Veemhal denk ik, zelf nog nooit geweestquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n markthal-achtig iets met een AH
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
Godverdomme, lig weer in het ziekenhuisWeer een black-out/epileptische aanval gehad net op kantoor ...
Oh wow shit man. Sterkte.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
Godverdomme, lig weer in het ziekenhuisWeer een black-out/epileptische aanval gehad net op kantoor ...
Dat was ‘mquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veemhal denk ik, zelf nog nooit geweest![]()
![]()
hij moet eerst nog even 22k lopen op de fysiotrainer dan appt ie wel terugquote:
En natuurlijk goed te bereiken vanaf jullie kantoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was ‘mWas leuk om even rond te kijken, maar uiteindelijk gewoon een broodje bij AH gekocht
Dat is echt bij mij om de hoek.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was ‘mWas leuk om even rond te kijken, maar uiteindelijk gewoon een broodje bij AH gekocht
Ja tuurlijk. We weten bijna allemaal dat ie dat scenario al een keer eerder heeft gehad met alle ellende van dien en dat dat ook nog heel anders had kunnen aflopen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En natuurlijk goed te bereiken vanaf jullie kantoor
nouja hij heeft zichzelf bijna dood geredenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. We weten bijna allemaal dat ie dat scenario al een keer eerder heeft gehad met alle ellende van dien en dat dat ook nog heel anders had kunnen aflopen.
Dus thank god niet nog een keer tijdens het rijden!
Collega van mij woont daar ook. Hoekhuis uit de jaren 20/30.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is echt bij mij om de hoek.
Precies dat dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouja hij heeft zichzelf bijna dood gereden
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouja hij heeft zichzelf bijna dood gereden
hij heeft ernstig ongeluk had aantal jaren terug. tegen een boom geredenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:34 schreef shiitake het volgende:
Dat heb ik eerder denk ik niet meegekregen. Ik lees hier nog niet zolang mee. Maar heftig zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |