abonnement Unibet Coolblue
pi_199828680
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 22:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik ben Pro-vaxxer en dwing niemand. Maar ik vind wel dat we tijdelijk alleen toegang voor gevaccineerden tot bijvoorbeeld evenementen mogen geven. Zodat die sector eerder open kan.

Ik snap ook nog de mensen die bang zijn voor de vaccins vanwege de snelheid.

Ik ben wel fel tegen de lui die bullshit verkopen.
Shit kan nu al open, met dit weer raakt echt geen ene fuck besmet.

Overigens is de hele risicogroep al gevaccineerd.

Dus vertel mij svp waar the fuck we mee bezig zijn "eerder open kan"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199829069
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Shit kan nu al open, met dit weer raakt echt geen ene fuck besmet.

Overigens is de hele risicogroep al gevaccineerd.

Dus vertel mij svp waar the fuck we mee bezig zijn "eerder open kan"
Met dit weer nog wel. In Spanje en India enzo werkt Corona namelijk ook helemaal niet, want te warm?
pi_199829262
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Met dit weer nog wel. In Spanje en India enzo werkt Corona namelijk ook helemaal niet, want te warm?
Pleuren ze de ramen dicht en zetten ze de AC aan. Overigens geen idee van aantallen gevaccineerden daar.

Neem de vorige zomer in Nl en haal je kop uit het zand.

Als ik het fout heb stuur je later bij. Mij part hou je de 1.5m in publieke plaatsen met onbekenden in stand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199829582
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Shit kan nu al open, met dit weer raakt echt geen ene fuck besmet.

Overigens is de hele risicogroep al gevaccineerd.

Dus vertel mij svp waar the fuck we mee bezig zijn "eerder open kan"
Het weer zegt niks zoals @illusions al aan gaf.. Misschien had het toch vooral te maken dat de meeste mensen zich voor 90% aan de maatregelen en adviezen hielden?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199830156
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:29 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het weer zegt niks zoals @:illusions al aan gaf.. Misschien had het toch vooral te maken dat de meeste mensen zich voor 90% aan de maatregelen en adviezen hielden?
Ja in de zomer houdt iedereen zich opeens aan de regels... Je praat wat je denkt dat wetenschappelijk consensus is na. Zonder zelf na te denken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199830328
  vrijdag 11 juni 2021 @ 13:16:56 #207
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199830737
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Laat me raden, jij vindt jezelf bij de slimmere 20% horen hè? :D

Het zal allemaal wel, ik ga weer strijken, doei!
Onze Tony Montana heeft gesproken :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199830749
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:37 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Je plaatje faalt wel hard als je je bedenkt dat BoJo zelf half dood is geweest van de corona. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 11 juni 2021 @ 13:20:22 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199830766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja in de zomer houdt iedereen zich opeens aan de regels... Je praat wat je denkt dat wetenschappelijk consensus is na. Zonder zelf na te denken.
Wat is dan wel de verklaring daarvoor?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199830801
Lockdowns are 'the single biggest public health mistake in history', says top scientist
Speaking to The Telegraph's Planet Normal podcast, Prof Jay Bhattacharya warned of the 'enormous collateral consequences'



https://www.telegraph.co.(...)istake-history-says/
pi_199830857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja in de zomer houdt iedereen zich opeens aan de regels... Je praat wat je denkt dat wetenschappelijk consensus is na. Zonder zelf na te denken.
Als ik één ding vorige zomer gezien heb is het wel dat mensen zich voor 90 nou oke 80% aan de regels hielden. Of dat een verklaring is waarom het in de zomer goed ging kan ik moeilijk zeggen aangezien ik geen tijd heb voor een onderzoek heb naar andere variabelen.

Maar het goede weer in de zomer als verklaring daarvoor geven is net zo goed niet mogelijk. Dat goed weer alleen niet genoeg is, is wel duidelijk geworden als je naar India en Brazilië kijkt.

En als ik aan mijn Indische collega's vraag waarom het daar zo slecht gaat, zeggen ze allemaal: "Omdat niet een fuck geeft". N=1 etc maar toch.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199830908
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:24 schreef weetjewel5 het volgende:
Lockdowns are 'the single biggest public health mistake in history', says top scientist
Speaking to The Telegraph's Planet Normal podcast, Prof Jay Bhattacharya warned of the 'enormous collateral consequences'



https://www.telegraph.co.(...)istake-history-says/
Is gewoon feitelijk maar als je dit niet ziet ben je blind.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199830917
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:27 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Als ik één ding vorige zomer gezien heb is het wel dat mensen zich voor 90 nou oke 80% aan de regels hielden. Of dat een verklaring is waarom het in de zomer goed ging kan ik moeilijk zeggen aangezien ik geen tijd heb voor een onderzoek heb naar andere variabelen.

En die 80% heeft er voor gezorgd dat er geen griep meer is? je zou verwachten dat die 20% die zich er niet aan heeft gehouden toch wat griep heeft veroorzaakt (aso's!).
  vrijdag 11 juni 2021 @ 13:33:05 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199830938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:31 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

En die 80% heeft er voor gezorgd dat er geen griep meer is? je zou verwachten dat die 20% die zich er niet aan heeft gehouden toch wat griep heeft veroorzaakt (aso's!).
Waarom wordt de griep er nu bij gehaald?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199830941
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:27 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Als ik één ding vorige zomer gezien heb is het wel dat mensen zich voor 90 nou oke 80% aan de regels hielden. Of dat een verklaring is waarom het in de zomer goed ging kan ik moeilijk zeggen aangezien ik geen tijd heb voor een onderzoek heb naar andere variabelen.

Maar het goede weer in de zomer als verklaring daarvoor geven is net zo goed niet mogelijk. Dat goed weer alleen niet genoeg is, is wel duidelijk geworden als je naar India en Brazilië kijkt.

En als ik aan mijn Indische collega's vraag waarom het daar zo slecht gaat, zeggen ze allemaal: "Omdat niet een fuck geeft". N=1 etc maar toch.
Vraag het Maurice de Hond, we hebben hier gewoon overduidelijk een griep seizoen, daar ook, komt gewoon allemaal overeen.

Als je de hypothese niet kan verwerpen moet je hem gewoon serieus nemen als die een beetje plausibel is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199831212
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vraag het Maurice de Hond, we hebben hier gewoon overduidelijk een griep seizoen, daar ook, komt gewoon allemaal overeen.

Als je de hypothese niet kan verwerpen moet je hem gewoon serieus nemen als die een beetje plausibel is.
Alleen gaat het hier niet over de griep/influenza.... Maar om een totaal ander virus..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199831246
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Alleen gaat het hier niet over de griep/influenza.... Maar om een totaal ander virus..
Ohjoh, het gedraagt zich op dit punt alleen helemaal hetzelfde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 11 juni 2021 @ 13:58:09 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199831251
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ohjoh, het gedraagt zich op dit punt alleen helemaal hetzelfde.
Nee dat doet het niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199831287
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat doet het niet.
Oh daarom dat seizoenseffect!

Waarom ga je tegen de opvattingen in van de experts in dit land ook trouwens? Die geldt opeens niet meer of is je perceptie van wat zij denken op dit punt verstoort omdat je er niet van op de hoogte bent? Denk je zelf nog weleens na? Wat doe je in dit topic als je geen eigen mening hebt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199831306
Covid heeft geen seizoenseffect, denken enkele covidians in dit topic.

Het meest overduidelijke element van deze crisis ontkennen, hoe ver moet het gaan?

Vertel me nog ff dat water droog is alsjeblieft. Beetje uitgebreid graag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199831448
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:03 schreef ludovico het volgende:
Covid heeft geen seizoenseffect, denken enkele covidians in dit topic.

Het meest overduidelijke element van deze crisis ontkennen, hoe ver moet het gaan?

Vertel me nog ff dat water droog is alsjeblieft. Beetje uitgebreid graag.
Je hebt in ieder geval goed gezien dat we nu in het vaccinatieseizoen zitten. Dat is al heel wat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:33:05 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199831726
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh daarom dat seizoenseffect!

Waarom ga je tegen de opvattingen in van de experts in dit land ook trouwens? Die geldt opeens niet meer of is je perceptie van wat zij denken op dit punt verstoort omdat je er niet van op de hoogte bent? Denk je zelf nog weleens na? Wat doe je in dit topic als je geen eigen mening hebt?
Ik denk genoeg zelf na, zou je ook eens moeten proberen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199831922
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval goed gezien dat we nu in het vaccinatieseizoen zitten. Dat is al heel wat.
vorige zomer waren er ook bijna geen corona besmettingen.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:49:47 #224
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199831926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:03 schreef ludovico het volgende:
Covid heeft geen seizoenseffect, denken enkele covidians in dit topic.

Het meest overduidelijke element van deze crisis ontkennen, hoe ver moet het gaan?

Vertel me nog ff dat water droog is alsjeblieft. Beetje uitgebreid graag.
jij baseert je conclusie op 1 zomer en roept meteen dat het een seizoensvirus is... 1 datapunt gebruiken is niet echt bewijs van een trend of van normaal gedrag.
Zeker niet nu je ziet dat het aantal besmettingen in de UK weer toeneemt en het virus in warme landen ook gewoon blijft toeslaan.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:50:26 #225
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199831935
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:49 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

vorige zomer waren er ook bijna geen corona besmettingen.
Vorig jaar zomer werd er ook bijna niet getest.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199831963
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:49 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

vorige zomer waren er ook bijna geen corona besmettingen.
Volgens deze logica zouden ze in Brazilië en India nooit last kunnen hebben gehad van corona.

What's next, zeewind?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:55:02 #227
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199832001
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:24 schreef weetjewel5 het volgende:
'the single biggest public health mistake in history'
Gewoon 1 van de vragen in de survey aan jongeren waarop deze man zijn bevindingen baseert...

When asked what the main pressures were during the current lockdown, the most common answers
were: 1) Loneliness and isolation; 2) Concerns about school, college or university work; 3) A breakdown in
routine [“not being able to do the things you usually would”]

Hoe bedoel je sturend vragen _O-
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:56:10 #228
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199832016
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Volgens deze logica zouden ze in Brazilië en India nooit last kunnen hebben gehad van corona.

What's next, zeewind?
Volgens een bepaalde Hondt wel..... In India zouden ze nooit last van Corona krijgen want geen ramen en dus veel ventilatie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:58:53 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199832058
Wie denkt hier dan dat covid-19 geen seizoenseffect heeft?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 11 juni 2021 @ 15:28:55 #230
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199832425
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:58 schreef ATuin-hek het volgende:
Wie denkt hier dan dat covid-19 geen seizoenseffect heeft?
Seizoenseffect van Covid is afhankelijk van meerdere dingen

Ja door meer zon en dus UV en luchtvochtigheid zal het virus het zwaarder hebben, maar belangrijker is denk ik dat de weerstand bij mensen in de zomer hoger is, men meer buiten is (=minder besmettingen).

Oftewel het zal een wisselwerking zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 15:30:03 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199832442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 15:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Seizoenseffect van Covid is afhankelijk van meerdere dingen

Ja door meer zon en dus UV en luchtvochtigheid zal het virus het zwaarder hebben, maar belangrijker is denk ik dat de weerstand bij mensen in de zomer hoger is, men meer buiten is (=minder besmettingen).

Oftewel het zal een wisselwerking zijn
Dat denk ik ook ja, dat het een mix is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 11 juni 2021 @ 15:34:32 #232
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199832502
Ja ja het ken vriezen het ken dooien met het virus! Voor je het weet zit je er weer mee opgescheept :Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199832625
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 15:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ja het ken vriezen het ken dooien met het virus! Voor je het weet zit je er weer mee opgescheept :Z
Daarom vaccineren en zo nodig je aan de adviezen dan wel maatregelen houden.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 11 juni 2021 @ 15:49:20 #234
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199832684
Pr-afdeling van Hugo is weer aan het ronselen zie ik.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 15:56:25 #235
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199832775
twitter


Nog zo'n clown :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199832818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 15:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ja het ken vriezen het ken dooien met het virus! Voor je het weet zit je er weer mee opgescheept :Z
Het is 'n all-weather, all-season, all-purpose dodelijk virus....
met zomer,herfst,winter,lente,en ook global warming hybrid-mutant-varianten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 11-06-2021 16:09:55 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 11 juni 2021 @ 16:14:56 #237
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199832980
Bedrog met bezetting op intensieve: Duitse ziekenhuizen manipuleerden bezettingsgraad

Een rapport van de Federale Rekenkamer (BRH) onthult een van de grootste schandalen tijdens de coronapandemie in Duitsland. Duitse ziekenhuizen manipuleerden de bezettingsgraad op intensieve zorg, zodat ze financiële steun van de overheid zouden krijgen. De federale regering was naar verluidt al maanden op de hoogte van de fraude, maar hield het geheim. Dat bericht de Duitse nieuwswebsite Bild.

Bondskanselier Angela Merkel waarschuwt in oktober vorig jaar dat “het gezondheidssysteem binnen enkele weken zijn grenzen zou kunnen bereiken. “De Vereniging van IC-artsen (DIVI) heeft zojuist gewezen op de verslechterende situatie”, luidde het toen. Amper een week later waarschuwt ook minister van Volksgezondheid Jens Spahn dat “het te laat is als de IC-afdelingen vol liggen met coronapatiënten.”

Midden november treedt de nieuwe wet rond de ziekenhuisfinanciering in werking. Voorwaarde: er gaat enkel geld naar de ziekenhuizen als minder dan 25 procent van de IC-bedden vrij is. Bild meldt niet veel later op basis van verschillende bronnen dat het aantal vrije IC-bedden hoger ligt en de alarmerende berichten over een tekort overdreven zijn.

Melding
Het Robert Koch Instituut (RKI), de Duitse tegenhanger van Sciensano, neemt in januari contact op met het ministerie van Volksgezondheid. Het vermoedt “dat sommige ziekenhuizen meer ingenomen IC-bedden rapporteerden dan in werkelijkheid het geval was”. Dat blijkt naar verluidt uit “verschillende telefoontjes en talloze e-mails”. De situatie kan niet meer exact ingeschat worden, zo waarschuwt het RKI.

Enkele maanden later, in april, zegt Merkel dat “de artsen op IC de ene na de andere oproep tot hulp doen”. Nu duikt de vraag op hoe dramatisch de situatie werkelijk was in de Duitse ziekenhuizen, zo schrijft Bild. “Wat wist de kanselier van de gigantische manipulatie die de RKI had gemeld?” In alle ziekenhuizen, behalve in Schleswig-Holstein, was minder dan 25 procent van de IC-bedden vrij op 7 juni dit jaar. Dat blijkt uit een grafiek van BILD op basis van gegevens uit het DIVI-Intensivregister.


Gouden zwendel dat virus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199833096
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

jij baseert je conclusie op 1 zomer en roept meteen dat het een seizoensvirus is... 1 datapunt gebruiken is niet echt bewijs van een trend of van normaal gedrag.
Zeker niet nu je ziet dat het aantal besmettingen in de UK weer toeneemt en het virus in warme landen ook gewoon blijft toeslaan.
Ik kalmeer mezelf met de gedachte dat jullie de meest extreme percentiel zijn qua opvatting mbt covid.

Laat me niet lachen. Overal op de wereld zie je seizoenspatronen terug.

1 zomer. Meer dan duidelijk genoeg dat er een seizoenseffect speelt. Maatregelen werden ook minder immers, als je een beeeeeetje deductief nadenkt zou de observatie alleen kunnen bestaan als de maatregelen een negatief effect hebben op besmettingscijfers.

Issss bullshit.

Het neemt toe in de UK? Dus vaccineren heeft geen zin? Mooi! Kunnen we naar een lange termijn strategie, en leren leven met virussen die extreem lijken op de griep qua impact op de gezondheidszorg. Niks nieuws onder de zon. Alleen extra drukte.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199833165
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 16:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kalmeer mezelf met de gedachte dat jullie de meest extreme percentiel zijn qua opvatting mbt covid.

Laat me niet lachen. Overal op de wereld zie je seizoenspatronen terug.

1 zomer. Meer dan duidelijk genoeg dat er een seizoenseffect speelt. Maatregelen werden ook minder immers, als je een beeeeeetje deductief nadenkt zou de observatie alleen kunnen bestaan als de maatregelen een negatief effect hebben op besmettingscijfers.

Issss bullshit.

Het neemt toe in de UK? Dus vaccineren heeft geen zin? Mooi! Kunnen we naar een lange termijn strategie, en leren leven met virussen die extreem lijken op de griep qua impact op de gezondheidszorg. Niks nieuws onder de zon. Alleen extra drukte.
En daar is het probleem met je stellingen.. In dit geval hebben we niet veel aan filosofie, maar harde cijfers die zich herhalen.

Tevens raad ik je aan om je kennis m.b.t. vaccins te vergroten..

[ Bericht 1% gewijzigd door MatthijsDJ op 11-06-2021 16:35:25 ]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199833201
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Volgens deze logica zouden ze in Brazilië en India nooit last kunnen hebben gehad van corona.

What's next, zeewind?
Daar hebben ze ook seizoenseffecten als het klimaat veranderd en daaropvolgend menselijk gedrag.

Kan vooral goed verklaard worden dmv ventilatie.

Dat ventilatie zin heeft is iets wat al enorm lang bekend is in bijv de veehouderij.

Maar je kan ook je kop eens uit het zand halen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199833285
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 16:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

En daar is het probleem met je stellingen.. Wetenschap vereist geen filosofie, maar harde cijfers die zich herhalen.

Tevens raad ik je aan om je kennis m.b.t. vaccins te vergroten..
Wetenschap is logica en jij hebt daar dikke schijt aan.

Als je met versoepelingen minder besmettingen krijgt en de wereld zou hetzelfde zijn als daarvoor, dan hebben versoepelingen een negatief effect.

Er is helemaal geen Flikker verander behalve dan wat fijnere temperaturen zodat men elkaar buiten opzoekt en de ramen open zet.

Dat dat werkt is logisch, immers, met harde cijfers die zich herhalen met de veehouderij is overduidelijk dat ventileren gezond is voor de beesten en het aantal virusbesmettingen verminderd.

Trek je kop nou eens dat zand uit!

En jankerd, met je vaccins,ik heb het niet over vaccins,laat je toch lekker prikken tegen iets met de risico's van een griep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199833312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 16:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Daar hebben ze ook seizoenseffecten als het klimaat veranderd en daaropvolgend menselijk gedrag.

Kan vooral goed verklaard worden dmv ventilatie.

Dat ventilatie zin heeft is iets wat al enorm lang bekend is in bijv de veehouderij.

Maar je kan ook je kop eens uit het zand halen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 11 juni 2021 @ 16:38:08 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199833346
Je vergeet de </rant> aan het einde.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199833361
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 16:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wetenschap is logica en jij hebt daar dikke schijt aan.

Als je met versoepelingen minder besmettingen krijgt en de wereld zou hetzelfde zijn als daarvoor, dan hebben versoepelingen een negatief effect.

Er is helemaal geen Flikker verander behalve dan wat fijnere temperaturen zodat men elkaar buiten opzoekt en de ramen open zet.

Dat dat werkt is logisch, immers, met harde cijfers die zich herhalen met de veehouderij is overduidelijk dat ventileren gezond is voor de beesten en het aantal virusbesmettingen verminderd.

Trek je kop nou eens dat zand uit!

En jankerd, met je vaccins,ik heb het niet over vaccins,laat je toch lekker prikken tegen iets met de risico's van een griep.
Ter verdediging van jou, ik mijn reactie iets aangepast.

Maar je logica gaat al onderuit met het feit dat we dus bijv in de UK de besmettingen toenemen. Gellukig lijk de vaccins wel te werken waar door de opname in ziekenhuizen niet flink toenemen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199833370
Observatie is er, rationele verklaring is er, wetenschappelijk bewijs is er.

Maar 1+1+1 dat is geen 3. Want iemand van de schaapjes is in staat een volstrekt absurd narratief te verzinnen zodat het beste zou zijn dat we altijd opgesloten zitten.


En ik vraag me ook keihard af waarom jullie niet zitten te protesteren tegen het openen van de terrassen, de hypothese dat jullie helemaal geen mening hebben en maar iets nalullen wat jullie denken dat de experts zullen denken wordt iedere keer maar weer bekrachtigd.

Waar haal je de lol uit, serieus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199833394
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 16:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ter verdediging van jou, ik mijn reactie iets aangepast.

Maar je logica gaat al onderuit met het feit dat we dus bijv in de UK de besmettingen toenemen. Gellukig lijk de vaccins wel te werken waar door de opname in ziekenhuizen niet flink toenemen.
Vanaf 1 besmetting naar 2 heb je 100% stijging.

Vanaf moment nieuwe mutant. Mensen weer meer vatbaar krijg je meer besmettingen.

Zolang het er is kan het aantal besmettingen ofwel stijgen, ofwel dalen, dat zegt echt helemaal geen reet.

Ieder griep seizoen stijgen de besmettingen, tot de piek, daarna zakt het weer.

Dat is een beschrijving van iets wat compleet logisch is en je brengt het alsof er iets bijzonders in te zien valt. Beetje thee kijken met zwarte theeblaadjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199833401
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 16:40 schreef ludovico het volgende:
Observatie is er, rationele verklaring is er, wetenschappelijk bewijs is er.

Maar 1+1+1 dat is geen 3. Want iemand van de schaapjes is in staat een volstrekt absurd narratief te verzinnen zodat het beste zou zijn dat we altijd opgesloten zitten.

En ik vraag me ook keihard af waarom jullie niet zitten te protesteren tegen het openen van de terrassen, de hypothese dat jullie helemaal geen mening hebben en maar iets nalullen wat jullie denken dat de experts zullen denken wordt iedere keer maar weer bekrachtigd.

Waar haal je de lol uit, serieus?
Uit jouw ziedende geschuimbek, bijvoorbeeld.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199833412
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 16:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Uit jouw ziedende geschuimbek, bijvoorbeeld.
Kan jij je fapje ook weer plegen, ouwe rukker.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 11 juni 2021 @ 19:04:40 #249
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199835276
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 16:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kalmeer mezelf met de gedachte dat jullie de meest extreme percentiel zijn qua opvatting mbt covid.

Laat me niet lachen. Overal op de wereld zie je seizoenspatronen terug.

1 zomer. Meer dan duidelijk genoeg dat er een seizoenseffect speelt. Maatregelen werden ook minder immers, als je een beeeeeetje deductief nadenkt zou de observatie alleen kunnen bestaan als de maatregelen een negatief effect hebben op besmettingscijfers.

Issss bullshit.

Het neemt toe in de UK? Dus vaccineren heeft geen zin? Mooi! Kunnen we naar een lange termijn strategie, en leren leven met virussen die extreem lijken op de griep qua impact op de gezondheidszorg. Niks nieuws onder de zon. Alleen extra drukte.
:') #viesmad

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 11-06-2021 19:16:52 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199839567
twitter

twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')