abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:29:06 #101
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199844110
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:24 schreef eragon2890 het volgende:
Lol, onafhankelijk van mij bedacht een vriend ook al om zowieso te gaan proberen proberen J&J te krijgen omdat hij dan een maand eerder klaar is, hij wil in juli zonder gezeik op vakantie binnen Europa XD

Ik dus misschien om voor tomocon al als gevaccineerd te zijn, testen van tevoren prima, maar tussen zaterdag en zondag zou kut zijn.

En ik keek ff op andere forums, mensen voorspelden om dezelfde reden al een massale run op die dingen om klaar te zijn voor lowlands.

Waarmee de overheid zichzelf dus wel eens in de voet zou kunnen schieten, want nu gaan de meest sociaal actieve mensen dus in grote getalen het minst effective vaccin halen lol. Wij nemen het namelijk niet omdat het werkt, maar omdat we ons oude leven en vrijheid terug willen krijgen. Vaccin is de ticket daarheen, en met j&j dus een maand eerder. Appelsap drinken zouden we ook doen.

Zou dit als ik de overheid was niet gedaan hebben, dan zou ik de j&j doses gedoneerd hebben aan arme landen voor pr points.

Maar als burger ga ik er denk ik wel dankbaar gebruik van maken om nog beter van m'n conweekend te kunnen genieten, al vind ik het zwakzinnig beleid. 😀
Het gaat weer heel erg over jezelf he.. dat JIJ je vrijheid terug krijgt :)
Zuiger van het FOK!-OMT
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:29:07 #102
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199844111
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 08:52 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Denemarken had toch ook de tweede prik zolang mogelijk uitgesteld om zo iedereen zo gauw mogelijk de eerste prik te geven? Ook daar komt de Indiase variant moeilijk aan de grond. Zou het echt het verschil zijn dat zo’n beetje alle EU/EER/CH-landen ruim 75% van de bevolking met Pfizer of Moderna gevaccineerd in tegenstelling tot de UK waar juist veel met AstraZeneca is gevaccineerd?
Die indruk wordt inderdaad wel gewekt. Het is sowieso opmerkelijk hoe die deltavariant in het VK zo los gaat, maar in Europa weinig rol van betekenis speelt. Zoiets is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:29:33 #103
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199844115
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:24 schreef eragon2890 het volgende:
Lol, onafhankelijk van mij bedacht een vriend ook al om zowieso te gaan proberen proberen J&J te krijgen omdat hij dan een maand eerder klaar is, hij wil in juli zonder gezeik op vakantie binnen Europa XD

Ik dus misschien om voor tomocon al als gevaccineerd te zijn, testen van tevoren prima, maar tussen zaterdag en zondag zou kut zijn.

En ik keek ff op andere forums, mensen voorspelden om dezelfde reden al een massale run op die dingen om klaar te zijn voor lowlands.

Waarmee de overheid zichzelf dus wel eens in de voet zou kunnen schieten, want nu gaan de meest sociaal actieve mensen dus in grote getalen het minst effective vaccin halen lol. Wij nemen het namelijk niet omdat het werkt, maar omdat we ons oude leven en vrijheid terug willen krijgen. Vaccin is de ticket daarheen, en met j&j dus een maand eerder. Appelsap drinken zouden we ook doen.

Zou dit als ik de overheid was niet gedaan hebben, dan zou ik de j&j doses gedoneerd hebben aan arme landen voor pr points.

Maar als burger ga ik er denk ik wel dankbaar gebruik van maken om nog beter van m'n conweekend te kunnen genieten, al vind ik het zwakzinnig beleid. 😀
Voor jonge, gezonde mensen is het Johnson&Johnson-vaccin behoorlijk effectief, alleen voor ouderen en zwakkeren is het Johnson&Johnson-vaccin minder effectief, maar iedereen boven de 65 heeft toch alleen Pfizer of Moderna gekregen. Voordeel is wel dat als vele jongeren gaan wachten op 21 juni om zich dan aan te kunnen melden voor Johnson&Johnson, dat er voor Pfizer en Moderna sneller nieuwe bouwjaren geopend kunnen. Mogelijk kan volgend weekend iedereen boven de 18 zich al aanmelden voor een vaccinatie met Pfizer of Moderna.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:32:06 #104
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199844133
Wat zijn de ziekenhuisopnames nu dan in de UK? Loopt dat ook weer snel op?
pi_199844172
@eragon2890

Houd je er wel rekening mee dat het in het geval van Janssen kan betekenen dat je het “volledig gevaccineerd” vinkje mogelijk pas krijgt 4 weken na de vaccinatie? Ik weet niet wat Nederland of de EU voor periode gaan aanhouden, maar in Frankrijk is dat momenteel 4 weken:

https://uk.ambafrance.org(...)-from-9-June-onwards

quote:
Proof of vaccination is valid only if it shows that the full course of the vaccine has been administered, i.e.:
2 weeks after the 2nd injection for two-dose vaccines (Pfizer, Moderna, AstraZeneca);
4 weeks after the injection for single-dose vaccines (Johnson & Johnson) ;
2 weeks after the vaccine for people who have previously had COVID-19 (only 1 injection needed).
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 09:38:54 #106
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199844194
twitter
pi_199844201
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn de ziekenhuisopnames nu dan in de UK? Loopt dat ook weer snel op?
Lichtjes ja:

twitter
pi_199844234
Zo, prik gehaald.
Top geregeld allemaal moet ik zeggen, complimenten voor de GGD. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Enige vreemde vond ik dat je in de ruimte waar je na prik een kwartier moest wachten, je mondkapje af moest doen. Dan zit je daar dus met tientallen mensen in één ruimte,krap op 1,5 meter , en draagt niemand mondkapje.


Maar goed, voor de rest goed georganiseerd en vriendelijk personeel.
9/10 would recommend.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 12 juni 2021 @ 09:45:20 #109
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199844251
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:42 schreef Hamzoef het volgende:
Zo, prik gehaald.
Top geregeld allemaal moet ik zeggen, complimenten voor de GGD. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Enige vreemde vond ik dat je in de ruimte waar je na prik een kwartier moest wachten, je mondkapje af moest doen. Dan zit je daar dus met tientallen mensen in één ruimte,krap op 1,5 meter , en draagt niemand mondkapje.


Maar goed, voor de rest goed georganiseerd en vriendelijk personeel.
9/10 would recommend.
Voor de zoveelste keer, dan kunnen ze zien als er iets in je gezicht gebeurt.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:45:24 #110
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199844253
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:42 schreef Hamzoef het volgende:
Zo, prik gehaald.
Top geregeld allemaal moet ik zeggen, complimenten voor de GGD. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Enige vreemde vond ik dat je in de ruimte waar je na prik een kwartier moest wachten, je mondkapje af moest doen. Dan zit je daar dus met tientallen mensen in één ruimte,krap op 1,5 meter , en draagt niemand mondkapje.

Maar goed, voor de rest goed georganiseerd en vriendelijk personeel.
9/10 would recommend.
Dat is niet vreemd, want ze willen je gezicht goed kunnen zien ivm eventuele bijwerkingen.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:46:37 #111
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199844267
Ik verwacht zelf het volgende tijdpad qua openingen bouwjaren:

Zo 13 jun: 1993+1994
Ma 14 jun: 1995
Di 15 jun: 1996
Wo 16 jun: 1997
Do 17 jun: 1998+1999
Vr 18 jun: 2000
Za 19 jun: 2001
Zo 20 jun: 2002+2003
Ma 21 jun: opt-in Johnson&Johnson

Dan lijkt mij dat de politiek aankomende week serieus moet kijken naar de mogelijkheid om vanaf maandag 21 juni de bouwjaren 2004 en 2005 uit de nodigen en een week daarna (maandag 28 juni) de bouwjaren 2006 t/m 2009.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 09:47:18 #112
5428 crew  miss_sly
pi_199844275
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:45 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer, dan kunnen ze zien als er iets in je gezicht gebeurt.
Ik snap het idee, maar ze doen het ook op heel veel plaatsen niet. Bij alle mensen uit
Mijn omgeving die zijn gevaccineerd werd dit niet gedaan. Alleen waar ik zat moesten mensen hun mondkapje af doen, inderdaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199844292
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd, want ze willen je gezicht goed kunnen zien ivm eventuele bijwerkingen.
Ik hoorde van anderen die elders geprikt waren dat ze in ruimte na vaccinatie gewoon mondkapje op moesten houden. Blijkbaar verschilt dat per locatie dus?

Maar goed, ik klaag verder niet. Want doorstroom en prikken was verder top georganiseerd.

Dat ik ruim 5 minuten vlak naast iemand zat die constant liep te kuchen vond ik iets minder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2021 09:50:04 ]
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:51:13 #114
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199844309
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:42 schreef Hamzoef het volgende:
Zo, prik gehaald.
Top geregeld allemaal moet ik zeggen, complimenten voor de GGD. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Enige vreemde vond ik dat je in de ruimte waar je na prik een kwartier moest wachten, je mondkapje af moest doen. Dan zit je daar dus met tientallen mensen in één ruimte,krap op 1,5 meter , en draagt niemand mondkapje.


Maar goed, voor de rest goed georganiseerd en vriendelijk personeel.
9/10 would recommend.
Dat is geen regel hoor.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199844319
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Dat is geen regel hoor.
Jawel, de prikker zei het al.

Maar dan heb je alsnog mensen die mondkapje op in die ruimte gaan zitten, maar die werden dan vermanend toegesproken dat ze ze echt af moesten zetten. Er waren ook een paar oudjes, die er echt niets van leken te begrijpen en er ook niet echt blij mee waren dat ze hun kapje niet op mochten houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2021 09:54:09 ]
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:53:26 #116
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_199844327
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:29 schreef Tijn het volgende:

[..]

Die indruk wordt inderdaad wel gewekt. Het is sowieso opmerkelijk hoe die deltavariant in het VK zo los gaat, maar in Europa weinig rol van betekenis speelt. Zoiets is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.
Het geeft aan hoe belangrijk reisbeperkingen zijn. Hopelijk maken we nu niet weer dezelfde fout als die alpha variant. Zonder die variant waren we al vanaf februari aan het versoepelen.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:53:56 #117
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199844330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jawel, de prikker zei het al.

Maar dan heb je alsnog mensen die mondkapje op in die ruimte gaan zitten, maar die werden dan vermanend toegesproken dat ze ze echt af moesten zetten. Er waren ook een paar oudjes, die er echt niets van leken te begrijpen.
Op 1 van de grootste locaties in het land zat iedereen gewoon met een mondkapje op.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199844339
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Op 1 van de grootste locaties in het land zat iedereen gewoon met een mondkapje op.
OK, ik ga Hugo de Jonge mailen met vraag om opheldering hoe dit kan!
pi_199844341
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:29 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Het gaat weer heel erg over jezelf he.. dat JIJ je vrijheid terug krijgt :)
Exact. Daarom is het stom beleid. Dubbel omdat de overheid dit zelf stimuleert, de overheid gaf letterlijk als reden om dit te doen aan dat het fijn is voor mensen die sneller op vakantie willen kunnen zonder test of quarantine.

Zoals mijn vriend (internet vriend nog niet irl gezien lol) en dat festival forum aangeven maakt de ruime meerderheid van de jongeren daar graag gebruik van. Die willen namelijk na 1.5 jaar heel graag weer naar festivals, clubs etc, en als ze de optie geboden krijgen liever een maand eerder.

Snap ook wel dat als je meer dan 200 euro betaald voor een lowlands ticket dat je dan niet twee keer stukken programmering wil missen voor een tussentijdse test, in tegenstelling tot van tevoren is dat zwaar kut.

Mijn tomocon kost maar 20 euro maar gaat wel hele nacht door en is na meer dan een jaar eindelijk weer een event waar ik normaal heen kan zonder beperkingen, dus ook liever niet. Aan de andere kant blijft pfizer beter, daarom twijfel ik nog, half augustus ben ik zowirso klaar, maar goede kans dat ik hem laat switchen dus om gewoon zsm van het gezeik af te zijn en een nog chiller weekend tr hebben daar.

Zowieso ga ik daar echt helemaal los en heerlijk vergeten dat dit virus bestaat met al m'n medefans, het mag weer, dus we gaan genieten. Fijn als ik daarvoor niet tussendoor 2.5 uur ofzo weg moet om me te laten testen, waarschijnlijk alleen overdag zodat ik een groot deel van de leuke events/programmering mis.

Waarschijnlijk j&j dus.
#WeesGeenWhales
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 12 juni 2021 @ 09:56:05 #120
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199844343
1992 staat open!

@DeLuna mag woensdag al :D
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:58:18 #121
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199844363
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jawel, de prikker zei het al.

Maar dan heb je alsnog mensen die mondkapje op in die ruimte gaan zitten, maar die werden dan vermanend toegesproken dat ze ze echt af moesten zetten. Er waren ook een paar oudjes, die er echt niets van leken te begrijpen en er ook niet echt blij mee waren dat ze hun kapje niet op mochten houden.
Ik heb dit ook van anderen gehoord, maar waar ik ben geprikt hield iedereen z'n mondkapje op. Heel raar dat dit per locatie verschilt.
pi_199844365
Ik moest gisteren ook mondkapje ophouden. Naast mij zat een vrouw, met verkouden kind (jaar of 3). :') Die vervolgens foto's zat te maken, daarop werd aangesproken en briesend de wachtruimte verliet.

Mensen :')
pi_199844366
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:37 schreef Tourniquet het volgende:
@:eragon2890

Houd je er wel rekening mee dat het in het geval van Janssen kan betekenen dat je het “volledig gevaccineerd” vinkje mogelijk pas krijgt 4 weken na de vaccinatie? Ik weet niet wat Nederland of de EU voor periode gaan aanhouden, maar in Frankrijk is dat momenteel 4 weken:

https://uk.ambafrance.org(...)-from-9-June-onwards
[..]

Twee weken, volgens rijksoverheid.nl

En daarnaast is de conventie 7 en 8 Augustus, dus zelfs als dat zo zou zijn, met begin juli ben ik dan nog op tijd.

Ik houd het zowieso bij pfizer als twee weken na eerste prik je het vinkje als krijgt, maar dat is niet zo toch? En mijn tweede staat nu gepland voor 5 augustus, wat dan dus kut is.
#WeesGeenWhales
pi_199844386
Ik realiseer me ook net dat de bijwerkingen van tweede prik vlak ervoor wel eens m'n conweekend ook zou kunnen verruineren, extra reden om voor j&j te gaan...

Denk dat ik dat maar doe, weet ik zeker dat het goed gaat. Veel rustiger gevoel.

Voor nu ga ik weer van die online yaoi conventie dag 2 genieten, adios!
#WeesGeenWhales
pi_199844408
Ik heb nog steeds geen melding op mijnrivm.nl wat betreft mijn vaccinatie. GGD wijst naar het RIVM, en het RIVM wijst naar het GGD.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')