quote:ja maar dat was het zonder antibiotica dus ook wel geweest. Dat is nou het mooie aan een virale keelontsteking.
Op dinsdag 18 februari 2003 19:48 schreef heaven7 het volgende:
Ja, dat zeiden ze bij mij ook "viraal" maar mooi dat het toch met anti-biotica na een weekje weg was
Kamillethee, en veel ook
heeeeeeel veel drop
Superol gorgeldingen, heeeeel ranzig, maar werkt wel
altijd een sjaal om
ijswater idd.
Met die recept ben je er het snelst vanaf. succes
heb al een half pakje dampo hoestpastilles op, al 3 liter ijswater, gegorgeld, honing gegeten... hoestdrankjes... voorzover helpt niets...
heeft er niet iemand een echte gouden tip?
Ik heb het ook sinds donderdag, en gvd wat doet dat pijn,
ik baar nog liever een kind.
Ik overleef op om de paar uur een paracetamol, stukjes koude watermeloen en kannen vol water met ijsblokjes.
Van bluezz kreeg ik ook nog de tip om te spoelen met Bocasan, en volgens mij ben ik nu over het ergste heen.
Ik praat en loop nog steeds alsof ik straalbezopen ben, maar het grieperige gevoel neemt elke dag een beetje af,
nu de pijn nog.
Volgens de huisarts heerst het ontzettend.
Gedeelde smart enzo...
* shmoopy gaat weer naar bed
Kan misschien wel zo zijn ja dat het heerst want ik had van de week ook keelpijn (en stem kwijt...). En na de keelpijn komt bij mij de kriebelhoest (aarrggg).
Tegen keelpijn:
- gorgelen met zout lauwwarm water.
- potters eten
- fischermans friends helpen ook goed!
- en veel sinasappelsap drinken (of eten)
- veel drinken (maar da's meer tegen de kriebelhoest)
Ohja, ik probeer om wat drinkyoghurt en appelsap weg te werken, maar het lukt me niet
Helpt serieus.
Het laat het allemaal wat lichter voelen. w
Beterschap allemaal !
Dus maar effe alle tips opgevolgd en rond mijn pc gezet:
- Theekan + potje honing
- Bakje met drop en zuurtjes
- Waterijsje
- Komkommer (al hoewel ik deze tip betwijfel)
- water met zout (voor dat gorgelen toch )
En daarnaast nog een hele bak hertog ijs en 3 flesjes ijswater
zelf had ik ook nog een tip: een ijskraag, bekend? ik zal het uitleggen:) je pakt een sok, oid en doet daar van die koelelementjes voor in drinken in, die je om je nek bind, want onthoud een viraal iets, wat met biotica is op te lossen moet je nooit verwarmen, bacterieën en virussen houden van warmte, dus koel ze af:)
bvd
donan
quote:not too smart, geen melkproducten zou ik zo zeggen, vries beter water in:)
Op donderdag 24 juli 2003 16:13 schreef merino het volgende:En daarnaast nog een hele bak hertog ijs en 3 flesjes ijswater
quote:vreemd, mijn neef zegt altijd: pijn is fijn, zal wel een sado masochist zijn;):Y
Op vrijdag 31 januari 2003 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Pijn is niet fijn
Dropjes, limonade, ijsjes, zuurtjes (hoeven dus niet van die vreselijk dure keelsnoepjes te zijn...) want volgens mij is het idee gewoon dat je blijft slikken.
Uit mijn heel-vaak-keelontsteking tijd weet ik nog dat als ik bleef slikken de pijn wat minder leek te worden, maar als ik dan een tijdje niet slikte dan werd het weer erger .
Anniewee k heb t al heel lang niet meer gehad, gelukkig maar.
*afklopt*
Aan alle zere keel mensen: beterschap!!!
quote:Dat denk ik ook. Ik heb er ook weer eens last van en ik heb t vaak als mijn ouders op vakantie zijn
Op zondag 17 augustus 2003 21:07 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je neemt (behalve dan de bovengenoemde melkprodukten) als je maar blijft slikken!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |