zijn. Het was altijd op te lossen geweest maar het bespaart echt een hoop gedoe, ook voor de Denen zelf natuurlijk. Ondanks dat het jammer is dat ze enigszins voor het blok zijn gezet denk ik dat dit het beste is geweest.
Makkelijk tweede.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 13 juni 2021 @ 10:55:44 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199861861
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

En die weer volledig bij kennis was, en alweer had gesproken met de spelersgroep.
Dat mensenleven was dus op dat moment allang niet meer aan de orde.
Dom spelletje met een bal :')
Waarom kijk je het dan? Of ben je hier alleen om af te geven op deze situatie?
Je weet wat een reanimatie is? En je weet dat het echt goed fout is als je gereanimeerd moet worden? Het is niet hetzelfde als flauwvallen he. Dat je bijkomt en alles weer ok is.

Hoe zou jij het vinden als een goede collega/vriend neervalt en gereanimeerd moet worden en naar het ziekenhuis gaat? Hoe zou jij het vinden als je werkgever vervolgens zegt dat het nog geen 4 uur is en je maar even je werk af moet maken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 13 juni 2021 @ 10:59:50 #70
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199861907
quote:
16s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Je weet wat een reanimatie is? En je weet dat het echt goed fout is als je gereanimeerd moet worden? Het is niet hetzelfde als flauwvallen he. Dat je bijkomt en alles weer ok is.

Hoe zou jij het vinden als een goede collega/vriend neervalt en gereanimeerd moet worden en naar het ziekenhuis gaat? Hoe zou jij het vinden als je werkgever vervolgens zegt dat het nog geen 4 uur is en je maar even je werk af moet maken.
Als ik zeker zou weten dat het goed gaat met m’n collega en zelfs met hem gesproken zou hebben?
Dat er sprake is van opluchting?
Dan meteen afwerken die handel en daarna in alle rust het verwerken indien dat nodig is.
  zondag 13 juni 2021 @ 11:00:51 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199861920
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:59 schreef tja77 het volgende:

[..]

Als ik zeker zou weten dat het goed gaat met m’n collega en zelfs met hem gesproken zou hebben?
Dat er sprake is van opluchting?
Dan meteen afwerken die handel en daarna in alle rust het verwerken indien dat nodig is.
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Voor JOU doen die dingen er niet toe.
Voor een ander wellicht? Of draait deze wereld alleen om jou? :')
  zondag 13 juni 2021 @ 11:04:45 #72
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199861981
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]


[..]

Wat is je punt?
  zondag 13 juni 2021 @ 12:06:22 #73
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199862638
quote:
16s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Je weet wat een reanimatie is? En je weet dat het echt goed fout is als je gereanimeerd moet worden? Het is niet hetzelfde als flauwvallen he. Dat je bijkomt en alles weer ok is.

Hoe zou jij het vinden als een goede collega/vriend neervalt en gereanimeerd moet worden en naar het ziekenhuis gaat? Hoe zou jij het vinden als je werkgever vervolgens zegt dat het nog geen 4 uur is en je maar even je werk af moet maken.
Mjah is niet zo netjes om een reguliere werkdag te vergelijken met de belangen van een EK-wedstrijd.
Makkelijk tweede.
pi_199862653
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mjah is niet zo netjes om een reguliere werkdag te vergelijken met de belangen van een EK-wedstrijd.
Dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199862994
De regisseur;

quote:
TV-regisseur vindt niet dat hij fout zat met Eriksen-beelden
12:24 – Er ontstond zaterdag de nodige kritiek op de tv-registratie van Denemarken tegen Finland. Toen Christian Eriksen onwel werd en gereanimeerd werd op het veld, was dat te volgen op de televisies over de hele wereld. Er kwam kritiek op het feit dat er zoveel werd laten zien, maar regisseur Jean-Jacques Amselm is het daar niet mee eens.

Onder meer de reanimatie was deels te volgen op de televisie. De spelers van Denemarken maakten met een soort haag een muur om de middenvelder heen zodat niet iedereen kon meekijken. Amselm was als regisseur verantwoordelijk voor wat de mensen thuis te zien kregen en vond niet dat hij te ver ging.

"We hebben het verdriet en de wanhoop van spelers, staf en supporters getoond. Het was zeker geen voyeurisme", reageerde de Franse televisiemedewerker. "Ik had juist een gevoel van eenheid. De instructies van de UEFA waren duidelijk. We kregen te horen dat we geen close-up van Eriksen of van de hartmassage mochten tonen. Het was geen probleem om de emoties bij de mensen om hem heen te tonen."

Amselm is van mening dat er niet teveel en ook niet te weinig is laten zien. "We hebben ook geen slow motion van het moment getoond waarbij Eriksen viel", zegt hij in Franse media. "Ik heb mijn team meteen de instructie gegeven om niet bij Eriksen te blijven. Met meer dan dertig camera's in het stadion hadden we hem van veel dichterbij kunnen tonen, maar dat is nooit gebeurd."
https://www.fcupdate.nl/v(...)met-eriksen-beelden/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')