Beetje vroeg wel hequote:
Hoe is dat in België?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat nog maar een paar keer herhalen
Een puinhoop met AZ vooral.quote:
Hmm, dus Hugo doet het zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Een puinhoop met AZ vooral.
De ouderen en risicogroep krijgen hun tweede pirk later dan de jongere die nu aan de beurt zijn
België is politiek gezien al geruime tijd een zooitjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dus Hugo doet het zo slecht nog niet
Het zal overal wel wat zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dus Hugo doet het zo slecht nog niet
Nogal jaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
België is politiek gezien al geruime tijd een zooitje
Ik krijg maandag de eerstequote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Het zal overal wel wat zijn
Morgen mag ik om de tweede
Ja 206 jaar om precies te zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dan geweigerd wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn tweede komt te laat. We gaan over 2 weken naar Oostenrijk
Ben al een hele tijd opgehouden met het te volgen, niet te doenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Foei!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
morgenmiddag kijken of het het zelfde effect heeftquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, na een kattenplaatje is het wel bedtijd eigenlijk
Nee met een negatieve test mag je ook binnenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan nu het hoofd van grmbl er afhalen voor verder onderzoek
Wil dr. Bitterbal zich melden op de afdeling neurologie, dr. Bitterbal neurologie.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan nu het hoofd van grmbl er afhalen voor verder onderzoek
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil dr. Bitterbal zich melden op de afdeling neurologie, dr. Bitterbal neurologie.
Helemaal naakt werkt dan beter?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zin om half naakt door huis te lopen, Maar de begeleiding komt zo, dus geen goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |