abonnement Unibet Coolblue
pi_199806019
Oranje-spelers gaan Hélène Hendriks negeren tijdens persconferenties

quote:
De spelers van het Nederlands elftal blijven bij hun boycot van Veronica Inside. Daarom zullen zij tijdens hun persconferenties over het EK Voetbal geen vragen beantwoorden van Hélène Hendriks.

De spelers van Oranje boycotten Veronica Inside, omdat Johan Derksen vorig jaar een grapje heeft gemaakt over Akwasi. Daarom zullen ze niet meewerken aan hun themaprogramma De Oranjezomer, dat tijdens het EK Voetbal dagelijks zal worden uitgezonden op SBS 6. Hélène Hendriks is de verslaggever van dat programma.

Hélène-boycot
Veronica Inside heeft een paar keer aangeklopt bij de KNVB om de boycot aan te kaarten, maar dat was vergeefs. “Die keuze hebben ze vorig jaar gemaakt en toegelicht. De KNVB heeft altijd aangegeven dat spelers en speelsters hierin hun eigen afweging kunnen maken”, aldus een woordvoerder van de voetbalbond tegen het AD.

Hélène Hendriks mag wel aanwezig zijn bij de persconferenties en vragen stellen aan bondscoach Frank de Boer, maar de internationals zullen niet tegen haar praten. Dat zal veel ongemakkelijke beelden opleveren in het SBS 6-programma.

Niet professioneel
SBS 6-gezicht Evert Santegoeds vindt het enorm flauw van de internationals, zegt hij in Shownieuws. “Ik vind het niet professioneel dat je als sporter tegen een groot medium zegt: ‘We praten niet met jullie vanwege een politieke uitspraak.’ Tegen ons zeggen ze altijd: ‘Politiek en sport moet je gescheiden houden’, en zelf doen ze dat niet.”

Het is een beetje overdreven om een medium te boycotten vanwege een grapje, vindt hij. “En ze gaan wél naar Qatar.”

https://www.mediacourant.(...)ns-persconferenties/
Stelt ze de vraag toch via Valentijn Driessen? Lol.

Alle spelers die hieraan meedoen gelijk naar huis sturen als bondscoach zijnde.
pi_199806059
Dat ik het ooit nog eens met Evert Santegoeds eens zou zijn.

quote:
De KNVB heeft altijd aangegeven dat spelers en speelsters hierin hun eigen afweging kunnen maken
Ja, waarom zou de nationale bond iets vinden van de gedragingen van hun afvaardiging in het buitenland :')
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 13:12:29 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_199806092
Haha zou ik ook doen, weg met Helene,
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_199806093
negeren (lol)
U MAD?
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:13:41 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199806108
Spelers interviewen deden ze sowieso amper, en terecht.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 9 juni 2021 @ 13:16:38 #6
408813 crew  trein2000
pi_199806142
Ik neem aan dat deze internationals ook allemaal weigeren naar Qatar af te reizen? En dat de KNVB dat dan ook prima vind?

Eens met Santegoeds, je kunt niet sport en politiek alleen gaan vermengen als het jou uitkomt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199806242
Stelletje kleuters
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_199806257
Zeggen toch niks boeiends
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_199806308
haar jopen zijn niet te negeren iig :9
pi_199806321
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:27 schreef KennyPowers het volgende:
Zeggen toch niks boeiends
Inderdaad, scheelt weer een boel dom gelul.
  FOK!fotograaf woensdag 9 juni 2021 @ 13:35:18 #11
842 Zorro
Z
pi_199806346
Nooit gedacht dat ik zo'n grote fan van Oekraine zou worden _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199806426
quote:
99s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:12 schreef Karina het volgende:
Haha zou ik ook doen, weg met Helene,
Haha
pi_199806464
En dan zullen ze zich wel afvragen waarom het land nog niet in de EK sfeer is. Nou, om dit soort onzin dus.

Na Wijnaldum te hebben moeten aanhoren over racisme boycot ik de interviews met de spelers.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 juni 2021 @ 13:45:43 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199806469
Ik negeer Helene Hendriks al mijn hele leven. Vind dit niet echt nieuwswaardig.
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:47:06 #15
240618 Micson
The lonely stoner
pi_199806483
Virgil, Memphis en Georginio houden de rest van de selectie in de houdgreep met hun Don Quichot-esque strijd tegen .... ja tegen wat eigenlijk? Tegen een grapje van een oude man? Tegen het weghalen van buurthuizen? Tegen de oververtegenwoordiging in de misdaadcijfers van personen met een niet-westerse migratieachtergrond? Tegen het staande houden van Memphis en Typhoon in hun Bentleys?

Ik weet het niet meer.
pi_199806486
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:45 schreef De_Kraam het volgende:
En dan zullen ze zich wel afvragen waarom het land nog niet in de EK sfeer is. Nou, om dit soort onzin dus.

Na Wijnaldum te hebben moeten aanhoren over racisme boycot ik de interviews met de spelers.
Want spelers zijn bezig met of een land in sfeer is? Wat een onzin.

OT: geen moeite met de boycot het verhaal van speler x wordt toch wel door tig andere zenders en kranten vastgelegd.
pi_199806497
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:47 schreef Micson het volgende:
Virgil, Memphis en Georginio houden de rest van de selectie in de houdgreep met hun Don Quichot-esque strijd tegen .... ja tegen wat eigenlijk? Tegen een grapje van een oude man? Tegen het weghalen van buurthuizen? Tegen de oververtegenwoordiging in de misdaadcijfers van personen met een niet-westerse migratieachtergrond? Tegen het staande houden van Memphis en Typhoon in hun Bentleys?

Ik weet het niet meer.
Bedankt Johan.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 9 juni 2021 @ 13:50:36 #18
186611 Haags
pi_199806527
Hypocriete deugkneusjes.
Zonder wrijving geen glans
pi_199806550
Dat boeit de Veronica Inside meute toch niets
Moeten zij weten
pi_199806565
Helene moet maar eens gewoon een hoofddoek gaan dragen. Met de tijd mee gaan noem ik dat en dat zal meer respect afdwingen waardoor spelers wel willen praten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2021 @ 13:54:07 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199806571
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:07 schreef Nober het volgende:
En ze gaan wél naar Qatar.”

Kijk deze grap dan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199806583
Alsof er ook maar iets spontaans uit die spelers komt tijdens de interviews.

Het enige wat ze zeggen is: "we hebben dit als team gedaan", "we gaan ons goed voorbereiden op de volgende wedstrijd", "Ik maakte inderdaad een mooi doelpunt, maar zonder de passes van de andere spelers was dit niet mogelijk". :r :r :r
pi_199806695
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:16 schreef trein2000 het volgende:
Eens met Santegoeds, je kunt niet sport en politiek alleen gaan vermengen als het jou uitkomt.
Natuurlijk kan dat wel. Het is hypocriet, maar dat is natuurlijk niet verboden.

Ik vind trouwens dat zeuren bij de KNVB om de boycot op te heffen ook vrij treurig.
pi_199806725
Kinderachtig en hypocriet kutvolk. :')


Geen interview met Helene omwille van die bromsnor die akwasi een zwarte piet noemt maar wel in Qatar spelen, ze zouden zich dood moeten schamen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199806742
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:45 schreef De_Kraam het volgende:
En dan zullen ze zich wel afvragen waarom het land nog niet in de EK sfeer is. Nou, om dit soort onzin dus.

Na Wijnaldum te hebben moeten aanhoren over racisme boycot ik de interviews met de spelers.
Dit, de gemiddelde Nederlander heeft totaal geen connectie met die bevoorrechtte onvergelijkte jankmuilen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')