abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 juni 2021 @ 08:00:47 #76
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199778406
Erno is zo'n beetje FOK!'s Red Team
  maandag 7 juni 2021 @ 08:08:05 #77
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199778439
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erno is zo'n beetje FOK!'s Red Team
Ik heb wel sympathieën voor het Red Team, want die waarschuwde in augustus al dat het de verkeerde kant op ging en dat ingrijpen zeer wenselijk was. De regering greep niet in en in september escaleerde de situatie rondom het coronavirus. Als de regering meer naar het Red Team had geluisterd en in augustus al ingreep, hadden de restaurants echt geen half jaar dicht gemoeten.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  maandag 7 juni 2021 @ 08:09:48 #78
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199778457
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:08 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik heb wel sympathieën voor het Red Team
Goh...
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199778463
Gommers :') Met z'n 'nieuwe leven terug'. Rot op joh.
  maandag 7 juni 2021 @ 08:10:20 #80
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199778464
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:09 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Team rojo loco ben jij man
Helemaal knettaaah
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 7 juni 2021 @ 08:12:08 #81
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199778474
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:10 schreef Scrummie het volgende:
Gommers :') Met z'n 'nieuwe leven terug'. Rot op joh.
Gommers is een baas. En ja, zelfs hij is hoopvol omtrent de situatie met het coronavirus. Zelfs Gommers zegt dat als er geen gekke dingen gebeuren de versoepelingen van 26 juni door kunnen gaan.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  maandag 7 juni 2021 @ 08:12:51 #82
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199778479
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:10 schreef Scrummie het volgende:
Gommers :') Met z'n 'nieuwe leven terug'. Rot op joh.
Wat houdt dan in dan he.. 'het nieuwe leven'..

Dat je vanaf nu met alles wat je doet corona in je achterhoofd houdt?

Ik wil weer gewoon huggen straks XD
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 7 juni 2021 @ 08:17:42 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199778507
Ziekenhuizen leeg:

Samenleving volop aan

*O* *O* *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199778524
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:10 schreef Scrummie het volgende:
Gommers :') Met z'n 'nieuwe leven terug'. Rot op joh.
Ik denk dat we eerlijk moeten zijn naar elkaar en moeten/kunnen stellen dat er bepaalde dingen blijvend verandert zijn door deze pandemie. Neem alleen al het 3x zoenen van jan en alleman. Het hoeven geen grote, maatschappij ontwrichtende dingen te zijn, maar deze kleine zaken spelen ook mee. Het is een periode die je hopelijk binnen enkele maanden af gaat sluiten, maar niemand zal het ooit nog vergeten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 7 juni 2021 @ 08:22:02 #85
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199778531
Immer mediageile Gommers is geen baas. Verre van.
pi_199778537
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik denk dat we eerlijk moeten zijn naar elkaar en moeten/kunnen stellen dat er bepaalde dingen blijvend verandert zijn door deze pandemie. Neem alleen al het 3x zoenen van jan en alleman. Het hoeven geen grote, maatschappij ontwrichtende dingen te zijn, maar deze kleine zaken spelen ook mee. Het is een periode die je hopelijk binnen enkele maanden af gaat sluiten, maar niemand zal het ooit nog vergeten.
Denk sowieso veel meer thuiswerken zodra ergens in november/december de eerste mensen weer (flink) beginnen te snotteren. Dan heb je meteen veel minder verspreiding op een kantoor. Zelfs als thuiswerken gaan grote vlucht neemt is dat wel zo'n moment dat mensen vriendelijk gevraagd zal worden thuis te werken tot den neus weer leeg is.
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 08:24:52 #87
5428 crew  miss_sly
pi_199778549
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 07:30 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Omdat we nu te maken hebben met het inhalen van uitgestelde niet-covid-zorg en uitgeput zorgpersoneel. Nee, coronamaatregelen aankomende winter zijn er niet om de ouderen te beschermen, maar om de (ziekenhuis)zorg overeind te houden.
Dat zorgpersoneel blijft niet tot in lengte van dagen uitgeput, he.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199778552
Zou vandaag dan eindelijk '85 aan de beurt zijn? *O* *O*
pi_199778557
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:22 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Denk sowieso veel meer thuiswerken zodra ergens in november/december de eerste mensen weer (flink) beginnen te snotteren. Dan heb je meteen veel minder verspreiding op een kantoor. Zelfs als thuiswerken gaan grote vlucht neemt is dat wel zo'n moment dat mensen vriendelijk gevraagd zal worden thuis te werken tot den neus weer leeg is.
Prima toch. Sowieso is hybride werken de toekomst imo.
En zieke mensen met hart voor de zaak die op kantoor komen hoesten irriteren me al jaren dus prima als thuiswerken dan een geaccepteerd alternatief is.
pi_199778558
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik denk dat we eerlijk moeten zijn naar elkaar en moeten/kunnen stellen dat er bepaalde dingen blijvend verandert zijn door deze pandemie. Neem alleen al het 3x zoenen van jan en alleman. Het hoeven geen grote, maatschappij ontwrichtende dingen te zijn, maar deze kleine zaken spelen ook mee. Het is een periode die je hopelijk binnen enkele maanden af gaat sluiten, maar niemand zal het ooit nog vergeten.
Niet meer na kerst en o&n hele kantoor aflebberen ^O^
  maandag 7 juni 2021 @ 08:26:27 #91
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199778560
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:22 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Denk sowieso veel meer thuiswerken zodra ergens in november/december de eerste mensen weer (flink) beginnen te snotteren. Dan heb je meteen veel minder verspreiding op een kantoor. Zelfs als thuiswerken gaan grote vlucht neemt is dat wel zo'n moment dat mensen vriendelijk gevraagd zal worden thuis te werken tot den neus weer leeg is.
Ja laten we elke vorm van verkoudheid en/of de griep zoveel mogelijk beperken zodat we nog minder weerstand krijgen zodat we nog eerder andere ziektes kunnen ontwikkelen vanwege de lage weerstand.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199778571
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat we eerlijk moeten zijn naar elkaar en moeten/kunnen stellen dat er bepaalde dingen blijvend verandert zijn door deze pandemie.
Misschien bij een smaldeel, maar uiteindelijk zal dat wel meevallen. Ik zie het (nu al) in ieder geval niet gebeuren dat we een generatie lang panisch dingen gaan vermijden als de hele urgentie er niet is.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 08:29:58 #93
5428 crew  miss_sly
pi_199778586
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:26 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ja laten we elke vorm van verkoudheid en/of de griep zoveel mogelijk beperken zodat we nog minder weerstand krijgen zodat we nog eerder andere ziektes kunnen ontwikkelen vanwege de lage weerstand.
Ik zou niet meer perse half ziek op kantoor verschijnen, maar een paar dagen thuis werken als je aan het snotteren, niezen en hoesten bent wel één van de betere uitkomsten van deze pandemie vinden, als ik eerlijk ben.

Ik heb me er zelf ook regelmatig schuldig aan gemaakt, omdat ik me dan net niet ziek genoeg voelde om de hele dag op bed te liggen, en in mijn boekje ben ik (dat geldt nadrukkelijk vooral voor mezelf) pas echt ziek als ik in bed moet blijven. En als ik niet in bed moet blijven liggen, kan ik dus ook naar kantoor. Maar ik denk dat ik voortaan toch in zo'n geval zal aangeven een dag of twee thuis te werken, waarbij ik me dan dus niet ziek meld en wel mijn werk kan doen, zonder mijn bacillen over het hele kantoor te verspreiden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 7 juni 2021 @ 08:32:09 #94
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199778602
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zorgpersoneel blijft niet tot in lengte van dagen uitgeput, he.
Dinerbon en een lang weekend vrij moet wel voldoende zijn ;)

Tenminste dat dacht mijn vorige werkgever ook als je een maand lang 60-80 uur in de week aan het draaien was geweest in verband met een deadline :7
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 7 juni 2021 @ 08:34:49 #95
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199778612
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zou niet meer perse half ziek op kantoor verschijnen, maar een paar dagen thuis werken als je aan het snotteren, niezen en hoesten bent wel één van de betere uitkomsten van deze pandemie vinden, als ik eerlijk ben.

Ik heb me er zelf ook regelmatig schuldig aan gemaakt, omdat ik me dan net niet ziek genoeg voelde om de hele dag op bed te liggen, en in mijn boekje ben ik (dat geldt nadrukkelijk vooral voor mezelf) pas echt ziek als ik in bed moet blijven. En als ik niet in bed moet blijven liggen, kan ik dus ook naar kantoor. Maar ik denk dat ik voortaan toch in zo'n geval zal aangeven een dag of twee thuis te werken, waarbij ik me dan dus niet ziek meld en wel mijn werk kan doen, zonder mijn bacillen over het hele kantoor te verspreiden.
Maar waar haal je je weerstand vandaan dan.

De mens leeft al eeuwen hand in hand met virussen en bacteriën.

Ze zijn in zekere zin zelfs belangrijk voor het lichaam.

Wat we het laatste anderhalf jaar hebben gedaan om een virus onder controle te houden wat een stuk gevaarlijker is voor de mens dan de normale huis tuin en keuken virus is volkomen begrijpelijk, maar laten we straks nou weer gewoon normaal doen. Van een snotneus gaat niemand dood.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 08:36:12 #96
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199778620
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:25 schreef SilverEyes het volgende:
Zou vandaag dan eindelijk '85 aan de beurt zijn? *O* *O*
Laten we het hopen!
pi_199778621
Hebben we nog een beetje geknuffeld van 't weekend *; ?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 7 juni 2021 @ 08:39:05 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199778636
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:34 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Maar waar haal je je weerstand vandaan dan.

De mens leeft al eeuwen hand in hand met virussen en bacteriën.

Ze zijn in zekere zin zelfs belangrijk voor het lichaam.

Wat we het laatste anderhalf jaar hebben gedaan om een virus onder controle te houden wat een stuk gevaarlijker is voor de mens dan de normale huis tuin en keuken virus is volkomen begrijpelijk, maar laten we straks nou weer gewoon normaal doen. Van een snotneus gaat niemand dood.
Of wel, maar dan was het gewoon je tijd ^O^

Alles terug zoals ervoor. Drie zoenen, knuffelen, nieuwjaarsreceptiekussen, álles _O_

Enige wat mag blijven van mijnis hybride werken.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199778661
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:39 schreef Molo het volgende:

Of wel, maar dan was het gewoon je tijd ^O^

Alles terug zoals ervoor. Drie zoenen, knuffelen, nieuwjaarsreceptiekussen, álles _O_

Enige wat mag blijven van mijnis hybride werken.
Flikker lekker op met je drie zoenen :r
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199778662
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:10 schreef Scrummie het volgende:
Gommers :') Met z'n 'nieuwe leven terug'. Rot op joh.
Die vent neem ik al eeuwen (xd) niet meer serieus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')