abonnement Unibet Coolblue
pi_199835365
Poll van Rasmussen:

twitter


Tja, zelfs Time Magazine publiceerde een opvallend artikel over de verkiezingen van 2020:

NWS / Time magazine: 2020 verkiezing beïnvloed door Cabal

Ook de Arizona audit die nu gaande is, kan wel eens bewijs gaan leveren dat er geknoeid is met de stembiljetten. Ik ben benieuwd!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199835418
Gun ik jou van harte, dat er 8 maanden later toch nog enige vorm van bewijs van fraude op tafel komt. Wat een genoegdoening zal dat voor je zijn.
pi_199835455
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:15 schreef Fugue het volgende:
Gun ik jou van harte, dat er 8 maanden later toch nog enige vorm van bewijs van fraude op tafel komt. Wat een genoegdoening zal dat voor je zijn.
Als Trump gewonnen had en 8 maanden later kwam dit naar boven, had je dan ook zo laconiek gereageerd?
pi_199835468
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Als Trump gewonnen hadden 8 maanden later kwam dit naar boven, had je dan ook zo laconiek gereageerd?
Bedoel je die keer toen er bewijs op tafel kwam dat de Russen inmeng in de verkiezingen hadden zodat Hillary niet won?
pi_199835492
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:18 schreef Fugue het volgende:

[..]

Bedoel je die keer toen er bewijs op tafel kwam dat de Russen inmeng in de verkiezingen hadden zodat Hillary niet won?
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel de afgelopen verkiezingen.

Dus had je dan net zo gereageerd?
pi_199835502
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel de afgelopen verkiezingen.

Dus had je dan net zo gereageerd?
Nee dan had ik waarschijnlijk gereageerd met iets als 'goh dat is al de tweede keer dat er gefraudeerd wordt'
  vrijdag 11 juni 2021 @ 19:20:49 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199835504
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel de afgelopen verkiezingen.

Dus had je dan net zo gereageerd?
:')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_199835524
Die Arizona-audit zal wellicht pro-trumpfraude bloot leggen. De mogelijke fraude van de huidige 'tellers' .
Die zijn pro-trump, zeker niet neutrale tellers, en sommigen van hebben neigingen de zoveelste hertelling te belazeren. Heel normaal bij die trumpclub.. De grote leider liegt en fraudeert al jaren wbt verkiezingen.

Het ergste is het vertrouwen in democratie kapot maken.
pi_199838973
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:22 schreef Bluesdude het volgende:
Die Arizona-audit zal wellicht pro-trumpfraude bloot leggen. De mogelijke fraude van de huidige 'tellers' .
Die zijn pro-trump, zeker niet neutrale tellers, en sommigen van hebben neigingen de zoveelste hertelling te belazeren. Heel normaal bij die trumpclub.. De grote leider liegt en fraudeert al jaren wbt verkiezingen.

Het ergste is het vertrouwen in democratie kapot maken.
Je kunt de audit gewoon op camera volgen. Is iets heel anders dan tijdens de verkiezingen toen de Democraten de ramen gingen afplakken :')

Het doen van een audit versterkt de democratie juist. De democraten moeten juist blij zijn omdat ze zo kunnen aantonen dat Biden terecht heeft gewonnen toch?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199839085
Get a life.
pi_199839125
Wat een sukkels.
pi_199839376
Nog niemand opgemerkt dat zelfs onder de Democraten 30% gelooft dat er gefraudeerd is?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199839406
Nog even het Time-artikel:

The Secret History of the Shadow Campaign That Saved the 2020 Election

There was a conspiracy unfolding behind the scenes, one that both curtailed the protests and coordinated the resistance from CEOs. Both surprises were the result of an informal alliance between left-wing activists and business titans. The pact was formalized in a terse, little-noticed joint statement of the U.S. Chamber of Commerce and AFL-CIO published on Election Day. Both sides would come to see it as a sort of implicit bargain–inspired by the summer’s massive, sometimes destructive racial-justice protests–in which the forces of labor came together with the forces of capital to keep the peace and oppose Trump’s assault on democracy.

....

This is the inside story of the conspiracy to save the 2020 election, based on access to the group’s inner workings, never-before-seen documents and interviews with dozens of those involved from across the political spectrum. It is the story of an unprecedented, creative and determined campaign whose success also reveals how close the nation came to disaster. “Every attempt to interfere with the proper outcome of the election was defeated,” says Ian Bassin, co-founder of Protect Democracy, a nonpartisan rule-of-law advocacy group. “But it’s massively important for the country to understand that it didn’t happen accidentally. The system didn’t work magically. Democracy is not self-executing.”

That’s why the participants want the secret history of the 2020 election told, even though it sounds like a paranoid fever dream–a well-funded cabal of powerful people, ranging across industries and ideologies, working together behind the scenes to influence perceptions, change rules and laws, steer media coverage and control the flow of information. They were not rigging the election; they were fortifying it. And they believe the public needs to understand the system’s fragility in order to ensure that democracy in America endures.

Artikel gaat verder:

https://time.com/5936036/secret-2020-election-campaign/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199839577
zelden een zo goed gekozen username gezien.

En als onderbouwing naar je eigen topic linken _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 11 juni 2021 @ 22:28:17 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199840529
Er is geen enkel bewijs van fraude.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199841141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 21:56 schreef stalybridge het volgende:
zelden een zo goed gekozen username gezien.

En als onderbouwing naar je eigen topic linken _O-
Republikeins Amerika moet zich momenteel wel terugtrekken in hallucinaties want de realiteit zijn ze al kwijt.

Als PCP zich voor het braken van deze propaganda niet stevig laat betalen door de belanghebbenden is het wel een gemiste kans.
pi_199841262
Ongeveer datzelfde percentage gelooft ook in het letterlijke scheppingsverhaal :7

Waren er al concrete aanwijzingen voor fraude gevonden? Wacht al een tijdje :')
-
pi_199841277
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:28 schreef Starhopper het volgende:
Er is geen enkel bewijs van fraude.
Zeker wel! Er zijn honderden verdachte gevallen geconstateerd.

In Wisconsin zijn bijvoorbeeld 27 verdachte, individuele gevallen gevonden alhoewel het geen opzet hoeft te zijn.
Denk bijvoorbeeld (random voorbeeld) aan iemand die niet mocht stemmen maar in een proeftijd zat na een straf en toch ging stemmen. Of iemand die zowel absentee als via een ballot stemde maar dat kan ook beginnende dementie zijn.

Maar goed, dat zijn geen aantallen die ook maar enige invloed hebben en daarnaast waren het zowel republikeinen als democraten die verdacht zijn van fraude.
pi_199841751
De grootste signalen van Fraude en oproepen tot Fraude kwamen bij Trump en z'n achterban vandaan.
pi_199842103
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 21:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je kunt de audit gewoon op camera volgen. Is iets heel anders dan tijdens de verkiezingen toen de Democraten de ramen gingen afplakken :')
Ach johhh die tellers in 2020 waren toch ambtenaren of zij controleerden de vrijwilligers.
Je kletst maar wat over ramen afplakken

quote:
Het doen van een audit versterkt de democratie juist. De democraten moeten juist blij zijn omdat ze zo kunnen aantonen dat Biden terecht heeft gewonnen toch?
Ik dacht dat in Arizona al 3 tellingen zijn geweest?
Ik ben tegen het liegen over een fraude , en ook tegen dit "te bewijzen" met nog een hertelling door trumpaanhangers die persé bewijzen willen vinden of zelf scheppen.
Zij willen dat Trump wint, ze willen echt niet dat de democratie wint

Maar ze zijn al een week of 3 aan het 'tellen' ? Wordt dat een vijfjarenplan?

Er is geen grootscheepse fraude geweest en als die er nu wel ineens 'gevonden' wordt cq gefabriceerd, dan is dat triest voor het vertrouwen van de Amerikanen in democratie.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 23:53:37 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199842140
Ook leuk dat er twee verschillende vragen zijn gesteld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_199843590
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:18 schreef Fugue het volgende:

[..]

Bedoel je die keer toen er bewijs op tafel kwam dat de Russen inmeng in de verkiezingen hadden zodat Hillary niet won?
:')
Dat is wel een erg losse interpretatie.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199843604
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:28 schreef Starhopper het volgende:
Er is geen enkel bewijs van fraude.
Dat is er wel, zoals bij iedere verkiezing in de VS. De vraag is of het in een significante mate was.

Solliciteer jij naar de functie van hoofdredacteur bij de NOS of zo?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199843633
Het lag er inderdaad erg dik bovenop dat de Trumpianen er alles voor deden om de verkiezingen te winnen. Tot aan het slopen van de posterijen aan toe. Ook waren ze bereid om ondemocratisch met geweld het centrum van de democratie over te nemen. Zo vreemd is het niet dat waarschijnlijk een hoop mensen denken dat die club vals zal spelen waar mogelijk.

Of te wel de vraag of er gefraudeerd is beantwoord maar de helft van het probleem.
pi_199843660
'Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten'
pi_199843837
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 07:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is er wel, zoals bij iedere verkiezing in de VS. De vraag is of het in een significante mate was.

Solliciteer jij naar de functie van hoofdredacteur bij de NOS of zo?
Net zoals er bij Nederlandse verkiezingen er ook altijd wel wat fraude is.

In de VS worden deze fraudes tot mega proporties opgeblazen door de slechte verliezer genaamd trump en de volgzamen en goed door fox geïndoctrineerde gop sekteleden.
pi_199844382
moet dit topic trouwens niet in BNW? Een poll over wat Republikeinse kiezers "geloven" nadat ze jaren met Trump beschouwden als de norm in logica is ook niet echt nieuwswaardig.
pi_199844673
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 21:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog niemand opgemerkt dat zelfs onder de Democraten 30% gelooft dat er gefraudeerd is?
Nee hoor...
79 % van de democratkiezers strongly disagree met de fraudeleugen van Trump

21 mei 2021
https://www.ipsos.com/sit(...)019%20May%202021.pdf
pi_199844852
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 10:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor...
79 % van de democratkiezers strongly disagree met de fraudeleugen van Trump
[ afbeelding ]
21 mei 2021
https://www.ipsos.com/sit(...)019%20May%202021.pdf
He nu niet opeens met een wat neutralere poll aankomen. Voor de echte rechtse sektevolgers is alleen het woord uit de GOP krochten het ware woord. :D
  zondag 13 juni 2021 @ 13:06:08 #30
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199863292
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:15 schreef Fugue het volgende:
Gun ik jou van harte, dat er 8 maanden later toch nog enige vorm van bewijs van fraude op tafel komt. Wat een genoegdoening zal dat voor je zijn.
Ja net zoals die jarenlange heksenjacht op Trump met de ''Russian Collusion'' :')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  zondag 13 juni 2021 @ 13:14:16 #31
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199863393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:22 schreef Bluesdude het volgende:
Die Arizona-audit zal wellicht pro-trumpfraude bloot leggen. De mogelijke fraude van de huidige 'tellers' .
Die zijn pro-trump, zeker niet neutrale tellers, en sommigen van hebben neigingen de zoveelste hertelling te belazeren. Heel normaal bij die trumpclub.. De grote leider liegt en fraudeert al jaren wbt verkiezingen.

Het ergste is het vertrouwen in democratie kapot maken.
Wie heeft er überhaupt nog vertrouwen in de 'Democratie'?
Ik niet in ieder geval.
sinds 2006 worden mij en de mijnen al structureel buiten de macht in Nederland gehouden.
Als wij niet vreedzaam gehoord worden wordt het maar eens tijd om het systeem dat ons al meer dan een decennium buitensluit de rug toe te keren.
Woningmarkt is enkel nog maar verder ingezakt, immigranten krijgen altijd voorrang op de woningmarkt, sociale cohesie is in sociale huurwijken nog meer achteruit gegaan, verduurzamen is voor de sociale onder -en middenklasse niet te betalen, sociale zekerheid afgenomen, koopkracht afgenomen onder inkomens. Ik kan nog wel even door gaan.
Partijen die dit aanstippen worden als extreemrechts etc. betiteld en we gaan vrolijk verder met het uithollen van de samenleving.

Ik heb geen vertrouwen in dit walgelijke systeem en ik hoop dat het vroeg of laat kapot klapt. Het is niet in staat zichzelf te corrigeren.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  Beste debater 2022 zondag 13 juni 2021 @ 13:23:55 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199863490
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Poll van Rasmussen:

[ twitter ]

Tja, zelfs Time Magazine publiceerde een opvallend artikel over de verkiezingen van 2020:

NWS / Time magazine: 2020 verkiezing beïnvloed door Cabal

Ook de Arizona audit die nu gaande is, kan wel eens bewijs gaan leveren dat er geknoeid is met de stembiljetten. Ik ben benieuwd!
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 13 juni 2021 @ 13:24:30 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199863494
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:14 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Wie heeft er überhaupt nog vertrouwen in de 'Democratie'?
Ik niet in ieder geval.
sinds 2006 worden mij en de mijnen al structureel buiten de macht in Nederland gehouden.
Als wij niet vreedzaam gehoord worden wordt het maar eens tijd om het systeem dat ons al meer dan een decennium buitensluit de rug toe te keren.
Woningmarkt is enkel nog maar verder ingezakt, immigranten krijgen altijd voorrang op de woningmarkt, sociale cohesie is in sociale huurwijken nog meer achteruit gegaan, verduurzamen is voor de sociale onder -en middenklasse niet te betalen, sociale zekerheid afgenomen, koopkracht afgenomen onder inkomens. Ik kan nog wel even door gaan.
Partijen die dit aanstippen worden als extreemrechts etc. betiteld en we gaan vrolijk verder met het uithollen van de samenleving.

Ik heb geen vertrouwen in dit walgelijke systeem en ik hoop dat het vroeg of laat kapot klapt. Het is niet in staat zichzelf te corrigeren.
De SP is heel links hoor, daarom stem ik er ook op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 13 juni 2021 @ 13:25:48 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199863506
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 10:00 schreef Beathoven het volgende:
moet dit topic trouwens niet in BNW? Een poll over wat Republikeinse kiezers "geloven" nadat ze jaren met Trump beschouwden als de norm in logica is ook niet echt nieuwswaardig.
PCP is een BNW'er die helaas probeert z'n rotzooi nu in NWS te verkopen; is hier toch wat respectabeler dan die verzamelbak van antisemieten, complotdenkers en aluhoedjes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 13 juni 2021 @ 13:26:33 #35
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199863518
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De SP is heel links hoor, daarom stem ik er ook op.
De SP is van Linkse partijen inderdaad misschien nog wel de enige die zich niet heeft ingelaten met Identiteitspolitiek en onbetaalbare klimaathysterie.
De SP staat nog echt ergens voor.
Ik zal er nooit op stemmen maar ik draag de SP wel enigszins een warm hart toe.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  Beste debater 2022 zondag 13 juni 2021 @ 13:27:59 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199863535
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:26 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

De SP is van Linkse partijen inderdaad misschien nog wel de enige die zich niet heeft ingelaten met Identiteitspolitiek en onbetaalbare klimaathysterie.
De SP staat nog echt ergens voor.
Ik zal er nooit op stemmen maar ik draag de SP wel enigszins een warm hart toe.
En jij denkt dat 'rechtse' partijen als FvD en JA21 wel opkomen voor Jan Modaal? Heb je hun economische plannen ook gelezen, of enkel de immigratie-standpunten? Het zijn allebei gewoon VVD kloontjes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199863584
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

PCP is een BNW'er die helaas probeert z'n rotzooi nu in NWS te verkopen; is hier toch wat respectabeler dan die verzamelbak van antisemieten, complotdenkers en aluhoedjes.
Pcp is ook een (TRU) UFO (=buitenaards/aliens) believer en nam altijd de 'verklaringen' (dus alle conclusies na de waarneming) van piloten en korporaals aan als 100% objectief omdat ze als entiteit kredietwaardig zouden zijn.

Maar als het gaat over wat bepaalde experts over andere onderwerpen vinden dan gaat die hele regel van kredietwaardigheid ineens niet meer op.

Het bekende meten met twee maten.
pi_199863593
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:') :') :')
Ik vind normaal je antwoorden op zich goed doordacht, ook als ik het zelf anders zie.

Maar dit vind ik dan weer flauw.
Hij linkt een goeie bron met een op zich duidelijk verhaal die ook nog eens onderbouwd is als in, er is toegegeven dat men van alles heeft gedaan om de uitkomst te verkrijgen die ze wilde hebben “uit naam van democratie”, wat natuurlijk een soort paradoxaal ding is.
  Beste debater 2022 zondag 13 juni 2021 @ 13:34:00 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199863600
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Pcp is ook een UFO (=buitenaards/aliens) believer en nam altijd de 'verklaringen' van piloten en korporaals aan als 100% objectief omdat ze als entiteit kredietwaardig zouden zijn.

Maar als het gaat over wat bepaalde experts over andere onderwerpen vinden dan gaat die hele regel van kredietwaardigheid ineens niet meer op.

Het bekende meten met twee maten.
Daarom snap ik hun voorliefde voor Trump wel; die beloofde immers een moeras te drainen; en als er geen moeras is om te drainen, valt heel hun levensvisie van enorme duistere complotten en elites in duigen en zijn ze hun hobby kwijt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 13 juni 2021 @ 13:35:42 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199863622
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik vind normaal je antwoorden op zich goed doordacht, ook als ik het zelf anders zie.

Maar dit vind ik dan weer flauw.
Hij linkt een goeie bron met een op zich duidelijk verhaal die ook nog eens onderbouwd is als in, er is toegegeven dat men van alles heeft gedaan om de uitkomst te verkrijgen die ze wilde hebben “uit naam van democratie”, wat natuurlijk een soort paradoxaal ding is.
Omdat het de insteek van een BNW'er betreft. Wacht nog even en de afslag naar sinistere pizzakoeriers komt ook opduiken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199863746
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Daarom snap ik hun voorliefde voor Trump wel; die beloofde immers een moeras te drainen; en als er geen moeras is om te drainen, valt heel hun levensvisie van enorme duistere complotten en elites in duigen en zijn ze hun hobby kwijt.
Precies

Als het gaat om misstanden in Amerika is er onder iedere president wel een moeras geweest om te dempen want utopia bestaat niet. Maar Trump heeft de oevers van dit moeras nog even tot mijlenver verlegd.

Sensatie en entertainment gaat bij delen van de populatie voor democratie en de droom van velen aan die zijde is in de uitkomst een snoeiharde dictator die iedere dag zichzelf wil overtreffen met nog hardere uitspraken. Dan pas hoor je dit soort users niet of nauwelijks. Dan worden ze gepleased.
  zondag 13 juni 2021 @ 13:48:49 #42
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199863771
Het grappigste (of eigenlijk niet) is dat China natuurlijk diep in zijn vuistje zit te lachen nu de VS steeds verder lijkt af te glijden.

Ik denk dat het wantrouwen in de democratie een van de grootste problemen is waar modern Amerika voor heeft gestaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199863817
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat het de insteek van een BNW'er betreft. Wacht nog even en de afslag naar sinistere pizzakoeriers komt ook opduiken.
Dat vind ik een beetje kort door de bocht.
De bron is degelijk, de informatie ook.

Klinkt meer alsof je er geen antwoord op hebt.
pi_199863867
quote:
2s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het grappigste (of eigenlijk niet) is dat China natuurlijk diep in zijn vuistje zit te lachen nu de VS steeds verder lijkt af te glijden.
Biden is nu bezig de schade iets te beperken met andere landen. In de periode dat Trump president was had hij daarin ook werkelijke meters kunnen maken, maar zoals vele dictators in spé wilde hij zo weinig mogelijk samenwerking (lees: dan hoefde hij geen lange en moeilijke dossiers meer te lezen :')) en iedere beslissing van Trump mbt China heeft vooral de VS zelf hard getroffen.
  Beste debater 2022 zondag 13 juni 2021 @ 14:00:49 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199863953
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje kort door de bocht.
De bron is degelijk, de informatie ook.

Klinkt meer alsof je er geen antwoord op hebt.
Waarop, dat er sprake is van een Cabal van woke-isten die bezig is geweest om Trump de winst te ontzeggen zodat de NWO onverwijld doorgang kan vinden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 13 juni 2021 @ 14:24:56 #46
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199864246
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Biden is nu bezig de schade iets te beperken met andere landen. In de periode dat Trump president was had hij daarin ook werkelijke meters kunnen maken, maar zoals vele dictators in spé wilde hij zo weinig mogelijk samenwerking (lees: dan hoefde hij geen lange en moeilijke dossiers meer te lezen :')) en iedere beslissing van Trump mbt China heeft vooral de VS zelf hard getroffen.
Klopt wel, maar als 51% van je land denkt dat de verkiezingen 'nep' zijn of dat er valsgespeelt is zie ik het somber in. Voorlopig zie ik die 51% ook niet van gedachte veranderen dus dat wordt nog een hele kluif. Probleem is ook dat mensen eigenlijk best wel een dictator (achtig type) willen, zolang het maar in hun voordeel is.

Hetzelfde gaat denk ik in Nederland gebeuren alleen doordat we meer dan 2 partijen hebben is er wel meer nuance mogelijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199864320
quote:
2s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Klopt wel, maar als 51% van je land denkt dat de verkiezingen 'nep' zijn of dat er valsgespeelt is zie ik het somber in. Voorlopig zie ik die 51% ook niet van gedachte veranderen dus dat wordt nog een hele kluif. Probleem is ook dat mensen eigenlijk best wel een dictator (achtig type) willen, zolang het maar in hun voordeel is.

Hetzelfde gaat denk ik in Nederland gebeuren alleen doordat we meer dan 2 partijen hebben is er wel meer nuance mogelijk.
Ik vraag mij af waarom het 4% is gegroeid. Als je de media en de democraten mag geloven is iedereen een mafklapper die denkt als er fraude is gepleegd, maar toch groeit het aantal Amerikanen dat vermoed dat er fraude is gepleegd. Dus wat voor een info hebben zij wat wij niet hebben? Of zouden oogkleppen langzaam aan het afvallen zijn omdat de laatste maanden steeds vaker uitkomt dat Trump in sommige gevallen gewoon gelijk had, of dat het geschreeuw van de democraten tegen o.a. het opsluiten van kinderen vooral werd gebruikt voor politiek gewin gezien ze er zelf geen klote aan doen en het zelfs nog erger maken.
pi_199864475
als je maar lang genoeg doorgaat met leugens verspreiden, is er geen bewijs nodig.
pi_199864545
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:14 schreef Eiwitshake het volgende:
sinds 2006 worden mij en de mijnen al structureel buiten de macht in Nederland gehouden.
Wie zijn de jouwen ?
Bedoel je dat een bepaalde partij in de Tweede Kamer niet meeregeert ?

quote:
Als wij niet vreedzaam gehoord worden wordt het maar eens tijd om het systeem dat ons al meer dan een decennium buitensluit de rug toe te keren
Bedoel je niet meer stemmen?

quote:
Ik heb geen vertrouwen in dit walgelijke systeem en ik hoop dat het vroeg of laat kapot klapt.
En wat dan ? Is een dictatuur je oplossing? Of een samenleving met helemaal geen staat ?
  zondag 13 juni 2021 @ 14:51:06 #50
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199864554
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik vraag mij af waarom het 4% is gegroeid. Als je de media en de democraten mag geloven is iedereen een mafklapper die denkt als er fraude is gepleegd, maar toch groeit het aantal Amerikanen dat vermoed dat er fraude is gepleegd. Dus wat voor een info hebben zij wat wij niet hebben? Of zouden oogkleppen langzaam aan het afvallen zijn omdat de laatste maanden steeds vaker uitkomt dat Trump in sommige gevallen gewoon gelijk had, of dat het geschreeuw van de democraten tegen o.a. het opsluiten van kinderen vooral werd gebruikt voor politiek gewin gezien ze er zelf geen klote aan doen en het zelfs nog erger maken.
Omdat er weinig tot niets veranderd voor de gewone (meeste) Amerikanen. Dat kon je vooraf natuurlijk al voorspellen. Infrastructuur brokkelt nog steeds af, platteland loopt nog steeds leeg + minder werkgelegenheid. Intussen ziet men lui zoals Bezos miljarden verdienen en nog steeds het personeel uitbuiten. Zowel Biden als Trump gaan daar niets aan veranderen voorlopig.

Vertrouwen in de overheid gaat hand in hand met hoe goed mensen het hebben tov van andere mensen in eigen land (of tov hoe ze het vroeger hadden)

Als het Biden lukt om grote bedrijven weer fatsoenlijk belasting te laten betalen zullen weer meer mensen vertrouwen krijgen in de Amerikaanse overheid waarschijnlijk, en zal je ook een daling zien in mensen die geloven dat de verkiezingen nep zijn, of dat er geknoeid is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 13 juni 2021 @ 15:32:09 #51
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_199865341
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik vind normaal je antwoorden op zich goed doordacht, ook als ik het zelf anders zie.

Maar dit vind ik dan weer flauw.
Hij linkt een goeie bron met een op zich duidelijk verhaal die ook nog eens onderbouwd is als in, er is toegegeven dat men van alles heeft gedaan om de uitkomst te verkrijgen die ze wilde hebben “uit naam van democratie”, wat natuurlijk een soort paradoxaal ding is.
Persoonlijk ben ik het hiermee oneens. Het is altijd hetzelfde linkse riedeltje wat hij opsteekt: links is geweldig en het uiteindelijke antwoord op het verrotte rechts dat zich in complottheorieën verdiept. Als deze user een argument verliest, hanteert hij ad hominems en generaliseringen waar de honden geen brood van lusten.

Oja trouwens, laat vooral niet doorschemeren dat je gematigd conservatief rechts bent, want in de ogen van Otto ben je dan een complotgekkie die denkt dat de elite ritualistisch bloed opdrinkt. Ik vind dat persoonlijk allemaal erg sneu. Maar ja, anderen vinden dat dan blijkbaar heel erg doordacht.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 13 juni 2021 @ 15:36:21 #52
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_199865407
Ja het lijkt me nogal wiedes dat er gefraudeerd is. Alsof er nog steeds bijna 50% op Trump zou stemmen. 8)7
pi_199865634
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik vraag mij af waarom het 4% is gegroeid. Als je de media en de democraten mag geloven is iedereen een mafklapper die denkt als er fraude is gepleegd, maar toch groeit het aantal Amerikanen dat vermoed dat er fraude is gepleegd. Dus wat voor een info hebben zij wat wij niet hebben? Of zouden oogkleppen langzaam aan het afvallen zijn omdat de laatste maanden steeds vaker uitkomt dat Trump in sommige gevallen gewoon gelijk had, of dat het geschreeuw van de democraten tegen o.a. het opsluiten van kinderen vooral werd gebruikt voor politiek gewin gezien ze er zelf geen klote aan doen en het zelfs nog erger maken.
Waarom zijn peilingen of volk ergens in gelooft interessant als gegeven op zich?

Het wordt interessant als onderzoekjournalistiek uit diverse hoeken uitwijst dat er fraude is.

Is dat er dan zijn peilingen onder het volk niet interessant omdat feiten boven meningen gaan.

Is dat er niet dan is het totaal niet relevant dat een deel van het volk iets anders denkt.

Grote delen geloven waarschijnlijk ook in een platte aarde. Dat maakt niet dat ze ook maar een beetje gelijk hebben.
  zondag 13 juni 2021 @ 16:19:28 #54
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199866121
Trump won
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 13 juni 2021 @ 17:31:37 #55
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_199867080
quote:
14s.gif Op zondag 13 juni 2021 16:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trump won
Nope.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_199867337
quote:
14s.gif Op zondag 13 juni 2021 16:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trump won
In zijn beleving wel. Maar nee dus.
  zondag 13 juni 2021 @ 21:45:16 #57
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199871961
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En jij denkt dat 'rechtse' partijen als FvD en JA21 wel opkomen voor Jan Modaal? Heb je hun economische plannen ook gelezen, of enkel de immigratie-standpunten? Het zijn allebei gewoon VVD kloontjes.
Ja want waarin ik in mening verschil met bijvoorbeeld de standpunten van de SP of PVV is dat zij alles via de overheid willen oplossen daar waar ik juist een overheid wil met zo min mogelijk regels en wetten die bijvoorbeeld ondernemers én werknemers belemmeren.
Ik zou bijvoorbeeld graag meer willen werken dan ik nu doe maar dat mag niet. Ik mag die keuze niet vrijelijk maken.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  Beste debater 2022 zondag 13 juni 2021 @ 21:48:20 #58
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199872048
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 21:45 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Ja want waarin ik in mening verschil met bijvoorbeeld de standpunten van de SP of PVV is dat zij alles via de overheid willen oplossen daar waar ik juist een overheid wil met zo min mogelijk regels en wetten die bijvoorbeeld ondernemers én werknemers belemmeren.
Ik zou bijvoorbeeld graag meer willen werken dan ik nu doe maar dat mag niet. Ik mag die keuze niet vrijelijk maken.
Hoe zijn FvD en JA21 en hun economische plannen precies in het voordeel van werknemers?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 13 juni 2021 @ 21:49:49 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199872085
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:32 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik het hiermee oneens. Het is altijd hetzelfde linkse riedeltje wat hij opsteekt: links is geweldig en het uiteindelijke antwoord op het verrotte rechts dat zich in complottheorieën verdiept. Als deze user een argument verliest, hanteert hij ad hominems en generaliseringen waar de honden geen brood van lusten.

Oja trouwens, laat vooral niet doorschemeren dat je gematigd conservatief rechts bent, want in de ogen van Otto ben je dan een complotgekkie die denkt dat de elite ritualistisch bloed opdrinkt. Ik vind dat persoonlijk allemaal erg sneu. Maar ja, anderen vinden dat dan blijkbaar heel erg doordacht.
Nou nee hoor, ik baseer me hiervoor gewoon op de eigen epistels van, kennelijk, je clubmaatjes.

Verder lijkt het me gezien je pohi vanzelfsprekend wat we onder 'links' moeten verstaan. Met je 'Afrikaanse deugden en 'het' (sic) Christelijk moraal'.

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 13-06-2021 21:55:31 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199873911
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:36 schreef Zwansen het volgende:
Ja het lijkt me nogal wiedes dat er gefraudeerd is. Alsof er nog steeds bijna 50% op Trump zou stemmen. 8)7
Precies, alleen dat idee al is absurd.

Iedereen weet dat het minstens 70% moet zijn geweest.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_199873949
man wat een stelletje sore losers

get over it!
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  zondag 13 juni 2021 @ 23:09:06 #62
473624 Blubbertut
Moet hier iets stoers komen te
pi_199874648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:18 schreef Fugue het volgende:

[..]

Bedoel je die keer toen er bewijs op tafel kwam dat de Russen inmeng in de verkiezingen hadden zodat Hillary niet won?
Hillary won niet door de Russische inmenging? 🤣🤣🤣🤣🤣
  maandag 14 juni 2021 @ 08:37:51 #63
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199876617
De helft van de Amerikanen is dan ook dommer dan gemiddeld! 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_199882279
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Daarom snap ik hun voorliefde voor Trump wel; die beloofde immers een moeras te drainen; en als er geen moeras is om te drainen, valt heel hun levensvisie van enorme duistere complotten en elites in duigen en zijn ze hun hobby kwijt.
Het is wat dat betreft raar dat ze juist niet op Trump doken als boegbeeld van de schaduw-elite. Het Trump emperium met duizenden schimmige BVtjes, geld-witwaspraktijken, belastingfraude en belachelijk veel lijntjes naar Russische oligarchen en andere rijke elite.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_199882363
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 21:45 schreef Eiwitshake het volgende:

Ja want waarin ik in mening verschil met bijvoorbeeld de standpunten van de SP of PVV is dat zij alles via de overheid willen oplossen daar waar ik juist een overheid wil met zo min mogelijk regels en wetten die bijvoorbeeld ondernemers én werknemers belemmeren.
Ik zou bijvoorbeeld graag meer willen werken dan ik nu doe maar dat mag niet. Ik mag die keuze niet vrijelijk maken.
Ah jij wil graag 2 baantjes voor een hongerloontje? Of wacht, dat is alleen voor mensen met een lager IQ die niet in staat zijn zich te ontworstelen aan baantjes waar geen opleiding voor is vereist.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_199882410
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 23:09 schreef Blubbertut het volgende:

[..]

Hillary won niet door de Russische inmenging? 🤣🤣🤣🤣🤣
De Russen en de GOP waren gewoon slim genoeg om via slimme algoritmes goed getargette politieke ads te sturen naar de paar swingstates die nodig waren. Geen fraude inderdaad. Maar aan de andere kant, de Russen zien de VS het liefst verzwakken, dus zij steunen de kandidaat waarvan ze verwachten dat die daarvoor het beste zorgt. En dat zijn duidelijk niet de democraten.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 14 juni 2021 @ 15:55:14 #67
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199882500
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ah jij wil graag 2 baantjes voor een hongerloontje? Of wacht, dat is alleen voor mensen met een lager IQ die niet in staat zijn zich te ontworstelen aan baantjes waar geen opleiding voor is vereist.
Dus?
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_199882730
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:55 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Dus?
Beetje nare en harde samenleving sta jij voor ogen dan.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 14 juni 2021 @ 16:37:54 #69
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199883286
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Beetje nare en harde samenleving sta jij voor ogen dan.
want?
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_199883304
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:37 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

want?
kleine overheid zonder wetten/reguleringen voor bedrijven is bijna libertarisch en leidt tot een race naar de bottom met extreme inkomensongelijkheden en arbeidersuitbuiting.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 14 juni 2021 @ 16:53:58 #71
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199883455
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

kleine overheid zonder wetten/reguleringen voor bedrijven is bijna libertarisch en leidt tot een race naar de bottom met extreme inkomensongelijkheden en arbeidersuitbuiting.
Wat is dit nu weer voor zwart-wit redenatie.
Als ik het heb over minder reguleringen en regelgeving maak jij daar geen wetten en regelgeving van.
Er is altijd een overheid nodig om enigszins een oogje in het zeil te houden. Al vraag ik me nu bijvoorbeeld al vaak af waar de bestaande instrumenten van de overheid zijn gebleven zoals bijvoorbeeld de mededingingsautoriteit. Multinationals kunnen nu vaak monopolistisch te werk gaan zonder dat er wordt ingegrepen, ten nadele van het MKB.

Anders dan libertariërs geloof ik niet in sprookjes van een maatschappij zonder overheid. Wél geloof ik in een maatschappij met een beperkte overheid. Een overheid die zich bezighoudt met kerntaken als veiligheid en gezondheidszorg en het innen van belastingen om die kerntaken naar behoren uit te kunnen voeren.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_199883530
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:53 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor zwart-wit redenatie.
Als ik het heb over minder reguleringen en regelgeving maak jij daar geen wetten en regelgeving van.
Er is altijd een overheid nodig om enigszins een oogje in het zeil te houden. Al vraag ik me nu bijvoorbeeld al vaak af waar de bestaande instrumenten van de overheid zijn gebleven zoals bijvoorbeeld de mededingingsautoriteit. Multinationals kunnen nu vaak monopolistisch te werk gaan zonder dat er wordt ingegrepen, ten nadele van het MKB.
Dat las ik dan een beetje verkeerd. Maar goed, je vraagt je nu al af waar regulerende zaken zijn gebleven en dat er niet wordt ingegrepen bij multinationals. Dat doet vermoeden dat je vindt dat op dat gebied de overheid juist groter moet worden ipv kleiner zoals je eerst betoogde? Wat je eerst betoogde leidt juist tot nog meer kaalslag op dat gebied. Want de regeltjes die jou beperken weghalen zorgen ervoor dat die grote toko's nog meer vrijheid krijgen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 14 juni 2021 @ 17:49:10 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199883998
Het wordt tijd dat er stevige repressieve maatregelen worden bedacht voor het valselijk beschuldigen van fraude
  maandag 14 juni 2021 @ 21:03:35 #74
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199886994
Verbied de onderzoeken naar onregelmatigheden bij de verkiezingen!!!!1!!1!!
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 14 juni 2021 @ 21:04:45 #75
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199887030
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

De Russen en de GOP waren gewoon slim genoeg om via slimme algoritmes goed getargette politieke ads te sturen naar de paar swingstates die nodig waren. Geen fraude inderdaad. Maar aan de andere kant, de Russen zien de VS het liefst verzwakken, dus zij steunen de kandidaat waarvan ze verwachten dat die daarvoor het beste zorgt. En dat zijn duidelijk niet de democraten.
Dit is satire hoop ik?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_199888086
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:04 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dit is satire hoop ik?
Je ontkent dat de swingstates door Trump zijn gewonnen door slimme voter targeting in de paar states die het verschil maakten?
Je ontkent dat de Russen het liefst Trump zagen winnen omdat hij de zwakste president ooit was? Een moron die staatsgeheimen verklapt in zijn zucht naar fêtering en extreem omkoopbaar is?
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 14 juni 2021 @ 21:50:01 #77
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199888324
Teleurgestelde verliezers. :')
pi_199889178
quote:
Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Teleurgestelde verliezers. :')
Het kan nog erger; gedurende zijn hele ambtstermijn was Trump een teleurgestelde winnaar.
pi_199890047
quote:
9s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Verbied de onderzoeken naar onregelmatigheden bij de verkiezingen!!!!1!!1!!
Nou, het probleem is meer dat één partij wel allerlei beschuldigingen blijft volhouden terwijl de onderzoeken en rechtszaken toch echt het tegenovergestelde uitwijzen van wat die partij beweerd.

In die zin ja, het tot in den treure blijven liegen over zaken zou inderdaad op een of andere manier als smaad of zo iets afgestraft moeten worden.

Aan de andere kant moet je daar ook weer erg mee opletten want het is daarmee gelijktijdig ook glad ijs om iemand te verbieden te liegen.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:09:17 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199894029
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 10:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor...
79 % van de democratkiezers strongly disagree met de fraudeleugen van Trump
[ afbeelding ]
21 mei 2021
https://www.ipsos.com/sit(...)019%20May%202021.pdf
Net alsof het al niet schokkend genoeg is dat 25% gelooft dat er geknoeid is met de stemmen en 20% het niet zeker weet!!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199894093
quote:
9s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Verbied de onderzoeken naar onregelmatigheden bij de verkiezingen!!!!1!!1!!
Heb je al een idee waarom rechtse politici en nieuwszenders niets meer over smartmatic mogen zeggen en daar momenteel ook niets over willen zeggen? :)
pi_199894259
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Net alsof het al niet schokkend genoeg is dat 25% gelooft dat er geknoeid is met de stemmen en 20% het niet zeker weet!!
Het is inderdaad zorgwekkend dat kwaadwillende politici en media de kiezer wijs kunnen maken dat er op grote schaal geknoeid is met de verkiezingen, zonder daar bewijs voor aan te leveren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 12:34:09 #83
414785 sirdanilot
pi_199895003
Iederee nzag al van mijlenver aankomen dat Trump toen hij twijfel begon te zaaien over briefstemmen al een set up aan het maken was voor een latere claim van verkiezingsfraude. Hij wist ook dondersdgoed dat hij geen schijn van kans maakte.

Als je gelooft dat Trump daadwerkelijk eerlijkerwijs de verkiezing had moeten winnen, dan betekent dat 2 dingen over jou. 1. Je hebt zelfs met de meest basale zaken in je leven ongelooflijk veel moeite doordat je IQ zo laag is dat je niet eens zelfstandig je reet kan afvegen 2. Je steunt de couppoging van een fascistische oligarch die dictator wil spelen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_199895423
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is inderdaad zorgwekkend dat kwaadwillende politici en media de kiezer wijs kunnen maken dat er op grote schaal geknoeid is met de verkiezingen, zonder daar bewijs voor aan te leveren.
Het kwalijke is ook dat leden die een conspiracy pushen vaak zelf net hetgeen te verbergen hebben waar ze een ander onterecht van beschuldigen.

De republikeinen en rechtse nieuwszenders met Trump voorop hebben enkele keren de grenzen opgezocht van hoever ze konden gaan met oproepen tot fraude.

In dat hele proces daarna werd Smartmatic regelmatig aangevallen in een poging de verkiezingen ongeldig te maken. Dat hebben ze moeten rectificeren en daar willen ze t ook niet meer over hebben omdat er bewust een leugen werd verkozen.

Daarbij komt dat als je de republikeinse partij gaat doorlichten je op Jim Jordan, Matt Gaetz en vele anderen stuit die nogal wat lijken in de kast hebben liggen. Dus het ongegrond roepen dat er fraude is en iets van een verhaaltje proberen te creeeren maakt de boodschapper imho altijd per definitie zelf verdacht.

Hetzelfde zie je in Nederland een beetje met die wappies die naar willekeurige politici ongegrond 'pedo' roepen. Dat maakt juist dat je als onderzoeksteam even de gelegenheid zou moeten krijgen bij die roepers thuis even te kijken wat voor materiaal ze hebben verzameld.

Voor hen kan het hele roepen dat willekeurige anderen pedo zijn een mislukte poging zijn de aandacht te verleggen.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 17:53:47 #85
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199898746
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het kwalijke is ook dat leden die een conspiracy pushen vaak zelf net hetgeen te verbergen hebben waar ze een ander onterecht van beschuldigen.

De republikeinen en rechtse nieuwszenders met Trump voorop hebben enkele keren de grenzen opgezocht van hoever ze konden gaan met oproepen tot fraude.

In dat hele proces daarna werd Smartmatic regelmatig aangevallen in een poging de verkiezingen ongeldig te maken. Dat hebben ze moeten rectificeren en daar willen ze t ook niet meer over hebben omdat er bewust een leugen werd verkozen.

Daarbij komt dat als je de republikeinse partij gaat doorlichten je op Jim Jordan, Matt Gaetz en vele anderen stuit die nogal wat lijken in de kast hebben liggen. Dus het ongegrond roepen dat er fraude is en iets van een verhaaltje proberen te creeeren maakt de boodschapper imho altijd per definitie zelf verdacht.

Hetzelfde zie je in Nederland een beetje met die wappies die naar willekeurige politici ongegrond 'pedo' roepen. Dat maakt juist dat je als onderzoeksteam even de gelegenheid zou moeten krijgen bij die roepers thuis even te kijken wat voor materiaal ze hebben verzameld.

Voor hen kan het hele roepen dat willekeurige anderen pedo zijn een mislukte poging zijn de aandacht te verleggen.
Dezelfde Matt Gaetz waarvan die CNN bobo op verborgen camera verklaarde dat ze hem te grazen gingen nemen'?

Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 15 juni 2021 @ 17:56:23 #86
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199898799
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is inderdaad zorgwekkend dat kwaadwillende politici en media de kiezer wijs kunnen maken dat er op grote schaal geknoeid is met de verkiezingen, zonder daar bewijs voor aan te leveren.
Net zoals de Russische samenwerking met Donald Trump in 2016 waar uiteindelijk geen grammetje bewijs voor gevonden is?

Of het opstootje op 6 januari wat gehyped wordt als een soort van staatsgreep?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 15 juni 2021 @ 18:00:47 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199898868
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:56 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Net zoals de Russische samenwerking met Donald Trump in 2016 waar uiteindelijk geen grammetje bewijs voor gevonden is?

Of het opstootje op 6 januari wat gehyped wordt als een soort van staatsgreep?
En waar Hillary ook nog ondanks bewijs dat het totale bullshit was over blijft vertellen dat er een agent is vermoord. :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199914161
Gouverneur van Arizona moet nu toegeven dat er toch wat dingen niet kloppen:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199914706
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Of het opstootje op 6 januari wat gehyped wordt als een soort van staatsgreep?
Het was ook een soort van staatsgreep.
Heel dom opgezet door Trump, dus moest het wel mislukken.
Maar een aantal extremistische trumpfans hadden zeker wel neigingen parlementariers te bedreigen, te mishandelen of te vermoorden.
Of minstens de aanvaarding van het congres van de nieuwe president Biden te voorkomen
pi_199915106
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:53 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor zwart-wit redenatie.
Als ik het heb over minder reguleringen en regelgeving maak jij daar geen wetten en regelgeving van.
Er is altijd een overheid nodig om enigszins een oogje in het zeil te houden. Al vraag ik me nu bijvoorbeeld al vaak af waar de bestaande instrumenten van de overheid zijn gebleven zoals bijvoorbeeld de mededingingsautoriteit. Multinationals kunnen nu vaak monopolistisch te werk gaan zonder dat er wordt ingegrepen, ten nadele van het MKB.

Anders dan libertariërs geloof ik niet in sprookjes van een maatschappij zonder overheid. Wél geloof ik in een maatschappij met een beperkte overheid. Een overheid die zich bezighoudt met kerntaken als veiligheid en gezondheidszorg en het innen van belastingen om die kerntaken naar behoren uit te kunnen voeren.
Jij lijkt terug te willen naar de vrijwel niet gereguleerde situatie van eind negentiende eeuw. Lees je eens in hoe slecht werknemers en de niet elite het hadden.
pi_199915146
Oh en Rasmussen is een uiterste conservatieve pollster die als enige Trump altijd een positie approval rating gaf. Niet betrouwbaar om een gedegen beeld van de Amerikaanse bevolking te schetsen dus. Ik zou die 51% maar met een hele berg zout nemen als jou was.
pi_199918685
Ziet er niet goed uit, dingen kloppen duidelijk niet. Video van 7 minuten:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199918947
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is inderdaad zorgwekkend dat kwaadwillende politici en media de kiezer wijs kunnen maken dat er op grote schaal geknoeid is met de verkiezingen, zonder daar bewijs voor aan te leveren.
Zegt de man die 20 topics heeft lopen brullen over Trump waar ik ook nog geen bewijzen van heb gezien :')
pi_199919315
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zegt de man die 20 topics heeft lopen brullen over Trump waar ik ook nog geen bewijzen van heb gezien :')
Wat liep ik precies te brullen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:41:47 #95
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199925943
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 19:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Jij lijkt terug te willen naar de vrijwel niet gereguleerde situatie van eind negentiende eeuw. Lees je eens in hoe slecht werknemers en de niet elite het hadden.
Lees anders nog een paar keer de strekking van mijn betoog en plaats dan een wel doordachte reactie, je kunt het! ^O^
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_199926088
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:41 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Lees anders nog een paar keer de strekking van mijn betoog en plaats dan een wel doordachte reactie, je kunt het! ^O^
Je zegt zelfs letterlijk dat je terug wil naar een overheid die zich alleen op 'kerntaken' richt oftewel een nachtwakerstaat zoals in de jaren 1900 :')
  donderdag 17 juni 2021 @ 22:23:21 #97
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199936800
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 19:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]


Maar een aantal extremistische trumpfans hadden zeker wel neigingen parlementariers te bedreigen, te mishandelen of te vermoorden.

Aha, vandaar al die AK-47’s en bazooka’s die ze bij zich droegen 😂
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_199938368
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:23 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Aha, vandaar al die AK-47’s en bazooka’s die ze bij zich droegen 😂
ohhh heb jij die gezien? Of denk je maar zoiets?
Schilden, stokken en ook helmen kan men als slagwapen gebruiken.
En wie weet hadden sommigen vuurwapens op zak.
Op het internet werd er al flink stoer geluld en geweld gepland.
En een lynchmob die roept "hang mike pence".. die heeft gewelddadige neigingen. Niet dan ?
Met zun velen boosachtig een parlementarier in de gang belagen .... dat is iemand bedreigen
En sommige heethoofden gaan slaan in die opgefokte stemming.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 03:38:30 #99
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199939473
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:14 schreef Eiwitshake het volgende:

Wie heeft er überhaupt nog vertrouwen in de 'Democratie'?
Ik niet in ieder geval.
sinds 2006 worden mij en de mijnen al structureel buiten de macht in Nederland gehouden.

Ik vermoed dat het overgrote deel van de kiezers in Nederland daar geen probleem mee heeft. Dat is toch een mooi voorbeeld dat democratie in Nederland prima werkt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 2 juli 2021 @ 08:53:24 #100
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_200164610
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 23:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ohhh heb jij die gezien? Of denk je maar zoiets?
Schilden, stokken en ook helmen kan men als slagwapen gebruiken.
En wie weet hadden sommigen vuurwapens op zak.
Op het internet werd er al flink stoer geluld en geweld gepland.
En een lynchmob die roept "hang mike pence".. die heeft gewelddadige neigingen. Niet dan ?
Met zun velen boosachtig een parlementarier in de gang belagen .... dat is iemand bedreigen
En sommige heethoofden gaan slaan in die opgefokte stemming.
Boosachtig een parlementarier belagen! Het nieuwe 9/11! Het nieuwe Pearl Harbor!
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 2 juli 2021 @ 08:55:12 #101
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_200164628
Al die keyboard warriors hier die overal een complot in zien.
pi_200165379
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 08:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Boosachtig een parlementarier belagen! Het nieuwe 9/11! Het nieuwe Pearl Harbor!
9/11. pearl harbor.... dat is jouw stropop.
Het was een lynchmob en dat kon exploderen tot vele doden..
Het doel van de voorhoede was de democratische afwikkeling van de verkiezingen saboteren, voorkomen dat er een nieuwe president werd geïnstalleerd, gekozen door de Amerikanen. Een staatsgreeppoging en opgezet door Trump
  vrijdag 2 juli 2021 @ 10:15:26 #103
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_200165450
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

9/11. pearl harbor.... dat is jouw stropop.
Nee hoor, dat waren de woorden van Joe Biden en de media die in de broekzak van de DNC zitten.

quote:
Het was een lynchmob en dat kon exploderen tot vele doden..

En waarom zijn die doden niet gevallen? Er liepen een paar honderd protesters door de gangen en de vergaderzalen, die wat selfies namen en de laptop van Nacy Pelosi stalen. De enige doden die vielen waren een agent met een hartaanval en een ongewapende vrouw die door de beveiliging werd doodgeschoten.
quote:
Het doel van de voorhoede was de democratische afwikkeling van de verkiezingen saboteren, voorkomen dat er een nieuwe president werd geïnstalleerd, gekozen door de Amerikanen. Een staatsgreeppoging en opgezet door Trump
Koekoek! :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 2 juli 2021 @ 10:21:33 #104
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200165502
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:28 schreef Starhopper het volgende:
Er is geen enkel bewijs van fraude.
Ik spreek je later dit jaar! :Y (Er staat het één en ander aan te komen!)
pi_200165527
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nee hoor, dat waren de woorden van Joe Biden en de media die in de broekzak van de DNC zitten.
. Dat zijn jouw woorden die je gebruikt alsof ik daar over begon
[..]

quote:
En waarom zijn die doden niet gevallen?
Omdat er beveiligers waren die de parlementariers wegloodsten.
Opgehitste heethoofden willen wel eens doorschieten in hun woede en gewelddadig worden.
Plus dat een aantal extremisten vooraf al planden mensen te mishandelen en te vermoorden

quote:
Er liepen een paar honderd protesters door de gangen en de vergaderzalen, die wat selfies namen en de laptop van Nacy Pelosi stalen
Die zgn toeristen waren de achterhoede van die lynchmob. Het zijn de meelopers die de voorhoede legitimeren in hun geweld.
Mike Pence, Nancy Pelosi en nog een aantal gekozen volksvertegenwoordigers waren doelwitten van de "revolutionairen" Waren ze niet gevlucht dan konden ze vermoord worden.

Het was ook Trump die de voorhoede opriep tot geweld met dit soort ophitsingen: " fight like hell" en "if you don't fight like hell you don't have a country"
  vrijdag 2 juli 2021 @ 10:23:58 #106
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200165536
Het grootste probleem van de Amerikaanse verkiezingen is niet eventuele fraude, maar dat er blijkbaar uit miljoenen Amerikanen de keuze is tussen 2 opa's waarvan degene die het meeste modder op de andere kan gooien, wint.

Net als bijna alles in de US, is het allemaal nep "show".
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 10:24:41 #107
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_200165543
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

. Dat zijn jouw woorden die je gebruikt alsof ik daar over begon
[..]
[..]

Omdat er beveiligers waren die de parlementariers wegloodsten.
Opgehitste heethoofden willen wel eens doorschieten in hun woede en gewelddadig worden.
Plus dat een aantal extremisten vooraf al planden mensen te mishandelen en te vermoorden
[..]

Die zgn toeristen waren de achterhoede van die lynchmob. Het zijn de meelopers die de voorhoede legitimeren in hun geweld.
Mike Pence, Nancy Pelosi en nog een aantal gekozen volksvertegenwoordigers waren doelwitten van de "revolutionairen" Waren ze niet gevlucht dan konden ze vermoord worden.
Je hebt goed geluisterd naar de propaganda. Brave jongen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_200165574
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:23 schreef daNpy het volgende:
waarvan degene die het meeste modder op de andere kan gooien, wint.
De grootste moddergooier verloor en ging toen nog meer modder gooien in een zielige staatsgreeppoging
pi_200166449
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:21 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik spreek je later dit jaar! :Y (Er staat het één en ander aan te komen!)
:')
pi_200166622
Mooi om te zien dat er vier jaar lang werd gejankt, geblokkeerd en moeilijk werd gedaan om de uitslag toen Trump vanwege Russische hackers de verkiezingen won.

En diezelfde mensen nu zeggen dat er geen fraude is, mensen gek/wappies zijn en verder moeten gaan met hun leven :')
pi_200166673
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi om te zien dat er vier jaar lang werd gejankt, geblokkeerd en moeilijk werd gedaan om de uitslag toen Trump vanwege Russische hackers de verkiezingen won.

En diezelfde mensen nu zeggen dat er geen fraude is, mensen gek/wappies zijn en verder moeten gaan met hun leven :')
Volgens mij geloofde niemand in 2016 dat Hilary alsnog in augustus tot winnaar zou worden uitgeroepen, maar misschien herinner ik me dat verkeerd :').
pi_200166707
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi om te zien dat er vier jaar lang werd gejankt, geblokkeerd en moeilijk werd gedaan om de uitslag toen Trump vanwege Russische hackers de verkiezingen won.

En diezelfde mensen nu zeggen dat er geen fraude is, mensen gek/wappies zijn en verder moeten gaan met hun leven :')
Er was geen fraude in 2020 ... Logisch dat veel mensen dat nu zeggen of men wel of niet ooit dacht dat Trump met Rusland samen de verkiezingen van 2016 manipuleerde
pi_200168927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi om te zien dat er vier jaar lang werd gejankt, geblokkeerd en moeilijk werd gedaan om de uitslag toen Trump vanwege Russische hackers de verkiezingen won.

En diezelfde mensen nu zeggen dat er geen fraude is, mensen gek/wappies zijn en verder moeten gaan met hun leven :')
Een groot verschil is wel dat het Mueller rapport uit heeft gewezen dat de Russen zich wel op een illegale manier hebben bemoeid met de Amerikaanse verkiezingen, dat dit in het voordeel van Trump gebeurde en dat er meerdere contacten waren tussen Russen en het campagneteam van Trump. Meerdere personen zijn veroordeeld omdat ze hierover onder ede gelogen hebben. Uiteindelijk was er onvoldoende bewijs om Trump direct te linken aan een illegale samenzwering. Wel zijn er aanwijzingen voor obstruction of justice door Trump, maar het probleem is dat een zittend president niet strafrechtelijk vervolgd kan worden. De enige mogelijkheid is impeachment,maar dat was afhankelijk van het Senaat met een Republikeinse meerderheid, kansloos dus.

Als je dat vergelijkt met de verkiezingen van 2020. Er zijn nu 0,0 aanwijzingen dat er massale fraude is gepleegd. Er is enkel het gekrijs van een kleuter die niet tegen z'n verlies kan en de echo's van zijn infantiele achterban.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwoerd op 02-07-2021 15:58:43 ]
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:38:51 #114
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_200602974
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 03:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het overgrote deel van de kiezers in Nederland daar geen probleem mee heeft. Dat is toch een mooi voorbeeld dat democratie in Nederland prima werkt.
Democratie is het regeren van de meerderheid met in acht name van minderheidsbelangen.
Het structureel buitensluiten van minderheidsbelangen is discriminatie, zo is mij op school altijd ingepeperd.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_200603189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 08:55 schreef xzaz het volgende:
Al die keyboard warriors hier die overal een complot in zien.
Er is wel een complot in te zien, maar dat is meer de hersenspoeling van pak 'em beet 40% van het electoraat (rasmussen 50% -> dus zeg 40%), die deze fabeltjes geloven.
pi_200603651
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:28 schreef Starhopper het volgende:
Er is geen enkel bewijs van fraude.
pi_200605117
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ook de Arizona audit die nu gaande is, kan wel eens bewijs gaan leveren dat er geknoeid is met de stembiljetten. Ik ben benieuwd!
Je schreef dit 11 juni Het is nu 28 juli.
Geen bewijs gevonden dus.
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:38:00 #118
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200605151
Ik vermoed het bij de Nederlandse verkiezingen. Als het niet het geval is, verafschuw ik het Nederlandse volk meer dan ik aanvankelijk dacht.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200605164
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:38 schreef Fcu030 het volgende:
Ik vermoed het bij de Nederlandse verkiezingen. Als het niet het geval is, verafschuw ik het Nederlandse volk meer dan ik aanvankelijk dacht.
Hoe denk je dat dat zou werken?
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:40:27 #120
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200605184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hoe denk je dat dat zou werken?
Hooggeplaatste officials die de doorgegeven stemmen manipuleren. Met goeddunken van lagere treden.

Alles is voor mij gunstiger dan het hele Nederlandse volk haten.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200605232
quote:
One-third (32%) of Americans continue to believe that Joe Biden’s victory in 2020 was due to voter fraud
21 juni 2021
https://www.monmouth.edu/(...)mouthpoll_us_062121/
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 28 juli 2021 @ 22:45:27 #122
414785 sirdanilot
pi_200605257
Ik heb nog nergens overtuigende bewijs gezien van verkiezingsfraude.

Het lijkt me gewoon weer een stel boerenkinkels met een mentaliteit uit de 19e eeuw die het leuk vinden om mekaar af te knallen die complotjes hebben bedacht om een fascistische coupepoging te rechtvaardigen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200605316
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:40 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Hooggeplaatste officials die de doorgegeven stemmen manipuleren. Met goeddunken van lagere treden.

Alles is voor mij gunstiger dan het hele Nederlandse volk haten.
Maar stemlokalen kunnen zelf zien wat is doorgegeven aan de kiesraad. En ze bestaan bovendien uit allerlei vrijwilligers. Echt geen enkele kans dat dat zou werken of onder de pet zou blijven lijkt me.

Vanwaar die haat trouwens?
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:53:19 #124
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200605387
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Maar stemlokalen kunnen zelf zien wat is doorgegeven aan de kiesraad. En ze bestaan bovendien uit allerlei vrijwilligers. Echt geen enkele kans dat dat zou werken of onder de pet zou blijven lijkt me.

Vanwaar die haat trouwens?
De VVD.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200605417
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:45 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb nog nergens overtuigende bewijs gezien van verkiezingsfraude.

Het lijkt me gewoon weer een stel boerenkinkels met een mentaliteit uit de 19e eeuw die het leuk vinden om mekaar af te knallen die complotjes hebben bedacht om een fascistische coupepoging te rechtvaardigen.
Het ligt kwalijker dan een slechts een stel boerenkinkels.
Het is 1/3 van de Amerikanen die gaarne de fuhrer Trump willen geloven en mee-ontsporen.
pi_200611157
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Democratie is het regeren van de meerderheid met in acht name van minderheidsbelangen.
Het structureel buitensluiten van minderheidsbelangen is discriminatie, zo is mij op school altijd ingepeperd.
Democratie is de stem van het volk. Punt. Meer is het niet.

Hoe je dat invult met meerderheid / minderheid / parlement / etc., is niet van belang. Als bijvoorbeeld het volk de sharia wil, dan is dat ook democratie.
pi_200612452
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:38 schreef Fcu030 het volgende:
Ik vermoed het bij de Nederlandse verkiezingen. Als het niet het geval is, verafschuw ik het Nederlandse volk meer dan ik aanvankelijk dacht.
Haha veel sterkte dan in met je haat omgaan! O+
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_200615347
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je schreef dit 11 juni Het is nu 28 juli.
Geen bewijs gevonden dus.
:')

Hier een mooi voorbeeld van hoe luie mensen hun wereldbeeld bepalen. Het proces is nog niet helemaal afgerond Einstein.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200615642
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Hier een mooi voorbeeld van hoe luie mensen hun wereldbeeld bepalen. Het proces is nog niet helemaal afgerond Einstein.
zeg je nu dat jij lui ben? Waarom ?
Als er grote fraude was in Arizona , dan had men dat allang gevonden en gepubliceerd,
Olv de fuhrer Trump had men nieuwe verkiezingen geëist, dan wel een jacht begonnen op het vermeende complot

Maar..... er valt niks te vinden, blijkbaar. Het is allemaal zoeken naar het bewijs van eigen gelijk en een reden vinden de verkiezingen te stelen.
  donderdag 29 juli 2021 @ 14:24:24 #130
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200615661
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Haha veel sterkte dan in met je haat omgaan! O+
Bedankt!
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200615674
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

:')

Hier een mooi voorbeeld van hoe luie mensen hun wereldbeeld bepalen. Het proces is nog niet helemaal afgerond Einstein.
Houd hoop, PCP!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200617292
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

:')

Hier een mooi voorbeeld van hoe luie mensen hun wereldbeeld bepalen. Het proces is nog niet helemaal afgerond Einstein.
Ik kan je alvast op een briefje geven dat de Democraten dit onderzoek op zo'n manier aan het frustreren zijn dat de resultaten die eruit gaan komen (geen fraude) totaal niet geloofwaardig zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200617545
Er is geen bewijs van grootschalig valsspelen. Bewijs van zeer kleinschalig valsspelen is er wel; valsspelen in Trump's voordeel wel te verstaan :D (Trump-stemmen namens al overleden mensen, Biden die meer stemmen blijkt te hebben na hertelling bijv.).

Maar goed, 1/2 a 1/3 van de bevolking (lees: Republikeinen) gelooft dus dat er is valsgespeeld en/of dat Biden heeft gewonnen dankzij het valsspelen terwijl er geen bewijs voor is. Nul. Ondertussen wordt deze leugen wel gebruikt om de regels te veranderen in het voordeel van de Republikeinen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200617549
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik kan je alvast op een briefje geven dat de Democraten dit onderzoek op zo'n manier aan het frustreren zijn dat de resultaten die eruit gaan komen (geen fraude) totaal niet geloofwaardig zijn.
De organisatie van het onderzoek is in handen van trumpaanhangers en de autoriteiten van Arizona werken mee.
Wat valt er dan van buitenaf te frustreren? Men gaat hardnekkig door met ballot per ballot grondig onderzoeken in de hoop het gelijk van Trump te kunnen bewijzen.

Maar is het een vijfjarenplan ?
pi_200618316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De organisatie van het onderzoek is in handen van trumpaanhangers en de autoriteiten van Arizona werken mee.
Wat valt er dan van buitenaf te frustreren? Men gaat hardnekkig door met ballot per ballot grondig onderzoeken in de hoop het gelijk van Trump te kunnen bewijzen.

Maar is het een vijfjarenplan ?
Ludachrist is aan het trollen, beste Bluesdude.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')