Nu je het zegt...!quote:
Hij lijkt er verdomd veel op maar deze gozer heeft veel meer haar. Kort, maar duidelijk goed vol nog.quote:
En slanker. Maar heb hem alweer even niet gezien..quote:Op donderdag 10 juni 2021 01:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij lijkt er verdomd veel op maar deze gozer heeft veel meer haar. Kort, maar duidelijk goed vol nog.
Najib is veel kaler, dacht ik.
Als het Najib is, lijkt hij jonger dan ik hem de laatste jaren zag.![]()
Het is niet heel logisch maar wie weet is het een maatje van hem ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:53 schreef Gungeoneer het volgende:
Ik ben zelf niet overtuigd omdat hij hier er veel jonger uitziet. En ik kan me niet voorstellen dat als je als bedrijf Najib Amhali hebt geregeld voor je reclame dat je hem alleen een auto laat poetsen voor 5 seconden met 2 andere onbekende Nederlanders (maar, dat is geen waterdichte reden).
Als ik zijn recente foto’s en video’s op zijn Instagram bekijk, ziet hij er gewoon goed uit. Eigenlijk net als 10 jaar terug.quote:Op donderdag 10 juni 2021 06:29 schreef Magica het volgende:
[..]
En slanker. Maar heb hem alweer even niet gezien..
Ik dacht eerst van niet. Nu 10x van dichtbij afgespeeld en denk toch dat het hem is
Nou niet overdrijvenquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik zijn recente foto’s en video’s op zijn Instagram bekijk, ziet hij er gewoon goed uit. Eigenlijk net als 10 jaar terug.![]()
Fit, vrolijk, gezond.
Baard??quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:38 schreef Pedroso het volgende:
Najib heeft toch geen baard ? Het is hem dus niet.
Hassan!!quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:35 schreef jameshond7 het volgende:
Dat is de man die hier in het dorp in de dönertent staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |