abonnement Unibet Coolblue
pi_199773434
twitter


pi_199773498
Marten heb grote flaporen
pi_199806758
quote:
Marten de Roon bijt van zich af na aanhoudende kritiek bij Oranje
Updated 6 min geleden
7 min geleden in EK VOETBAL

ZEIST - Zelf heeft Marten de Roon niet veel moeite met kritiek. „Ik ben het gewend”, zegt de middenvelder van het Nederlands elftal. „Dat gaat al zo sinds ik bij Oranje ben. Het raakt me niet zo zeer. Ik voel me gewaardeerd door de technische staf. Ik vind het wel vervelend voor de mensen om mij heen. Mijn geliefden storen zich er aan.”

Toen familieleden van De Roon maandag de kranten opensloegen, lazen ze dat de middenvelder veel kritiek kreeg na zijn optreden in het gewonnen oefenduel met Georgië (3-0). Hij leed voor rust maar liefst dertien keer balverlies en had geluk dat een foutje van hem geen treffer van Georgië inleidde. „Ik heb die eerste helft nog eens teruggekeken”, vertelt de oud-speler van Sparta, Heerenveen en Middlesbrough. „Ik gaf in vijf minuten vier slordige passes. Daar baal ik van, dat moet beter. Cijfers liegen niet, maar verder was het allemaal niet zo spannend.”

„Ik probeerde bijvoorbeeld ook een keer Dumfries met een lange pass vrij voor de doelman te zetten”, weet hij nog. „Dat kan fout gaan en ik gaf drie verkeerde passes nadat ik de bal net had veroverd en meteen vooruit wilde spelen. De media leggen dat onder een vergrootglas, maar zo slecht was het allemaal niet.”

Uiterlijk of karakter
Frank de Boer nam het vlak na het duel met Georgië al op voor De Roon. „Hij doet ook vaak goede dingen en is al heel belangrijk voor ons geweest”, zei de bondscoach. Alles wijst er ook op dat de Roon zondag aan de aftrap staat als Oranje het EK opent tegen Oekraïne. De Roon wil zelf niet op een basisplaats vooruitlopen. Hij hield zich afgelopen week ook niet doof voor de steeds luidere roep om een basisplaats voor Ryan Gravenberch.

„Toen ik een kans kreeg bij Oranje moest Davy Pröpper op mijn positie spelen”, weet hij nog. „Later Donny en Davy”, doelde hij op Van de Beek en Klaassen en nu dus Gravenberch. „Ook ik vind Ryan een aanstormend talent. En die discussies horen erbij. Maar ik zal toch niet vanwege mijn uiterlijk of goede karakter worden geselecteerd. Waarom ik nu van mij afbijt? Misschien ben ik al die tijd wel te lief geweest.”
Sorry Marten maar je bent gewoon een waardeloze speler die agressie opwekt met zijn vreselijk slechte kutspel.. ga lekker zeilen ofzo maar in Oranje heb je niks te zoeken
pi_199808351
quote:
„Ik gaf in vijf minuten vier slordige passes. Daar baal ik van, dat moet beter. Cijfers liegen niet, maar verder was het allemaal niet zo spannend.”

„Ik probeerde bijvoorbeeld ook een keer Dumfries met een lange pass vrij voor de doelman te zetten”, weet hij nog. „Dat kan fout gaan en ik gaf drie verkeerde passes nadat ik de bal net had veroverd en meteen vooruit wilde spelen.
quote:
De media leggen dat onder een vergrootglas, maar zo slecht was het allemaal niet.”
Raap me op _O-
pi_199809097
En ik maar denken dat in het grote Nederlands elftal altijd de beste 11 voetballers van Nederland zitten :')

My bad o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 9 juni 2021 @ 18:29:40 #6
240618 Micson
The lonely stoner
pi_199809183
Hij ziet eruit als een doetje en hij voetbalt als een doetje. Hoort derhalve thuis in het doetjescafé.
pi_199877148
Tsja het is vrij stil hier nu na gisteren. Net zoals Alvarez schreven we m eerst allemaal af en laat de persoon in kwestie vervolgens zelf zien hoe het moet. Ik weet, zwaluw en zomers weer en er komen sterkere tegenstander en andere tijden, maar de Roon deed het prima. Veel balverovering en de pass waar de 1-0 uit voortkwam. Prima zo, dank Marten
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 14 juni 2021 @ 09:14:33 #8
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_199877169
Goede verdedigende middenvelder.

Tegen sterke tegenstanders of in een systeem met 2 CV's dan.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_199877415
Kan er helemaal niks van.
No bitch to me
  maandag 14 juni 2021 @ 09:55:55 #10
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_199877691
zeker groot talent, eigenlijk sinds Atalanta heeft hij reuzesprongen gemaakt, echt een sterkhouder van oranje op middenveld *O*
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 14 juni 2021 @ 09:56:31 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199877699
Nee.
Huilen dan.
pi_199877790
Van de Vaart vond het een topspeler.
  maandag 14 juni 2021 @ 10:05:40 #13
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_199877806
Ik vind hem zwaar onderschat. Dit type spelers heb je nodig voor de balans. Verder een heerlijk passje met precies de juiste snelheid op Dumfries bij de eerste goal.
pi_199877827
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:11 schreef Sabata het volgende:
Tsja het is vrij stil hier nu na gisteren. Net zoals Alvarez schreven we m eerst allemaal af en laat de persoon in kwestie vervolgens zelf zien hoe het moet. Ik weet, zwaluw en zomers weer en er komen sterkere tegenstander en andere tijden, maar de Roon deed het prima. Veel balverovering en de pass waar de 1-0 uit voortkwam. Prima zo, dank Marten
Nou ja, hij deed ook voor de verandering eens wat hij hoort te doen. Bal afpakken / onderscheppen en afgeven aan iemand die kan voetballen. Dan is hij best nuttig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199877848
Wat De Roon kan, en gisteren deed, kunnen Gravenberch en Klaassen ook alleen hebben zij aanvallend en voetballend ook veel meer in de brengen. Ja, De Roon had een paar goed goede onderscheppingen maar dat was het dan ook wel. Die pass bij de 1-0 werd succesvol omdat die verdediger blunderde... zo goed was die pass niet. Het blijft onbegrijpelijk dat hij in de basis staat.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 14 juni 2021 @ 10:13:41 #16
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_199877893
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat De Roon kan, en gisteren deed, kunnen Gravenberch en Klaassen ook alleen hebben zij aanvallend en voetballend ook veel meer in de brengen. Ja, De Roon had een paar goed goede onderscheppingen maar dat was het dan ook wel. Die pass bij de 1-0 werd succesvol omdat die verdediger blunderde... zo goed was die pass niet. Het blijft onbegrijpelijk dat hij in de basis staat.
wie, die overgewaardeerde ajacieden _O- _O-

het zou mij geweldig als er nooit meer een ajacied in oranje staat
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Forum Admin maandag 14 juni 2021 @ 10:14:19 #17
35723 crew  GGMM
pi_199877904
De Roon geen pass zien geven aan iemand die verder van hem stond dan 2 meter.

Wat een totale nonvoetballer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 14 juni 2021 @ 10:14:44 #18
35723 crew  GGMM
pi_199877909
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

wie, die overgewaardeerde ajacieden _O- _O-

het zou mij geweldig als er nooit meer een ajacied in oranje staat
Ben jij 12 ofzo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199877922
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

wie, die overgewaardeerde ajacieden _O- _O-

het zou mij geweldig als er nooit meer een ajacied in oranje staat
Hoe triest kun je zijn :') . Ik heb gisteren gewoon gejuicht bij de 3-2 ondanks dat ik Dumfries normaal gesproken ook een kneus vind in PSV-tenue. Kun je dat niet even opzij zetten?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 14 juni 2021 @ 10:17:23 #20
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_199877932
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Hoe triest kun je zijn :') . Ik heb gisteren gewoon gejuicht bij de 3-2 ondanks dat ik Dumfries normaal gesproken ook een kneus vind in PSV-tenue. Kun je dat niet even opzij zetten?
nee, ik juich nooit voor ajacieden, ook niet in CL of EL

Dumfries heeft inderdaad zijn zwakke momenten gekend bij PSV, kan ik niet ontkennen natuurlijk
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_199877946
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

nee, ik juich nooit voor ajacieden, ook niet in CL of EL

Dumfries heeft inderdaad zijn zwakke momenten gekend bij PSV, kan ik niet ontkennen natuurlijk
mi gado :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199878548
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:14 schreef GGMM het volgende:
De Roon geen pass zien geven aan iemand die verder van hem stond dan 2 meter.

Wat een totale nonvoetballer.
Man's got to know his limitations. En hij kent zijn beperkingen gelukkig. Nederland houdt van mooi voetbal dus eigenlijk is het logisch dat een golfbreker als de Roon zo wordt weggezet ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199878621

De Roon _O_
  maandag 14 juni 2021 @ 11:48:14 #24
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199878979
Dankzij hem kunnen Frenkie en Gini meer voorwaarts spelen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199879100
Hij maakt altijd zulke leuke grapjes op twitter 🤣
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')