abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:24:39 #276
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199811330
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:11 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

En op 23 augustus is iedereen die dat wil volledig gevaccineerd en is er geen leeftijdsdiscriminatie meer. En ja, wil je anders de maatschappij twee maanden langer op slot houden, totdat iedereen die dat wil een tweede prik heeft gehad?
Nee, gewoon open voor iedereen, ongeacht test of vaccinatie.
Alle kwetsbaren zijn beschermd. Ziekenhuizen lopen niet meer over. Het is klaar.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199811335
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is ook gewoon onzin. Vaccinatie drukt de R. De ruimte die daardoor vrijkomt kun je op twee manieren inzetten. Voor iedereen een beetje of sommigen alles en anderen niks…
Exact. Men had er zó mooi gebruik van kunnen maken. Gemiste kans.
I'll give you something to do
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 9 juni 2021 @ 21:25:41 #278
408813 crew  trein2000
pi_199811343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:24 schreef Arizona het volgende:
Nee, gewoon open voor iedereen, ongeacht test of vaccinatie.
Alle kwetsbaren zijn beschermd. Ziekenhuizen lopen niet meer over. Het is klaar.
Dit ja. Bovendien komen jongeren amper in het ziekenhuis.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:26:30 #279
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199811355
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:24 schreef groenen het volgende:
Ab Oosterhuis gaat ons vanavond waarschuwen voor de delta-variant bij Op1. Zin in.
Nog even 10k ophalen voordat ie zometeen niet meer relevant is.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:26:57 #280
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199811365
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is ook gewoon onzin. Vaccinatie drukt de R. De ruimte die daardoor vrijkomt kun je op twee manieren inzetten. Voor iedereen een beetje of sommigen alles en anderen niks…
Maar .... je bent blijkbaar nog jong (anders zou dit je vast niet zo veel doen).
Is het dan echt zo erg om voor een paar maanden een test te laten doen voor een festival of vakantie?

Voor mijn werk moet ik me bijna iedere week laten testen en draag ik iedere dag de hele dag een mondkapje. En ik hou van mijn werk en ik voel me nooit 'witheet'.....
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:28:13 #281
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199811385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:24 schreef Arizona het volgende:

[..]

Nee, gewoon open voor iedereen, ongeacht test of vaccinatie.
Alle kwetsbaren zijn beschermd. Ziekenhuizen lopen niet meer over. Het is klaar.
Zolang Nederland de hoogste besmettingscijfers van Europa kent is het nog echt niet klaar met het virus en kunnen hoogrisicosectoren als massa-evenementen, nachtclubs en discotheken echt niet open zonder test- of vaccinatiebewijzen te eisen van de bezoekers.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:31:44 #282
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199811429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Zolang Nederland de hoogste besmettingscijfers van Europa kent is het nog echt niet klaar met het virus en kunnen hoogrisicosectoren als massa-evenementen, nachtclubs en discotheken echt niet open zonder test- of vaccinatiebewijzen te eisen van de bezoekers.
Het ging om de belasting van de zorg. Dat was telkens het uitgangspunt. De zorg wordt niet meer overbelast. Want vrijwel alle “zorgbelasters”, oftewel de ouderen en kwetsbaren, zijn gevaccineerd. Jongeren worden nauwelijks ziek.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 9 juni 2021 @ 21:32:43 #283
408813 crew  trein2000
pi_199811447
quote:
9s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:26 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Maar .... je bent blijkbaar nog jong (anders zou dit je vast niet zo veel doen).
Ik ben 21 ja. Maar ik was net zo fel tegen een tweestromensamenleving toen het ging om jongeren meer laten doen dan ouderen, zoek maar terug. Ik ben nogal fel tegen tweederangsburgers
quote:
Is het dan echt zo erg om voor een paar maanden een test te laten doen voor een festival of vakantie?
Was het maar alleen een festival of vakantie. Het gaat ook om horeca en theaters bijvoorbeeld. De dichtstbijzijnde tvt straat is hier 20 minuten met de auto verderop. Dat zijn gewoon kosten en ongemak. Bovendien is al het spontane er af. Dat is gewoon significante benadeling.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:34:29 #284
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199811470
quote:
9s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:26 schreef NaturalScience het volgende:
Maar .... je bent blijkbaar nog jong (anders zou dit je vast niet zo veel doen).
Ik ben 41, en ik ben volledig team-trein in deze. Discriminatie is altijd verwerpelijk, ook als je zelf geen deel uitmaakt van de getroffen groep. En als je dit geen discriminatie noemt dan is het op zijn minst valse solidariteit, en daar geldt hetzelfde voor.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:37:20 #285
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199811501
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik ben 41, en ik ben volledig team-trein in deze. Discriminatie is altijd verwerpelijk, ook als je zelf geen deel uitmaakt van de getroffen groep. En als je dit geen discriminatie noemt dan is het op zijn minst valse solidariteit, en daar geldt hetzelfde voor.
Ik ben ook 41 en het ook eens met Trein.
Je zadelt jongeren op met onnodige en belastende eisen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199811512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:22 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Jongeren zijn de voornaamste verspreiders van het coronavirus en de vaccinatiebereidheid ligt bij jongeren ook een stuk lager dan bij ouderen. Dus we hebben twee keuzes: met test- of vaccinatiebewijs open of op slot blijven. Ik denk dat de meeste mensen, ook de jongeren, voorstander zijn van met test- of vaccinatiebewijs open dan nog twee maanden langer op slot blijven.
Wat een ongelofelijke onzin. De vaccinatiebereidheid onder jongeren ligt helemaal niet laag. Zo'n beetje de enigen, die het verrekken om zich in te laten enten, zijn extremistische biblebelt-gristenen en allochtonen.

Vrijwel alle risicogroepen zijn inmiddels gevaccineerd, dus gooi gewoon alles open. Jongeren ondervinden amper gevolgen van een besmetting, er is dus geen enkele reden om hen nog langer op te sluiten of door allerlei hoepels te laten springen als ze hun normale leven weer willen oppakken.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:39:25 #287
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199811540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik ben 21 ja. Maar ik was net zo fel tegen een tweestromensamenleving toen het ging om jongeren meer laten doen dan ouderen, zoek maar terug. Ik ben nogal fel tegen tweederangsburgers
[..]

Was het maar alleen een festival of vakantie. Het gaat ook om horeca en theaters bijvoorbeeld. De dichtstbijzijnde tvt straat is hier 20 minuten met de auto verderop. Dat zijn gewoon kosten en ongemak. Bovendien is al het spontane er af. Dat is gewoon significante benadeling.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit ook voor restaurants gaat gelden..... volgens mij is het meer bedoeld voor evenementen van vakanties.

Maar goed.... we gaan het zien.
Ik heb mijn bruiloft moeten afgelasten de week voordat Grapperhaus op het bordes van zijn eigen bruiloft stond te feesten...... dus ik snap ongeveer hoe je je moet voelen. ;)
pi_199811567
Je kan het voor jongeren gewoon open gooien, eigen risico, straks is toch de druk allang van de zorg af. Donder op met je test- vaccinatiebewijs samenleving. Kan prima voor buitenland, maar niet voor musea of clubs. Het zijn even de twee resterende maandjes.

Vorige zomer ging alles toch ook goed? En nu zal het ineens niet goed gaan terwijl 40+ allang gevaccineerd is? Dit is zero covid ideologie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:41:45 #289
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199811574
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:31 schreef Arizona het volgende:

[..]

Het ging om de belasting van de zorg. Dat was telkens het uitgangspunt. De zorg wordt niet meer overbelast. Want vrijwel alle “zorgbelasters”, oftewel de ouderen en kwetsbaren, zijn gevaccineerd. Jongeren worden nauwelijks ziek.
We hebben pas net de 65+-ers de tweede prik gegeven en de groep 50-60 heeft pas net de eerste prik gehad en ja, ook de groep 50-60 komt redelijk snel in het ziekenhuis. Dus je moet echt een groot gedeelte van de bevolking de tweede prik gegeven hebben om pas echt te kunnen versoepelen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 9 juni 2021 @ 21:42:10 #290
408813 crew  trein2000
pi_199811582
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:39 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Ik kan me haast niet voorstellen dat dit ook voor restaurants gaat gelden..... volgens mij is het meer bedoeld voor evenementen van vakanties.
Ik heb heel goed geluisterd naar die persco ;)
quote:
Maar goed.... we gaan het zien.
Ik heb mijn bruiloft moeten afgelasten de week voordat Grapperhaus op het bordes van zijn eigen bruiloft stond te feesten...... dus ik snap ongeveer hoe je je moet voelen. ;)
Dat is kut! Ik hoop dat je binnenkort alsnog een mooi feest kunt vieren!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 9 juni 2021 @ 21:42:50 #291
408813 crew  trein2000
pi_199811591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:41 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

We hebben pas net de 65+-ers de tweede prik gegeven en de groep 50-60 heeft pas net de eerste prik gehad en ja, ook de groep 50-60 komt redelijk snel in het ziekenhuis. Dus je moet echt een groot gedeelte van de bevolking de tweede prik gegeven hebben om pas echt te kunnen versoepelen.
Hé cornervlag! Weet jij waar de doelpalen heen zijn?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199811592
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:41 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

We hebben pas net de 65+-ers de tweede prik gegeven en de groep 50-60 heeft pas net de eerste prik gehad en ja, ook de groep 50-60 komt redelijk snel in het ziekenhuis. Dus je moet echt een groot gedeelte van de bevolking de tweede prik gegeven hebben om pas echt te kunnen versoepelen.
Na één prik heb je bijna 100% kans om niet in het ziekenhuis te komen... Eén prik is in een echte crisissituatie al voldoende.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:47:43 #293
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199811659
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:39 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Ik kan me haast niet voorstellen dat dit ook voor restaurants gaat gelden..... volgens mij is het meer bedoeld voor evenementen van vakanties.

Maar goed.... we gaan het zien.
Ik heb mijn bruiloft moeten afgelasten de week voordat Grapperhaus op het bordes van zijn eigen bruiloft stond te feesten...... dus ik snap ongeveer hoe je je moet voelen. ;)
Het is inderdaad nog de vraag in hoeverre restaurants, bioscopen e.d. hier aan mee gaan doen.

Kut van je bruiloft... hopelijk kun je snel je gedroomde feest alsnog houden :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199811665
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:24 schreef groenen het volgende:
Ab Oosterhuis gaat ons vanavond waarschuwen voor de delta-variant bij Op1. Zin in.
Meneer de dierenarts komt weer eens cashen. Misschien komt 'ie het knutselen aan virussen wel promoten nu er langzaam, maar zeker discussie aan het ontstaan is over een niet-natuurlijke oorzaak van de pandemie. Meneer schijnt, net als bijv. Koopmans, nl. nogal voorstander te zijn van gain of function-"onderzoek" zoals dat in Wuhan uitgevoerd wordt. Als dierenartsen hebben beiden ook geen last van die vervelende eed van Hippocrates, lekker cashen en virussen in mekaar knutselen dus!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:48:40 #295
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199811668
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik ben 41, en ik ben volledig team-trein in deze. Discriminatie is altijd verwerpelijk, ook als je zelf geen deel uitmaakt van de getroffen groep. En als je dit geen discriminatie noemt dan is het op zijn minst valse solidariteit, en daar geldt hetzelfde voor.
Stel je voor hoe iemand met een handicap zich moet voelen op een slecht begaanbare gelegenheid.
Of een vluchteling die jaren op een verblijfsvergunning zit te wachten en daardoor geen baan krijgt.

Dit 'toegang-na-vaccinatie beleid' is helemaal niet discriminerend omdat iedereen de keuze heeft om er gebruik van te maken. Alleen de tijdscomponent hierin is discriminered..... maar daar zit een hele goede reden achter.
Als je in het ziekenhuis ligt te wachten op een donor hart dan valt de discriminatie de andere kant op en zal deze wel worden toegekant aan iemand van 30 die relatief gezond is en niet aan iemand van 70 met onderliggende ziekten.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:49:13 #296
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199811676
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:41 schreef Discombobulate het volgende:
Je kan het voor jongeren gewoon open gooien, eigen risico, straks is toch de druk allang van de zorg af. Donder op met je test- vaccinatiebewijs samenleving. Kan prima voor buitenland, maar niet voor musea of clubs. Het zijn even de twee resterende maandjes.

Vorige zomer ging alles toch ook goed? En nu zal het ineens niet goed gaan terwijl 40+ allang gevaccineerd is? Dit is zero covid ideologie.
Deze 40+ krijgt 18 juni pas haar eerste prikje :P maar rond de 23e juni zal iedere veertiger die dat wil zijn eerste prik wel gehad hebben :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199811688
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Zolang Nederland de hoogste besmettingscijfers van Europa kent is het nog echt niet klaar met het virus en kunnen hoogrisicosectoren als massa-evenementen, nachtclubs en discotheken echt niet open zonder test- of vaccinatiebewijzen te eisen van de bezoekers.
Voor de tweede keer: bron?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:50:47 #298
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199811693
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Na één prik heb je bijna 100% kans om niet in het ziekenhuis te komen... Eén prik is in een echte crisissituatie al voldoende.
Ik dacht dat één prik niet voldoende bescherming bood tegen de Braziliaanse en Indiase variant en dat je dus echt twee prikken moet hebben. Zeker bij AstraZeneca zijn die twee prikken keihard nodig, maar ook voor Pfizer en Moderna zijn er twee prikken nodig voor bescherming tegen de Braziliaanse en Indiase variant.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:51:22 #299
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199811698
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:50 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Voor de tweede keer: bron?
Zie website ECDC, moet je even googelen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199811736
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:50 schreef Erno-BE het volgende:
Ik dacht dat één prik niet voldoende bescherming bood tegen de Braziliaanse en Indiase variant en dat je dus echt twee prikken moet hebben. Zeker bij AstraZeneca zijn die twee prikken keihard nodig, maar ook voor Pfizer en Moderna zijn er twee prikken nodig voor bescherming tegen de Braziliaanse en Indiase variant.
Kun je dat onderbouwen, volgens mij niet? Ziekenhuisopnames is nog altijd 100% te voorkomen door één prik van welk vaccin dan ook. Ook in Engeland, kijk maar eens goed naar de data. En het ging uiteindelijk om ziekenhuisopnames, de zorg ontlasten. En bovendien wordt de keten van transmissie niet verbroken. Ook al ben je gevaccineerd kun je het nog steeds verspreiden. Weliswaar minder, maar niet volledig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')