abonnement Unibet Coolblue
pi_199877938
quote:
11s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:16 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Best opmerkelijk inderdaad. Men heeft daar de gewenste safe space, maar dat geeft dan toch geen voldoening blijkbaar.
Waarom kom je zelf niet gezellig naar POL dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199877949
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:12 schreef QuidProJoe het volgende:
Zie het anders zo. Als alles koek en ei was voor de Democraten en Links. Als ze blij en tevreden zouden zijn... Waarom toch, komen al hun zendelingen vanuit POL hier preken en boos doen? Waarom zo empathisch en tolerant anderen mongool noemen? Waarom die onzekerheid als anderen een andere (onjuiste!) mening hebben?
Waarom kom je zelf niet gezellig naar POL, voor een fris tegengeluid? Een account openen voor een slechts enkel topic is ook zo zonde van de moeite. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199877993
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom kom je zelf niet gezellig naar POL, voor een fris tegengeluid? Een account openen voor een slechts enkel topic is ook zo zonde van de moeite. :)
POL heeft mij niets te bieden. En ik heb dan ook niet de obsessief-compulsieve drang om er dan toch maar heen te gaan. Een gezond individu zijn, zoals ik, heeft zo zijn voordelen.
pi_199877996
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Na forensische audits zal je gelijk krijgen.
Het zou mij niets verbazen.
pi_199878016
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen.
Het narratief wordt nu immers al verschoven. "Zelfs als er zou zijn gefraudeerd, dan haalt het toch niets uit".

Vergeet niet, Trump heeft zijn verlies nooit toegegeven. En een State Legislature kan gewoon de uitslag decertificeren.
  maandag 14 juni 2021 @ 10:25:01 #156
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199878020
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

POL heeft mij niets te bieden. En ik heb dan ook niet de obsessief-compulsieve drang om er dan toch maar heen te gaan. Een gezond individu zijn, zoals ik, heeft zo zijn voordelen.
Voor een gezond individu heb je toch wel een opmerkelijke fixatie op de vermeende pedoseksualiteit van Biden. Ik zou daar mee oppassen knul.
pi_199878027
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen.
Mij ook niet dat er gefrauderrd wordt door wij van wc eend die op sit moment nog meer gesloten de telling doen dan de tig nagetelde officiele tellingen. _O-
pi_199878051
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Voor een gezond individu heb je toch wel een opmerkelijke fixatie op de vermeende pedoseksualiteit van Biden. Ik zou daar mee oppassen knul.
Oei. Wat zegt dat wel niet over wat er allemaal over Trump is gezegd!

Het is altijd zo duidelijk dat de Linkse Kerk totaal geen besef heeft van logica, en hoe hun eigen logica tegen henzelf kan worden gebruikt. Ook totaal geen besef van oorzaak en gevolg. Geen wonder dat ze de Staat nodig hebben om voor hen te denken en hen van uitkeringen en subsidies te voorzien.
pi_199878054
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

POL heeft mij niets te bieden. En ik heb dan ook niet de obsessief-compulsieve drang om er dan toch maar heen te gaan. Een gezond individu zijn, zoals ik, heeft zo zijn voordelen.
Vreemd, je lijkt Amerikaanse politiek zo belangrijk te vinden. Durf je niet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199878062
dE lInKsE kErK!!11!EINZ!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199878073
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vreemd, je lijkt Amerikaanse politiek zo belangrijk te vinden. Durf je niet?
Het heeft mij niets te bieden. Dat heeft niks met durven te maken.

Wel grappig dat je dat zo verwoordt. Alsof er een vijandig ontvangst zou zijn voor iemand met mijn mening. Zeer bijzonder.
pi_199878080
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Oei. Wat zegt dat wel niet over wat er allemaal over Trump is gezegd!

Het is altijd zo duidelijk dat de Linkse Kerk totaal geen besef heeft van logica, en hoe hun eigen logica tegen henzelf kan worden gebruikt. Ook totaal geen besef van oorzaak en gevolg. Geen wonder dat ze de Staat nodig hebben om voor hen te denken en hen van uitkeringen en subsidies te voorzien.
Goed antwoord op een argument dat niet wordt gemaakt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199878105
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Oei. Wat zegt dat wel niet over wat er allemaal over Trump is gezegd!

Het is altijd zo duidelijk dat de Linkse Kerk totaal geen besef heeft van logica, en hoe hun eigen logica tegen henzelf kan worden gebruikt. Ook totaal geen besef van oorzaak en gevolg. Geen wonder dat ze de Staat nodig hebben om voor hen te denken en hen van uitkeringen en subsidies te voorzien.
Tip: als je serieus genomen wilt worden (en wie wil dat niet als hij/zij de discussie opzoekt, tenzij je therapeutisch je frustratie kwijt wilt), dan zou ik minder drogredenen en zwart-wit denken toepassen. Krijg je ook een wat betrouwbaarder wereldbeeld van. Win-win, dus. :Y
-
pi_199878116
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
dE lInKsE kErK!!11!EINZ!!
Ik zou echt dat toetsenbord eens laten nakijken. Of zijn dit de momenten waarop je een fikse woedeaanval hebt?
pi_199878118
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:29 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het heeft mij niets te bieden. Dat heeft niks met durven te maken.

Wel grappig dat je dat zo verwoordt. Alsof er een vijandig ontvangst zou zijn voor iemand met mijn mening. Zeer bijzonder.
Dit antwoord zegt vooral veel over hoe je zelf in de discussie staat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199878147
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Goed antwoord op een argument dat niet wordt gemaakt.
En je hebt zojuist wederom mijn puint bevestigd. Hartelijk dank!

quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dit antwoord zegt vooral veel over hoe je zelf in de discussie staat.
Ik denk dat dat vooral op jou van toepassing is. Je had iets kunnen zeggen in de trant van "je zou het als verlichtend of intellectueel stimulerend kunnen ervaren". Maar in plaats daarvan zeg je "durf je niet?". Nogal vijandig. Iets dat ik van een troll zou verwachten.
pi_199878177
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:35 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

En je hebt zojuist wederom mijn puint bevestigd. Hartelijk dank!
[..]

Ik denk dat dat vooral op jou van toepassing is. Je had iets kunnen zeggen in de trant van "je zou het als verlichtend of intellectueel stimulerend kunnen ervaren". Maar in plaats daarvan zeg je "durf je niet?". Nogal vijandig. Iets dat ik van een troll zou verwachten.
It takes one to know one. Wederom zegt dit weer veel over je zelf. Hulde voor je zelfkennis.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199878192
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

It takes one to know one. Wederom zegt dit weer veel over je zelf. Hulde voor je zelfkennis.
Haha! Een bekentenis!
pi_199878213
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Haha! Een bekentenis!
Nou, daar heb je me even flink beet zeg.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199878276
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn mijn voorspellingen omtrent de media en de gebeurtenissen rond Trump toch redelijk uit gekomen. Ik dacht alleen dat Trump de verkiezingen met 2 vingers in de neus zou winnen.
Dat lijkt me een wat creatieve herinnering ;).
  maandag 14 juni 2021 @ 11:06:39 #171
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199878487
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Oei. Wat zegt dat wel niet over wat er allemaal over Trump is gezegd!

Het is altijd zo duidelijk dat de Linkse Kerk totaal geen besef heeft van logica, en hoe hun eigen logica tegen henzelf kan worden gebruikt. Ook totaal geen besef van oorzaak en gevolg. Geen wonder dat ze de Staat nodig hebben om voor hen te denken en hen van uitkeringen en subsidies te voorzien.
Ik zou zeggen, zoek even terug wat ik over Trump gezegd heb. Dan zul je zien dat al mijn kritiek over de werkzaamheden en het gebrek aan resultaat van de heer Trump is gegaan.

Dat hij daarnaast hobby's heeft als het zich onder laten pissen door hoeren, dat hij daarnaast een sexist is, dat hij als persoon een absolute low-live is? Tja dat zijn feiten die er niet toe doen.

Kortom, samenvattend, Trump heeft als president dusdanig teleurstellend gepresteerd dat hij op nummer 42 terecht is gekomen. Bij totaal 44 deelnemers iets wat we een lage notering zouden kunnen noemen. Waren zijn persoonlijkheid en hobby's meegenomen in deze ranglijst dan was plaats 42 waarschijnlijk nog buiten bereik geweest.
pi_199878769
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:40 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Hoe respectvol zouden ze (achter de schermen) over Biden hebben gesproken?
Ik denk een stuk respectvoller dan over Trump, de oranje laughing stock van de wereld. Hoeveel politici hebben zich wel niet bescheurd om dat oranje varken? Vooral Saudi Arabië, en dan met name MBS zal zich flink geamuseerd hebben.
pi_199878883
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk een stuk respectvoller dan over Trump, de oranje laughing stock van de wereld. Hoeveel politici hebben zich wel niet bescheurd om dat oranje varken? Vooral Saudi Arabië, en dan met name MBS zal zich flink geamuseerd hebben.
De despoot uit noord korea vond het ook leuk om een nieuwe vriend te hebben en wat te ouwehoeren over basketbal en golf.
pi_199878898
'Low-life', 'seksist', 'oranje varken'. De emotie speelt meteen weer hoog op als het over Trump gaat. Grappig toch, dat iemand, die mensen niet persoonlijk kennen en slechts een voormalig buitenlands politicus is, sommigen zo kan doen laten schuimbekken van woede en ergernis. Dat moet dan wel een erg machtig persoon zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2021 11:42:06 ]
pi_199878953
quote:
11s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:41 schreef Dejannn het volgende:
'Low-life', 'seksist', 'oranje varken'. De emotie speelt meteen weer hoog op als het over Trump gaat. Grappig toch, dat iemand, die mensen niet persoonlijk kennen en slechts een voormalig buitenlands politicus is, sommigen zo kan doen laten schuimbekken van woede en ergernis. Dat moet dan wel een erg machtig persoon zijn.
Goed gespeeld stukje verontwaardiging. Hulde.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199878958
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Na forensische audits zal je gelijk krijgen.
Na forensische audits zal jij je username weer veranderen. :D
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Voor een gezond individu heb je toch wel een opmerkelijke fixatie op de vermeende pedoseksualiteit van Biden. Ik zou daar mee oppassen knul.
Dat zijn sidekick op Fok een homo is, heeft hij dan weer geen problemen mee. Zéér progressief. ^O^
pi_199879037
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Goed gespeeld stukje verontwaardiging. Hulde.
Het blijft vooral grappig hoe hij denkt dat echt iedereen projecteert, behalve hij, maar dat juist zijn reacties zo enorm spiegelbaar zijn. Een gek heeft ook nooit door dat hij gek is tenslotte, hij denkt dat de rest van de wereld gek is. :D
pi_199879205
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]


3. Ik geloof best dat de mens enige invloed heeft op het klimaat maar zolang kernenergie niet serieus genomen word kan ik met de beste wil van de wereld de klimaatalarmisten niet serieus nemen.

Kernenergie wordt als optie serieus genomen door het IPCC. Dat is denk ik belangrijker dan wat de GroenLinksen of Greta Thunbergs van deze wereld ergens van vinden, hoewel hun dogmatisch denken hierin wel wat jammer is in mijn optiek.

En, wat is "enige" invloed? Denk je dan in de orde van 1, 10 of 100% van de huidige klimaatverandering?
pi_199879219
quote:
11s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:41 schreef Dejannn het volgende:
'Low-life', 'seksist', 'oranje varken'. De emotie speelt meteen weer hoog op als het over Trump gaat. Grappig toch, dat iemand, die mensen niet persoonlijk kennen en slechts een voormalig buitenlands politicus is, sommigen zo kan doen laten schuimbekken van woede en ergernis. Dat moet dan wel een erg machtig persoon zijn.
Je projecteert.
Incelfrikandel
pi_199879279
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Na forensische audits zal jij je username weer veranderen. :D
[..]

Dat zijn sidekick op Fok een homo is, heeft hij dan weer geen problemen mee. Zéér progressief. ^O^
Homoseksualiteit is dan natuurlijk ook iets compleet anders dan pedoseksualiteit. Tot deze conclusie kan elk rationeel weldenkend mens komen. Maar wellicht dat sommige links-en progressieve geesten dit anders interpreteren. Immers vinden zij het ook normaal om kinderen te voeren met allerlei semi-seksueel getinte cartoons en hen bloot te stellen aan "voorleesuurtjes" van drag queens. Om nog maar te zwijgen over de indoctrinatie van minderjarigen met de genderideologie.
pi_199879306
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:12 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is dan natuurlijk ook iets compleet anders dan pedoseksualiteit. Tot deze conclusie kan elk rationeel weldenkend mens komen. Maar wellicht dat sommige links-en progressieve geesten dit anders interpreteren. Immers vinden zij het ook normaal om kinderen te voeren met allerlei semi-seksueel getinte cartoons en hen bloot te stellen aan "voorleesuurtjes" van drag queens. Om nog maar te zwijgen over de indoctrinatie van minderjarigen met de genderideologie.
Je mist "feesten op bootjes" nog in je post.

Edit: De enige die het over pedoseksualiteit hebben zijn jij en je vriendje.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199879316
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:12 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is dan natuurlijk ook iets compleet anders dan pedoseksualiteit. Tot deze conclusie kan elk rationeel weldenkend mens komen. Maar wellicht dat sommige links-en progressieve geesten dit anders interpreteren. Immers vinden zij het ook normaal om kinderen te voeren met allerlei semi-seksueel getinte cartoons en hen bloot te stellen aan "voorleesuurtjes" van drag queens. Om nog maar te zwijgen over de indoctrinatie van minderjarigen met de genderideologie.
Het verklaart allemaal inderdaad een hoop. Ook die obsessie met pizzagate.

pi_199879335
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:16 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het verklaart allemaal inderdaad een hoop. Ook die obsessie met pizzagate.

[ afbeelding ]
Jullie hebben veel van elkaar weg.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199879350
quote:
11s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jullie hebben veel van elkaar weg.
Ik heb helemaal geen soja-hoofd.
pi_199879388
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen soja-hoofd.
Echter wel dezelfde nogal opmerlijke obsessie met pedofilie. Lijkt me niet zo gezond allemaal.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199879415
quote:
11s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Echter wel dezelfde nogal opmerlijke obsessie met pedofilie. Lijkt me niet zo gezond allemaal.
Waar de een het bagatelliseert, is de ander (ik) juist een tegenstander ervan. Net zoals sommige users hier die te pas en te onpas pizzagate erbij halen en het op bijzondere wijze (identiek aan het twitter-soja-hoofd) bespreken.
pi_199879422
quote:
11s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Echter wel dezelfde nogal opmerlijke obsessie met pedofilie. Lijkt me niet zo gezond allemaal.
Ja, wat is dat he? Laatst ook al over Biden. Maar PizzaGaetz zou een afpersingszaak zijn, uiteraard.
pi_199879428
De identieke kenmerken zijn vooral met een andere user, in plaats van met mij. Toch grappig hoe dat zo gaat.
pi_199879439
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, wat is dat he? Laatst ook al over Biden.
Als Biden nou gewoon iets minder pedofiel in het openbaar doet, dan hoeft men het ook niet zo aan te merken. Clinton had het fatsoen om het achter gesloten deuren te doen. En Weiner en Hunter hielden het op hun laptops.
pi_199879464
"Als je met één vinger wijst, wijzen er drie naar jezelf", lijkt me een wijs gezegde.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199879479
En wanneer heeft biden dan precies nog wat prostituees onder de 18 laten langswippen. 8-)

Tot nu toe niets meer dan de standaard modus operandus zwartmakerij zonder feiten zoals we gewend zijn van de rechste sekteleden.
pi_199879486
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:29 schreef xpompompomx het volgende:
"Als je met één vinger wijst, wijzen er drie naar jezelf", lijkt me een wijs gezegde.
Dat zegt dan inderdaad een hoop over mcmlxiv!

Goede post weer xpompompomx!
  maandag 14 juni 2021 @ 12:31:39 #193
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199879488
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:12 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is dan natuurlijk ook iets compleet anders dan pedoseksualiteit. Tot deze conclusie kan elk rationeel weldenkend mens komen. Maar wellicht dat sommige links-en progressieve geesten dit anders interpreteren. Immers vinden zij het ook normaal om kinderen te voeren met allerlei semi-seksueel getinte cartoons en hen bloot te stellen aan "voorleesuurtjes" van drag queens. Om nog maar te zwijgen over de indoctrinatie van minderjarigen met de genderideologie.
Klopt pedoseksualiteit is een ernstige afwijking met ernstige consequenties. Iets om dan ook geen grapjes over te maken. Pedoseksuelen dienen de mogelijkheid tot behandeling, actieve pedoseksuelen dienen vervolgd (en behandeld) te worden. Daar denkt ook helemaal niemand anders over.

Wat jullie doen is op een erg ziekelijke manier pedoseksualiteit misbruiken om jullie politieke tegenstanders te besmeuren. Dat is al begonnen met pizzagate en dat gaat nu moeiteloos over naar Biden. Zonder enig bewijs, in essentie zelfs zonder redelijke aanwijzingen, gewoon echt ziekelijk.
pi_199879694
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Klopt pedoseksualiteit is een ernstige afwijking met ernstige consequenties. Iets om dan ook geen grapjes over te maken. Pedoseksuelen dienen de mogelijkheid tot behandeling, actieve pedoseksuelen dienen vervolgd (en behandeld) te worden. Daar denkt ook helemaal niemand anders over.

Wat jullie doen is op een erg ziekelijke manier pedoseksualiteit misbruiken om jullie politieke tegenstanders te besmeuren. Dat is al begonnen met pizzagate en dat gaat nu moeiteloos over naar Biden. Zonder enig bewijs, in essentie zelfs zonder redelijke aanwijzingen, gewoon echt ziekelijk.
Er wordt niemand besmeurd. Hooguit dingen geconstateerd. En opmerkelijk genoeg als er bijvoorbeeld geconstateerd wordt dat het vreemd is dat kinderen worden gevoed met semi-seksueel getinte cartoons, voorleesuurtjes van drag queens, kinderen bloot te stellen aan taferelen op LGBTQ pride parades met gedrogeerde en (half)naakte volwassenen of indoctrinatie met de genderideologie, springen direct sommige Linksen hier direct voor in de bres. Immers, zij juichen dit juist toe. Want wat is het toch heerlijk progressief om een 5-jarige zijn/haar geslacht te laten kiezen, of een 7-jarige te voeden met LGBTQ propaganda.

Ik vind juist dat kinderen, kinderen moeten kunnen zijn. Lekker buitenspelen, gamen, voetballen, boomhutten bouwen. Kinderen moet je zoveel mogelijk beschermen van (verkapte) seksueel getinte materie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2021 12:49:34 ]
pi_199879760
Amerika het land waar men zomaar wapens kan kopen het meest bizarre geweld in films voor 16+ mag voorkomen. Maar een tepel al te sexueel is om nog door de filmkeuring te komen.

Een menselijk lichaam is daar meteen een sexobject blijkbaar hebben ze qau opvoeding daar toch bizarre normen en waarden.
  maandag 14 juni 2021 @ 12:59:06 #196
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199879811
quote:
85s.gif Op zondag 13 juni 2021 00:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De uitspraak van Obama ging nl over Trump's belofte om ALLE manufacturing jobs terug te halen naar de VS en dat is jammerlijk mislukt.

[..]

Alles wat hij heeft geprobeerd is mislukt toch?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_199879908
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:54 schreef Basp1 het volgende:

Een menselijk lichaam is daar meteen een sexobject blijkbaar hebben ze qau opvoeding daar toch bizarre normen en waarden.
Prima natuurlijk om je twijfels te hebben bij de laatste ontwikkelingen van Gender/LGBT+-materie, daar gaan de ontwikkelingen wel erg snel voor, maar het is natuurlijk je eigen keuze om direct iets seksueels te zien in dingen als naaktheid, drag queens en gender. Rare lui die Amerikanen.
Incelfrikandel
pi_199880222
twitter


twitter


twitter


Biden was weer in topvorm hoor. In totale controle!
  maandag 14 juni 2021 @ 13:43:51 #199
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199880346
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Er wordt niemand besmeurd. Hooguit dingen geconstateerd. En opmerkelijk genoeg als er bijvoorbeeld geconstateerd wordt dat het vreemd is dat kinderen worden gevoed met semi-seksueel getinte cartoons, voorleesuurtjes van drag queens, kinderen bloot te stellen aan taferelen op LGBTQ pride parades met gedrogeerde en (half)naakte volwassenen of indoctrinatie met de genderideologie, springen direct sommige Linksen hier direct voor in de bres. Immers, zij juichen dit juist toe. Want wat is het toch heerlijk progressief om een 5-jarige zijn/haar geslacht te laten kiezen, of een 7-jarige te voeden met LGBTQ propaganda.

Ik vind juist dat kinderen, kinderen moeten kunnen zijn. Lekker buitenspelen, gamen, voetballen, boomhutten bouwen. Kinderen moet je zoveel mogelijk beschermen van (verkapte) seksueel getinte materie.
Goh? Jouw tweelingbroer Q heeft niet al vele berichten over de vermeende pedofiel Biden geplaatst?

Tja, de rest van jouw post. Tja in gemeenschappen waar wat relaxter met het fenomeen seksualiteit wordt omgegaan en waar seksualiteit niet iets smerigs/stiekem is, zijn mensen over het algemeen een stuk gelukkiger dan in gemeenschappen waar dat niet zo is. Je zegt het niet hardop, maar tussen jouw zinnen door zit een enorme negatieve lading die ik gewoon niet zie. Ik zie niemand verplicht homo/bi/transseksueel worden. Ik zie niemand gedwongen of zelfs maar overgehaald worden om toch maar vooral een jurk aan te trekken of een piemel aan te meten.

En ja, omgaan met het begrip seksualiteit is inderdaad iets wat al jong begint. Juist om te voorkomen dat mensen diep ongelukkig worden omdat ze zich niet begrepen voelen. Niet om heel hip homo, bi of transseksueel te worden.
pi_199881106
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk een stuk respectvoller dan over Trump, de oranje laughing stock van de wereld. Hoeveel politici hebben zich wel niet bescheurd om dat oranje varken? Vooral Saudi Arabië, en dan met name MBS zal zich flink geamuseerd hebben.
Ik zou ook blij zijn met een medestander, vooral het feit dat hij seniel is zou dan alleen maar in mijn voordeel werken. Achter zijn rug om word er natuurlijk met medelijden naar zo’n man gekeken. Ik vind het niet eens grappig meer, ik heb gewoon diep medelijden met Biden. Je ziet aan alles dat hij op zijn retour is zijn familie zou hem moeten beschermen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')