Je zit op het verkeerde account Vla. Ik wist wel dat jij het was heu heu.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:05 schreef Rozevla het volgende:
Zin om 3 pizza’s voor de lunch te bestellen en dan m’n YouTube kanaal te verwijderen.
Okquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:13 schreef Makrelis het volgende:
Vanmiddag toch maar even naar de zaak. Ben het na een week al zat die ziektewet. Vanmorgen 4 keer aan de dunne en overgegeven van de medicijnbijwerkingen. Duurt nog 10 dagen die kuur.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:58 schreef Makrelis het volgende:
Posten jullie dan 'ns wat. De pics die ik post zijn trouwens niet persé mijn smaak. Zijn gewoon het dagelijkse pagina 9 meisje van Ekstra Bladet (deense krant).
Nahquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[warning]Geen gebraddie meer[/warning]
Ik kijk nu naar een nijlpaard die 10 crackers met pindakaas eet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:36 schreef JochemSjakie het volgende:
Heeft iemand nog een goede foodreview gezien?
Linkje?quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar een nijlpaard die 10 crackers met pindakaas eet.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:58 schreef Makrelis het volgende:
Posten jullie dan 'ns wat. De pics die ik post zijn trouwens niet persé mijn smaak. Zijn gewoon het dagelijkse pagina 9 meisje van Ekstra Bladet (deense krant).
quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:04 schreef spinazieruiker het volgende:
KLB / Blote tetten en bipsen #2quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:43 schreef Makrelis het volgende:
Ja jongons. Ik zie alleen maar gezichtjes. Voor een volwaardige vleeskeuring is meer nodig.
Wat staat er vandaag op pagina 9 van Deense Snøllen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:43 schreef Makrelis het volgende:
Ja jongons. Ik zie alleen maar gezichtjes. Voor een volwaardige vleeskeuring is meer nodig.
Naar mijn mening een mooie meid.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:51 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op pagina 9 van Deense Snøllen?
Ik heb je betere zien posten, maar goede achterkant.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Naar mijn mening een mooie meid.
KLB / [KLB SC] Zware botten
groot gelijkquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:02 schreef Pharkus het volgende:
Als dit de braddie SC gaat worden, dan flikker ik het dicht.
Kan er mee door, maar kont / tieten niet echt in verhouding.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Naar mijn mening een mooie meid.
KLB / [KLB SC] Zware botten
Het is fijn om leuk werk te hebben en je dus niet graag in de ziektewet zit. Met die sociale werkplaats waar ik vandaan kom is de ziektewet een paradijs.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:13 schreef Makrelis het volgende:
Vanmiddag toch maar even naar de zaak. Ben het na een week al zat die ziektewet. Vanmorgen 4 keer aan de dunne en overgegeven van de medicijnbijwerkingen. Duurt nog 10 dagen die kuur.
Vol met Braddies?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:32 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Het is fijn om leuk werk te hebben en je dus niet graag in de ziektewet zit. Met die sociale werkplaats waar ik vandaan kom is de ziektewet een paradijs.
Nee was er maar één geloof ik. Wel van die gekke Chinezen met hangende oogleden.quote:
Jij snapt het helemaal in 1 keer.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:54 schreef okselzweet het volgende:
Mag braddy opeens niet meer worden besproken?
Als dat zijn kloon is dan kan jij het antwoord wel raden, of niet dan?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:59 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mogen we wel de gebruiker @:Sprokkelaar bespreken?
neem aan van niet, anders doet hij een kvg'tjequote:Op woensdag 9 juni 2021 14:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als dat zijn kloon is dan kan jij het antwoord wel raden, of niet dan?
Ik denk dat het antwoord 'ja' is, omdat wij niet kunnen weten dat het zijn kloon is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Omdat iedere keer het op een drama uitdraait. Nog nooit is het eens leuk gegaan.quote:
Braddie heeft bij mijn weten trouwens een permanente ban, dus zo lang Sprokkelaar geen streep door zijn naam heeft ga ik er vanuit dat hij Braddie niet is. Anders zou hij namelijk een kloon van een gebande zijn en dus geband worden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:38 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben benieuwd wat @:sprokkelaar gaat eten vandaag.
Goh, bijzonder. We mogen het zeker wel over Enzo Knol hebben?quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Omdat iedere keer het op een drama uitdraait. Nog nooit is het eens leuk gegaan.
Het ging de afgelopen weken primaquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Omdat iedere keer het op een drama uitdraait. Nog nooit is het eens leuk gegaan.
vind het walgelijk hoe die gast het slechte voorbeeld geeft aan miljoenen volgersquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:47 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Goh, bijzonder. We mogen het zeker wel over Enzo Knol hebben?
Zolang Brad er zelf niet bij is, gaat het ook goedquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het ging de afgelopen weken prima
Waar is dat van?quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vind het walgelijk hoe die gast het slechte voorbeeld geeft aan miljoenen volgers
[ afbeelding ]
Pics van jouw bellyquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vind het walgelijk hoe die gast het slechte voorbeeld geeft aan miljoenen volgers
[ afbeelding ]
So funnyquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Parodieën ook? Hoe breed is deze blokkade? (Hihi breed)
Via DM mag sws altijd
Waarom habibo kom jij altijd zo gefrustreerd over?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
was net beachclub
alleen maar vrouwen daar lol
en maar klagen over glazen plafond
en emancipatie
ik ben boze jongenquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waarom habibo kom jij altijd zo gefrustreerd over?
Niet kunnen scoren?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
was net beachclub
en emancipatie
Geen idee. Maar hij doet boos als je het vraagt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:25 schreef JochemSjakie het volgende:
Heeft @:Dimachaerus eindelijk gescoord?
Blauwtje misschien.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hij doet boos als je het vraagt.
quote:
Vieswoest gelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kk es op met die domme aannames altijd
Oei, mag dit wel??quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:51 schreef spinazieruiker het volgende:
Kan het altijd wel waarderen als mensen filmen hoe ze leuke nummers spelen
maak ook een boterham met leverworstquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Maar houd het vanavond toch ff bij 8 crackers met pindakaas.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Raakte je zijn gevoelige puntje maar eens
Maar deze keer is het heel anders.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Omdat ik dat ben.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:31 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Waarom sta jij geregistreerd als vrouw?
Alleen maar vrouwen? Maar jij was er toch ook?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
was net beachclub
en emancipatie
Maar het is allemaal prima als opperkneus Iwanius mensen ongevraagd op de foks zet terwijl hij ze afzeikt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:41 schreef Catkiller het volgende:
Wel handig als je niet besproken wenst te worden als je een domme vlogger bent, gewoon een account aanmaken hier en dan gaan klagen.
Denken dat ze consequent zijn hierquote:Op woensdag 9 juni 2021 17:39 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Maar het is allemaal prima als opperkneus Iwanius mensen ongevraagd op de foks zet terwijl hij ze afzeikt.
ja fatih en ik de enige boysquote:Op woensdag 9 juni 2021 17:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Alleen maar vrouwen? Maar jij was er toch ook?
Of ga je tegenwoordig als vrouw door het leven?
Vind vleeskeuren met mensen die consent geen voorwaarde vinden nogal onaangenaam.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:13 schreef Makrelis het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoef je alleen nog maar kalk te kopen
Check deze grap @:ggmm
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:41 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Had je nog gehosseld? Je had opties zat blijkbaar.
Je moet er ook niet bij drinkenquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:13 schreef Makrelis het volgende:
Lekker manquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:29 schreef skidzor het volgende:
Jongens vandaag is mijn clio terug, lkkr naar Tsjechie rijden lkkr neuke, lkkr
Klbmodjes?quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er gebeurd dat het niet meer over braddie mag gaan van @:pharkus
Waarom deelt @:pharkus dit mee in plaats van de @:klbmodjes
Ik heb zoveel vragen
Heb een abonnement op fb maatquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klbmodjes?
Staat allemaal in feedback gast
Er is ook al een formatieronde gaande voor een nieuw modteam, veelgenoemde namen zijn mikeytt flippcoin en jochemsjackie.
Het gaat altijd zo, we laten het oogluikend toe, het wordt drama. Het is een sc van KLB, niet maak grappen ten koste van Braddie sc.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb een abonnement op fb maat
Misschien is een formatie topic wel een goed idee. Het is duidelijk dat @:pharkus en @:murp met hun ongebruikelijke activiteit een motie van wantrouwen tegen de huidige regering hebben ingediend
Over Braddie mag niet, maar wel over Sprokkelaar zo lang die geen streep door zijn naam heeft.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er gebeurd dat het niet meer over braddie mag gaan van @:pharkus
Waarom deelt @:pharkus dit mee in plaats van de @:klbmodjes
Ik heb zoveel vragen
Mortax en ik zijn erg benieuwd hoe de grappen ten koste van braddie verwijderd gaan worden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het gaat altijd zo, we laten het oogluikend toe, het wordt drama. Het is een sc van KLB, niet maak grappen ten koste van Braddie sc.
Popcorn staat klaarquote:
Neequote:
Ja en nu opdonderenquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:50 schreef okselzweet het volgende:
De nieuwe regels hebben er wel weer een echte slow chat van gemaakt ipv een fast chat.
Ja dat was een nieuwe vlogger, maar was heel snel weer weg. Leek mij best een sympathieke gast maar schijn kan bedriegen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:16 schreef Modus het volgende:
Ik zag laatst een kanaal met verrassend goede con-tent. Ging veel over makkelijk eten en af en toe eens buiten kijken met de auto enzo, soort miniroadtrips. Waren ook allemaal filmpjes van net iets meer dan 5 minuten dus dan is de con-tent eik per definitie al beter.
Maar volgens mij is het weer weg. Heette iets van NederlandVlogger ofzo
Leugens!quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klbmodjes?
Zou eens tijd worden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:07 schreef Azula het volgende:
Eindelijk geen Braad gelul meer hier, waarvoor heel veel dank.
Een eigen topic was beter geweest jaquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:07 schreef Azula het volgende:
Heeft dit al eens plaatsgevonden?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:45 schreef Boze_Eend het volgende:
Ik wil met domme gans naar bed en ik weet dat het niet zal lukken daarom heb ik mijn zinnen op naardegallemiezen gezet en ook dat zal niet lukken. Maar moet ik dan met @:jochemsjakie ben toch zeker geen homofiel. It reminds me that it's not so bad not so bad.
Probeer gewoon een andere scquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:11 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een eigen topic was beter geweest ja
Schijnt redelijk zuur te zijnquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoort een roadtrip naar Tsjechië thuis in TRV of PTA?
GEEN GEBRADDIE MEER DAS IST VERBOTEN!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoort een roadtrip naar Tsjechië thuis in TRV of PTA?
Drie pizza's van 25 cm en een spuitje pfizerquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
GEEN GEBRADDIE MEER DAS IST VERBOTEN!!!!
Ik zou veel liever willen weten wat je vanavond hebt gegeten en welke drugs je graag gebruikt?
Woah slow down partnerquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Drie pizza's van 25 cm en een spuitje pfizer
Dit is KLB SC GAM SC is ergens andersquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:30 schreef Makrelis het volgende:
Wat een gezeik weer in galaxy chat omdat ik een vriendje van iemand aanviel. Als je geen beschermingsschild opzet en je hebt grondstoffen aan boord schiet ik je basis aan flarden en trek ik de boel leeg. Het is geen Farm Ville spel. Het is een player against player game.
nu moeten we het doen met niels die post over manwijven en dat hij 13 jarigen in een star trek spel heeft uitgescholdenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:07 schreef Azula het volgende:
Manwijven lol. Je weet niet waar je over praat. En schelden hoef je niet te doen op Scopely servers. Ze gooien mensen er zonder pardon af heb ik gezien.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:35 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nu moeten we het doen met niels die post over manwijven en dat hij 13 jarigen in een star trek spel heeft uitgescholden
Echt hequote:Op woensdag 9 juni 2021 20:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
GEEN GEBRADDIE MEER DAS IST VERBOTEN!!!!
Ik zou veel liever willen weten wat je vanavond hebt gegeten en welke drugs je graag gebruikt?
O fijn dat je dit met ons deelt!quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:46 schreef spinazieruiker het volgende:
Kut ik lees net dat het buitenspeeldag is vandaag en ik heb de hele dag achter de computer gezeten
Heb niet het idee dat ze heel enthousiast zijn neequote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nog weinig reactie. Is that a good thing?
Zitten klinkt toch ook best vermoeiend. Pauzeer je wel voldoende?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:46 schreef spinazieruiker het volgende:
Kut ik lees net dat het buitenspeeldag is vandaag en ik heb de hele dag achter de computer gezeten
40cm en 4 kilo hierquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:10 schreef okselzweet het volgende:
Maken jullie ook weleens een filmpje om je 1,5 kg gewichtjes te showen?
Toch merk je dat veel bij vrouwen met een laag uitgesneden decolleté. Ze willen hun tieten laten zien, maar als je er naar kijkt als man dan is dat écht een brug te ver..quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:09 schreef HermieHermann het volgende:
man wat was dat weer een kutwijf, als een vent je kutje grijpt moet je gewoon accepteren! #LangLeveDeLiefde
Morgen een nieuwe kopen dan, modusquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:10 schreef Modus het volgende:
Zouden het hoeslaken en de kussenslopen alweer heeeeel toevallig in de was gezeten hebben? Oogt een beetje als een mega-ruklap zo.
Nee daarvoor heb ik het te druk met snoozenquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:10 schreef okselzweet het volgende:
Maken jullie ook weleens een filmpje om je 1,5 kg gewichtjes te showen?
Donald?quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:09 schreef HermieHermann het volgende:
man wat was dat weer een kutwijf, als een vent je kutje grijpt moet je gewoon accepteren! #LangLeveDeLiefde
We laten ze ook niet voor jou zienquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Toch merk je dat veel bij vrouwen met een laag uitgesneden decolleté. Ze willen hun tieten laten zien, maar als je er naar kijkt als man dan is dat écht een brug te ver..
Is dit een Niels quote?quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Toch merk je dat veel bij vrouwen met een laag uitgesneden decolleté. Ze willen hun tieten laten zien, maar als je er naar kijkt als man dan is dat écht een brug te ver..
Nog bedankt hèquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We laten ze ook niet voor jou zien
Eerder een hoopje:quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:15 schreef Rozevla het volgende:
Hoe groot zouden je drollen zijn als je 3 pizza’s als tussendoortje opvreet en geen 10.000 stappen loopt en je Clio kapot gaat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou snel weer je onzinnige mening in FB zetten als ik jou was.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klbmodjes?
Er is ook al een formatieronde gaande voor een nieuw modteam, veelgenoemde namen zijn mikeytt flippcoin en jochemsjackie.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:19 schreef Stepperoller het volgende:
@:Sprokkelaar ben jij dit toevallig?Ik keek net dat vlogje, fucking ranzig bed !!!! DAT KUSSENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
@:Sprokkelaar ben jij dit toevallig?Wat een ranzig nest zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Dit gaat over Sprokkelaarquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Over Braddie praten is verboten!
Ah, aangezien er geen streep door zijn naam staat, kunnen we er van uitgaan dat dit niet Braddie isquote:
gisterenquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
@:dimachaerus lijkt het nu zo of zijn de gymmeisjes nog lekkerder geworden
@:Sprokkelaar ben jij dit toevallig?ik weet niet wie dit is maar ik zou die jongen aanraden een kussensloop te kopen want met je bakkes op dat gele ding liggen kan nooit gezond zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allochtonen Gym SCquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
gisteren
was zo zyzz style curls doen
chickie keek toen via 3 spiegels naar mijn linkerschoen
toen naar huis gegaan
FAAAAAKK
Wel een fapje gemaakt?quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
gisteren
toen naar huis gegaan
FAAAAAKK
Dit is jouw mening, imo heb je er totaal geen kijk op.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou snel weer je onzinnige mening in FB zetten als ik jou was.
Ik ben blij dat juist jij dat zegt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit is jouw mening, imo heb je er totaal geen kijk op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer diarree denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:15 schreef Rozevla het volgende:
Hoe groot zouden je drollen zijn als je 3 pizza’s als tussendoortje opvreet en geen 10.000 stappen loopt en je Clio kapot gaat ?
Doe niet zo jaloersquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat juist jij dat zegt.
Vermoed dat een geheel nieuw bed geen overbodige luxe is voor deze jongeman.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik weet niet wie dit is maar ik zou die jongen aanraden een kussensloop te kopen want met je bakkes op dat gele ding liggen kan nooit gezond zijn
Want dan lig je nog steeds op datzelfde ranzige ding alleen zie je het niet meer?quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik weet niet wie dit is maar ik zou die jongen aanraden een kussensloop te kopen want met je bakkes op dat gele ding liggen kan nooit gezond zijn
Ik trok erg van leer inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]![]()
Ok Willem. Je bent weer eens viesmad ziedend, dus mijn taak zit er weer op.
hier waren ze altijd al lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
@:dimachaerus lijkt het nu zo of zijn de gymmeisjes nog lekkerder geworden
Volgens mij is dit FOK!user @Sprokkelaar aangezien hij niet reageert op vragen hierover. En @Sprokkelaar is niet hij die niet genoemd mag worden, want dan zou hij al geband zijn omdat het dan een kvg is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
kom vechten dan
Mensen die verstopt zitten hebben vaak ook last van diarree. Doordat de meer weke delen van de ontlasting voorbij die prop sijpelen.quote:
lolquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
gisteren
toen naar huis gegaan
FAAAAAKK
Ontploffingsgevaarquote:
okquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Vooraankondiging!
Om 22:00 uur gaat mijn nieuwe topic in première in KLB!
Dit wordt de meest terechte klacht van juni (misschien wel van het jaar)
@:fugue graag alvast op de shortlist zetten voor de verkiezingen
Als kind kreeg ik altijd obstipatie van heel veel wit brood in 1x eten, maar dat was gewoon een baksteen en verder geen diarree.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:36 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Mensen die verstopt zitten hebben vaak ook last van diarree. Doordat de meer weke delen van de ontlasting voorbij die prop sijpelen.
Ik weet je te vinden, je bent gewaarschuwd jij.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het adres van je moeder is bekend hoor
Aangezien @okselzweet dit heeft geliked weet ik wie ik nu even een DM ga sturen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het adres van je moeder is bekend hoor
Denk dat jij en Fugue eigenlijk best een leuk koppel zouden zijn. Al eens gedate?quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Vooraankondiging!
Om 22:00 uur gaat mijn nieuwe topic in première in KLB!
Dit wordt de meest terechte klacht van juni (misschien wel van het jaar)
@:fugue graag alvast op de shortlist zetten voor de verkiezingen
Ik sla je smoel kapotquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:46 schreef MariusMilner het volgende:
[..]
Ik weet je te vinden, je bent gewaarschuwd jij.
[ afbeelding ]
ik kan die kleine lettertjes bijna niet lezen, is meer iets voor een breed iemand om te dragen zodat ze uitgerekt wordenquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:49 schreef Modus het volgende:
Graag hoor ik jullie eerlijke stylingadvies, is dit een beetje classy voor een vlotte jongeman als ik?
[ afbeelding ]
Vind je dit niet iets?quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:49 schreef Modus het volgende:
Graag hoor ik jullie eerlijke stylingadvies, is dit een beetje classy voor een vlotte jongeman als ik?
[ afbeelding ]
Prima keuze, dat is zo’n shirt dat je gerust 4 dagen achter elkaar kunt dragen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:49 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje duur wel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:57 schreef Makrelis het volgende:
Voor classy moet je hier wezen: https://stenstroms.com/en
Ja doen, zit heerlijk. Satijnen beddengoed is ook zo lekker.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Beetje duur wel.
Wat vind jij eigenlijk van een satijnen badjas, doen of niet
Ja. Hier gaan de dames plat voorquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:49 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilt niet samenwonenquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Denk dat jij en Fugue eigenlijk best een leuk koppel zouden zijn. Al eens gedate?
Heb je beetje goede winkel?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja doen, zit heerlijk. Satijnen beddengoed is ook zo lekker.
Wat heb je er dan aan? Ik heb een relatie zodat we samen een huis kunnen kopen, want dat kunnen we los van elkaar niet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch een rela op afstand doen?
Nou dat je af en toe je slurf ergens in kunt hangen en daarna lekker knuffelen of de bank.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat heb je er dan aan? Ik heb een relatie zodat we samen een huis kunnen kopen, want dat kunnen we los van elkaar niet.
Waarom zou ik dan een relatie doen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch een rela op afstand doen?
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dat je af en toe je slurf ergens in kunt hangen en daarna lekker knuffelen of de bank.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dat je af en toe je slurf ergens in kunt hangen en daarna lekker knuffelen of de bank.
Flikkeropweg 9quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:07 schreef skidzor het volgende:
Ik wil vegan pizza sturen naar Braddie, wat is zijn adres?
Hoe is het met jouw slurfquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morty is een beetje verlegenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Je bent het gewoon een beetje verleerd.
Heb al creatine (srs)quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet aan de steroiden man (no joke)
d
is een liedje van pieter dagellierquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:16 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heeft dit al eens plaatsgevonden?
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij bent sowieso een toffe gast habibo
die komt soms wanneer boze eend wordt aangevallen teveelquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:43 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
@:Bipolaire_latif is mijn habibo, waar is hij?
Nee, ik ben The_Emotionquote:
we mogen de bradge niet meer besprekenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:45 schreef Azula het volgende:
Hmm gisteren KFC op en straks Maccie. Goed bezig wel.
Mijn mening over wat er met deze mensen moet gebeuren is niet legaal.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
wat vinden jullie van mensen in krokante bedden die geen kussensloop gebruiken?
Zieligquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
Dat zijn mensen die eigenlijk niet zelfstandig kunnen wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
Ranzig natuurlijk. En sneuquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
Was jij nog maar mod, konden we die dikke mooi bespreken hier.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:12 schreef Solotovski het volgende:
Daar was ik weer.
We mogen het dus niet meer over braddie hebben? Hahahah
Ga je review doen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:45 schreef Azula het volgende:
Hmm gisteren KFC op en straks Maccie. Goed bezig wel.
hier toch wel?quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:12 schreef Solotovski het volgende:
Daar was ik weer.
We mogen het dus niet meer over braddie hebben? Hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |