quote:Doet heel erg zeer Toot
Op dinsdag 28 januari 2003 13:13 schreef Catootje het volgende:[..]
Rewimo, dat sucks zeg!! *aansluit met de andere tips van drinken en ijs en zo* Doet zeer he?
quote:Dat had ik ook, aan het eind van de dag geen gevoel meer in m'n tong en nog steeds keelpijn. Maar het moet idd niet meer dan een week duren, anders is er waarschijnlijk toch iets anders aan de hand
Op dinsdag 28 januari 2003 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Dat ijswater ga ik proberen. Trachitol heb ik ook, maar dat verdooft voornamelijk mijn tong. In mijn keel merk ik er niet veel van
quote:Euh, ijswater is iets te fanatiek gaan bevriezen
Op dinsdag 28 januari 2003 13:19 schreef Rewimo het volgende:[..]
* checkt of ijswater al goed is*
quote:Let wel op dat je wel vaak blijft drinken, elke keer een slokje.
Op dinsdag 28 januari 2003 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Probleem is vooral dat slikken zo zeer doetEn je slikt wat af op een dag (merk ik nu).
Deze tips hielpen btw bij mij helemaal niet meer (pijn was wel vrijwel weg of ik was er aan gewend, dat kan ook )
Uiteindelijk zijn mijn amandelen weggehaald terwijl de ontsteking (al maanden) er nog was. resultaat: 2 weken als een dood vogeltje op de bank (als ik het had geweten had ik het niet gedaan), een weekje aansterken en hierna vrijwel nooit meer ziek en keelpijn )
Nu ben ik uiteindelijk toch wel blij dat het gedaan is.
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:19 schreef Simba het volgende:[..]
Let wel op dat je wel vaak blijft drinken, elke keer een slokje.
Het doet wel pijn, maar het "went", als je een tijd niet drinkt of slikt gaat het steeds meer pijn doen en krijg je vocht te kort wat ook weer niet bevordelijk is om snel te genezen.Nee, dat weet ik, ik doe mijn best om zoveel mogelijk te drinken
tips:
-veel drinken (koud vermindert pijn)
-zout water gorgelen
-regelmatig voorzichtig tandenpoetsen
-whiskey drinkenIk drink niet, nou ja zelden
ik kreeg 2x een antibiotica-kuur van de dokter
Dit is een virusinfectie volgens de huisarts, en daar helpen antibiotica helaas niet tegen
Deze tips hielpen btw bij mij helemaal niet meer (pijn was wel vrijwel weg of ik was er aan gewend, dat kan ook
)
Uiteindelijk zijn mijn amandelen weggehaald terwijl de ontsteking (al maanden) er nog was. resultaat: 2 weken als een dood vogeltje op de bank (als ik het had geweten had ik het niet gedaan), een weekje aansterken en hierna vrijwel nooit meer ziek en keelpijn)
Nu ben ik uiteindelijk toch wel blij dat het gedaan is.Ik ben mijn amandelen al sinds mijn 4e kwijt. Die zijn dus geen onderdeel van het probleem. Bedankt voor je uitvoerige reactie!
quote:Ik was eik al na 2 dagen weer er goed boven op, familie ging patat eten, en omdat ik al gek werd van al die zachte dingen, at ik gewoon patat mee
Op dinsdag 28 januari 2003 15:19 schreef Simba het volgende:
Uiteindelijk zijn mijn amandelen weggehaald terwijl de ontsteking (al maanden) er nog was. resultaat: 2 weken als een dood vogeltje op de bank (als ik het had geweten had ik het niet gedaan), een weekje aansterken en hierna vrijwel nooit meer ziek en keelpijn)
Nu ben ik uiteindelijk toch wel blij dat het gedaan is.
wou gister advil ofzo nemen maar kon het niet doorslikken
drink wel veel alleen cola, vermoedde al dat het het juist alleen erger maakte en dat wordt hier bevestigd..
weet iemand of sterke drank (cognac, whisky, rum, vodka noem maar op we hebben het) helpt? 'smeert de keel' toch?
quote:hmz ik heb ook oorpijn
Op dinsdag 28 januari 2003 11:49 schreef Gia het volgende:
Een kindje bij mijn jongens op school had ook keelpijn, een virusinfectie naar men dacht. Daarna kreeg ze oorpijn en vervolgens werd ze opgenomen in het ziekenhuis met een hersenvliesontsteking.Hou het dus maar goed in de gaten, en veel sterkte aan alle zieken.
maja zal wel niks zijn.
quote:jah das echt opmerkelijk hoeveel je slikt..
Op dinsdag 28 januari 2003 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Probleem is vooral dat slikken zo zeer doetEn je slikt wat af op een dag (merk ik nu).
Echinacea siroop met honing ( )
Thijmsiroop
Dropsiroop
Verzachten allemaal je keel, maar drink er niet te veel van. Gewoon paar keer per dag een eetlepel of zo en dan de stroop in je mond laten rondglijden.
quote:Jawel want het droeg niks bij aan de discussie, zulke onzinnige opmerkingen.
Op dinsdag 18 februari 2003 15:02 schreef Twaalfje het volgende:
Ehm....ik weet toch zeker dat ik hier vanmiddag iets gepost had. Is 't weer gecensureerd?
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 18-02-2003 19:16]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |