Want dan is de leukigheid er af natuurlijk
Als je er een donkere doek over kiept willen vogels wel eens stil worden,.. bij cavia's zou 't ook kunnen werken.
Volgens mij maken cavia's best wel wat herrie (gepiep), kan je hem niet een nachtje bij de buren stallen ofzo?
En wat lief om dat voor je neefje te doen!
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 11:31 schreef D-Devil het volgende:
Niet elke cavia piept, alleen als ze erg opgewonden zijn doen ze dat. Natuurlijk geen garantie voor verassing, maar het moet wel kunnen eigenlijk.
Verassing (het ver-assen van de overledenen,.. )
ver·īras·sing (de ~ (v.))
1 het verrassen
2 iets wat onverwacht komt => surprise
3 verwondering
ook bij de topicopener issie fout geschreven
Hoe wil je de cavia trouwens verstoppen? In een doos? cavia kooi?
quote:Nee, maar als hij bijv. is gewend dat ie uit een zakje te eten krijgt en jij gaat snachts met een plastic zakje kloten ofzo.. dan gaat ie wel piepen want dan denkt ie dat ie vreten krijgt.
Op dinsdag 28 januari 2003 11:34 schreef MenMpje het volgende:
Ohw oke dus hij gaat snachts niet opeens keihard uit zichzelf piepen ofzo?
Die beesten zijn best onvoorspelbaar. De ene piept sneller dan de andere. Als hij aandacht wilt en hij ziet dat je naar em toe komt daarvoor gaat ie bijv. piepen want dat vindt ie leuk
Je kan em natuurlijk ook gewoon in het plastic-zakje zelf stoppen.. dan is ie helemaal stil
quote:In een kooi..
Op dinsdag 28 januari 2003 11:38 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan je natuurlijk geen garanties geven dat de cavia geen geluid zal maken....Hoe wil je de cavia trouwens verstoppen? In een doos? cavia kooi?
quote:Sorry, maar das ook geen optie.
Op dinsdag 28 januari 2003 11:42 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
quote:Ws. om
Op dinsdag 28 januari 2003 11:45 schreef Eilanden het volgende:
Lucilllllllllllllllllllllllllle ... ik ben geschokt .......... jij zo'n dierenbeul?
quote:Het is een CAVIA. Moeilijk he lezen.
Op dinsdag 28 januari 2003 11:53 schreef syracuse het volgende:
Plaats er een vrouwelijke hamster bij, geheid gaan ze dan de hamsterdance dance doen en lopen krikken !
Je kan er hellaas niet vanuit gaan dat ie stil is als je de kooi afdekt, Cavia's slapen namelijk maar een kwartier ofzo (wel -tig keer per dag.)
Het beste lijkt mij om de Cavia op een stile kamer te zetten.
De cavia, zoals hier al eerder genoemd, in een andere ruimte stallen, zover mogelijk bij het neefje zijn slaapkamer vandaan.
Zo hard piepen ze nou ook weer niet
Enneh echt voor deze aktie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |