Hmm ik heb mijn ralwaaier even niet paraatquote:Op zondag 6 juni 2021 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar hoe lichtblauw is die korte broek dan? En wat voor schoenen doe je daar bij aan.... vragen vragen vragen
Nee was een eenmalig iets.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
wordt er nog ergens wat aan D-Day gedaan of doen we dat niet meer?
Deden we dat? Moet ik oliebollen bakken of wat is de traditie?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, inmiddels hebben we maar geaccepteerd dat Duitsers op ons strand kuilen komen graven.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop echt dat dit weer keertje op tv komt. Volgens mij stond het voor dit jaar op de planning maar ja toen kwam er covid.quote:
Pick one!quote:
Die ene mus ligt toch in het Natuurhistorisch Museum van Rotterdam?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit weer keertje op tv komt. Volgens mij stond het voor dit jaar op de planning maar ja toen kwam er covid.
ja weer een musje afschieten en dat het hele land weer een maand in rep en roer is over hoe belangrijk het NIET is.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit weer keertje op tv komt. Volgens mij stond het voor dit jaar op de planning maar ja toen kwam er covid.
Allemaal geaccepteerd bij lichtblauwquote:Op zondag 6 juni 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ik heb mijn ralwaaier even niet paraat
Ik heb grijze gympen, witte sneakers, blauwe sneakers.
Naast die dooie neukeend?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene mus ligt toch in het Natuurhistorisch Museum van Rotterdam?
quote:Op zondag 6 juni 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weer een musje afschieten en dat het hele land weer een maand in rep en roer is over hoe belangrijk het NIET is.
Vgs mij is dat beest eigenhandig verantwoordelijk voor het hele bestaan van de Partij voor de Dieren. Is er al een standbeeld?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weer een musje afschieten en dat het hele land weer een maand in rep en roer is over hoe belangrijk het NIET is.
Ik vindt het bij anderen eigenlijk altijd wel leuk maar grijp meestal zelf naar iets zonder print, geen idee waarom....quote:Op zondag 6 juni 2021 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel altijd shirtjes met een bloemetjesprint want dan zie je m'n vetjes hopelijk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |