SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dit.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij was het alweer achterhaald dat zoetstoffen slecht zijn, maar geen idee wat nu echt de waarheid is. Ik vind het gewoon niet zo lekker, dus ik drink het liever niet.
Na ik sla even over.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
jadan krijg je honger en ga je weer eten
15 liter per dag ofzo pas dacht ik dat het echt effect op je lichaam heeftquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoetstof is wel slecht maar moet je heel veel in 1x drinken en dat doet niemand. De hoeveelheid die wij drinken in cola enz (ook als je de hele dag doordrinkt) is niet genoeg om het schadelijk te maken.
Precies.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
15 liter per dag ofzo pas dacht ik dat het echt effect op je lichaam heeft
dan heb je wel andere problemen als je zoveel drinkt op een dagquote:
15 liter klinkt als een uitdaging die ik niet aan wil gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan heb je wel andere problemen als je zoveel drinkt op een dag
Top, even m'n huidige klusje afmaken en dan lunch.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
dank je, ik wacht nog een uurtjequote:Op woensdag 9 juni 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
haags z'n intake aan liters zaad ligt voor z'n record wel hoger dan datquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
15 liter klinkt als een uitdaging die ik niet aan wil gaan.
Ik moest hier om lachen en nu ga ik naar de hel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Op de afdeling oncologie ruikt het ook naar aspartaam.
Ok.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie altijd alleen maar te dikke mensen light frisdrank zuipen ook
Niemand drinkt ooit 15 liter van iets, zelfs water is dodelijk bij een bepaalde hoeveelheid.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
15 liter per dag ofzo pas dacht ik dat het echt effect op je lichaam heeft
Welke smaak is dat?quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind die met het groene etiket lekker.
Heb je niet gewoon een hyperfocus op mensen met overgewicht?quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie altijd alleen maar te dikke mensen light frisdrank zuipen ook
Ga je dan eten?quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
zaterdag over een week ga ik gewoon vrijwillig naar Rotterdam.
Het moet niet gekker worden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |