abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:13:25 #26
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199819001
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:11 schreef eragon2890 het volgende:
Hmmm ik kijk toevallig een paar minuten debat en ja21 interruptievraagt aan rutte of het advies eigenlijk nog is dat mensen zo veel mogelijk thuiswerken/wat het plan daar mee is, al is eigenlijk het geen corona debat maar verantwoordingsdebat over vorig jaar.

Antwoord Rutte ja, we hopen stap 4/5 te zetten per 30 juni, maar we moeten natuurlijk ook een planning maken voor na de zomer, handen wassen en testen bij klachten lijken me handig om mee door te gaan, maar er komt natuurlijk een discussie wat we doen met de mondkapjes, en wat we doen met de 1.5 meter, en dat thuiswerken dus als onderdeel van dat debat weer terugkomt/besproken wordt. Dat debat over de endemische fase bedoelt hij dus natuurlijk.

Maar betekent dat nou dat Rutte ineens eventueel ons voor ons hele leven aan deze hel van 1.5m en mondkapjes vast wil laten zitten toch? Nooit meer echte Vrijheid terug? Suggereert hij dat nou als optie??

Of zou hij gewoon bedoelen wat we ermee doen als in wanneer het weg kan (volgens de jonge 1 september hopelijk/waarschijnlijk) en dat dat thuiswerkadvies in dat debat weer terugkomt zodat hij nu verder kon gaan met zijn termijn in dit niet corona debat?

Ik hoop toch dat rutte niet bedoelt dat die ineens voor eeuwig nodig zouden zijn, die kutkapjes en die onmenselijke 1.5m...
Waarom zou iemand op de wereld dat willen?
(Behalve als je mondkapjesproducent bent)
pi_199819007
quote:
18s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:12 schreef OProg het volgende:

[..]

Dit. De anderhalve meter blijft voor eeuwig en met name events waar mensen knuffelen wil hij verbieden.
Vooral Anime en Cosplay evenementen schijnt.
pi_199819013
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:11 schreef eragon2890 het volgende:

Ik hoop toch dat rutte niet bedoelt dat die ineens voor eeuwig nodig zouden zijn, die kutkapjes en die onmenselijke 1.5m...
Rutte heeft ook geen glazen bol en is politicus, dus zal hij altijd in het midden gaan zitten met dit soort vraagstukken. Hij weet het simpelweg ook niet. Maak je niet druk verder..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:17:22 #29
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199819033
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:11 schreef eragon2890 het volgende:

Maar betekent dat nou dat Rutte ineens eventueel ons voor ons hele leven aan deze hel van 1.5m en mondkapjes vast wil laten zitten toch? Nooit meer echte Vrijheid terug? Suggereert hij dat nou als optie??
Nee. Met "een planning na de zomer" bedoelt-ie natuurlijk niet "voor ons hele leven".
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:17:36 #30
14505 OProg
A Life in Music
pi_199819036
twitter


5.5% *O*
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_199819038
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:18:01 #32
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199819041
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:11 schreef eragon2890 het volgende:
Hmmm ik kijk toevallig een paar minuten debat en ja21 interruptievraagt aan rutte of het advies eigenlijk nog is dat mensen zo veel mogelijk thuiswerken/wat het plan daar mee is, al is eigenlijk het geen corona debat maar verantwoordingsdebat over vorig jaar.

Antwoord Rutte ja, we hopen stap 4/5 te zetten per 30 juni, maar we moeten natuurlijk ook een planning maken voor na de zomer, handen wassen en testen bij klachten lijken me handig om mee door te gaan, maar er komt natuurlijk een discussie wat we doen met de mondkapjes, en wat we doen met de 1.5 meter, en dat thuiswerken dus als onderdeel van dat debat weer terugkomt/besproken wordt. Dat debat over de endemische fase bedoelt hij dus natuurlijk.

Maar betekent dat nou dat Rutte ineens eventueel ons voor ons hele leven aan deze hel van 1.5m en mondkapjes vast wil laten zitten toch? Nooit meer echte Vrijheid terug? Suggereert hij dat nou als optie??

Of zou hij gewoon bedoelen wat we ermee doen als in wanneer het weg kan (volgens de jonge 1 september hopelijk/waarschijnlijk) en dat dat thuiswerkadvies in dat debat weer terugkomt zodat hij nu verder kon gaan met zijn termijn in dit niet corona debat?

Ik hoop toch dat rutte niet bedoelt dat die ineens voor eeuwig nodig zouden zijn, die kutkapjes en die onmenselijke 1.5m...
Je was toch zo zeker van je zaak dat het allemaal goed zou komen zonder beperkingen omdat Hugo dat een keer gezegd heeft?

Niet elk woord proberen te ontleden. Wat Jor_Dii al zegt; Rutte kan niet in de toekomst kijken. Ik lees het puur als: ''we gaan binnenkort kijken hoe lang de 1.5 meter en de mondkapjes nog nut hebben''. Hugo de Jonge schatte eerder een datum, maar die kan daar ook gewoon naast zitten natuurlijk; er is nog geen zekerheid.

Niet zo druk maken joh.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:18:06 #33
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199819043
5,5% dat begint erop te lijken. Zodra het onder de 5% komt, is het wat het WHO betreft "onder controle".
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:18:12 #34
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199819044
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:17 schreef OProg het volgende:
[ twitter ]
5,5% is bijzonder laag. :)
pi_199819050
2735 vorige week.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:20:00 #36
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199819059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:17 schreef OProg het volgende:
[ twitter ]

5.5% *O*
Excellent!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199819063
Die 1,5 mtr stop toch vanzelf als iedereen die een vaccin heeft gehad schijt gaat hebben aan die maatregel?
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:20:39 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_199819066
Rutte moet voorsorteren op de mogelijkheid dat er in het najaar een nieuwe variant is, of dat de goede beschermingscijfers van de vaccins rooskleuriger uitvallen omdat men in het voorjaar is gaan prikken.

Daarnaast is het thuiswerken natuurlijk een zegen voor het milieu, de stikstofnormen en infrastructurele kosten.
(en is de griep behoorlijk teruggedrongen door de 1.5m maatschappij en mondkapjes)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_199819073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je was toch zo zeker van je zaak dat het allemaal goed zou komen zonder beperkingen omdat Hugo dat een keer gezegd heeft?

Niet elk woord proberen te ontleden. Wat Jor_Dii al zegt; Rutte kan niet in de toekomst kijken. Ik lees het puur als: ''we gaan binnenkort kijken hoe lang de 1.5 meter en de mondkapjes nog nut hebben''. Hugo de Jonge schatte eerder een datum, maar die kan daar ook gewoon naast zitten natuurlijk; er is nog geen zekerheid.

Niet zo druk maken joh.
Fair enough, en het is natuurlijk ook zo dat dit geen corona debat is, dus met een interruptievraag "wanneer wordt daar naar gekeken" is "daar gaan we dan en dan over debatteren natuurlijk samen met deze twee andere dingen, nu terug naar de inhoud" op zich een redelijk antwoord. En het wordt natuurlijk idd onderdeel van de discussie in de kamer wat hij zei... dat zegt niets over wat hij ervan vind. Dat hij dat niet zegt verder is logisch in een antwoord op een korte interruptievraag in zijn termijn in een debat wat er helemaal niet over gaat....


Je hebt gelijk. Thanks voor de kalmering... het komt wel goed.

Geduld zelf. 😌
#WeesGeenWhales
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:21:56 #40
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199819076
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:20 schreef speknek het volgende:
Rutte moet voorsorteren op de mogelijkheid dat er in het najaar een nieuwe variant is, of dat de goede beschermingscijfers van de vaccins rooskleuriger uitvallen omdat men in het voorjaar is gaan prikken.

Daarnaast is het thuiswerken natuurlijk een zegen voor het milieu, de stikstofnormen en infrastructurele kosten.
(en is de griep behoorlijk teruggedrongen door de 1.5m maatschappij en mondkapjes)
Wat denk ik precies de reden is (gecombineerd met mutatie vrees) dat we na de zomer niet compleet af zijn van mondkapjes of die 1.5 meter.

Zal wel weer gebracht worden dat we dat dan doen voor de zorg; omdat die het dan al een tijd heel zwaar hebben gehad en ze nu ook griep patiënten willen verminderen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199819086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:17 schreef OProg het volgende:
[ twitter ]

5.5% *O*
B:)B B:)B B:)B
pi_199819112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:20 schreef speknek het volgende:
Rutte moet voorsorteren op de mogelijkheid dat er in het najaar een nieuwe variant is, of dat de goede beschermingscijfers van de vaccins rooskleuriger uitvallen omdat men in het voorjaar is gaan prikken.

Daarnaast is het thuiswerken natuurlijk een zegen voor het milieu, de stikstofnormen en infrastructurele kosten.
(en is de griep behoorlijk teruggedrongen door de 1.5m maatschappij en mondkapjes)
Thuiswerken nou nee hoor. Enig idee hoe slecht die datacenters zijn??

Qua griep... ik wil mijn vrijheid en mijn leven terug straks. Ik ga geen 1.5m en mondkapjes accepteren voor de griep, ik wil straks weer mens mogen zijn, mezelf mogen zijn als extrovert, normaal mogen leven. Gelukkig heb ik nog niet één politicus of partij ook maar één keer horen zeggen dat we deze levende hel van onvrijheid, deze beperkingen op ons leven elk jaar voor de griep moeten doen. Gelukkig niet zeg, dan emigreer ik echt alsnog. Dit is geen leven, dit is een hel. Ik wil weet gewoon naar een concert mogen, een event, knuffelen wie ik wil, mezelf zijn zonder beperkingen.

Als dat zou blijven zouden ik en mijn gehele omgeving ook zo goed als unaniem het vaccin niet nemen, dan is het zinloos. Ik neem het omdat we daardoor uiteindelijk onze vrijheid en leven terugkrijgen zonder beperkingen. Gezellig, spontaan, sociaal, vrij menselijk sociaal contact. Niet iedereen als een gevaar moeten behandelen verplicht.

Ik zie dat @AlwaysHappy je comment liked, maar die wil volgens mij ook van de beperkingen af eb weer normaaal doen, dus dat zal wel vanwege het eerste deel van je comment zijn, waar je ook gelijk in hebt. Maar voor de griep? Dan ga ik oprecht liever dood. Maar gelukkig is dan ook niet één partij of politicus dat van plan.
#WeesGeenWhales
pi_199819114
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:11 schreef eragon2890 het volgende:

Maar betekent dat nou dat Rutte ineens eventueel ons voor ons hele leven aan deze hel van 1.5m en mondkapjes vast wil laten zitten toch? Nooit meer echte Vrijheid terug? Suggereert hij dat nou als optie??
Nee, dat geldt alleen voor al die animeshitcons en biseksuele broodpoten. De rest van de wereld kan straks weer gewoon normaal doen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:26:16 #44
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199819115
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:21 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Thanks voor de kalmering... het komt wel goed.
Je kunt je sowieso kalmeren met het idee dat geen enkele politicus dingen "voor eeuwig" kan afdwingen. Zeker crisismaatregelen niet.

Alle uitspraken die worden gedaan gaan over maximaal een termijn van een paar maanden. Daarna kan de situatie er weer heel anders uitzien en moet ook het beleid weer worden herzien.
pi_199819121
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:20 schreef Questular het volgende:
Die 1,5 mtr stop toch vanzelf als iedereen die een vaccin heeft gehad schijt gaat hebben aan die maatregel?
Lijkt mij ook. Net als de mondkapjes.
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:26:48 #46
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199819123
Lekkere cijfers B:)B
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199819130
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:18 schreef Tijn het volgende:
5,5% dat begint erop te lijken. Zodra het onder de 5% komt, is het wat het WHO betreft "onder controle".
onder de 5% kun je het toch ook niet echt meer bier noemen vind ik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_199819132
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:20 schreef speknek het volgende:
Rutte moet voorsorteren op de mogelijkheid dat er in het najaar een nieuwe variant is, of dat de goede beschermingscijfers van de vaccins rooskleuriger uitvallen omdat men in het voorjaar is gaan prikken.

Daarnaast is het thuiswerken natuurlijk een zegen voor het milieu, de stikstofnormen en infrastructurele kosten.
(en is de griep behoorlijk teruggedrongen door de 1.5m maatschappij en mondkapjes)
Thuiswerken is echt de nagel aan de doodskist voor efficiëntie. Ik heb daar dagelijks last van dat er niemand bereikbaar is, dingen slecht uitgevoerd worden etc.
pi_199819145
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat denk ik precies de reden is (gecombineerd met mutatie vrees) dat we na de zomer niet compleet af zijn van mondkapjes of die 1.5 meter.

Zal wel weer gebracht worden dat we dat dan doen voor de zorg; omdat die het dan al een tijd heel zwaar hebben gehad en ze nu ook griep patiënten willen verminderen.
Maar dan voor de rest van ons leven?

Jij was daar toch ook op tegen mordicus, wilde toch ook van de beperkingen af zsm??

Of bedoel je alleen tot nu komende winter op plekken waar niet getest wordt of iedereen gevaccineerd is, stap 5 dus wat langer, zodat alles ingehaald kan worden in rust in de winter (begin iig) en dan na komende winter alles helemaal eraf en weer vrij? Want daar zou ik prima mee kunnen leven, zeker als in de winter tot die tijd alles dan wel kan met tvt waarbij gewoon gevaccineerden uitgezonderd zijn.

Is ook goede motivatie voor vaccin nemen dan.
#WeesGeenWhales
pi_199819150
Ik vraag me bijvoorbeeld ook vaak af als er niet werd thuis gewerkt of dan dit topic ook bijna 24/7 door dezelfde mensen werd gevuld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')