Daar gaat zijn kans op 4000 minuten dit seizoen.quote:Donny van de Beek mist het EK, zo meldt de KNVB. De middenvelder kampt met een blessure en zal niet op tijd hersteld zijn voor het toernooi. Bondscoach Frank de Boer roept geen vervanger op voor Van de Beek.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Frank de Boer roept geen vervanger op voor Van de Beek.
quote:Frank de Boer roept geen vervanger op voor Van de Beek.
Niks nieuws toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Frank de Boer snapt er ook helemaal niks van.
Drankquote:Bondscoach Frank de Boer roept geen vervanger op voor Van de Beek.
Hij wil natuurlijk 'het groepsproces niet verstoren'quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
True.
Maar geen vervanger oproepen is wel weer een ander level.
Wat wil hij? Hij heeft nu gezien dat Dumfries voor 5-3-2 niet de ideale back is, en dat hij misschien wat variatie in aanvallers mist. Hij zou nu nog een eigen fout kunnen herstellen.quote:
lijkt me best lastig in het huidige proces en bubbel die is gemaakt. En gaat dat het verschil maken?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat wil hij? Hij heeft nu gezien dat Dumfries voor 5-3-2 niet de ideale back is, en dat hij misschien wat variatie in aanvallers mist. Hij zou nu nog een eigen fout kunnen herstellen.
Onvervangbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:17 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Waarom zit Donny er dan bij als je toch geen vervanger gaat oproepen?
De Baab!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:38 schreef Akilla het volgende:
Al bedenk ik mij nu wel dat de vervanger van Donny vast Strootman is in frank z'n hoofd...
Roep dan inderdaad maar niemand op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |