Regelen wequote:Op woensdag 9 juni 2021 21:10 schreef mazaru het volgende:
Leuk! Is er ook een troosttitel voor degene die niets goed heeft?
Chufiquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:52 schreef chufi het volgende:
Vraagje:
In welke minuut valt het eerste doelpunt?
Voor iedere wedstijd die verstrijkt waarin het doelpunt niet valt worden 90 minuten bijgerekend.
De persoon die het dichtste bij zit (ervoor of erna, gerekend op hele minuten) krijgt 1 extra punt.
Als ik het goed lees zou dus een antwoord van 120 betekenen dat pas in de 2e wedstrijd (Wales-Zwitserland) het 1e doelpunt valt.. in de 30e minuut wel te verstaan.
Dit zal dan ook voor de rode kaart vraag gelden..
Is dat correct?
Hoezo die doen we niet?quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:51 schreef Deisyy het volgende:
Wow! Wat een wedstrijden
Maar die vragen waarmee je extra punten kan verdienen doen we toch niet hè?
Da's correctquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:52 schreef chufi het volgende:
Vraagje:
In welke minuut valt het eerste doelpunt?
Voor iedere wedstijd die verstrijkt waarin het doelpunt niet valt worden 90 minuten bijgerekend.
De persoon die het dichtste bij zit (ervoor of erna, gerekend op hele minuten) krijgt 1 extra punt.
Als ik het goed lees zou dus een antwoord van 120 betekenen dat pas in de 2e wedstrijd (Wales-Zwitserland) het 1e doelpunt valt.. in de 30e minuut wel te verstaan.
Dit zal dan ook voor de rode kaart vraag gelden..
Is dat correct?
En dan ook nog eens in een topic over een poule waar hij 'geen in in heeft'quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi
Ik heb nog nooit zoveel woorden van jou in één post gezien![]()
De 40+ poule moet naar ONZ?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:04 schreef chufi het volgende:
Het had dan ook in ONZ gemoeten wat weer een BS ..
Nou, ik vind dat heel veel werk, ik dacht dat we alleen de uitslag moesten voorspellenquote:
Ow je had je mega post in het verkeerde topic gepostquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:04 schreef chufi het volgende:
Het had dan ook in ONZ gemoeten wat weer een BS ..
Het meeste werk is de uitslagen hoor, de rest zijn wat willekeurige gokjes die wat extra punten op kunnen leverenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat heel veel werk, ik dacht dat we alleen de uitslag moesten voorspellen
Jezus wat een klus! Ik ga wel wat vlot natte vingerwerk doen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het meeste werk is de uitslagen hoor, de rest zijn wat willekeurige gokjes die wat extra punten op kunnen leveren
Hoe denk je dat ik het invul?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus wat een klus! Ik ga wel wat vlot natte vingerwerk doen.
Geen probleem, en een bonus 'n' van mijquote:Sorry voor mijn geklaag
Krijgt chufi daar ook extra punten voor?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:08 schreef D. het volgende:
Eerste inzending is binnen
Bedankt chufi, en leuk dat je meedoet
Ja okequote:Op donderdag 10 juni 2021 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik het invul?
[..]
Geen probleem, en een bonus 'n' van mij![]()
Nee, enkel de eervolle vermelding die hij zojuist ontvingquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgt chufi daar ook extra punten voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |