abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 18:04:22 #101
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_200145397
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:03 schreef Mrmime het volgende:
hebben ze nou in dat appartement van de post hierboven ook alle stopcontacten dichtgesmeerd of hoort dit zo? [ afbeelding ]
Dit is waarschijnlijk gebouwd met prefab betonnen wandplaten. Zoals dit hier onder




Als je dat verder niet afwerkt; en alleen de gaten die er in zitten dichtstrijkt dan krijg je dat wat ze in dat appartement hebben.
pi_200154112
Qua foto's niet bepaald opmerkelijk.

Wel opmerkelijk dat dit huis al sinds 2005 (!) ononderbroken te koop staat op Funda.

Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  donderdag 1 juli 2021 @ 12:11:36 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200154205
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Het lijken de bouwmuren nog wel te zijn, niet afgewerkt niks.
Dit idd, gewoon geen enkele afwerking.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:16:15 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200154976
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:01 schreef stavromulabeta het volgende:
Qua foto's niet bepaald opmerkelijk.

Wel opmerkelijk dat dit huis al sinds 2005 (!) ononderbroken te koop staat op Funda.

[ link | afbeelding ]
Wat een jankverhaal, zeg, van die eigenaar.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2021 @ 18:43:12 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200159212
Ja, zo'n zure vrek die zichzelf klem gezet heeft en geen paar honderd euro wil betalen, waardoor je al bijna hoopt dat het huis nog 50 jaar te koop staat. Makelaars zijn doorgaans opportunistische, arrogante lamzakken, maar hier lijkt-ie gelijk te hebben.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 1 juli 2021 @ 18:47:23 #106
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_200159256
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat een jankverhaal, zeg, van die eigenaar.
Kan ie de makelaar niet van wanprestatie betichten? Hij wil blijkbaar geen 4K aftikken voor een verkoop nu :wtf:
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_200161770
Nou heb ik langer dan me lief is zitten kijken naar deze foto's, maar heeft de makelaar nu de voordeur achter een heg weggefotoshopt?

Dit is de plattegrond. Linksonder de voordeur, rechts de deur naar kantoor/studio:



Volgens mij zien we hier dus links de voordeur en rechts kantoor/studio:



Maar hier lijkt het dus alsof de voordeur bij de buren wordt getrokken achter de fotoshop-heg?



En dat terwijl er in de omschrijving zo hoog opgegeven wordt van de breedte van het huis...

(Over het feit dat er hier een kluswoning in een 'opkomende wijk' te koop wordt aangeboden voor een half miljoen hoeven we het niet te hebben toch? Dat weten we nu wel...)
  donderdag 1 juli 2021 @ 22:46:40 #108
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_200162401
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 22:03 schreef yinu het volgende:
Nou heb ik langer dan me lief is zitten kijken naar deze foto's, maar heeft de makelaar nu de voordeur achter een heg weggefotoshopt?

Dit is de plattegrond. Linksonder de voordeur, rechts de deur naar kantoor/studio:

[ afbeelding ]

Volgens mij zien we hier dus links de voordeur en rechts kantoor/studio:

[ afbeelding ]

Maar hier lijkt het dus alsof de voordeur bij de buren wordt getrokken achter de fotoshop-heg?

[ afbeelding ]

En dat terwijl er in de omschrijving zo hoog opgegeven wordt van de breedte van het huis...

(Over het feit dat er hier een kluswoning in een 'opkomende wijk' te koop wordt aangeboden voor een half miljoen hoeven we het niet te hebben toch? Dat weten we nu wel...)
Geen idee waarom de heg daar 'staat' maar wat een slechte fotoshop :')

Hebben de buren trouwens een stukje tuin gejat?

Op de foto lijkt hun tuin direct tot aan het raam te komen maar dat is een vreemde plek voor de erfgrens, lijkt me dat het gelijk zou lopen met de muur van het huis , dus ietsje naar links

  vrijdag 2 juli 2021 @ 06:29:32 #109
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_200163920
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Geen idee waarom de heg daar 'staat' maar wat een slechte fotoshop :')

Hebben de buren trouwens een stukje tuin gejat?

Op de foto lijkt hun tuin direct tot aan het raam te komen maar dat is een vreemde plek voor de erfgrens, lijkt me dat het gelijk zou lopen met de muur van het huis , dus ietsje naar links

[ afbeelding ]
denk dat daar de erfgrens loopt. want huis dat te koop staat heeft die zogenaamde studio/kantoor ook direct de grens aan de voordeur van de buren (om de hoek), zie foto's hierboven


Die twee heggen zijn beiden verkeerd gephotoshopt, de voordeur is verwisseld met die van de buren. In beide gevallen.
Die zwarte lijn er boven klopt ook niet. De hele tekening klopt dus niet, knurft van een makelaar
:N
herstel, beide voordeuren behoren tot het appartement
8)7
Rechts was een garage en dat is de studio geworden met eigen voordeur |:(

In Kanaleneiland, een wijk in opkomst. Ik ken Kanaleneiland uit het verleden, een groot deel van de wijk was toen niet in opkomst.
en, Walgelijke blokkendozen zijn het :r

[ Bericht 7% gewijzigd door marcel.de op 02-07-2021 06:41:47 ]
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  vrijdag 2 juli 2021 @ 06:59:27 #110
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_200163984
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 06:29 schreef marcel.de het volgende:

[..]

denk dat daar de erfgrens loopt. want huis dat te koop staat heeft die zogenaamde studio/kantoor ook direct de grens aan de voordeur van de buren (om de hoek), zie foto's hierboven

Die twee heggen zijn beiden verkeerd gephotoshopt, de voordeur is verwisseld met die van de buren. In beide gevallen.
Die zwarte lijn er boven klopt ook niet. De hele tekening klopt dus niet, knurft van een makelaar
:N
herstel, beide voordeuren behoren tot het appartement
8)7
Rechts was een garage en dat is de studio geworden met eigen voordeur |:(

In Kanaleneiland, een wijk in opkomst. Ik ken Kanaleneiland uit het verleden, een groot deel van de wijk was toen niet in opkomst.
en, Walgelijke blokkendozen zijn het :r
Dacht eerst dat het nieuwbouw was maar als je op googlemaps kijkt zit er gewoon een nieuwe buitenkant op,

https://goo.gl/maps/xLNyQF7UGr7LAJ6p6

Vraag me trouwens af of de aannemer falliet is gegaan dat het 'zo' te koop staat.
pi_200164136
Als je in streetview naar de kantoorkant loopt zijn ze halverwege de verbouwing.
pi_200191836
quote:
Ik zou sowieso nooit een huis kopen met een buitenzwembad.
Meestal goedkope plastic zooi, te veel onderhoud enz.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 21:39:18 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200236278
Appartement in een winkelstraat, hartje Groningen.

Kijk maar.



Iemand die toevallig stond te bellen op straat, wilde wel even poseren.

The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 22:23:21 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200238094
quote:
En dan durven ze dit neer te zetten bij ‘bijzonderheden’:

Woonoppervlak van maar liefst 33 m²

:') _O-
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:53 #117
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_200238463
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dan durven ze dit neer te zetten bij ‘bijzonderheden’:

Woonoppervlak van maar liefst 33 m²

:') _O-
Hé maar hij is wel recent gerenoveerd en helemaal gasloos :')
pi_200239084
Als je daar in de tuin een huis kunt neerzetten heb je wel een vrijstaand huis hartje Utrecht. Daar zullen ze wel op gokken met de verkoopprijs.
pi_200241285
Buiten de mooie praatjes is "De woning is gelegen aan de statige Amsterdamsestraatweg" ook gewoon niet waar, het is de Marnixlaan, een vierbaans doorgaande mocro-snelweg tussen Overvecht en Kanaleneiland. En over de statigheid van de ASW is ook nog wel te discussiëren :+
  dinsdag 6 juli 2021 @ 23:38:41 #120
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200241383
Die artist impresion van de tuin lijkt ook niet helemaal te stroken met de hoeveelheid ruimte op de plattegrond.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200241643
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 23:36 schreef Daantke het volgende:
Buiten de mooie praatjes is "De woning is gelegen aan de statige Amsterdamsestraatweg" ook gewoon niet waar, het is de Marnixlaan, een vierbaans doorgaande mocro-snelweg tussen Overvecht en Kanaleneiland. En over de statigheid van de ASW is ook nog wel te discussiëren :+
De ASW is alles behalve statig inderdaad. Een grote bende is het met belwinkels. Verschrikkelijk om daar te wonen en dat voor 475K
Hallo
  woensdag 7 juli 2021 @ 06:22:01 #122
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_200243593
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 23:36 schreef Daantke het volgende:
Buiten de mooie praatjes is "De woning is gelegen aan de statige Amsterdamsestraatweg" ook gewoon niet waar, het is de Marnixlaan, een vierbaans doorgaande mocro-snelweg tussen Overvecht en Kanaleneiland. En over de statigheid van de ASW is ook nog wel te discussiëren :+
Die mooie praatjes staan vol spelfouten en onwaarheden. Wat een kansloze advertentie zeg
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:30:54 #123
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_200245852
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 22:47 schreef karelde14e het volgende:
Als je daar in de tuin een huis kunt neerzetten heb je wel een vrijstaand huis hartje Utrecht. Daar zullen ze wel op gokken met de verkoopprijs.
Ze hebben het over een 'vergunningvrij gebouw' en op die tekenningen staat hobbyruimte en bergging.

Zoals ik het lees lijkt het niet zo dat je er in mag wonen.




Is dat de deur van de buren naar jouw tuin dan?
pi_200252859
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hé maar hij is wel recent gerenoveerd en helemaal gasloos :')
Zo'n hok durf ik wel met maxine-lichtjes te verwarmen. _O-

Woonoppervlak van maar liefst 33 m² _O-

Wordt nog een beste klus om in die tuin een hok neer te zetten. En het zal me verbazen als je daar mag wonen volgens het bestemmingsplan, nee, dit is niks. Of je moet ondergronds gaan.

En een moestuin? Midden-in een stad? Kan niet gezond zijn.
pi_200253392
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:32 schreef skrn het volgende:

[..]

Zo'n hok durf ik wel met maxine-lichtjes te verwarmen. _O-

Woonoppervlak van maar liefst 33 m² _O-

Wordt nog een beste klus om in die tuin een hok neer te zetten. En het zal me verbazen als je daar mag wonen volgens het bestemmingsplan, nee, dit is niks. Of je moet ondergronds gaan.

En een moestuin? Midden-in een stad? Kan niet gezond zijn.
Als je het geld hebt denk ik dat het best een koopje is. Grond is duur het gaat ook niet zo zeer over het huisje. Je kan daar best mee cashen, het is geen landbouwgrond
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')