abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:08:42 #1
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199831387
Hoe tijdelijk is de tijdelijke coronawet? 'Oppassen dat we maatregelen niet normaal gaan vinden'.
quote:
Het aantal besmettingen daalt en de wereld lijkt weer langzaam op weg naar de situatie van voor de pandemie. Maar de tijdelijke coronawet, waarmee het kabinet maatregelen kan nemen tegen de verspreiding van het virus, is er nog steeds. De vraag rijst: hoelang nog?

De coronawet geldt sinds 1 december 2020 en geldt telkens voor drie maanden. Voor het einde van die periode kan hij worden verlengd, met instemming van de Eerste en Tweede Kamer en na een advies van de gezondheidsraad. Tot nu toe gebeurde dat twee keer: de wet loopt nu tot 1 september.

quote:
Woensdagavond zinspeelde minister Hugo de Jonge in Nieuwsuur op een eventuele verlenging van de noodwet.

"Die tijdelijke wet moet niet langer voortduren dan strikt genomen noodzakelijk", zegt hij. "Maar er staan ook dingen in als de quarantaineplicht of het langer kunnen testen bij toegang. Dat kan een reden zijn, zonder daarop vooruit te lopen, om een aantal elementen van die wet overeind te willen houden."

Het is volgens De Jonge ook denkbaar dat we helemaal afscheid nemen van de wet als de cijfers blijven dalen.

Gewenning
Manon Julicher, universitair docent staatsrecht aan de Universiteit Utrecht, vindt het belangrijk dat we waakzaam blijven op een mogelijke verlenging van de wet. Zij waarschuwt voor 'gewenning' aan bepaalde maatregelen.

"De wet heeft als doel het tegengaan van het virus", zegt ze in Nieuwsuur. "Dus op het moment dat het beter lijkt te gaan, kun je gaan afschalen."

Julicher snapt de overweging van De Jonge om de wet eventueel te behouden vanwege de nieuwe elementen die erin zitten, zoals de quarantaineplicht en de vaccinbewijzen. "Tegelijkertijd moet je wel heel erg oppassen dat het wel tijdelijk blijft. Dan heb ik het niet zozeer over de komende drie tot zes maanden. Maar wat gaat er gebeuren op de lange termijn, als we kijken naar over één jaar of twee jaar?"

Ze maakt zich zorgen dat een bepaalde situatie zich gaat normaliseren. "Wie had ooit gedacht dat je het normaal zou vinden dat je anderhalve meter afstand moet houden. En wat gaan we straks doen als we een verkoudheidje hebben? Blijft dat testen? Heeft het een olievlekwerking op andere ziektes?"

Julicher benadrukt dat ze niet denkt dat er slechte bedoelingen achter de wet zitten. "Maar ik denk wel dat je er écht alert op moet blijven."

Van der Staaij: waarom overeind blijven houden?
SGP-fractievoorzitter Kees van der Staaij is sceptisch over de toekomst van de wet. Volgens hem is de wet niet meer nodig als de crisis is bezworen.


"Je moet oppassen dat er straks niet wordt gezegd: er is kans op een uitbraak, dus de wet is nog nodig", zegt hij tegen Nieuwsuur. "Dan zeg ik: nee, wacht even, we hadden speciale wetgeving nodig omdat het een crisissituatie was waarin de zorg overbelast was en we kampten met volle ic's. Dat was een rechtvaardiging voor verdere vrijheidsbeperkingen dan normaal het geval zou zijn."

Hij vindt dat de wet niet overeind hoeft te worden gehouden als de cijfers straks in nog sneller tempo zijn gedaald.

GroenLinks wil ook af van de noodwet, maar wil kijken of het testen overeind kan blijven in een nieuwe, tijdelijke wet. "Het zou natuurlijk kunnen dat er straks een nieuwe mutatie is van het virus en dat je dat wil tegengaan door meer te gaan testen", zegt GroenLinks-Kamerlid Lisa Westerveld. "Daarmee willen we voorkomen dat we opnieuw met elkaar in een lockdown gaan, wat wordt geregeld in die noodwet."
GVD, Jensen krijgt gelijk! :Y

Zie hier de uitzending terug! https://www.npostart.nl/nieuwsuur/09-06-2021/VPWON_1324240
pi_199831426
quote:
Krijgt Jensen ook, helaas. Ik wou dat hij ongelijk had gekregen, maar hij had gewoon een vooruitziende blik
pi_199831453
Ik verheug me al op het najaar als het hele circus weer van voor af aan begint.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_199831492
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:15 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik verheug me al op het najaar als het hele circus weer van voor af aan begint.
Dan gaan er flinke rellen uitbreken denk ik.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199831509
Dat was toch wel duidelijk? De machtswellust liep bij Hugo in de schoenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:19:58 #6
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199831540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan gaan er flinke rellen uitbreken denk ik.
Ja, ik vrees ook dat een eventuele nieuwe LockDown niet zonder slag of stoot geaccepteerd gaat worden!
Maar als het goed is zitten we dan in een 'normale' griepgolf... :')
pi_199831583
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:08 schreef Bocaj het volgende:
GVD, Jensen krijgt gelijk!

:') !!
pi_199831617
Welke kans op een uitbraak ? Iedere kwetsbare is gevaccineerd.
pi_199831632
1 september 2021 afschaffen, klaar
Cindy De Vuyst
pi_199831697
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:19 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Maar als het goed is zitten we dan in een 'normale' griepgolf... :')


Gewoon naast je jaarlijkse dubbele coronavaccinatie je dan ook maar 2x per jaar laten vaccineren voor griep de komende 8 jaar, er zit niets anders op. Denk aan de ouderen, denk aan de zorg!1!! *)
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_199831810
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:12 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Krijgt Jensen ook, helaas. Ik wou dat hij ongelijk had gekregen, maar hij had gewoon een vooruitziende blik
Als ik een pen vasthou en loslaat valt deze op de grond. Ik heb dan ook een vooruitziende blik!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:48:54 #12
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199831915
Ik zit qua vakantie boeken, of zelfs relatief ver weg liggende dagtripjes, eigenlijk te wachten tot die mondkapjes eens verdwijnen. Ik ervaar ze als te heet voor lange tijd achter elkaar (blijkbaar hebben anderen daar geen last van).

Maar het schiet niet op. :N
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:53:22 #13
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199831976
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:48 schreef Eightyone het volgende:
Ik zit qua vakantie boeken, of zelfs relatief ver weg liggende dagtripjes, eigenlijk te wachten tot die mondkapjes eens verdwijnen. Ik ervaar ze als te heet voor lange tijd achter elkaar (blijkbaar hebben anderen daar geen last van).

Maar het schiet niet op. :N
Ja, als ik een kwartier aan het boodschappen doen ben is het al helemaal nat en ben dan blij het af te kunnen doen...
Mensen (medisch) die er de hele dag mee lopen zullen een veel beter kwaliteit hebben lijkt mij....
pi_199832122
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan gaan er flinke rellen uitbreken denk ik.
Ik denk het niet, het repressie-apparaat is inmiddels in orde. Onze softe D66 rechters die altijd bereid zijn om te zorgen dat een verkrachter-asielzoeker zijn verblijfsvergunning kan behouden en gevangenisstraf te ingrijpend vinden voor kopschoppers, doen niet moeilijk over gevangenisstraf voor het duwen van een ME-er in uniform. Een autistische jongen met een schuld van 40.000 euro opzadelen omdat hij een blikje cola uit een frietzaak had gepikt is ook het nieuwe normaal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 16:09:47 #15
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199832913
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:53 schreef Bocaj het volgende:


Mensen (medisch) die er de hele dag mee lopen zullen een veel beter kwaliteit hebben lijkt mij....
ja daar zitten gaten in gepeforeerd zodat het meer lucht doorlaat. Tot aan je kin omlaag trekken schijnt ook te helpen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Speekselklier op 11-06-2021 16:15:06 ]
Tot nooit .......
  vrijdag 11 juni 2021 @ 16:37:41 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199833339
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 16:09 schreef Speekselklier het volgende:

Tot aan je kin omlaag trekken schijnt ook te helpen.
De boetes die je ervoor krijgt (geld dat je beter gewoon aan een dagtripje had kunnen besteden, of anders aan een of ander leuk hebbeding) dan weer niet. :+
pi_199860623
"moet niet normaal worden", lol.
Het was natuurlijk van begin af aan de bedoeling om al deze shit permanent in te voeren.
Meer controle, minder privacy, meer afhankelijkheid van de staat, minder vrijheid.

Dit was precies de norm (dus het nieuwe 'normaal') die ze voor ogen hadden.

En al die schapen maar klakkeloos volgen en bij de verkiezingen WEER op die volksverraders stemmen.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
  zondag 13 juni 2021 @ 08:52:55 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199860631
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 08:50 schreef Kornolio het volgende:
"moet niet normaal worden", lol.
Het was natuurlijk van begin af aan de bedoeling om al deze shit permanent in te voeren.
Meer controle, minder privacy, meer afhankelijkheid van de staat, minder vrijheid.

Dit was precies de norm (dus het nieuwe 'normaal') die ze voor ogen hadden.

En al die schapen maar klakkeloos volgen en bij de verkiezingen WEER op die volksverraders stemmen.
Uh, ok.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199860644
quote:
Helaas wel ja.

Ik vind Jensen een vervelende schreeuwerd, maar hij had wel gelijk.

En al die mensen die hem afschilderden als wappie, complotdenker, enzovoort, kunnen zich dat nu ineens niet herinneren of mompelen iets over andere omstandigheden en onvoorziene ontwikkelingen.

Zeer triest om te zien hoe Nederland afglijdt tot totale controlestaat. En dat al die domme schapen daar niet eens het probleem van inzien.
Alle vrijheden waar vorige generaties voor hebben gevochten woden nu klakkeloos weer ingeleverd. En eenmaal ingeleverd krijgen we die NIET meer terug.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_199860647
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 08:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Uh, ok.
Nee, is helemaal niet ok.

Maar helaas wel waar.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
  zondag 13 juni 2021 @ 08:55:56 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199860653
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 08:55 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Nee, is helemaal niet ok.

Maar helaas wel waar.
Ja, sure.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199860672
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 08:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja, sure.
Ironisch genoeg gaven mensen precies deze zelfde reactie als je een jaar geleden zou verkondigen dat over een jaar de situatie zou zijn zoals die nu vandaag de dag is.

"Sure :') Tuurlijk joh :') Uhhh OK complotwappie :')" enzovoort.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
  zondag 13 juni 2021 @ 09:01:30 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199860693
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 08:58 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Ironisch genoeg gaven mensen precies deze zelfde reactie als je een jaar geleden zou verkondigen dat over een jaar de situatie zou zijn zoals die nu vandaag de dag is.

"Sure :') Tuurlijk joh :') Uhhh OK complotwappie :')" enzovoort.
Uh, ok.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199860714
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 09:01 schreef Dven het volgende:
Uh, ok.
Nee, is helemaal niet ok.

Maar helaas wel waar.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
  zondag 13 juni 2021 @ 09:13:01 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199860753
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 09:07 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Nee, is helemaal niet ok.

Maar helaas wel waar.
Ja, sure.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199860766
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 09:13 schreef Dven het volgende:
Ja, sure.
:')
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
  zondag 13 juni 2021 @ 09:31:22 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199860913
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan gaan er flinke rellen uitbreken denk ik.
Ik ook. Als.
Het zijn en blijven politieke keuzes en daarbij is het gewoon klaar nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 13 juni 2021 @ 09:31:49 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199860915
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 09:14 schreef Kornolio het volgende:

[..]

:')
En is dit wereldwijd? :o :o Tsjemig zeg.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 13 juni 2021 @ 09:36:36 #29
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199860946
Zowel binnen als buiten het parlement wordt benadrukt waakzaam te zijn op onnodige verlenging van de coronawet en is men aan het voorbereiden op afschaffing. Hoe bewijst dit in hemelsnaam Jensen zijn gelijk?
pi_199861127
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 08:55 schreef Kornolio het volgende:
Zeer triest om te zien hoe Nederland afglijdt tot totale controlestaat. En dat al die domme schapen daar niet eens het probleem van inzien.
Alle vrijheden waar vorige generaties voor hebben gevochten woden nu klakkeloos weer ingeleverd. En eenmaal ingeleverd krijgen we die NIET meer terug.
Als het woord 'schapen' valt, dan weet je genoeg. Dan heb je te maken met een geile herder of met een wappie. Mooi man, denken dat nu alle vrijheden kwijt zijn en dat zelfverzekerd durven uit te spreken :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 13 juni 2021 @ 10:02:09 #31
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199861162
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 09:31 schreef Dven het volgende:

[..]

En is dit wereldwijd? :o :o Tsjemig zeg.
Hugo's macht moet je niet onderschatten. Rijkt zelfs verder dat Poetin en Xi.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199861236
Even zien, had Jensen gelijk.
Ik heb het zelf niet bekeken, maar gelet op zijn insteek zal Jensen hebben beweerd dat de noodwet er nooit af zal gaan?

De discussie over de looptijd wordt nu juist opgestart. En Hugo houdt alle opties nog open. En er is kritiek uit de oppositie om de wet niet langer aan te houden.

Heeft Jensen gelijk? Too soon to tell.
pi_199861250
Ga je lekker druk maken over iets serieus :')

Die wetten zijn tijdelijk, die Corona zooi is tijdelijk.
  zondag 13 juni 2021 @ 11:42:22 #34
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199862436
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:53 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, als ik een kwartier aan het boodschappen doen ben is het al helemaal nat en ben dan blij het af te kunnen doen...
Mensen (medisch) die er de hele dag mee lopen zullen een veel beter kwaliteit hebben lijkt mij....
Ik doe hem tegenwoordig gewoon over de mond, neus vrij. Ben gevaccineerd, besmettingen hier zijn er nauwelijks v.z.i.w.

Het zal allemaal wel :) helemaal klaar met die mondkap :W
pi_199862654
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:08 schreef bianconeri het volgende:
Ga je lekker druk maken over iets serieus :')

Die wetten zijn tijdelijk, die Corona zooi is tijdelijk.
Dat zeiden mensen vorig jaar ook. Toen de lockdown enkele weken zou duren.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_199862689
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 08:55 schreef Kornolio het volgende:

Zeer triest om te zien hoe Nederland afglijdt tot totale controlestaat. En dat al die domme schapen daar niet eens het probleem van inzien.
Alle vrijheden waar vorige generaties voor hebben gevochten woden nu klakkeloos weer ingeleverd. En eenmaal ingeleverd krijgen we die NIET meer terug.
Dat zeiden de wappies over de sluiting van de horeca, de lockdown en de avondklok. En al die dingen zijn stuk voor stuk door de regering weer vrijgegeven. Zelfs terwijl de experts opriepen om daar nog even mee te wachten. Dus hou alsjeblieft op met je gejank. Maatregelen zijn er om heel veel leed te voorkomen en zodra het kan worden die maatregelen weer terug gedraaid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 13 juni 2021 @ 12:23:13 #37
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199862797
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:42 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ik doe hem tegenwoordig gewoon over de mond, neus vrij. Ben gevaccineerd, besmettingen hier zijn er nauwelijks v.z.i.w.

Het zal allemaal wel :) helemaal klaar met die mondkap :W
Ik heb qua vakantie boeken m'n hoop gevestigd op de periode rond de kerst. Is dan nog wel een poosje op de tanden bijten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Eightyone op 13-06-2021 12:57:58 ]
pi_199862865
Uiteraard is het van belang dat ze 'm goed demonteren.

Ik denk dat er altijd nog wel een groep zal blijven die smetvrees en pleinvrees aan deze pandemie heeft overgehouden en doet alsof de regels nog bestaat.
  zondag 13 juni 2021 @ 12:29:46 #39
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199862909
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:07 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Dat zeiden mensen vorig jaar ook. Toen de lockdown enkele weken zou duren.
Mensen zeiden dat toen onterecht, omdat er nog geen vaccins waren was het logisch dat corona niet opeens verdwenen zouden zijn.

Nu zo bijna een vaccinatie heeft gehad kan je dat wel zeggen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199862910
Het killervirus laat het nog niet toe. :')

twitter
pi_199863206
Hugo de Jonge: schaalt intensive care capaciteit AF, midden in een pandemie.

Ook Hugo de Jonge: we moeten voorkomen dat de IC capaciteit overloopt, we kunnen pas weer versoepelen als de cijfers het toelaten.

Fucking clown world.

Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_199863257
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:57 schreef Kornolio het volgende:
Hugo de Jonge: schaalt intensive care capaciteit AF, midden in een pandemie.

Ook Hugo de Jonge: we moeten voorkomen dat de IC capaciteit overloopt, we kunnen pas weer versoepelen als de cijfers het toelaten.

Fucking clown world.

[ afbeelding ]
Mensen twee jaar lang non stop over laten werken en geen vakantie geven is ook niet goed voor de IC capaciteit in de herfst.

Maar ga vooral door met medisch en HR advies inwinnen van een dansleraar.
pi_199863334
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:57 schreef Kornolio het volgende:
Hugo de Jonge: schaalt intensive care capaciteit AF, midden in een pandemie.

Ook Hugo de Jonge: we moeten voorkomen dat de IC capaciteit overloopt, we kunnen pas weer versoepelen als de cijfers het toelaten.

Fucking clown world.

[ afbeelding ]
Er is tijdelijk ic-capaciteit bijgekomen ten kostte van andere ziekenhuiscapaciteit toen de nood het hoogst was.
Nu gunt men het overwerkte personeel eindelijk wat rust en wordt die capaciteit weer ingezet om operaties en andere behandeling waarvan een gigantische achterstand is, weer mogelijk te maken.

Mochten de ziekenhuizen weer volstromen met covid patienten, dan wordt er vast weer meer mogelijk gemaakt op de ic-afdelingen. Maar laten we hopen dat we niet zoveel wappies in Nederland hebben dat dat ooit nodig is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 14 juni 2021 @ 08:49:14 #44
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199876798
Jensen krijgt gelijk ... :')

En kapotte klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 14 juni 2021 @ 23:56:33 #45
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199890936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:53 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, als ik een kwartier aan het boodschappen doen ben is het al helemaal nat en ben dan blij het af te kunnen doen...
Mensen (medisch) die er de hele dag mee lopen zullen een veel beter kwaliteit hebben lijkt mij....
Ik heb nog steeds dezelfde sinds de invoering van de mondkapjesplicht.
Nooit gewassen, altijd in de auto gelegen. Is toch maar voor de vorm.
Hij ruikt inmiddels naar kaas.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_199891145
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 23:56 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds dezelfde sinds de invoering van de mondkapjesplicht.
Nooit gewassen, altijd in de auto gelegen. Is toch maar voor de vorm.
Hij ruikt inmiddels naar kaas.
Herkenbaar. In het vaste kapje in mijn jaszak voor toegang tot de trein en de supermarkt zat op een gegeven moment zo'n beetje meer stof van m'n jas dan van het kapje :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')