SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV
De Tour de Suisse is te volgen op Eurosport. Vanaf 15.45 op Eurosport 1 en vanaf 15.20 uur op de PLAYER.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dat was juist in de tijd dat hij niét kon tijdrijden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:02 schreef Marcoss het volgende:
Uran heeft het spul van de Tour 2017 weer eens opgezocht
Dit heeft ook weinig met puur tijdrijden te maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was juist in de tijd dat hij niét kon tijdrijden.
Die stapt straks af; terugduwen is immers geen optie.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Met een beetje pech is Julian straks leider.
Hij kan gewoon het verschil in starttijd nemen, dan zie je al dat hij nooit in de buurt kan komen.quote:
Maandag gaat het ook pas gebeuren, gewoon even snel een vliegtuigje regelen morgenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die stapt straks af; terugduwen is immers geen optie.
Die had de tijdrit sowieso niet gereden, lijkt mequote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:14 schreef user25514 het volgende:
Fijn voor Dumoulin dat Alaphilippe de Spelen skipt.
Denk dat hij meer had verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:22 schreef Faraday01 het volgende:
Tom zal niet ontevreden zijn met de 5e plaats
Als je Uran Uran weg denkt staat hij prima tussen de mensen. Dat lijkt me al heel wat na zo lang uit competitie te zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij meer had verwacht eigenlijk
Uitmaken wat het zou?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:50 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Pikachu zal de Tour wel weer missen
Altijd tegen mijn premjur liekquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:50 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Pikachu zal de Tour wel weer missen
Dat kon ook echt niet. Alexis Padun.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik houd je Bretonse Muur voorbeschouwing in de gaten.
Fransen zijn zo niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kon ook echt niet. Alexis Padun.
JW van Schip moest naar huis met zo'n stuurquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:56 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Peter Schep heeft weer een nieuw speeltje.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:00 schreef Coelho het volgende:
[..]
JW van Schip moest naar huis met zo'n stuur
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:00 schreef Coelho het volgende:
[..]
JW van Schip moest naar huis met zo'n stuur
“…using the forearms as a point of support on the handlebar is prohibited except in time trials”quote:
zeker mooie omgeving. Al moet ik zeggen dat ik tijdens de ronde van Slovenië ook erg verrast was met hoe mooi dat land isquote:Op zondag 13 juni 2021 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Weer teleurstellend als dit is afgelopen en we de mooie omgeving moeten missen
Slovenie is een waar genot en enigszins een te ontdekken parelquote:Op zondag 13 juni 2021 13:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
zeker mooie omgeving. Al moet ik zeggen dat ik tijdens de ronde van Slovenië ook erg verrast was met hoe mooi dat land is
Ik had hetzelfde bij de ronde van Belgiëquote:Op zondag 13 juni 2021 13:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
zeker mooie omgeving. Al moet ik zeggen dat ik tijdens de ronde van Slovenië ook erg verrast was met hoe mooi dat land is
Slovenië is het mooiste land op aarde.quote:Op zondag 13 juni 2021 13:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Teunsquote:Op zondag 13 juni 2021 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is Wout de enige die minder is gaan rijden van de Bahrain-bonus?
Uit zijn budget gehaald en verspreid over de rest denk ikquote:Op zondag 13 juni 2021 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is Wout de enige die minder is gaan rijden van de Bahrain-bonus?
quote:Op zondag 13 juni 2021 14:50 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen rijden Israël, Jumbo en BikeExchange op kop in het peloton.
Misschien dat Matthews wel gelooft dat hij de Gotthardpas mee over komt.
~Jan
Weinig ploegen die in de breedte sterk waren deze ronde en de ploegen die dat wel waren (zoals Ineos) reden veel op kop waardoor een 3e man miste op sommige dagen.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben verbaast dat Jumbo-Visma het ploegenklassement gewonnen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |