Ik had een bak gesneden uit er een dag i... stinkt nog.
quote:sick
Op dinsdag 28 januari 2003 11:19 schreef moussy het volgende:
Of een schaaltje melk, neemt ook geuren op , daarom smaakt melk zo ranzig als het een paar dagen, geopend, in de koelkast staat.
quote:Ga ik gelijk proberen!
Op dinsdag 28 januari 2003 11:17 schreef Lois het volgende:
Zet een schaaltje met koffie (het poeder, niet de gezette vorm) in je koelkast en over een paar uur ruik je niks meer.
quote:bij de lidl hebben ze koelkastgeurvreters..(weet niet precies hoe het heet... tis iets duits)
Op dinsdag 28 januari 2003 11:15 schreef oYo het volgende:
Hoe krijg je die snel weg?
Is er een grootmoeder's tip?Ik had een bak gesneden uit er een dag i... stinkt nog.
quote:kühlschrankduftfresser
Op dinsdag 28 januari 2003 11:32 schreef modestus het volgende:[..]
bij de lidl hebben ze koelkastgeurvreters..(weet niet precies hoe het heet... tis iets duits)
stinken doen de bacterien, die blijven ook als ze bedwelmt worden door een "geurtje"
quote:is dat dan een ei-s?
Op dinsdag 28 januari 2003 12:27 schreef Nicole22 het volgende:
Of je koopt een koelkast ei
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 11:17 schreef Lois het volgende:
Zet een schaaltje met koffie (het poeder, niet de gezette vorm) in je koelkast en over een paar uur ruik je niks meer.
quote:Ohja... ????, dit is nieuw voor mij...
Op dinsdag 28 januari 2003 11:24 schreef oYo het volgende:Ga ik gelijk proberen!
Lijkt me logisch want dat doe je ook in een parfumzaak om je reukzin weer 'vrij' te maken. Dank je.
quote:* Lois heeft al jaren standaard een schaaltje koffie in de ijskast tegen allerlei nare luchtjes*
Op dinsdag 28 januari 2003 13:50 schreef Angel22 het volgende:Ohja... ????, dit is nieuw voor mij...
goh... weer wat geleerd![]()
Zal wel aan mij liggen dan
quote:Ik snij alleen de uien die ik nodig heb en wat ik heb gesneden dat gebruik ik.
Op dinsdag 28 januari 2003 14:54 schreef Angel22 het volgende:
Dus iedere keer als jij een bakje met uien in de koelkast hebt laten staan gooi je vanalles weg en maak je je koelkast schoon?
Beetje overdreven vind je niet?
quote:Het is een plastic blauw ei, van het merk Citin. Hier zie je een plaatje ervan http://www.citin.nl/tips/images/citin_koelkastei.gif
Op dinsdag 28 januari 2003 13:11 schreef Goofup het volgende:[..]
is dat dan een ei-s?
quote:idd helpt errug goed
Op dinsdag 28 januari 2003 12:01 schreef sabyne het volgende:
Bij Mylene kun je van die zeepcitroentjes vinden en gewoon in de koelkast leggen,schijnt goed te helpen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |