gisterenquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
@:dimachaerus lijkt het nu zo of zijn de gymmeisjes nog lekkerder geworden
quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:19 schreef Stepperoller het volgende:
@:Sprokkelaar ben jij dit toevallig?ik weet niet wie dit is maar ik zou die jongen aanraden een kussensloop te kopen want met je bakkes op dat gele ding liggen kan nooit gezond zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allochtonen Gym SCquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
gisteren
was zo zyzz style curls doen
chickie keek toen via 3 spiegels naar mijn linkerschoen
toen naar huis gegaan
FAAAAAKK
Wel een fapje gemaakt?quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
gisteren
toen naar huis gegaan
FAAAAAKK
Dit is jouw mening, imo heb je er totaal geen kijk op.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou snel weer je onzinnige mening in FB zetten als ik jou was.
Ik ben blij dat juist jij dat zegt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit is jouw mening, imo heb je er totaal geen kijk op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer diarree denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:15 schreef Rozevla het volgende:
Hoe groot zouden je drollen zijn als je 3 pizza’s als tussendoortje opvreet en geen 10.000 stappen loopt en je Clio kapot gaat ?
Doe niet zo jaloersquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat juist jij dat zegt.
Vermoed dat een geheel nieuw bed geen overbodige luxe is voor deze jongeman.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik weet niet wie dit is maar ik zou die jongen aanraden een kussensloop te kopen want met je bakkes op dat gele ding liggen kan nooit gezond zijn
Want dan lig je nog steeds op datzelfde ranzige ding alleen zie je het niet meer?quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik weet niet wie dit is maar ik zou die jongen aanraden een kussensloop te kopen want met je bakkes op dat gele ding liggen kan nooit gezond zijn
Ik trok erg van leer inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]![]()
Ok Willem. Je bent weer eens viesmad ziedend, dus mijn taak zit er weer op.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[warning]Geen gebraddie meer[/warning]
hier waren ze altijd al lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
@:dimachaerus lijkt het nu zo of zijn de gymmeisjes nog lekkerder geworden
Volgens mij is dit FOK!user @Sprokkelaar aangezien hij niet reageert op vragen hierover. En @Sprokkelaar is niet hij die niet genoemd mag worden, want dan zou hij al geband zijn omdat het dan een kvg is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
kom vechten dan
Mensen die verstopt zitten hebben vaak ook last van diarree. Doordat de meer weke delen van de ontlasting voorbij die prop sijpelen.quote:
lolquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
gisteren
toen naar huis gegaan
FAAAAAKK
Ontploffingsgevaarquote:
okquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Vooraankondiging!
Om 22:00 uur gaat mijn nieuwe topic in première in KLB!
Dit wordt de meest terechte klacht van juni (misschien wel van het jaar)
@:fugue graag alvast op de shortlist zetten voor de verkiezingen
Als kind kreeg ik altijd obstipatie van heel veel wit brood in 1x eten, maar dat was gewoon een baksteen en verder geen diarree.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:36 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Mensen die verstopt zitten hebben vaak ook last van diarree. Doordat de meer weke delen van de ontlasting voorbij die prop sijpelen.
Ik weet je te vinden, je bent gewaarschuwd jij.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het adres van je moeder is bekend hoor
Aangezien @okselzweet dit heeft geliked weet ik wie ik nu even een DM ga sturen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het adres van je moeder is bekend hoor
Denk dat jij en Fugue eigenlijk best een leuk koppel zouden zijn. Al eens gedate?quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Vooraankondiging!
Om 22:00 uur gaat mijn nieuwe topic in première in KLB!
Dit wordt de meest terechte klacht van juni (misschien wel van het jaar)
@:fugue graag alvast op de shortlist zetten voor de verkiezingen
Ik sla je smoel kapotquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:46 schreef MariusMilner het volgende:
[..]
Ik weet je te vinden, je bent gewaarschuwd jij.
[ afbeelding ]
ik kan die kleine lettertjes bijna niet lezen, is meer iets voor een breed iemand om te dragen zodat ze uitgerekt wordenquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:49 schreef Modus het volgende:
Graag hoor ik jullie eerlijke stylingadvies, is dit een beetje classy voor een vlotte jongeman als ik?
[ afbeelding ]
Vind je dit niet iets?quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:49 schreef Modus het volgende:
Graag hoor ik jullie eerlijke stylingadvies, is dit een beetje classy voor een vlotte jongeman als ik?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima keuze, dat is zo’n shirt dat je gerust 4 dagen achter elkaar kunt dragen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:49 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje duur wel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:57 schreef Makrelis het volgende:
Voor classy moet je hier wezen: https://stenstroms.com/en
Ja doen, zit heerlijk. Satijnen beddengoed is ook zo lekker.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Beetje duur wel.
Wat vind jij eigenlijk van een satijnen badjas, doen of niet
Ja. Hier gaan de dames plat voorquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:49 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilt niet samenwonenquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Denk dat jij en Fugue eigenlijk best een leuk koppel zouden zijn. Al eens gedate?
Heb je beetje goede winkel?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja doen, zit heerlijk. Satijnen beddengoed is ook zo lekker.
Wat heb je er dan aan? Ik heb een relatie zodat we samen een huis kunnen kopen, want dat kunnen we los van elkaar niet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch een rela op afstand doen?
Nou dat je af en toe je slurf ergens in kunt hangen en daarna lekker knuffelen of de bank.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat heb je er dan aan? Ik heb een relatie zodat we samen een huis kunnen kopen, want dat kunnen we los van elkaar niet.
Waarom zou ik dan een relatie doen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch een rela op afstand doen?
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dat je af en toe je slurf ergens in kunt hangen en daarna lekker knuffelen of de bank.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dat je af en toe je slurf ergens in kunt hangen en daarna lekker knuffelen of de bank.
Flikkeropweg 9quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:07 schreef skidzor het volgende:
Ik wil vegan pizza sturen naar Braddie, wat is zijn adres?
Hoe is het met jouw slurfquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morty is een beetje verlegenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Je bent het gewoon een beetje verleerd.
Heb al creatine (srs)quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet aan de steroiden man (no joke)
d
is een liedje van pieter dagellierquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:16 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heeft dit al eens plaatsgevonden?
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij bent sowieso een toffe gast habibo
die komt soms wanneer boze eend wordt aangevallen teveelquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:43 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
@:Bipolaire_latif is mijn habibo, waar is hij?
Nee, ik ben The_Emotionquote:
we mogen de bradge niet meer besprekenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:45 schreef Azula het volgende:
Hmm gisteren KFC op en straks Maccie. Goed bezig wel.
Mijn mening over wat er met deze mensen moet gebeuren is niet legaal.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
wat vinden jullie van mensen in krokante bedden die geen kussensloop gebruiken?
Zieligquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
Dat zijn mensen die eigenlijk niet zelfstandig kunnen wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
Ranzig natuurlijk. En sneuquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
Was jij nog maar mod, konden we die dikke mooi bespreken hier.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:12 schreef Solotovski het volgende:
Daar was ik weer.
We mogen het dus niet meer over braddie hebben? Hahahah
Ga je review doen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:45 schreef Azula het volgende:
Hmm gisteren KFC op en straks Maccie. Goed bezig wel.
hier toch wel?quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:12 schreef Solotovski het volgende:
Daar was ik weer.
We mogen het dus niet meer over braddie hebben? Hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |