abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199805201
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Precies, dat bedoel ik.
Sneu, doch niet onverwacht.
pi_199805203
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ongezonde obsessie.
Gezond verstand.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 9 juni 2021 @ 12:07:26 #78
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199805206
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Alleen wil jij dat helemaal niet.
Dat is het sneue aan Q en vergelijkbaar. Eigenlijk weten ze helemaal niet wat ze willen. Blijkbaar alleen maar een beetje trollen op basis van vaag extreem-rechts slachtoffergedrag.

Iets inhoudelijks bijdragen lukt niet, alleen maar "linkse kerk - linkse kerk - linkse kerk" en vergelijkbaar gemompel.
pi_199805230
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dat is het sneue aan Q en vergelijkbaar. Eigenlijk weten ze helemaal niet wat ze willen. Blijkbaar alleen maar een beetje trollen op basis van vaag extreem-rechts slachtoffergedrag.

Iets inhoudelijks bijdragen lukt niet, alleen maar "linkse kerk - linkse kerk - linkse kerk" en vergelijkbaar gemompel.
Niet meer dan eindelijk een keer een lekker wijf palen en vreselijk stoer met geweren zwaaien was het toch?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 9 juni 2021 @ 12:10:35 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199805253
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dat is het sneue aan Q en vergelijkbaar. Eigenlijk weten ze helemaal niet wat ze willen. Blijkbaar alleen maar een beetje trollen op basis van vaag extreem-rechts slachtoffergedrag.

Iets inhoudelijks bijdragen lukt niet, alleen maar "linkse kerk - linkse kerk - linkse kerk" en vergelijkbaar gemompel.
Wensdenken tot een kunst verheffen, en wanneer het echt moeilijk wordt de realiteit te ontkennen jezelf verstoppen achter retorische trucjes en rookgordijnen.
Huilen dan.
pi_199805262
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:38 schreef nostra het volgende:

[..]

Nou ja, dat noemen de voorstanders van dat beleid "midden".

Waar Biden met name financieel mee bezig is heeft natuurlijk weinig met centristisch beleid te maken en al helemaal niet met de brug naar de andere kant zoeken.

Het is gewoon good old geld printen en weggeven aan alles en iedereen met de facto ook niet zo heel veel ander beleid ten opzichte van de rest van de wereld, hoe hard Europa ook maar in die visie blijft volharden.

Nu doen "wij" dat net zo hard natuurlijk, maar om dit nou verstandig beleid te noemen. De beste man heeft vrij duidelijk op zijn bucket list staan om FDR2 te worden, maar ik zie het niet gebeuren.
De vorige Amerikaanse president, die toch vrij algemeen als rechts beschouwd wordt, was qua geld rondstrooien minstens de evenknie van Biden. Alleen deed hij het vooral tijdens een absolute hoogconjunctuur en Biden vooralsnog tijdens een ongekende crisis.

Ook het VK onder de diverse conservatieve regeringen was overigens erg goed in geld rondstrooien.

Daar het rechts-links onderscheid in maken lijkt me eigenlijk niet zo heel sterk. Hoewel de Republikeinen die eerst Trump steunden in zijn waanzin zich nu plots wel weer als fiscaal-conservatief zullen willen profileren...
pi_199805302
Hoeveel biljoen dollars hebben de Democraten uit hun hoge hoed getoverd vanwege het Chinavirus? Wel geniaal hoor. Productie lamleggen, geldpersen op volle toeren. Echt, dit kan absoluut niet leiden tot een torenhoge inflatie. En gelukkig worden de armen daar niet het slachtoffer van.

Democraten :')
Links :')
Globalisten :')
pi_199805324
hihihihihihi Chinavirus hihihiihihihihi _O- _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199805361
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:11 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

De vorige Amerikaanse president, die toch vrij algemeen als rechts beschouwd wordt, was qua geld rondstrooien minstens de evenknie van Biden. Alleen deed hij het vooral tijdens een absolute hoogconjunctuur en Biden vooralsnog tijdens een ongekende crisis.

Ook het VK onder de diverse conservatieve regeringen was overigens erg goed in geld rondstrooien.

Daar het rechts-links onderscheid in maken lijkt me eigenlijk niet zo heel sterk. Hoewel de Republikeinen die eerst Trump steunden in zijn waanzin zich nu plots wel weer als fiscaal-conservatief zullen willen profileren...
Dat de Reps totaal niet zo fiscaal verantwoordelijk zijn als ze altijd claimen te willen zijn als links aan de macht is, is wel evident ja. Dat maakt het rondstrooien door Biden én dat door Trump nog niet goed.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199805409
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:18 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat de Reps totaal niet zo fiscaal verantwoordelijk zijn als ze altijd claimen te willen zijn als links aan de macht is, is wel evident ja. Dat maakt het rondstrooien door Biden én dat door Trump nog niet goed.
Ok. Maar het maakt je claim dat Biden door dat strooien geen brug wil slaan wel wat vreemd... Immers het sluit, hoewel iets minder gericht op het leger en muren, eigenlijk naadloos aan op het gebruikelijke ‘rechtse’ beleid.
pi_199805432
Sowieso zie je in de praktijk eerder financieel degelijk beleid bij wat meer linksige dan de wat meer rechtsige regeringen.
pi_199805496
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:21 schreef KareldeStoute het volgende:
Ok. Maar het maakt je claim dat Biden door dat strooien geen brug wil slaan wel wat vreemd...
Dat is toch niet zo vreemd? Dat zorgt voor vrij veel wrevel op de rechterzijde, terwijl zijn basale plannen op veel bredere steun kunnen rekenen.

Prima verder om die gok te nemen en jezelf wat linkser (en nee, niet communistisch) te willen profileren, maar je bent dan natuurlijk niet de bruggenbouwer zoals je vooraf werd verkocht. Wat me overigens ook een onmogelijke opgave lijkt, helaas.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199805731
Grappig wel hoe /facesofthevacinnated entiteiten zich steeds meer melden in dit topic. Het is me ook wat met deze heetgebakerde strijdertjes.
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:42 schreef QuidProJoe het volgende:
Definieer "eerlijk".
Deze vraag wordt altijd genegeerd. Omdat we weten waar dit eigenlijk op uit dient te draaien: gelijke uitkomsten en openlijke discriminatie en racisme om dit te bereiken.
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wensdenken tot een kunst verheffen, en wanneer het echt moeilijk wordt de realiteit te ontkennen jezelf verstoppen achter retorische trucjes en rookgordijnen.
Dat hebben jij en jouw gelijkgestemden inderdaad tot kunst verheven. Om het vervolgens te projecteren op anderen.
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:23 schreef KareldeStoute het volgende:
Sowieso zie je in de praktijk eerder financieel degelijk beleid bij wat meer linksige dan de wat meer rechtsige regeringen.
De wens is vader van de gedachte hier.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 09:53 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Niemand gelooft dat je van MSM elk woord moet geloven. Veel mensen geloven dat veel van de MSM berichten gewoon kloppen, veel mensen begrijpen het verschil tussen nieuws en opinie. Jij bijvoorbeeld lijkt dat lastig te vinden.

Wat jij sterk links-progressief noemt, noemt de rest van de wereld links-midden. Links-midden gaat over een salaris waar je gewoon van kunt leven, betaalbare gezondheidszorg, de klimaatproblematiek serieus nemen, begrijpen dat de migratieproblemen niet structureel met muren, maar ter plaatse opgelost moeten worden (hoe lastig ook). Links-midden gaat over het geen probleem vinden dat mensen zelf een LGTBQ positie bepalen, begrijpen dat discriminatie en iets als institutioneel racisme gewoon bestaan en over begrijpen dat we samen op 1 bolletje wonen en dat dat bolletje onder druk staat.

Wat jij steeds doet is communistische en anarchistisch gedachtegoed vermengen met sociaal-democratisch gedachtegoed. Dat is een extreem-rechts trucje, vandaar ook dat ik je extreem-rechts noem. Zodra je wat meer evenwicht in je postings weet te leggen komt misschien het moment dat ik je niet meer extreem-rechts noem.

De combinatie van nationalisme, conservatisme, libertarisme, het continue bagatelliseren van zaken als racisme, klimaat, milieu, het zonder bewijs geloven in fraude en complotten, tja dat is nogal zorgelijk. Dus heel misschien moet je jouw afwijkende persoonlijkheid binnen jouw universitaire wereld iets meer bij jezelf en niet bij de rest van de universitaire wereld zoeken. Gewoon als tip.
Aandoenlijk deze post. Veel leuke reacties op argumenten die niet zijn gemaakt. Maar gezien de plusjes zijn genoeg mede discipelen het stellig met je eens.

Wat wel erg vreemd is, is dat veel wat je opnoemt enorm lijkt op het beleid in Nederland, en daarover moeten we constant in POL lezen dat dit zo verschrikkelijk slecht, veel te neoliberaal en vermeend onrechtvaardig is. Dit geeft dus ook dat de eigenlijke agenda veel verder gaat dan het lijstje wat je hier tracht te presenteren. Gevalletje wolf in schaapskleren dus.

En ten slotte heb ik prima door hoe de academische wereld werkt, maak je daar maar geen zorgen over :*. Maar ik snap dat jij de ontwikkeling in deze contreien toejuicht en dit vooral wil bagatelliseren. Het is immers wel heel handig natuurlijk, allemaal van die linkse-en progressieve activisten verkleed als "wetenschapper".

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2021 12:52:34 ]
pi_199805783
Bruggenbouwer in amerika bij een "democratisch" systeem waar door weef fouten maar 2 partijen deelnemen.

Dat hele kiessysteem zou daar op de schop moeten. Zolang dat niet gebeurd zijn amerikaanse bemoeienissen met andere landen de les lezen over democratie nogal ridicuul. :D

Zoals ik al eerder opperde de landelijke overheid in de vs moet prestatie indicatoren geven waar de staten aan moeten voldoen om verkiezingen te organiseren. Een van de indicatoren zou een maximale wachtijd bij stembureaus moeten zijn. Bij overtreding van die wachtijd mag de staat 4 jaar later opnieuw verkiezingen uitschrijven en tellen de uitslagen niet mee deze keer. Kijken of staten nog zo happig zijn op te weinig stembureaus. 8-)
pi_199805859
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:47 schreef Dejannn het volgende:
Grappig wel hoe /facesofthevacinnated entiteiten zich steeds meer melden in dit topic. Het is me ook wat met deze heetgebakerde strijdertjes.
Facesofthevacinnated entiteiten? Wat de hel zijn dat nou weer?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199805899
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Facesofthevacinnated entiteiten? Wat de hel zijn dat nou weer?
https://www.instagram.com/facesofthevacinnated

Geeft een prachtig kijkje in de wereld der Linkse Kerk.
pi_199805920
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:31 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Mensen worden wakker.
Ze dachten op een gegeven moment ook dat Obama in Kenya geboren was. Ze lachten zich toch ook rot dat ze die twijfel hadden gezaaid, wetende dat het nergens op sloeg? Maar nee, uiteraard is het in dit geval "wakker worden".

Maar dan in zoverre wakker worden, dat het goed is om te geloven dat de verkiezingen oneerlijk zijn verlopen, zonder daarbij ook maar ook maar enig bewijs te hebben natuurlijk. :D
pi_199805930
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:59 schreef Dejannn het volgende:

[..]

https://www.instagram.com/facesofthevacinnated

Geeft een prachtig kijkje in de wereld der Linkse Kerk.
Ik heb geen Insta.

Van die beginpagina word ik dan ook niet veel wijzer. Is het een aanklacht tegen mensen die zich laten vaccineren? Blijkbaar word ik oud.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199805964
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb geen Insta.

Van die beginpagina word ik dan ook veel wijzer. Is het een aanklacht tegen mensen die zich laten vaccineren? Blijkbaar word ik oud.
Sterker nog, het is een privépagina die je moet verzoeken of je die mag volgen.

Kennelijk hoort @Dejannn bij deze elite groep. :D _O-
pi_199806011
DER LINKSCHE KERK!11!!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199806034
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb geen Insta.

Van die beginpagina word ik dan ook niet veel wijzer. Is het een aanklacht tegen mensen die zich laten vaccineren? Blijkbaar word ik oud.
Zonde, je mist echt wat.
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:08:29 #97
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199806038
quote:
[..]

Aandoenlijk deze post. Veel leuke reacties op argumenten die niet zijn gemaakt. Maar gezien de plusjes zijn genoeg mede discipelen het stellig met je eens.

Wat wel erg vreemd is, is dat veel wat je opnoemt enorm lijkt op het beleid in Nederland, en daarover moeten we constant in POL lezen dat dit zo verschrikkelijk slecht, veel te neoliberaal en vermeend onrechtvaardig is. Dit geeft dus ook dat de eigenlijke agenda veel verder gaat dan het lijstje wat je hier tracht te presenteren. Gevalletje wolf in schaapskleren dus.

En ten slotte heb ik prima door hoe de academische wereld werkt, maak je daar maar geen zorgen over :*. Maar ik snap dat jij de ontwikkeling in deze contreien toejuicht en dit vooral wil bagatelliseren. Het is immers wel heel handig natuurlijk, allemaal van die linkse-en progressieve activisten verkleed als "wetenschapper".
Tja, ik maak me geen zorgen hoor. Jij zou dat misschien moeten doen. Al is het alleen maar omdat je blijkbaar het vermogen ontbreekt om op basis van feiten en argumenten te discussiëren.

Als academicus (ik neem tenminste aan dat wanneer je het over "jouw universiteit" hebt dat je daar dan niet als concierge werkt) zou je moeten weten dat waarheidsvinding belangrijk is, zou je moeten weten dat brononderzoek belangrijk is en zou je moeten weten dat discussie gevoerd dient te worden op basis van inhoud. Die vermogens lijk jij te ontberen en dat is jammer. Het gevolg is namelijk dat jouw gedachtegoed continu ondersneeuwt raakt.
pi_199806105
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Tja, ik maak me geen zorgen hoor. Jij zou dat misschien moeten doen. Al is het alleen maar omdat je blijkbaar het vermogen ontbreekt om op basis van feiten en argumenten te discussiëren.

Als academicus (ik neem tenminste aan dat wanneer je het over "jouw universiteit" hebt dat je daar dan niet als concierge werkt) zou je moeten weten dat waarheidsvinding belangrijk is, zou je moeten weten dat brononderzoek belangrijk is en zou je moeten weten dat discussie gevoerd dient te worden op basis van inhoud. Die vermogens lijk jij te ontberen en dat is jammer. Het gevolg is namelijk dat jouw gedachtegoed continu ondersneeuwt raakt.
Oprechte waarheidsvinding draait het allang niet meer om. Een politieke agenda presenteren als de vermeende waarheid wel.
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:18:29 #99
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199806165
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:13 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Oprechte waarheidsvinding draait het allang niet meer om. Een politieke agenda presenteren als de vermeende waarheid wel.
- Er is geen klimaatprobleem?
- Er is geen groeiende kloof tussen rijk en arm?
- Er is geen verband tussen migratieproblematiek en klimaat?
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:35:27 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199806348
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:13 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Oprechte waarheidsvinding draait het allang niet meer om. Een politieke agenda presenteren als de vermeende waarheid wel.
Echt grappig hoe letterlijk elke reactie van jou te spiegelen is.
Huilen dan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')