abonnement Unibet Coolblue
pi_199849847
Heey mensen

Dit gaat een heel persoonlijk verhaal worden. Ik ben afgelopen maanden onder verschillende accounts actief geweest op dit forum (lisexxx, elisexxx en nog een aantal anderen). Ook veel foto s geplaatst in verschillende fora.

Ik open dit topic om aandacht te vragen voor interseksen. Ik ben geboren met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken. Ben geboren met een vagina maar heb geen baarmoeder. Kan dus ook geen kinderen krijgen. Als kind hebben ze toen ik 4 was mijn testes verwijderd. Ik weet niet precies hoe het kan maar ik kreeg ook interesse in jongensdingen. Met auto s spelen en met blokken. Barbie s had ik een hekel aan. Aan de andere kant vond ik de Spice Girls heel erg leuk. Hoe dan ook ik ben heel open minded opgevoed door mijn ouders.

Maar de laatste tijd beginnen dingen toch te knagen. Mensen zien me als vrouw maar ik voel me zowel geen man als vrouw. Het is een enorm taboe om dat te bespreken. Ik heb het deze week voor het eerst met de huisarts besproken. Had echt het idee dat ik daar alles kon vertellen (wat fijn was). Maar heb ook het idee dat de maatschappij wil dat je of het een of het ander ben.
pi_199849900
Uit interesse: als je jezelf geen man of vrouw voelt of hebt gevoeld, hoe weet je dat dan? Je weet immers niet hoe het is om je als man of vrouw te voelen. Hoe stel je dan voor jezelf vast dat je je niet zo voelt?
  zaterdag 12 juni 2021 @ 17:24:05 #3
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199849945
Ik zou lekker voor non-binair gaan. Who cares wat je gender is. Doe je ding.
pi_199850609
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 17:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Uit interesse: als je jezelf geen man of vrouw voelt of hebt gevoeld, hoe weet je dat dan? Je weet immers niet hoe het is om je als man of vrouw te voelen. Hoe stel je dan voor jezelf vast dat je je niet zo voelt?
Omdat ik als vrouw gezien wordt. Weet niet hoe ik het uit moet leggen
pi_199850633
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 17:24 schreef Mishu het volgende:
Ik zou lekker voor non-binair gaan. Who cares wat je gender is. Doe je ding.
Non-binair zou kunnen maar ik voel me verder niet verbonden met de LHBT-gemeenschap. Niet dat ik er iets op tegen heb
  zaterdag 12 juni 2021 @ 18:12:28 #6
189961 ex
aperture science
pi_199850653
Mijn nichtje heeft hetzelfde en zit gewoon ergens in het midden vind ze zelf. Ze gaat er heel goed mee om vind ik (ze is in de 20) maar inderdaad, het is vrij onbekend/taboe en er is weinig vrijheid om het open te bespreken.

Als haar neef (iets ouder) vond ik het altijd wel mooi, we hebben heel de buurt op stelten gezet door oorlogje te spelen, te skaten overal en nergens en samen games gespeeld.

Niet dat vrouwen dat soort dingen niet doen maar ik merkte altijd dat mijn nichtje 'er tussen in' zat.
The cake is a lie!
pi_199851870
Als je dat wil, kan je toch als non-binair door het leven? (Als je je ook echt zo voelt)
Met auto's spelen is geen jongensding en de Spice Girls leuk vinden is geen meisjesding.
pi_199860359
Schijt hebben aan de maatschappij.
Aan de andere kant weet ik dat het moeilijk is.
Ik zou mij niet bezig houden met de maatschappij, maar meer bezig houden met mijzelf.
En gewoon mijn gevoelens uitten. Dus je kan best zeggen tegen diegene met wie je op dat moment te maken hebt, wat je voelt. Sterker nog het is super belangrijk dat je dat doet.
pi_199861832
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 19:07 schreef Pipaja het volgende:
Als je dat wil, kan je toch als non-binair door het leven? (Als je je ook echt zo voelt)
Met auto's spelen is geen jongensding en de Spice Girls leuk vinden is geen meisjesding.
Die laatste zin heb je gelijk in maar toch wordt dat zo door veel mensen in de maatschappij gezien.

Trouwens vroeger als ik jarig was noemde de 1 mij jarige Job en de andere mij jarige Jet. Ik begreep er als kind niks van. Later denk ik dat mijn ouders hebben gekeken welke richting ik op ontwikkelde (meisje/jongen). Daarom denk ik ook dat ze toen die operatie hebben gedaan
pi_199862181
De reden waarom ik afgelopen maanden zo veel accounts heb aangemaakt was omdat ik onzeker was. Aan de ene kant wil ik als vrouw gezien worden maar zodra mannen willen afspreken word ik bang. Ik heb 1 vriendje gehad toen ik 15 was en daar seks mee gehad. Hij wist niks van mijn intersekse maar het voelde gewoon niet goed. Sindsdien heb ik nooit meer een relatie gehad omdat ik bang was dat ze er achter zouden komen
  zondag 13 juni 2021 @ 11:34:39 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199862336
Praat je er wel met mensen over die dicht bij je staan?
The love you take is equal to the love you make.
  Vis een optie? zondag 13 juni 2021 @ 12:36:39 #12
70532 loveli
N
pi_199862982
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:10 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

Non-binair zou kunnen maar ik voel me verder niet verbonden met de LHBT-gemeenschap. Niet dat ik er iets op tegen heb
Ik dacht dat ze gestopt waren met operaties voor de persoon in kwestie zelf kon beslissen.
crap in = crap out
pi_199863690
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:23 schreef intersekse93 het volgende:
De reden waarom ik afgelopen maanden zo veel accounts heb aangemaakt was omdat ik onzeker was. Aan de ene kant wil ik als vrouw gezien worden maar zodra mannen willen afspreken word ik bang. Ik heb 1 vriendje gehad toen ik 15 was en daar seks mee gehad. Hij wist niks van mijn intersekse maar het voelde gewoon niet goed. Sindsdien heb ik nooit meer een relatie gehad omdat ik bang was dat ze er achter zouden komen
Hoewel je geen baarmoeder hebt, heb je wel een vagina. Dat is wat de natuur je heeft gegeven. Die testes zou je kunnen vergelijken met mannelijke tepels: iets wat is blijven hangen bij je ontwikkeling als mens in de baarmoeder.

Ik zou erover proberen te praten met een psych, misschien dat er ook een lotgenoten groep is waar je je meer op je plek voelt.
pi_199864039
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:34 schreef Lienekien het volgende:
Praat je er wel met mensen over die dicht bij je staan?
Alleen met mijn moeder. Met mijn vader durf ik niet, die is veel te hard. Verder weet nu de psychiatrie ervan en het ziekenhuis (logisch)
pi_199864060
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze gestopt waren met operaties voor de persoon in kwestie zelf kon beslissen.
Dat is tegenwoordig zo, had ik toevallig vanochtend gelezen omdat ik veel artikelen op Google heb gezocht. Maar de artsen hebben toentertijd besloten dat het beter was de testes te verwijderen. Ik hoorde er pas jaren later van van mijn moeder
  Moderator zondag 13 juni 2021 @ 15:28:58 #16
441859 crew  Lenny77
pi_199865280
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:08 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig zo, had ik toevallig vanochtend gelezen omdat ik veel artikelen op Google heb gezocht. Maar de artsen hebben toentertijd besloten dat het beter was de testes te verwijderen. Ik hoorde er pas jaren later van van mijn moeder
Maar dat was al toen je 4 jaar was? Hadden je ouders toen dan het idee dat je meer meisje was??
Ik vind het een forse, erg veel bepalende operatie voor zo een jong kind :{
Stel dat ze dit niet hadden gedaan en je zou nu zelf de keuze mogen maken.. wat zou je doen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199865418
Jezelf Raven noemen.
  zondag 13 juni 2021 @ 15:44:26 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199865541
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:07 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

Alleen met mijn moeder. Met mijn vader durf ik niet, die is veel te hard. Verder weet nu de psychiatrie ervan en het ziekenhuis (logisch)
Psychiatrie? Dus je wordt begeleid?

Het lijkt me een lastig proces, om zo te worstelen met je identiteit. Voor je eigen ontwikkeling denk ik dat je er wel naartoe zou moeten werken om er uiteindelijk open over te zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199868285
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:08 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig zo, had ik toevallig vanochtend gelezen omdat ik veel artikelen op Google heb gezocht. Maar de artsen hebben toentertijd besloten dat het beter was de testes te verwijderen. Ik hoorde er pas jaren later van van mijn moeder
Als de testes niet in de balzak zaten is dat ook beter omdat er dan een kans was dat je dit niet meer zou posten omdat je dan het loodje had gelegd door testes kanker (daarom moeten ballen buiten het lichaam hangen, jongens bij wie de ballen niet zijn ingedaald worden de testes ook in de balzak geplaatst of verwijderd als ze al niet goed ontwikkelen door het verblijf in de buik).

Maar hoe zie je er verder uit dann? Heb je wel borsten of juist niet en baardgroei?

Waar jij bij wil horen moet je voor zelf bepalen en in dit land heb je die vrijheid ook (om te beginnen in Polen was je al slechter af). Maar veel mensen plaatsen graag in hokjes, dat is overzichtelijker.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199869209
Maar als je die testes nog had gehad, dan hadden mensen je met kleding aan toch evengoed als vrouw gezien? Of denk je dat je dan ook meer andere mannelijke kenmerken had gekregen zoals dus idd baardgroei en zo? Is een intersekse uiterlijk zodat iedereen het gelijk weet iets wat je wilt
dan is het enige wat je kunt doen denk ik mannelijke hormonen slikken. Maar hoe zie je dan de rest van je (liefdes)leven voor je? Hoe verwacht je dat je leven zo beter zou worden op een manier die anders onmogelijk was?

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-06-2021 20:04:35 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Vis een optie? zondag 13 juni 2021 @ 20:11:29 #21
70532 loveli
N
pi_199869400
Waarom kiezen als je intersekse bent? Je bent mens, maar dan niet het doorsnee model. Vroeger maakten ze er een meisje van als dat op het oog een goed idee was, maar dat bleek vaak toch minder goed uit te pakken dan men had verwacht. De natuur heeft je niet in een gemiddeld hokje gestopt, gewoon kijken tot welk mens je ontwikkelt.
crap in = crap out
pi_199869642
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar dat was al toen je 4 jaar was? Hadden je ouders toen dan het idee dat je meer meisje was??
Ik vind het een forse, erg veel bepalende operatie voor zo een jong kind :{
Stel dat ze dit niet hadden gedaan en je zou nu zelf de keuze mogen maken.. wat zou je doen?
Omdat ik als meisje ben opgevoed weet ik niet beter. Ik zou niet weten hoe het is om testikels te hebben vooral omdat ik op zo jonge leeftijd geopereerd ben

Denk dat het ook druk vanuit de artsen was. Ze willen je toch in het hokje man of vrouw pushen. Heb weer de hele dag artikelen gelezen op Google en kwam alleen maar van dat soort verhalen tegen
pi_199869703
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als de testes niet in de balzak zaten is dat ook beter omdat er dan een kans was dat je dit niet meer zou posten omdat je dan het loodje had gelegd door testes kanker (daarom moeten ballen buiten het lichaam hangen, jongens bij wie de ballen niet zijn ingedaald worden de testes ook in de balzak geplaatst of verwijderd als ze al niet goed ontwikkelen door het verblijf in de buik).

Maar hoe zie je er verder uit dann? Heb je wel borsten of juist niet en baardgroei?

Waar jij bij wil horen moet je voor zelf bepalen en in dit land heb je die vrijheid ook (om te beginnen in Polen was je al slechter af). Maar veel mensen plaatsen graag in hokjes, dat is overzichtelijker.
Ja, wel borsten. Ik ben ongevoelig voor testosteron dus geen enkele baardgroei en ook heel weinig lichaamsbeharing (alleen rond schaamstreek)
  zondag 13 juni 2021 @ 20:52:39 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199870253
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:24 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

Omdat ik als meisje ben opgevoed weet ik niet beter. Ik zou niet weten hoe het is om testikels te hebben vooral omdat ik op zo jonge leeftijd geopereerd ben

Denk dat het ook druk vanuit de artsen was. Ze willen je toch in het hokje man of vrouw pushen. Heb weer de hele dag artikelen gelezen op Google en kwam alleen maar van dat soort verhalen tegen
Ik heb er vanmiddag een artikel over gelezen dat in Trouw heeft gestaan. En als ik nu weer zoek op ‘intersekse Trouw’, zie ik zo een rijtje artikelen die volgens mij juist niet op die hokjesmentaliteit neerkomen.

Bijv. https://www.trouw.nl/zorg(...)niets-doen~b5f57d61/

En https://www.trouw.nl/nieu(...)uw-niet-op~bc3a7008/
The love you take is equal to the love you make.
pi_199872207
Zou je iets hebben aan lotgenotencontact? Zal er niet zoiets bestaan?
Dat je met mensen die tegen dezelfde dingen aanlopen eens van gedachten kan wisselen, herkenning kan vinden dat soort dingen.

Het zou mooi zijn als het je niet zoveel zou doen wat anderen denken of vinden.
Helaas vinden mensen nogal gauw iets ergens van, dat lijkt me wel een drempel.
Maar ik denk wel dat wanneer je zelf je draai hebt gevonden, misschien beter weet wie je bent en daar ok mee bent, dat je zekerder wordt en dat ook uitstraalt.

Overigens geen eigen ervaring met dit onderwerp, dus een beetje algemeen advies dus eigenlijk.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_199876672
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 17:15 schreef intersekse93 het volgende:
Heey mensen

Dit gaat een heel persoonlijk verhaal worden. Ik ben afgelopen maanden onder verschillende accounts actief geweest op dit forum (lisexxx, elisexxx en nog een aantal anderen). Ook veel foto s geplaatst in verschillende fora.

Ik open dit topic om aandacht te vragen voor interseksen. Ik ben geboren met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken. Ben geboren met een vagina maar heb geen baarmoeder. Kan dus ook geen kinderen krijgen. Als kind hebben ze toen ik 4 was mijn testes verwijderd. Ik weet niet precies hoe het kan maar ik kreeg ook interesse in jongensdingen. Met auto s spelen en met blokken. Barbie s had ik een hekel aan. Aan de andere kant vond ik de Spice Girls heel erg leuk. Hoe dan ook ik ben heel open minded opgevoed door mijn ouders.

Maar de laatste tijd beginnen dingen toch te knagen. Mensen zien me als vrouw maar ik voel me zowel geen man als vrouw. Het is een enorm taboe om dat te bespreken. Ik heb het deze week voor het eerst met de huisarts besproken. Had echt het idee dat ik daar alles kon vertellen (wat fijn was). Maar heb ook het idee dat de maatschappij wil dat je of het een of het ander ben.
Hoe je je voelt maakt niet uit, je bent gewoon een vrouw.
pi_199876883
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 17:15 schreef intersekse93 het volgende:
Maar heb ook het idee dat de maatschappij wil dat je of het een of het ander ben.
Voor een deel van de maatschappij is het inderdaad zo dat ze heel zwartwit denken wat geslacht betreft. Je bent of vrouw of man. Iets tussenin kan en mag niet van deze mensen. Ondanks dat dat biologisch onjuist is.
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 08:42 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Hoe je je voelt maakt niet uit, je bent gewoon een vrouw.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199876945
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 08:42 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Hoe je je voelt maakt niet uit, je bent gewoon een vrouw.
Ik denk dat niemand voor een ander kan bepalen of hij/zij zich man of vrouw voelt. Ongeacht wat de uiterlijke kenmerken van die persoon zijn.
De arts (en ouders) hebben op jonge leeftijd besloten dat intersekse93 als vrouw door het leven zou gaan.
Maar niemand heeft dat gevraagd toen en ik vraag me ook af of een kind van 4 daar een antwoord op heeft.

En zelfs al zou je wel geboren worden met een vrouwelijk of mannelijk geslacht, kan het nog steeds zijn dat je je niet voelt zoals je eruit ziet.
Dus ik denk dat gevoel juist wel uitmaakt! Dat dat misschien zelfs wel belangrijker is dan hoe je eruit ziet.
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 14 juni 2021 @ 09:05:24 #29
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_199877075
Nouja als minstens 99% van de wereld man óf vrouw is, en slechts een klein deel daar niet echt in past, is het logisch dat je aanneemt dat mensen vrouw óf man zijn.
Ook omdat er een heel scala aan mannen en vrouwen zijn, die best wel uiteen kunnen lopen dus ook echt niet alle mannen of vrouwen zijn hetzelfde.

Als je uiterlijk op een vrouw lijkt zonder twijfel, is het toch logisch dat mensen denken dat je een vrouw bent? Ik denk dat jij dat niemand kwalijk kan/moet nemen, maar dat tegelijkertijd ook niet moet laten bepalen hoe je verder bent of voelt.

Stel je plakt een sticker op je hoofd waarop staat dat je Intersekse bent i.p.v. vrouw, wat gaat er dan concreet veranderen voor je? mensen zullen daar op reageren (ongetwijfeld niet altijd positief of neutraal), maar zal jij je daadwerkelijk anders of beter voelen als je de 'titel' intersekse krijgt? Verandert het de dingen die jij leuk vindt of de dingen die je juist niet leuk vindt?

Verder noem je relaties, je valt op mannen (hoop ik gezien je vriendje) en je hebt een vagina, je kan alleen niet zwanger raken maar dat was je waarschijnlijk voorlopig toch niet van plan? Ik snap dat het lastig is om een date/scharrel te moeten vertellen "hoe" jij bent misschien, aan de andere kant heb je niet opeens een piemel in je broek als verrassing dus ik weet niet in hoeverre je daadwerkelijk mensen ermee zou afschrikken; ik denk weinig.

Of je zet het op je profiel en dan filter je automatisch iedereen die er moeite mee zou hebben.
WFPB!
pi_199877947
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 08:57 schreef Nijna het volgende:
Ik denk dat niemand voor een ander kan bepalen of hij/zij zich man of vrouw voelt. Ongeacht wat de uiterlijke kenmerken van die persoon zijn.
De arts (en ouders) hebben op jonge leeftijd besloten dat intersekse93 als vrouw door het leven zou gaan.
Maar niemand heeft dat gevraagd toen en ik vraag me ook af of een kind van 4 daar een antwoord op heeft.

En zelfs al zou je wel geboren worden met een vrouwelijk of mannelijk geslacht, kan het nog steeds zijn dat je je niet voelt zoals je eruit ziet.
Dus ik denk dat gevoel juist wel uitmaakt! Dat dat misschien zelfs wel belangrijker is dan hoe je eruit ziet.
Dat kan ook niet dat anderen bepalen hoe iemand zich voelt, maar het is dan van dezelfde categorie als dat ik bijvoorbeeld een zwakke gezondheid heb waardoor mijn hartleeftijd qua conditie ouder is dan de rest van mijn lichaam en dat ik dan ga zeggen: ik voel me een honderdjarige en ik ga me voortaan ook zo kleden. Het kan maar men denkt dan: ja en nu?

quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:05 schreef Dizorn het volgende:
Nouja als minstens 99% van de wereld man óf vrouw is, en slechts een klein deel daar niet echt in past, is het logisch dat je aanneemt dat mensen vrouw óf man zijn.
Ook omdat er een heel scala aan mannen en vrouwen zijn, die best wel uiteen kunnen lopen dus ook echt niet alle mannen of vrouwen zijn hetzelfde.

Als je uiterlijk op een vrouw lijkt zonder twijfel, is het toch logisch dat mensen denken dat je een vrouw bent? Ik denk dat jij dat niemand kwalijk kan/moet nemen, maar dat tegelijkertijd ook niet moet laten bepalen hoe je verder bent of voelt.

Stel je plakt een sticker op je hoofd waarop staat dat je Intersekse bent i.p.v. vrouw, wat gaat er dan concreet veranderen voor je? mensen zullen daar op reageren (ongetwijfeld niet altijd positief of neutraal), maar zal jij je daadwerkelijk anders of beter voelen als je de 'titel' intersekse krijgt? Verandert het de dingen die jij leuk vindt of de dingen die je juist niet leuk vindt?

Verder noem je relaties, je valt op mannen (hoop ik gezien je vriendje) en je hebt een vagina, je kan alleen niet zwanger raken maar dat was je waarschijnlijk voorlopig toch niet van plan? Ik snap dat het lastig is om een date/scharrel te moeten vertellen "hoe" jij bent misschien, aan de andere kant heb je niet opeens een piemel in je broek als verrassing dus ik weet niet in hoeverre je daadwerkelijk mensen ermee zou afschrikken; ik denk weinig.

Of je zet het op je profiel en dan filter je automatisch iedereen die er moeite mee zou hebben.
Precies, mee eens.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Vis een optie? maandag 14 juni 2021 @ 10:20:47 #31
70532 loveli
N
pi_199877963
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:10 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

Non-binair zou kunnen maar ik voel me verder niet verbonden met de LHBT-gemeenschap. Niet dat ik er iets op tegen heb
Intersekse past m.i. ook niet in dat rijtje.
crap in = crap out
pi_199878023
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:20 schreef loveli het volgende:
Intersekse past m.i. ook niet in dat rijtje.
Juist wel denk ik, want je bent als intersekse persoon altijd zowel hetero als gay. Maar als je er volledig uitziet als 1 geslacht, dan wel 1 van beiden
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Vis een optie? maandag 14 juni 2021 @ 10:28:58 #33
70532 loveli
N
pi_199878067
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Juist wel denk ik, want je bent als intersekse persoon altijd zowel hetero als gay. Maar als je er volledig uitziet als 1 geslacht, dan wel 1 van beiden
Als intersekse persoon ben je een redelijk unieke speling van de natuur, je bent een mens, niet een geaardheid.
crap in = crap out
  maandag 14 juni 2021 @ 10:34:52 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199878135
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Juist wel denk ik, want je bent als intersekse persoon altijd zowel hetero als gay. Maar als je er volledig uitziet als 1 geslacht, dan wel 1 van beiden
Je sekse bepaalt niet op wie (welk geslacht) je valt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199878363
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:28 schreef loveli het volgende:
Als intersekse persoon ben je een redelijk unieke speling van de natuur, je bent een mens, niet een geaardheid.
Wat zegt deze zin precies? Iedereen beseft dit toch gewoon?

quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:34 schreef Lienekien het volgende:
Je sekse bepaalt niet op wie (welk geslacht) je valt.
Dat lijkt me de definitie van LHBTI. Je sekse in combinatie met op welk geslacht je valt bepaalt wel je geaardheid in de ogen van anderen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 14 juni 2021 @ 11:17:13 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199878580
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat zegt deze zin precies? Iedereen beseft dit toch gewoon?
[..]

Dat lijkt me de definitie van LHBTI. Je sekse in combinatie met op welk geslacht je valt bepaalt wel je geaardheid in de ogen van anderen.
Whut.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199879134
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:23 schreef intersekse93 het volgende:
De reden waarom ik afgelopen maanden zo veel accounts heb aangemaakt was omdat ik onzeker was. Aan de ene kant wil ik als vrouw gezien worden maar zodra mannen willen afspreken word ik bang. Ik heb 1 vriendje gehad toen ik 15 was en daar seks mee gehad. Hij wist niks van mijn intersekse maar het voelde gewoon niet goed. Sindsdien heb ik nooit meer een relatie gehad omdat ik bang was dat ze er achter zouden komen
Maar als Lisexxx heb je in Sexy & Gewaagd een foto geplaatst waarin je zegt dat je vastgebonden bent door je vriend?
pi_199879308
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Maar als Lisexxx heb je in Sexy & Gewaagd een foto geplaatst waarin je zegt dat je vastgebonden bent door je vriend?
ik heb wel regelmatig scharrels gehad maar die had ik niets verteld over mijn intersekse. Daarom zat ik ook op porno sites. Relaties durf ik niet aan te gaan
pi_199879358
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat zegt deze zin precies? Iedereen beseft dit toch gewoon?
[..]

Dat lijkt me de definitie van LHBTI. Je sekse in combinatie met op welk geslacht je valt bepaalt wel je geaardheid in de ogen van anderen.
Ik begrijp jouw berichten vaak niet goed. Maar ik probeer er toch op te reageren.

Ik ben met deze intersekse conditie geboren. Lesbi's, homo's, Biseksuelen en transgender natuurlijk ook. Maar daar komen ze (meestal) op latere leeftijd achter. Ik voel me gewoon niet thuis in het rijtje LHBTI. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen
pi_199879752
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 19:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar als je die testes nog had gehad, dan hadden mensen je met kleding aan toch evengoed als vrouw gezien? Of denk je dat je dan ook meer andere mannelijke kenmerken had gekregen zoals dus idd baardgroei en zo? Is een intersekse uiterlijk zodat iedereen het gelijk weet iets wat je wilt
dan is het enige wat je kunt doen denk ik mannelijke hormonen slikken. Maar hoe zie je dan de rest van je (liefdes)leven voor je? Hoe verwacht je dat je leven zo beter zou worden op een manier die anders onmogelijk was?
sorry ik had over je bericht heengelezen

als ze mijn testes niet had verwijderd had ik denk ik inderdaad baardgroei gekregen en dat had ik echt niet gewild. Daarom is het zo raar. Ik presenteer mezelf ook als vrouw en niemand die mij op straat tegenkomt twijfelt daaraan. Het is voor mij makkelijker om als vrouw door het leven te gaan anders raken mensen in de war en krijg je vervelende situaties
pi_199880175
Geeninspiratie is soms lastig te volgen, ligt niet aan jou hoor.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199880333
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:19 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

Ik begrijp jouw berichten vaak niet goed. Maar ik probeer er toch op te reageren.

Ik ben met deze intersekse conditie geboren. Lesbi's, homo's, Biseksuelen en transgender natuurlijk ook. Maar daar komen ze (meestal) op latere leeftijd achter. Ik voel me gewoon niet thuis in het rijtje LHBTI. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen
Je vreest eigenlijk gewoon niet echt lotgenoten te kunnen vinden dus? Want ik snap wel dat je niet per se een gemene deler voelt met de andere letters.

Denk dat het sinds de 'coming-out' van Raven van Dorst misschien wel makkelijker is om lotgenoten te vinden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199880693
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 13:42 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Je vreest eigenlijk gewoon niet echt lotgenoten te kunnen vinden dus? Want ik snap wel dat je niet per se een gemene deler voelt met de andere letters.

Denk dat het sinds de 'coming-out' van Raven van Dorst misschien wel makkelijker is om lotgenoten te vinden.
Ik denk dat ik niet per se lotgenoten hoef te vinden. Wil het vooral zo geheim mogenlijk houden. Dat ik hier in redelijke anonimiteit op Fok over kan en durf over te praten is al een hele stap voor mij.

Raven van Dorst heb ik op moeten zoeken via Google. Wel interessant om die artikelen te lezen.
pi_199880756
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 08:57 schreef Nijna het volgende:

En zelfs al zou je wel geboren worden met een vrouwelijk of mannelijk geslacht, kan het nog steeds zijn dat je je niet voelt zoals je eruit ziet.
Dus ik denk dat gevoel juist wel uitmaakt! Dat dat misschien zelfs wel belangrijker is dan hoe je eruit ziet.
Maar het probleem ligt aan degene die psychisch niet in orde is, niet aan ons die begrijpen dat het gewoon zwart wit is bij ons mensen, je bent man of vrouw klaar. Het is niet de bedoeling dat wij meegaan in het verhaal van de zieke. Als ik me voel als een 80 jarige (ben veel jonger) dan moeten jullie niet mij ineena gaan behandelen als een 80 jarige en mij een pensioen geven.
pi_199880849
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:16 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Maar het probleem ligt aan degene die psychisch niet in orde is, niet aan ons die begrijpen dat het gewoon zwart wit is bij ons mensen, je bent man of vrouw klaar. Het is niet de bedoeling dat wij meegaan in het verhaal van de zieke. Als ik me voel als een 80 jarige (ben veel jonger) dan moeten jullie niet mij ineena gaan behandelen als een 80 jarige en mij een pensioen geven.
Mijn probleem is niet psychisch maar fysiek. Ik ben ermee geboren. Dat ik er later psychische problemen mee kreeg is het gevolg daarvan.

En dat je zegt "iemand is man of vrouw klaar" is ook niet helemaal waar. Er zijn zeer veel intersekse condities. Oke het komt relatief weinig voor maar het bestaat wel.

Trouwens de vergelijking in je laatste zin slaat nergens op.
pi_199880851
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:16 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Maar het probleem ligt aan degene die psychisch niet in orde is, niet aan ons die begrijpen dat het gewoon zwart wit is bij ons mensen, je bent man of vrouw klaar. Het is niet de bedoeling dat wij meegaan in het verhaal van de zieke. Als ik me voel als een 80 jarige (ben veel jonger) dan moeten jullie niet mij ineena gaan behandelen als een 80 jarige en mij een pensioen geven.
Dat is dus onzin. Kijk de NPO-serie 'Geslacht!' maar eens. TS is biologisch gezien ook geen man of een vrouw en voelt zich dus precies het geslacht dat hen is.

Juist door TS als vrouw te framen verzin je een ziek verhaal dat niet overeenkomt met de biologische werkelijkheid.

quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:23 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

Mijn probleem is niet psychisch maar fysiek. Ik ben ermee geboren. Dat ik er later psychische problemen mee kreeg is het gevolg daarvan.

En dat je zegt "iemand is man of vrouw klaar" is ook niet helemaal waar. Er zijn zeer veel intersekse condities. Oke het komt relatief weinig voor maar het bestaat wel.

Trouwens de vergelijking in je laatste zin slaat nergens op.
Hij is zo transfoob dat hij ook gelijk volledig blind is voor het biologische feit dat mensen fysiek gezien ook niet allemaal man of vrouw zijn. Zou er verder geen aandacht aan schenken.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Vis een optie? maandag 14 juni 2021 @ 14:25:49 #47
70532 loveli
N
pi_199880882
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:16 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Maar het probleem ligt aan degene die psychisch niet in orde is, niet aan ons die begrijpen dat het gewoon zwart wit is bij ons mensen, je bent man of vrouw klaar. Het is niet de bedoeling dat wij meegaan in het verhaal van de zieke. Als ik me voel als een 80 jarige (ben veel jonger) dan moeten jullie niet mij ineena gaan behandelen als een 80 jarige en mij een pensioen geven.
Ik ken je niet goed genoeg om te weten of je een opzichtige troll bent of een onwetende Fok!-er, maar intersekse gaat over mensen die biologisch zowel mannelijk als vrouwelijk zijn. Die zijn niet zwart-wit, maar in het grijze gebied. Van nature. En ze hoeven geen hokje te kiezen waar de natuur ze niet heeft ingestopt.
crap in = crap out
pi_199883217
Ik was vanochtend bij het ziekenhuis bij de vrouw die mij destijds geopereerd had. Enorm lieve vrouw. Zojuist gebeld door mijn psychologe hoe het met me ging. Alle hulpverleners die ik de afgelopen 2 jaar heb gehad zijn zo lief. Enorm lieve vrouwen.

heb over 1 week afspraak met de huisarts
pi_199883753
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:53 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

sorry ik had over je bericht heengelezen

als ze mijn testes niet had verwijderd had ik denk ik inderdaad baardgroei gekregen en dat had ik echt niet gewild. Daarom is het zo raar. Ik presenteer mezelf ook als vrouw en niemand die mij op straat tegenkomt twijfelt daaraan. Het is voor mij makkelijker om als vrouw door het leven te gaan anders raken mensen in de war en krijg je vervelende situaties
Als ik jouw antwoord lees dan lees ik dat je geen baardgroei had gewild, dat je jezelf presenteert als vrouw. Maar je schrijft ook dat het makkelijker is om als vrouw door het leven te gaan omdat anderen dan in de war kunnen raken.

Lees ik het dan goed dat je je wel meer vrouw dan man voelt? Of hoe moet ik dat uitdrukken?
Ik krijg het idee dat vrouw niet het hele plaatje is voor jou, maar dat je daar wat zoekend in bent hoe je dat naar buiten toe laat zien (of juist niet)?

quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 14:16 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Maar het probleem ligt aan degene die psychisch niet in orde is, niet aan ons die begrijpen dat het gewoon zwart wit is bij ons mensen, je bent man of vrouw klaar. Het is niet de bedoeling dat wij meegaan in het verhaal van de zieke. Als ik me voel als een 80 jarige (ben veel jonger) dan moeten jullie niet mij ineena gaan behandelen als een 80 jarige en mij een pensioen geven.
Volgens mij ligt het probleem bij de mensen die denken dat het alleen zwart of wit kan zijn.
Het kan zijn dat jij vindt of denkt dat het alleen zwart of wit kan zijn, prima als dat voor jou zo is.
Maar dat betekent niet dat anderen er geen grijstinten tussenin kunnen zien.
Dat zou je ook kunnen respecteren ipv bout te zeggen dat het niet kan en ziek is.

Niks mis met een eigen mening, maar dat hoeft wat mij betreft respect voor anderen niet in de weg te staan.

Wat voor last heb jij BookFreak, ervan dat iemand intersekse is en zich daardoor misschien niet volledig of allen man of vrouw voelt. Niks toch?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_199884400
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:22 schreef Nijna het volgende:

[..]

Als ik jouw antwoord lees dan lees ik dat je geen baardgroei had gewild, dat je jezelf presenteert als vrouw. Maar je schrijft ook dat het makkelijker is om als vrouw door het leven te gaan omdat anderen dan in de war kunnen raken.

Lees ik het dan goed dat je je wel meer vrouw dan man voelt? Of hoe moet ik dat uitdrukken?
Ik krijg het idee dat vrouw niet het hele plaatje is voor jou, maar dat je daar wat zoekend in bent hoe je dat naar buiten toe laat zien (of juist niet)?
[..]

Ik zie er volledig uit als vrouw dus als ik me opeens als een man zou presenteren zou dat heel raar en ongeloofwaardig zijn. Ik voel me ook meer vrouw dan man maar juist omdat ik intersekse ben ben ik gaan twijfelen. Zit tussen mijn oren denk ik

Sinds ik 10 ben krijg ik vrouwelijke hormonen toegediend waardoor mijn lichaam zich op een normale manier vrouwelijk heeft ontwikkeld. in mijn puberteit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')