morgenmiddag kijken of het het zelfde effect heeftquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, na een kattenplaatje is het wel bedtijd eigenlijk
Nee met een negatieve test mag je ook binnenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan nu het hoofd van grmbl er afhalen voor verder onderzoek
Wil dr. Bitterbal zich melden op de afdeling neurologie, dr. Bitterbal neurologie.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan nu het hoofd van grmbl er afhalen voor verder onderzoek
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil dr. Bitterbal zich melden op de afdeling neurologie, dr. Bitterbal neurologie.
Helemaal naakt werkt dan beter?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zin om half naakt door huis te lopen, Maar de begeleiding komt zo, dus geen goed idee
Ik ben vandaag niet kunnen gaan, moet helaas in het weekend.quote:
Beetje helicopteren als ze voor de deur staanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zin om half naakt door huis te lopen, Maar de begeleiding komt zo, dus geen goed idee
Ondersteunend beeldmateriaal helpt vaak welquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw. Zit me al 2 weken te ergeren aan allerlei negers die steeds meer en meer zwerfvuil dumpen bij de kledinginzamelcontainer (matrassen, rollen tapijt, blokken schuimrubber etc) en vanmiddag maar eens de gemeente gepoked op Facebook.
Binnen een paar uur is alles weg![]()
Vanmiddag (uur of 3) dit plaatje naar de gemeente gestuurd.
[ afbeelding ]
Nu net deze gemaakt.
[ afbeelding ]
Indrukwekkend
Melkkleurige voorpretdruppelsquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje helicopteren als ze voor de deur staan
Dan kan ik net zo goed vast een weekendtas neerzetten, want dan word ik meteen opgehaald en naar het GGZ terrein gestuurdquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje helicopteren als ze voor de deur staan
Dan zou ik het latex gimp masker achterwege latenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil ze geen trauma toebrengen
dus door jouw toedoen hebben de negerts geen slaapplaats meerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw. Zit me al 2 weken te ergeren aan allerlei negers die steeds meer en meer zwerfvuil dumpen bij de kledinginzamelcontainer (matrassen, rollen tapijt, blokken schuimrubber etc) en vanmiddag maar eens de gemeente gepoked op Facebook.
Binnen een paar uur is alles weg![]()
Vanmiddag (uur of 3) dit plaatje naar de gemeente gestuurd.
[ afbeelding ]
Nu net deze gemaakt.
[ afbeelding ]
Indrukwekkend
zolang het niet de onderste helft is maakt dat toch niet uitquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weekendje chillenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed vast een weekendtas neerzetten, want dan word ik meteen opgehaald en naar het GGZ terrein gestuurd
Ik denk toch dat ze me dan vriendelijk verzoeken een t-shirt oid aan te trekken, zeker ik en mijn neurofibrodingessenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
zolang het niet de onderste helft is maakt dat toch niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |