abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 juni 2021 @ 20:54:39 #201
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199799783
Vraagje trouwens. Welke app gaat er straks nou gebruikt worden om je internationale vaccinatiepaspoort (negatieve test/vaccinatie) te laten zien? Gewoon die Corona Check, of weer een andere app?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 20:56:51 #202
22565 asco
Los in deze tent
pi_199799818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

De bokswedstrijden in Las Vegas zitten ook gewoon weer vol zonder mondkapjes. Maar die zijn ook wat minder van de overheidsbemoeienis.
En vanaf 4 juli alles overal weer 100% terug naar "normaal". *O*
Nu die verrekte travel ban nog.... :{
pi_199799902
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zal wel een Zuid Europees land worden. Malta, Griekenland, Italie, Spanje of Portugal verwacht ik.

Ik denk alleen niet dat er een land gaat zijn die echt helemaal gaat stoppen met het vaccinatiepaspoort, ik denk dat dat een blijvertje is en dat het op die manier wordt goedgepraat dat er weer vrij verkeer is binnen de EU. Zolang je dus overal je digitale vaccinatie paspoort bij je hebt. Om de vaccinatiegraad nog verder te verhogen en uit veiligheid de komende jaren. Denk niet dat er landen open gaan zonder vaccinatie of zonder negatieve test (zoals in 2019 zeg maar). Niet gevaccineerden zullen zich dan moeten blijven testen de komende maanden; ook als het al lang niet meer nodig is. Auto verkeer zal amper gecontroleerd worden, maar gaat wel een standaard ding worden op luchthavens.
Israel heeft het vaccinatiepaspoort al volledig afgeschaft intern, Denemarken heeft al vastgelegd dat op zijn laatst in augustus te doen.

Of bedoel je echt alleen internationaal?
#WeesGeenWhales
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:04:00 #204
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199799914
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:03 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Israel heeft het vaccinatiepaspoort al volledig afgeschaft intern, Denemarken heeft al vastgelegd dat op zijn laatst in augustus te doen.

Of bedoel je echt alleen internationaal?
Ik bedoel zoals ik het type; voor reizen. Ik heb het over het Europese vaccinatie paspoort.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199799936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Eind augustus oid natuurlijk. Lekker nog 2,5 maand zweten met die kappen.
Om vervolgens 'toch' te verlengen omdat de herfst in aantocht is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:06:43 #206
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199799950
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje trouwens. Welke app gaat er straks nou gebruikt worden om je internationale vaccinatiepaspoort (negatieve test/vaccinatie) te laten zien? Gewoon die Corona Check, of weer een andere app?
Het certificaat is niet meer dan een QR-code die reizigers op hun telefoon of op papier laten controleren. De gebruiker maakt de code aan via een app of website op basis van vaccinatiegegevens of een coronatestbewijs

Het is bedoeling dat de coronareispas via de bestaande app CoronaCheck is te gebruiken. De app is de afgelopen maanden bij testevenementen gebruikt en zal vanaf 5 juni bij sommige evenementen en locaties dienen als als toegangsbewijs.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:07:40 #207
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199799963
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het certificaat is niet meer dan een QR-code die reizigers op hun telefoon of op papier laten controleren. De gebruiker maakt de code aan via een app of website op basis van vaccinatiegegevens of een coronatestbewijs
Ja, en ik vraag welke app dat gaat regelen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:08:17 #208
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199799973
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, en ik vraag welke app dat gaat regelen.
de bestaande
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:09:30 #209
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199799993
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:05 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Om vervolgens 'toch' te verlengen omdat de herfst in aantocht is.
1 september is precies zo'n moment dat je de coronawet onder dreiging van de naderende herfst/winter nog eens met drie maanden kan verlengen. Als er tegen die tijd tenminste nog geen permanente variant op tafel ligt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:13:50 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199800049
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:05 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Om vervolgens 'toch' te verlengen omdat de herfst in aantocht is.
Ze flikkeren maar een eind op.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:14:43 #211
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199800057
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:09 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

1 september is precies zo'n moment dat je de coronawet onder dreiging van de naderende herfst/winter nog eens met drie maanden kan verlengen. Als er tegen die tijd tenminste nog geen permanente variant op tafel ligt.
Ik zie ze daar in de zomer inderdaad niet definitief mee stoppen; dat gaan ze gewoon rekken ''voor de zekerheid'' met het oog op de herfst. En daarna de winter. Dan zullen we weer verhalen in de media gaan zien van mensen die gevaccineerd toch in het ziekenhuis komen en dat gevaccineerden het nog steeds veel doorgeven in de winter, etc, etc.

https://www.ad.nl/buitenl(...)koninkrijk~a1f4f338/

In de UK rekken ze het nu ook al een beetje. Denk niet dat ze over twee of vier weken opeens wel magisch open gaan. Niet zonder kapjes of 1.5 meter althans.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:15:43 #212
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199800068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:09 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

1 september is precies zo'n moment dat je de coronawet onder dreiging van de naderende herfst/winter nog eens met drie maanden kan verlengen. Als er tegen die tijd tenminste nog geen permanente variant op tafel ligt.
Ja, en 1 december is ook een mooi moment want dan gaan we de winter in. Zo is er altijd wel wat.

Nog even doorprikken en dan gewoon kappen met die onzin.
pi_199800098
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:49 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik heb mijn dunste mondkapje, zo’n enkel lapje, weer opgeduikeld. Die is niet zo warm. Schiet zo helemaal zijn doel voorbij :')
In de trein zag ik een dame die een mondkapje droeg, gemaakt van zwarte kanten lingerie stof. :D
pi_199800115
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zie ze daar in de zomer inderdaad niet definitief mee stoppen; dat gaan ze gewoon rekken ''voor de zekerheid'' met het oog op de herfst. En daarna de winter. Dan zullen we weer verhalen in de media gaan zien van mensen die gevaccineerd toch in het ziekenhuis komen en dat gevaccineerden het nog steeds veel doorgeven in de winter, etc, etc.

https://www.ad.nl/buitenl(...)koninkrijk~a1f4f338/

In de UK rekken ze het nu ook al een beetje. Denk niet dat ze over twee of vier weken opeens wel magisch open gaan. Niet zonder kapjes of 1.5 meter althans.
Dit.

Ik ben ook “bang” voor weer een lockdown in de herfst/winter. Soms lijkt het of we nu even 3 maanden ruimte krijgen alvorens het een herhaling van afgelopen oktober - april wordt.
Ik hoop dat ik er compleet naast zit.
Die beelden dat half Engeland op het vliegveld van Portugal plotseling naar huis moet. Ik moet echt zuchten van dat soort beelden. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:20:49 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199800134
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zie ze daar in de zomer inderdaad niet definitief mee stoppen; dat gaan ze gewoon rekken ''voor de zekerheid'' met het oog op de herfst. En daarna de winter. Dan zullen we weer verhalen in de media gaan zien van mensen die gevaccineerd toch in het ziekenhuis komen en dat gevaccineerden het nog steeds veel doorgeven in de winter, etc, etc.

https://www.ad.nl/buitenl(...)koninkrijk~a1f4f338/

In de UK rekken ze het nu ook al een beetje. Denk niet dat ze over twee of vier weken opeens wel magisch open gaan. Niet zonder kapjes of 1.5 meter althans.
dat laten we niet gebeuren, anders gaan we dat kabinet eens afschaffen en build back better!
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:23:23 #216
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199800159
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:18 schreef Nia het volgende:

[..]

In de trein zag ik een dame die een mondkapje droeg, gemaakt van zwarte kanten lingerie stof. :D
recycle :D
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:24:55 #217
14505 OProg
A Life in Music
pi_199800173
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben ook “bang” voor weer een lockdown in de herfst/winter.
Als je met dit soort idioterie gaat beginnen terwijl een groot deel van de bevolking is gevaccineerd met vaccins die nog veel beter werken dan aanvankelijk de hoop was kom je er nooit meer vanaf.

Dat is wel één van de twee dingen die ik vrees. Dat er een groep met een tunnelvisie gaat schreeuwen zodra er een paar op de IC komen. En dan diezelfde groep zich ineens op Influenza gaat storten en maatregelen wil daar tegen. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_199800179
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dit.

Ik ben ook “bang” voor weer een lockdown in de herfst/winter. Soms lijkt het of we nu even 3 maanden ruimte krijgen alvorens het een herhaling van afgelopen oktober - april wordt.
Ik hoop dat ik er compleet naast zit.
Die beelden dat half Engeland op het vliegveld van Portugal plotseling naar huis moet. Ik moet echt zuchten van dat soort beelden. :')
Als men in de jaren twintig net zo jankerig verwijfd zou zijn geweest als nu, waren er nooit "roaring twenties" geweest. :') #zerospanishflu
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199800208
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik bedoel zoals ik het type; voor reizen. Ik heb het over het Europese vaccinatie paspoort.
Ah ja, maar dat maakt het dan ook meteen beetje non-ding, want dat is het natuurlijk al decennia voor andere vaccinaties. Het is binnen landen wat de tijdelijke uitzondering moet zijn.
#WeesGeenWhales
pi_199800214
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Als men in de jaren twintig net zo jankerig verwijfd zou zijn geweest als nu, waren er nooit "roaring twenties" geweest. :') #zerospanishflu
Stel je voor hoe de wereld er uitzag als #ZeroHIV voet aan de grond had gekregen.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:30:27 #221
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199800222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:29 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Stel je voor hoe de wereld er uitzag als #ZeroHIV voet aan de grond had gekregen.
Een stuk minder overbevolkt ^O^
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_199800224
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:24 schreef OProg het volgende:

[..]

Als je met dit soort idioterie gaat beginnen terwijl een groot deel van de bevolking is gevaccineerd met vaccins die nog veel beter werken dan aanvankelijk de hoop was kom je er nooit meer vanaf.

Dat is wel één van de twee dingen die ik vrees. Dat er een groep met een tunnelvisie gaat schreeuwen zodra er een paar op de IC komen. En dan diezelfde groep zich ineens op Influenza gaat storten en maatregelen wil daar tegen. :{
Deze crisis is voer voor psychologen/sociologen. Met name wat betreft de dingen die eigenlijk niemand wil maar er toch gewoon (dreigen te) komen. Bizar.
I'll give you something to do
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:31:10 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199800232
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:24 schreef OProg het volgende:

[..]

Als je met dit soort idioterie gaat beginnen terwijl een groot deel van de bevolking is gevaccineerd met vaccins die nog veel beter werken dan aanvankelijk de hoop was kom je er nooit meer vanaf.

Dat is wel één van de twee dingen die ik vrees. Dat er een groep met een tunnelvisie gaat schreeuwen zodra er een paar op de IC komen. En dan diezelfde groep zich ineens op Influenza gaat storten en maatregelen wil daar tegen. :{
Dan blijven die pussy's maar lekker binnen tussen november en maart.
pi_199800273
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zie ze daar in de zomer inderdaad niet definitief mee stoppen; dat gaan ze gewoon rekken ''voor de zekerheid'' met het oog op de herfst. En daarna de winter. Dan zullen we weer verhalen in de media gaan zien van mensen die gevaccineerd toch in het ziekenhuis komen en dat gevaccineerden het nog steeds veel doorgeven in de winter, etc, etc.

https://www.ad.nl/buitenl(...)koninkrijk~a1f4f338/

In de UK rekken ze het nu ook al een beetje. Denk niet dat ze over twee of vier weken opeens wel magisch open gaan. Niet zonder kapjes of 1.5 meter althans.
Nou nee hoor, ik heb daar wel vertrouwen in. Vooral omdat die twee wetenschappers al sinds maart vorig jaar min of meer roepen dat het uiteindelijk wel goed komt. Verder schetsen de volgende alinea's ook een logisch beeld:

"Wetenschappers Whitty en Valance, door critici omschreven als ‘professor Rampspoed en Ellende’, zien daarom het liefst dat eerst alle inwoners boven de vijftig jaar hun tweede injectie krijgen alvorens premier Johnson de Britten hun vrijheid teruggeeft. Hun analyse lijkt uiterst dicht bij de waarheid te liggen. In noordwest Engeland besloten lokale overheden gisteren een ‘zacht’ uitreisverbod af te kondigen."

"Het goede nieuws is, zo liet Public Health England weten, dat de gevreesde Indiase mutatie het vaccinatieprogramma niet in de war schopt. Wel moet iets meer tijd worden ingeruimd om de meest kwetsbare groepen in de samenleving te beschermen. Dat aantal ligt nu, volgens een voorzichtige schatting, op 700.000 mensen. Een tweede dosis volstaat om het risico voor hen tot een minimum te beperken.

Volgens The Times gaf een minister toe, dat de regering de boodschap heeft begrepen. Het land blijft niet voor eeuwig half op slot, maar de bevolking moet ‘tussen de twee weken en een maand’ langer wachten voordat de maskers af mogen en een verplichte afstand bewaren niet meer nodig is. Zolang Freedom Day maar voor het begin van de schoolvakanties wordt afgekondigd. Johnson wil de mooie zomer niet verpesten."

Wat je je eigenlijk af moeten vragen is welke bezopen garnaal (okay, dat weten, we BoJo de alle-corona-patiënten-op-IC-handen-schudder natuurlijk!) ooit bedacht heeft dat 21 juni een goed moment was om ALLES af te schaffen.

Twee weken tot een maand - wat de minister zegt en ik herinner je er even aan, DIE besluiten het uiteindelijk - maakt uiteindelijk weinig uit, geeft meer tijd om iedereen in te enten, en is als zodanig mijns inziens een no brainer.

En ons plan - eerst 85% (iedereen die wilt) volledig vaccineren voor 1 september - zou ik zelfs nog beter idee vinden.
#WeesGeenWhales
pi_199800311
De vierde lockdown in Melbourne maakt me toch wel ietwat ongerust over ons najaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')